A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Tovább információ

MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás
NetBANKár

NetBANKár

Kövesse nyomon és intézze mindennapi
pénzügyeit interneten keresztül!

Online igénylem
icon2.png

Intézze pénzügyeit
kényelmesen, bárhonnan

24ora.png

A nap 24 órájában,
hétvégén is elérhető

Mire tudom használni a NetBANKárt?

A NetBANKár főbb funkciói:

  • icon wrapper3.png

    Számlainformációk megtekintése

    Egyenleglekérdezés, számlatörténet megtekintés, számlakivonat letöltés, partnerkezelés

  • icon wrapper2.png

    Átutalások indítása

    Eseti és állandó forint vagy deviza átutalás és átvezetés

  • icon wrapper.png

    Bankkártya információk megtekintése

    Kártyalimit módosítás, bankkártya aktiválás, blokkolás

További funkciók:

  • Mobilegyenleg feltöltése
  • Csoportos beszedések és sárgacsekk befizetés
  • Forint és deviza betétlekötések megtekintése
  • Befektetések kezelése
  • Hitelek áttekintése
  • Hitelesítések díjmentes SMS-ben kapott egyedi jelszóval

Mi szükséges az igényléshez?

  • MKB Banknál vezetett bankszámla
  • Személyazonosító okmány száma

Hogyan igényelhetem?

icon wrapper4.png

Igényelje online!

Töltse ki az online igénylőlapot a gyors és kényelmes ügyintézéshez.

Online igénylem
videobank_icon.png

Kérjen segítséget VideóBANKunkban

Ha kérdése van felteheti VideóBANKunkon keresztül, ahol videóchaten ügyintézőnkkel beszélget.

Videóhívást indítok
vhk_icon.png

Kérjen visszahívást

Legkésőbb a következő munkanap 8 és 20 óra között munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.


hivas_icon.png

Hívjon minket

Ha kérdése van hívjon minket az alábbi telefonszámon.

06 (80) 333-660
bankfiok_icon.png

Igényelje bankfiókban

Válassza ki bármelyik bankfiókunkat, és jöjjön be hozzánk.

Bankfiókot keresek

Van már NetBANKárja? Segítünk bejelentkezni!

A NetBANKárt a www.mkbnetbankar.hu címen érheti el, ahol NetBANKár azonosítója és jelszava megadásával léphet be a szolgáltatásba.

Hol találom a belépési azonosítóm?

Legfeljebb 8 számjegyű felhasználói azonosítóját megtalálja a NetBANKár szerződéskötéskor kapott visszaigazoló lapon, NetBANKár felhasználói azonosító néven. Ha valamiért nem találja a visszaigazoló lapot, hívja munkatársainkat a VideóBANKon keresztül, azonosítás után ők is tudnak segíteni.

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

Ha elfelejtette a jelszavát, akkor a NetBANKár belépési oldalán kattintson az Elfelejtette a jelszavát? linkre, majd adja meg NetBANKár azonosítóját és születési dátumát. Ideiglenes jelszavát elküldjük SMS-ben, amivel már be tud lépni a szolgáltatásba, és ott megadhat új jelszót.

Ha nem kapta meg az SMS-t, ellenőrizze NetBANKár szerződésében a telefonszámát, és ha szükséges, módosítsa telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06 (80) 333-660-as számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon) ha rendelkezik TeleBANKár PIN kóddal és azonosítóval, a VideóBANKban vagy bármelyik bankfiókunkban.

Mobiljáról bankolna?

Töltse le NetBANKár szolgáltatása mellé mobilalkalmazásunkat.

  • icon wrapper5.png

    MKB Mobilalkalmazás

    Applikációnkkal könnyedén, bármikor intézheti pénzügyeit, akár útközben is.

    Érdekel

További kérdése van?

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Elfelejtett jelszó esetén új jelszót igényelhet a NetBANKár belépési oldalon, bármelyik bankfiókunkban, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06 (80) 333-660-as számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), ha rendelkezik TeleBANKár PIN kóddal és azonosítóval.

Mit tegyek, ha a Bejelentkezés gomb megnyomása után nem történik semmi?

Javasoljuk, hogy először törölje a böngészési előzményeket. Ha ezután sem megy, nyisson meg egy másik böngészőt, és próbáljon meg azon keresztül belépni. Ha ez sem segít, hívja TeleBANKár ügyfélszolgálatunkat a 06 80 333-660-as a számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), és munkatársaink segítenek megoldani a problémát!

