A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Tovább információ

MKB mobilalkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

TeleBANKár

Az MKB TeleBANKár a nap 24 órájában a hívók rendelkezésére álló, telefonon igénybe vehető szolgáltatás. Az automata telefonszolgáltatást személyes ügyintézőink is segítik.

Legfőbb előnyök

  • Kényelmes
  • A hét minden napján, 24 órán keresztül elérhető
  • Megbízásoknál a papíralapú ügyintézésnél kedvezőbb díjszámítást biztosít

Mire használható?

  • Információ kérésére
  • Megbízások adására
  • Adatváltozás bejelentésére

Fontosabb szolgáltatások

  • Bankkártya-letiltás
  • Számlaegyenleg lekérdezés
  • Átutalások
  • Lekötések
  • Limit és egyéb adatok módosítása

Mit nyújt az MKB TeleBANKár Ügyfeleinknek?

 

Általános információt ad

  • Bankunkról
  • Bankunk szolgáltatásairól
  • Aktuális ajánlatainkról és akcióinkról,
  • Pénzügyi alapinformációkról (kamatok, árfolyamok)

Személyre szóló információt nyújt ügyfeleinknek

  • Forint- és devizaszámláik, illetve bankkártyáik egyenlegéről és költéseiről
  • Jóváírt és indított átutalásaikról
  • Forint- és deviza hiteleikről
  • Forint- és deviza befektetéseiről, megtakarításairól

Megbízásokat teljesít ügyfeleink igényei szerint

  • Betétlekötésre, -felbontásra
  • Eseti forint- és deviza átutalásra, saját számlák közötti átvezetésre
  • Állandó átutalási megbízások módosítására
  • Szolgáltatói számlák megkifogásolására és letiltására
  • Bankkártya letiltására
  • Bankkártya költési limitek módosítására
  • Mobil-egyenleg feltöltésre
  • Autópálya-matrica vásárlásra

MKB Befektetés- és Hitelvonal

Mit nyújt az MKB Befektetés- és Hitelvonal?

  • Általános tájékoztatást
  • Megadott feltételek alapján személyre szabott hitelfelvételi és befektetési lehetőségeket
  • Személyes megbeszéléshez időpont egyeztetést
  • Aktuális akciók, meglévő állomány lekérdezés

A szolgáltatás az MKB TeleBANKáron keresztül érhető el, munkanapokon 8 és 18 óra között.

A szolgáltatás igénybevétele

  • A megadott számokon az MKB TeleBANKár automata szolgálata fogadja az Ön hívását.
  • A felsorolt témák alapján Ön kiválasztja az Önt érdeklő szolgáltatást, vagy azonnal kéri munkatársunk kapcsolását.
  • Az egyes témákhoz kapcsolódó menüpontok kiválasztása után elvégezhető a személyre szóló ügyfélkóddal és telefonos PIN kóddal történő azonosítás vagy a * gombbal kérhető munkatársunk kapcsolása.
  • Személyes információ, illetve megbízás kérése esetén az azonosító kódok ellenőrzését követően kerül sor az információ megadására és/vagy a megbízás rögzítésére.

Részletek

 

Az MKB TeleBANKár általános tájékoztató szolgáltatásai mindenki számára rendelkezésre állnak az alábbi telefonszámokon:

Lakossági ügyfélszolgálat: 06-40-333-666

Vállalati ügyfélszolgálat: 06-40-333-777

Külföldről: +36-1-373-3333

 

A szolgáltatás díja

Ügyfeleink számára a TeleBANKár igénybevétele díjtalan, azonban a szolgáltatás keretein belül indított megbízások esetében a Bank az adott ügyletre vonatkozóan díjat számol fel. Ezek a díjtételek azonban kedvezőbbek, mint papíralapú megbízás esetén.

 

Eseti átutalási limit meghatározása

Önnek lehetősége van a TeleBANKáron keresztül (telefonos PIN kóddal történt azonosítás esetén) számlái közötti átvezetésre, vagy más ügyfél számlájára MKB-n belül, illetve más bankhoz történő átutalásra.

A bank az átutalások összegét limitálja: a limit lakossági és vállalati számlák esetén is maximum 3 000 000 Ft/nap. Ügyfeleink szerződésben kérhetik a limit módosítását. Az új limitet a fiók ügyintézői vagy a Contact Center munkatársai állítják be.

 

Miért biztonságos az MKB TeleBANKár?

Ügyfeleink adatainak védelmét kétszintű ügyfélazonosítási rendszer védi, amely ügyfélkódot és telefonos PIN kódot tartalmaz. A rendszer először az ügyfélkódot, majd a telefonos PIN kódot kéri. A telefonos PIN kód egy véletlenszerűen képzett 4 jegyű számsor, melyet Ön tetszés szerint megváltoztathat és amelynek mind a 4 számjegyét kéri a rendszer.

A TeleBANKáron keresztül folytatott beszélgetéseket rögzítjük.

A személyre szóló információk és megbízások telefonos intézése kizárólag személyre szóló ügyfélkód és telefonos PIN kód megadásával lehetséges.Amennyiben ezekkel még nem rendelkezik, menüválasztás után a * gomb megnyomásával általános információkat kérhet ügyintézőinktől.

A TeleBANKár szerződés bármely fiókunkban megköthető.

Az igénybe vehető szolgáltatásokat az aktuális kondíciós lista tartalmazza.

TeleBANKár terheltség

Kapcsolódó ajánlatok

NetBANKár

Banki ügyintézés egyszerűen és biztonságosan számítógépen - bárhol, bármikor.
Széleskörű tranzakciós és információs lehetőség, a papíralapú ügyintézésnél kedvezőbb díjakkal

részletek

MobilBANKár

Az MKB MobilBANKár szolgáltatása naprakész információt biztosít mobiltelefonon keresztül, SMS üzenetek útján.

részletek

MKB Mobilalkalmazás

Mindössze néhány kattintás és az MKB mobilalkalmazás segítségével lekérdezheti számlaegyenlegét, tranzakcióit, vagy átutalást kezdeményezhet.

Részletek