Intézze mindennapi pénzügyeit kényelmesen, telefonon!
0-tól 24 óráig hívhat minket a hét bármely napján.
Kényelmes és rugalmas kiszolgálás.
A TeleBank bankunk bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívható telefonos ügyfélszolgálata, ahol ügyintézőink személyesen állnak a rendelkezésére.
2022. március 31-én egyesült a Magyar Bankholding két tagbankja, a Budapest Bank és az MKB Bank. Ezzel egyidejűleg, 2022. április 1-től a két bank telefonos ügyfélszolgálata is megkezdi harmonizált működését, Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége változik, az eddig ismert telefonszámok megtartása mellett. A telefonos menütérképet érintő főbb változásokról az alábbiakban nyújtunk tájékoztatást.
A Telebankot hívó ügyfeleink részére az alábbi menüpontok segítségével szeretnénk a továbbiakban is biztosítani a gördülékeny ügyintézést:
- 1-es menüponton keresztül a 2022. április 1. után szerződött, új Ügyfeleink részére,
- 2-es menüponton keresztül a korábbi MKB Bank ügyfelei részére,
- 3-as menüponton keresztül a korábbi Budapest Bank ügyfelei részére biztosítjuk az ügyfélkiszolgálást,
- 5-ös menüpont kiválasztása esetén részletes és folyamatosan aktualizált tájékoztatást biztosítunk a két bank fúziós működéséről, ügyfeleinket érintő legfontosabb változásokról
- Termékeink és szolgáltatásaink
- Hitelekkel kapcsolatos információ
- Számlatermékekkel, betétekkel kapcsolatos információ
- Aktuális kedvezmények, akciók
- Kamatok, árfolyamok
- Panaszbejelentés
- Bankkártya, Internetbank, Mobilapplikáció letiltás
- Bankkártyás limitek módosítása
- Egyenleglekérdezés
- Számlával, bankkártyával kapcsolatos bejelentések
Felívjuk szíves figyelmét, hogy bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra (Tele-kód) van szükség. Továbbá tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a teljeskörű tájékozódása érdekében tekintse meg menütérképünket.
A TeleBANKot belföldről díjmentesen hívhatja. A TeleBANKon indított megbízásokért, tranzakciókért és vásárlásokért azonban díjat számítunk fel. A díjakról az aktuális kondíciós listáinkból tájékozódhat.
Kérjük, hogy ebben az esetben hívja a VideóBANKot vagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat, és igényeljen új kódot ügyintézőnktől!