MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

TeleBank

Intézze mindennapi pénzügyeit kényelmesen, telefonon!

red_24ora.png

0-tól 24 óráig hívhat minket a hét bármely napján.

red_coffe.png

Kényelmes és rugalmas kiszolgálás.

A TeleBank bankunk bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívható telefonos ügyfélszolgálata, ahol ügyintézőink személyesen állnak a rendelkezésére.

2022. március 31-én egyesült a Magyar Bankholding két tagbankja, a Budapest Bank és az MKB Bank. Ezzel egyidejűleg, 2022. április 1-től a két bank telefonos ügyfélszolgálata is megkezdi harmonizált működését, Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége változik, az eddig ismert telefonszámok megtartása mellett. A telefonos menütérképet érintő főbb változásokról az alábbiakban nyújtunk tájékoztatást.

A Telebankot hívó ügyfeleink részére az alábbi menüpontok segítségével szeretnénk a továbbiakban is biztosítani a gördülékeny ügyintézést:
- 1-es menüponton keresztül a 2022. április 1. után szerződött, új Ügyfeleink részére,
- 2-es menüponton keresztül a korábbi MKB Bank ügyfelei részére,
- 3-as menüponton keresztül a korábbi Budapest Bank ügyfelei részére biztosítjuk az ügyfélkiszolgálást,
- 5-ös menüpont kiválasztása esetén részletes és folyamatosan aktualizált tájékoztatást biztosítunk a két bank fúziós működéséről, ügyfeleinket érintő legfontosabb változásokról

A TeleBank elérhetőségei

u?zlet.png

Vállalati ügyfélszolgálat

Vállalati ügyfélként hívja díjmentesen, 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 350 350

ku?lfo?ld.png

Külföldről hívható ügyfélszolgálat

Hívja külföldről is 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy keressen minket további, külföldről hívható számainkon.

+36 1 373 33 99

Milyen ügyekben hívhat minket?

  • Új lakás vagy lakóház vásárlása

    Általános információk

    - Termékeink és szolgáltatásaink
    - Hitelekkel kapcsolatos információ
    - Számlatermékekkel, betétekkel kapcsolatos információ
    - Aktuális kedvezmények, akciók
    - Kamatok, árfolyamok
    - Panaszbejelentés

  • Lakáshitel kiváltása

    Megbízások, tranzakciók

    - Bankkártya, Internetbank, Mobilapplikáció letiltás
    - Bankkártyás limitek módosítása
    - Egyenleglekérdezés
    - Számlával, bankkártyával kapcsolatos bejelentések

Felívjuk szíves figyelmét, hogy bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra (Tele-kód) van szükség. Továbbá tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a teljeskörű tájékozódása érdekében tekintse meg menütérképünket.

telebanka?r_kiske?p.png

Hogyan működik a TeleBank?

  1. Hívja vállalati ügyfélként is a 06 80 350 350-es telefonszámot. Ha külföldről telefonál, hívja a +36 1 373 33 99-es számot vagy díjmentesen hívható számainkat.
  2. Válassza ki a menüpontok közül az Önt érdeklő szolgáltatást.
  3. Ügyintézőnk tájékoztatja az Ön által kért információkról, vagy rögzíti a megbízását.
red_felk.png

TeleBank leterheltsége

A TeleBank a hét minden napján várja hívását. Egyes időszakokban ügyintézőink elfoglaltabbak lehetnek, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthat. Kérjük, tekintse meg automata menüponton keresztül elérhető szolgáltatásainkat. Amennyiben visszahívást kér, kérjük vegye figyelembe, hogy kérésének az ügyfélszolgálat leterheltségének függvényében tudunk eleget tenni.

Segíthetünk?

red-vhk.png

Kérjen visszahívást!

Legkésőbb a következő munkanapon 8:00 és 20:00 között felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Visszahívást kérek
red-mobilapp.png

Bankoljon a mobilján!

Az MKB Mobilalkalmazással pár koppintással utalhat, ellenőrizheti az egyenlegét és a számlatörténetét.

Tovább az MKB Mobilalkalmazáshoz
bank_icon.png

Bankoljon online!

A NetBANKárral bárhonnan kényelmesen elintézheti a mindennapi pénzügyeit.

Tovább a NetBANKárhoz

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a TeleBANK hívása?

A TeleBANKot belföldről díjmentesen hívhatja. A TeleBANKon indított megbízásokért, tranzakciókért és vásárlásokért azonban díjat számítunk fel. A díjakról az aktuális kondíciós listáinkból tájékozódhat.

Mit tegyek, ha elfelejtettem az ügyfélkódom vagy a telefonos PIN kódom?

Kérjük, hogy ebben az esetben hívja a VideóBANKot vagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat, és igényeljen új kódot ügyintézőnktől!