- Számlavezetés
- Kölcsönök
-
Megtakarítások
Megtakarítások
Szolgáltatások
Befektetések
Megtakarítások adókedvezménnyel
- Biztosítások
- Szolgáltatáskatalógus
- Digitális szolgáltatások
Kövesse nyomon és intézze mindennapi
pénzügyeit interneten
keresztül,
igényeljen NetBANKárt!
Kényelmes ügyintézés bárhonnan, számítógépről.
A nap 24 órájában,
hétvégén is elérhető.
Egyszerű és biztonságos bejelentkezés QR kóddal.
Mostantól az azonosítója és a jelszava megadása nélkül, QR kóddal is bejelentkezhet a NetBANKárba.
Lekérdezheti az egyenlegét, megnézheti a számlatörténetét, letöltheti a számlakivonatát és kezelheti partnereit.
Eseti és állandó forint- vagy devizautalásokat, átvezetéseket indíthat.
Módosíthatja a bankkártyája limitjeit, aktiválhatja és letilthatja bankkártyáját.
Nézze meg, hogyan fizetheti be gyorsan és kényelmesen a csekkjeit, anélkül, hogy a postára kellene mennie.
MegnézemA NetBANKár igényléséhez csak egy bankunknál vezetett bankszámlára és a személyazonosító okmányának (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány) számára van szükség.
Hol találom a belépési azonosítóm?
A legfeljebb 8 számjegyű azonosítóját megtalálja a NetBANKár szerződéskötéskor kapott visszaigazoló lapon, NetBANKár felhasználói azonosító néven. Ha nem találja a visszaigazoló lapot, hívja munkatársainkat a VideóBANKon keresztül!
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
A NetBANKár belépési oldalán kattintson az Elfelejtette a jelszavát? linkre, majd adja meg NetBANKár azonosítóját, születési dátumát, MKB bankkártyája utolsó 6 számjegyét és a bankkártyára nyomtatott nevet. Ezután SMS-ben elküldjük az ideiglenes jelszavát, amivel be tud lépni a szolgáltatásba, és ott megadhat egy új jelszót.
Ha nem kapja meg az SMS-t, ellenőrizze a telefonszámát a NetBANKár szerződésében! Ha módosítania kell a telefonszámát, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 80 333 660-as számon (külföldről a +36 1 373 3333-as számon), hívja a VideóBANKot vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba!
Töltse le mobilalkalmazásunkat is a NetBANKár szolgáltatás mellé!
Az applikációval bármikor és bárhonnan, akár útközben is könnyedén intézheti pénzügyeit.
ÉrdekelElfelejtett jelszó esetén új jelszót igényelhet a NetBANKár belépési oldalon, bármelyik bankfiókunkban, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06 (80) 350-350-as számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), ha rendelkezik TeleBANKár PIN kóddal és azonosítóval.
Javasoljuk, hogy először törölje a böngészési előzményeket. Ha ezután sem megy, nyisson meg egy másik böngészőt, és próbáljon meg azon keresztül belépni. Ha ez sem segít, hívja TeleBANKár ügyfélszolgálatunkat a 06 (80) 350-350-es a számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), és munkatársaink segítenek megoldani a problémát!
Biztonsági okokból nem javasoljuk. Ha már megtette, akkor kérjük, ügyeljen rá, hogy az Ön által használt eszközön soha ne maradjon semmilyen érzékeny adat, azokat mindig törölje. Ügyeljen a lomtárra, a vázlatokra és az elküldött üzenetekre is!
Ha egy adott böngészőben már megtörtént a felhasználó NetBANKár rendszerének belépési jóváhagyása, úgy azonos böngészőt használva, a következő bejelentkezés alkalmával bejelentkezés után a rendszer már jóváhagyás nélkül belépteti a felhasználót. Abban az esetben, ha törli böngészőjének előzményeit vagy egy másik számítógépről, másik böngészőből kísérelné meg a bejelentkezést, akkor a rendszer ismételten kérni fogja a belépés jóváhagyását.
Ebben az esetben felfüggesztjük a szolgáltatást, aminek a feloldását kérheti telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06 (80) 350-350-es számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), a VideóBANKban vagy bármelyik bankfiókunkban.
Olyan vállalati ügyfelek, akik erre külön szerződtek. A NAV EBÜK, valamint az elektronikus banki szolgáltatásokra kiegészítő megállapodást szükséges kötni. A szolgáltatás csak a szerződések aláírását követően lesz elérhető.
A devizaváltás funkció használatakor az eseti átutalási limitet vesszük figyelembe. Ezért a tranzakció megkezdése előtt javasoljuk, ellenőrizze a forrásszámlához beállított limiteket a Beállítások/Saját limitek lekérdezése menüpontban.
Banki munkanapokon 8 és 17 óra között érheti el a funkciót. A devizaváltás funkciót legalább két, eltérő devizanemű számla birtokában és 100 000 Ft - 30 000 000 Ft közötti (vagy annak megfelelő devizaösszegű) tranzakciók esetében veheti igénybe. Bankunk EUR/HUF; USD/HUF; GBP/HUF; CHF/HUF; EUR/USD; EUR/GBP; EUR/CHF devizapárokra jegyez árfolyamot a szolgáltatás keretében.
A mobileszközt az Ügyintézés/Mobilalkalmazás menüpontban törölheti, a megjelenő készüléklistában a sorok végén található Törlés gombbal.
Forint átutalásnak minősül. Díjszabása megegyezik az eseti forint átutalási megbízással. A díj mértékéről a szolgáltatáscsomagjához tartozó, illetve az aktuális kondíciós listából tájékozódhat.
Legegyszerűbben a Sárgacsekk-befizetés menüpontban rögzítheti, majd fizetheti be közüzemi számláit. Ha valamiért nem tudja használni a funkciót, akkor eseti forintátutalásként is elindíthatja a tranzakciókat, de ebben az esetben a közlemény mezőben javasoljuk feltüntetni a csekken szereplő azonosító adatokat.
Nem, a rendszer automatikusan törölni fogja 90 nap után.
Intézze pénzügyeit könnyedén, bármikor, akár útközben is a mobiljáról.
Kerülje el a sorban állást! Intézze ügyeit munkanapokon 9:00 és 17:00 között élő, videós ügyfélszolgálatunk segítségével!