Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Törlesztési moratórium

Tájékoztatás

Belépés a törlesztési moratóriumba

Tájékoztatjuk, hogy a törlesztési moratóriumba belépni a továbbiakban nincs lehetőség.
Amennyiben fizetési nehézség áll fenn, kérjük, forduljon bizalommal kollégáinkhoz TeleBankon, vagy Bankfiókon keresztül, hogy megtalálják a megoldást a bank fizetéskönnyítési eszközeinek segítségével.

Kilépés a törlesztési moratóriumból

Tájékoztatjuk, hogy a törlesztési moratórium jelenlegi szakasza 2022.december 31-ig tart.
Amennyiben ki szeretne lépni a törlesztési moratóriumból, az alábbi teendői vannak:
Jelezze kilépési szándékát a következő csatornák valamelyikén:
Lakossági ügyfelek: bármely MKB bankfiókban, vagy Telebankon (06 80 350 350)
Kisvállalkozói ügyfelek: bármely MKB bankfiókban
Vállalati ügyfelek: ügyfélkapcsolati menedzsernél
A kilépés során meg kell adni, mely hiteltermék(ek)kel szeretne kilépni a moratóriumból. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kilépést követően a törlesztési moratóriumba újra belépni már nem lehetséges!

A Magyar Nemzeti Bank az alábbi javaslatot tette közzé a törlesztési moratórium igénybevételéről:

A törlesztési moratórium alatti időszakban is kamat rakódik a vissza nem fizetett hitelre. Ezt a futamidő megnyújtásával évente egyenlő részletekben lehet majd visszafizetni (nem tőkésítik), s a havi törlesztő is megegyezik a fizetési stop elrendelésekor számítottal. Aki viszont nem szeretne több kamatot visszafizetni és anyagi helyzete megengedi, annak érdemes minél hamarabb ismét megkezdenie hitele törlesztését.

A törlesztési moratórium igénybevétele családok százezreinek jelentett kedvező választási lehetőséget, a munkahelyüket elvesztő, egészségügyi vagy egyéb okok miatt nehezebb életkörülmények közé kerülőknek pedig mentőövet az elmúlt közel másfél évben. A moratórium után a törlesztést folytatók havi terheit csillapítja, időben „széthúzza” az, hogy a havi törlesztőrészletek ugyanakkorák maradnak, mint a fizetési stop lehetőségének elrendelésekor (kivéve a változó kamatozású hiteleknél).

A moratórium alatt a vissza nem fizetett hitel tőkerészére folyamatosan kamat rakódik. Az adósok számára kedvező jogszabályi döntés az is, hogy e kamatot nem „csapják hozzá” a még meglévő tőketartozáshoz (nem lesz belőle kamatos kamat), hanem a futamidő meghosszabbodásával havi egyenlő részletekben lehet majd megfizetni azt.

A havi terhek időbeli elosztása azok számára életfontosságú, akik továbbra is nehéz helyzetben vannak, így nincs más választásuk. A futamidő megnyújtása és az egyenletes törlesztés ugyanakkor azt is jelenti, hogy az adott ügyfelek tovább használják a bank pénzét, ami nyomán összességében több pénzt kell hitelintézetük felé fizetniük. A futamidő és az összes hitelteher azok számára nő meg elsősorban, akik esetében a moratórium igénybevételekor még amúgy is sok év volt hátra a törlesztésből, illetve magasabb volt a kamatuk (pl. mert jellemzően magasabb hiteldíjú fogyasztási hitelük van).

Az MNB honlapján, ügyfélszolgálatán, illetve a megyeszékhelyeken elérhető Pénzügyi Navigátor Tanácsadó irodahálózatában részletes információkat nyújt a moratóriumról és a törlesztési folytatásának lehetőségéről.


Magyar Nemzeti Bank

Forrás: https://www.mnb.hu/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2021-evi-sajtokozlemenyek/moratorium-aki-teheti-celszeru-mihamarabb-folytatnia-a-torlesztest

Kérjük, csak akkor használja ki a törlesztési moratórium által biztosított könnyítést, ha anyagi lehetőségei nem engedik a hiteltörlesztést! Ha szeretné elkezdeni a hiteltörlesztést, keresse munkatársainkat!

Törlesztési moratórium működése az egyes termékek esetében részletesen

Személyi kölcsön és Áruhitel

Hitelkártya

Tájékoztató a Keretfeltöltő szolgáltatásról

  • Felhívjuk a figyelmét, hogy a 2020.03.19-én leállított Keretfeltöltő szolgáltatásokat nem indítottuk újra.
  • Ha Ön szeretné újra beállítani, akkor megigényelheti bármely bankfiókban vagy a Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a  06-80-350-350-es telefonszámon. Vegye figyelembe, hogy a beállítás csak a következő naptári hónaptól lesz érvényes.
  • Azoknak az ügyfeleknek, akik leállítás után kérték a szolgáltatás beállítását, jelenleg is működik a Keretfeltöltő szolgáltatás, és továbbra is működni fog, ehhez külön nyilatkozat nem szükséges.
  • Ha bármely okból meg szeretné szüntetni a szolgáltatást, akkor megteheti bármely bankfiókban vagy a Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a 06-80-350-350-es telefonszámon. Vegye figyelembe, hogy a lemondás csak a következő naptári hónaptól lesz érvényes!

