Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Nyisson számlát online!

Egyszerűen, gyorsan, kényelmesen!

Megkezdem az igénylést

Miért jó önnek?

Egyszerű, mindössze néhány adat megadása szükséges

Kényelmes, hiszen akár otthonról is elindíthatja, így elkerülheti a sorban állást.

A bankfióki nyitvatartási időn túl, illetve hétvégén is elérhető

Kezdje meg a számlanyitást online!

Megkezdem az igénylést

Bankszámla online igénylése

1. Termékválasztás

Válassza ki számlacsomagját és a kapcsolódó szolgáltatásokat!

2. Adatok és nyilatkozatok megadása

Adja meg adatait vagy jelentkezzen be az MKB Internetbankba (korábban BB)!

3. Videochat indítása

A szükséges technikai feltételeket automatikusan ellenőrizzük.

4. Azonosítás és szerződéskötés

Kényelmesen, otthonról, videóchat-en keresztül.

5. Visszaigazolás

A számla megnyitásáról emailben kap visszaigazolást.

Az igénylés feltételei

Az Online számlanyitási folyamatban Önnek egy lakossági fizetési számlát nyitunk, melyhez automatikusan biztosítunk MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatást. Megkötött szerződéseit internetbankjában érheti el, számlakivonatait itt tekintheti meg, és innen kezdeményezhet további termék és szolgáltatás igényléseket, melyek szerződéseit elektronikus aláírásával tudja hitelesíteni.

Az Online számlanyitás elindítása gomb megnyomásával Ön arról nyilatkozik, hogy megfelel az alábbi feltételeknek

  • rendelkezik magyar, személyazonosításra alkalmas okmánnyal és lakcímmel
  • betöltötte a 18. életévét
  • saját nevében és érdekében jár el
  • magyar adóilletőséggel rendelkezik
  • nincs még lakossági bankszámlája a MKB Banknál

Hogyan működik a videochat azonosítás?

Az online számlanyitási folyamat hétfőtől szombatig 8:00 – 20:00 óra között érhető el.
Az azonosítást egy ügyfélszolgálati munkatársunk fogja elvégezni videóhíváson keresztül, így önnek nem szükséges bankfiókba mennie.

Online számlanyitás

Mire van szükségem a videochat azonosításhoz?


  • személyi igazolványra vagy kártyaformátumú vezetői engedélyre,

  • lakcímkártyára, és

  • technikai feltételeknek megfelelő asztali számítógépre, laptopra, okostelefonra vagy tabletre, melyet a videochat indításakor automatikusan ellenőrzünk.

Kezdje meg a számlanyitást online!

Ha bankfiókunkban intézné számlanyitását. az online ügyintézés helyett, kérjen visszahívást szakértő kollégánktól

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Visszahívás kérése" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.

* Kötelezően kitöltendő mezők.

Hasznos dokumentumok