Megjegyeztethetem a belépési jelszavamat a böngészővel?

Biztonsági okokból nem javasoljuk. Ha már megtette, akkor kérjük, ügyeljen rá, hogy az Ön által használt eszközön soha ne maradjon semmilyen érzékeny adat, azokat mindig törölje. Ügyeljen a lomtárra, a vázlatokra és az elküldött üzenetekre is!

Miért nem kell megerősítenem a belépést?

Ha egy adott böngészőben már megtörtént a felhasználó NetBANKár rendszerének belépési jóváhagyása, úgy azonos böngészőt használva, a következő bejelentkezés alkalmával bejelentkezés után a rendszer már jóváhagyás nélkül belépteti a felhasználót. Abban az esetben, ha törli böngészőjének előzményeit vagy egy másik számítógépről, másik böngészőből kísérelné meg a bejelentkezést, akkor a rendszer ismételten kérni fogja a belépés jóváhagyását.

Mi történik, ha nem használom fel időben az ideiglenes jelszót?

Ebben az esetben felfüggesztjük a szolgáltatást, aminek a feloldását kérheti telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06 (80) 333-660-as számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), a VideóBANKban vagy bármelyik bankfiókunkban.

Funkciókkal kapcsolatos kérdések

Ki használhatja a VPOP szolgáltatást?

Olyan vállalati ügyfelek, akik erre külön szerződtek. A NAV EBÜK, valamint az elektronikus banki szolgáltatásokra kiegészítő megállapodást szükséges kötni. A szolgáltatás csak a szerződések aláírását követően lesz elérhető.

Milyen limitet használ a Devizaváltás funkció?

A devizaváltás funkció használatakor az eseti átutalási limitet vesszük figyelembe. Ezért a tranzakció megkezdése előtt javasoljuk, ellenőrizze a forrásszámlához beállított limiteket a Beállítások/Saját limitek lekérdezése menüpontban.

Mikor használható a Devizaváltás funkció?

Banki munkanapokon 8 és 17 óra között érheti el a funkciót. A devizaváltás funkciót legalább két, eltérő devizanemű számla birtokában és 100 000 Ft - 30 000 000 Ft közötti (vagy annak megfelelő devizaösszegű) tranzakciók esetében veheti igénybe. Bankunk EUR/HUF; USD/HUF; GBP/HUF; CHF/HUF; EUR/USD; EUR/GBP; EUR/CHF devizapárokra jegyez árfolyamot a szolgáltatás keretében.

Hogyan törölhetem az aktivált mobileszközt a NetBANKár felületén?

A mobileszközt az Ügyintézés/Mobilalkalmazás menüpontban törölheti, a megjelenő készüléklistában a sorok végén található Törlés gombbal.

Milyen tranzakciónak minősül a Sárga csekk befizetés?

Forint átutalásnak minősül. Díjszabása megegyezik az eseti forint átutalási megbízással. A díj mértékéről a szolgáltatáscsomagjához tartozó, illetve az aktuális kondíciós listából tájékozódhat.

Milyen lehetőségek vannak közüzemi számlák befizetésére?

Legegyszerűbben a Sárgacsekk-befizetés menüpontban rögzítheti, majd fizetheti be közüzemi számláit. Ha valamiért nem tudja használni a funkciót, akkor eseti forintátutalásként is elindíthatja a tranzakciókat, de ebben az esetben a közlemény mezőben javasoljuk feltüntetni a csekken szereplő azonosító adatokat.

Tudok tételt törölni a Nem teljesült megbízások menüpontból?

Nem, a rendszer automatikusan törölni fogja 90 nap után.

További kérdése van? Segítünk!

Hívjon minket!

  • hivas_icon.png

    Kérjen segítséget telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül.

    06 (80) 333-660

Kapcsolódó ajánlatok

MKB Mobilbank alkalmazás

Banki ügyintézés egyszerűen és biztonságosan mobilon - bárhol, bármikor.
Meglévő MKB NetBANKár szolgáltatás mellé havidíj nélkül.

Részletek

VideóBANK

Kerülje el a sorbanállást a bankfiókban! Intézze ügyeit otthona kényelméből, VideóBANKon keresztül a hét minden munkanapján 9.00-17.00 között okostelefonján vagy számítógépén.

Részletek

MobilBANKár

Banki ügyintézés egyszerűen és biztonságosan mobilon - bárhol, bármikor.
Meglévő MKB NetBANKár szolgáltatás mellé havidíj nélkül.

Részletek