Jelzáloghitel

Babaváró kölcsön

Lakossági folyószámlahitelek

Kisvállalkozói és vállalkozói ügyfelek kölcsön és hiteltermékek

Budapest Lízing

Autófinanszírozás

Moratórium után

Elérhető fizetést könnyítő lehetőségek lakossági ügyfeleink részére

A moratóriumot követően is előfordulhat, hogy Önnek fizetési nehézségekkel kell szembenéznie. Ilyen esetben kérjük, vegye fel bankunkkal a kapcsolatot személyesen, e-mailben, vagy telefonon a 06-80-350-350 számon, hogy megvizsgálva a lehetőségeket egy személyre szabott megoldással segíteni tudjunk Önnek.

Jelzáloghitelhez kapcsolódó fizetés könnyítési lehetőségek*:

  • Fizetési halasztás: Rövid ideig tartó fizetési nehézség esetén három hónapos halasztást biztosítunk ügyfeleink részére, amely nem jár többletköltséggel.
  • Tőkemoratórium: Meghatározott ideig lehetőség van a törlesztőrészletek tőkerészének későbbi időpontban történő megfizetésére. A tőkemoratórium pontos időtartama minden esetben egyedi bírálat eredménye.
  • Futamidő-hosszabbítás: A futamidő kiterjesztésével biztosítható az eredeti törlesztőrészlethez képest alacsonyabb törlesztőrészlet, amellyel csökkenthetők a havi terhek. A tőkemoratórium és a futamidő hosszabbítás kombinálható.

Folyószámlahitelhez kapcsolódó fizetés könnyítési lehetőségek*:

  • Jóváírás feltételének csökkentése: Könnyített havi forgalom jóváírás feltételeket biztosítunk azon ügyfeleink számára, akiknek rövid ideig tartó forgalomcsökkenés következett be fizetési számlájukon.
  • Átütemezés: Folyószámlahitelkeret tartozását (a hitelkeret kihasznált részét) egy meghatározott futamidejű, fix kamatozású hitelszerződésbe foglaljuk, amely könnyebben tervezhető havi kiadást jelent.
  • Hitelkeret csökkentés: Folyószámlahitelkeretét a kihasználatlan rész erejéig lecsökkentheti, így a kisebb kintlévőség alacsonyabb költségekkel járhat.

Hitelkártyához kapcsolódó fizetés könnyítési lehetőségek*:

  • Fizetési halasztás: Rövid ideig tartó fizetési nehézség esetén - melyet munkanélküliségről szóló dokumentummal szükséges igazolni - három hónapos halasztást biztosítunk ügyfeleink részére.
  • Futamidő-hosszabbítás és/vagy zártvégűsítés: A moratórium alatt felhalmozott kamatok és díjak megfizetésére hosszabb futamidőt biztosítunk továbbra is 0%-os kamatozás mellett, illetve az ezen felül kihasznált keretösszeg (könyvelt egyenleg + a részletformálók) zártvégűsített, egyenlő részletekben történő megfizetését biztosítjuk a hitelkártya vásárlási kamatánál kedvezőbb kamat ellenében.

Személyi kölcsönhöz és áruhitelhez kapcsolódó fizetés könnyítési lehetőségek*:

  • Fizetési halasztás: Rövid ideig tartó fizetési nehézség esetén három hónapos halasztást biztosítunk ügyfeleink részére, amely nem jár többletköltséggel.
  • Futamidő-hosszabbítás: a törlesztőrészletek pár hónapig tartó VAGY a futamidő végéig tartó csökkentésével, és ennek hatására a futamidő növelésével biztosítunk könnyebben törleszthető havi részleteket.

Több fedezetlen hiteltermékkel rendelkező ügyfelek esetén*

  • Amennyiben több fedezetlen hiteltermékét érintően akad nehézsége és a termékenként kínált fizetéskönnyítési megoldások nem jelentenek megfelelő mértékű segítséget, úgy egy hitelkiváltó személyi kölcsön formájában lehetőséget biztosítunk a fedezetlen hitelek megszüntetése mellett további fizetéskönnyítésre.

Fizetést könnyítő lehetőségek kisvállalkozások részére

A moratóriumot követően is előfordulhat, hogy Önnek fizetési nehézséggel kell szembenéznie, problémát okoz a tartozásának törlesztése, visszafizetése. Ilyen esetben kérjük, érdeklődjön kisvállalkozói tanácsadójánál az átütemezés lehetőségével kapcsolatban vagy a +36-1-450-8200-as telefonszámon jelezze fizetési nehézségét, hogy megvizsgálva a lehetőségeket segíteni tudjunk Önnek.

Fizetést könnyítő lehetőségek vállalatok részére

A moratóriumot követően is előfordulhat, hogy Önnek fizetési nehézséggel kell szembenéznie, problémát okoz a tartozásának törlesztése, visszafizetése. Ilyen esetben kérjük, érdeklődjön személyes kapcsolattartójánál az átütemezés lehetőségével kapcsolatban, hogy megvizsgálva a lehetőségeket segíteni tudjunk Önnek.

*A felsorolt fizetéskönnyítést szolgáló lehetőségek tájékoztató jellegűek, igénybevételük lehetőségét munkatársaink egyedileg vizsgálják a hiteltermék típusát és Ügyfeleink helyzetét is figyelembe véve.