Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg
sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési
megbízásokat követően technikai okokból az utalt összeg nem volt hozzáférhető. A hibát bankunk elhárította, az összeg immár
elérhető. A számlatörténetben várhatóan később jelenik meg az utalt összeg, tranzakciós SMS szolgáltatás esetében pedig az
utalás teljesüléséről szóló SMS is később érkezik meg.
Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg
nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat,
hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank
Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így
ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint
Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon
kívülre. Megértését köszönjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén
így ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások
jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink
bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021.11.13. 13:00-tól 2021.11.14. 12:00-ig a Mobilbank szolgáltatás
nem lesz elérhető, így a tranzakciós sms-ek nem kerülnek kiküldésre, valamint az interaktív üzenetek fogadása és megválaszolása
nem lehetséges.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Technikai
probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az
azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a
tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28.
nap végén várható. Türelmüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben
itt tájékozódhat.
Tisztelt
Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24
19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni
számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét
köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő
az online bankolás során. Ünnepi nyitvatartásunk.
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg
nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt január 27-én 21:30 és 22:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel,
továbbá 22:00 és 22:30 között a Mobil Appon a második szintű jóváhagyó SMS kódot igénylő funkciók nem lesznek elérhetőek,
valamint az internetes vásárlást megerősítő SMS-ek küldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2022. március 31-én egyesült a
Budapest Bank és az MKB Bank, amely MKB Bank néven folytatja működését. 2022.
április 1-től a www.budapestbank.hu
webcím alatt található tartalmak, információk a továbbiakban az MKB Bank
honlapján érhetők el. A bankfúzióról itt
tájékozódhat részletesebben.
Tisztelt Ügyfeleink!Az MKB Bank 101-es banki azonosítóval rendelkező (számlaszám
első 3 számjegye), volt Budapest Bank lakossági ügyfelek március havi
Befektetési Kártya számlakivonatának Értékpapírszámla-kivonat részén a
tranzakcióik adatai esetenként hiányosak lehetnek. A hiba javítását megkezdtük,
a szokásos értesítési csatornákon mihamarabb újra küldjük a javított
számlakivonatot. Türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink!A Budapest Bank és az
MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő
karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük
türelmüket és megértésüket. Egyes átutalási megbízások bankunkon kívül álló okokból nem teljesültek, a
küldött összegek nem érkeztek meg bankunkhoz. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a
feladóval, hogy ellenőrizze, valóban teljesült-e az átutalási megbízása.
Amennyiben nem, kérje meg a feladót, hogy vegye fel a kapcsolatot a
számlavezető bankjával. Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri
erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek,
elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak
bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött.
Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig
tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október
elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk
ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben
bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő
pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a
korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit
folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési
megbízások ugyan teljesülnek, azonban technikai okokból átmenetileg az összeg nem hozzáférhető, a teljesülésről pedig nem
érkezik tranzakciós SMS. Amennyiben a tranzakciós SMS szolgáltatás be van állítva, a hiba elhárítása után Ön SMS tájékoztatást
kap a tranzakció sikerességéről. A hiba elhárításán dolgozunk.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett
rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27.
(szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és
a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és
az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése
szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest
Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon
indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük,
hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre
időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS
terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával,
egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő
fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig
türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban
kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat.
Kedves
Ügyfelünk! A
NetBankár és MobilApp kivonatlekérdezési
funkcióját 2022.05.06-án 18:00 és 19:00 között nem fogja tudni használni. Megértését
és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB
Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben
található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot
a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27.
(kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest
Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz
elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A
tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak
bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött.
Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig
tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október
elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk
ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben
bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő
pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a
korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit
folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai
okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek.
A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és
türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai
probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy
az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán
teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján,
Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank
által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a
duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját
megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését
kérjük.
Bankunkon kívül
álló probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra
kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg
sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása
folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27.
(kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest
Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz
elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A
tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő
az online bankolás során.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg
nincs lehetőség SZÉP Kártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával
dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.01.23-án 00:00 és
04:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására,
valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük,
utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár
utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli
időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség
esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók
és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az MKB Bank
egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő karbantartási
munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük türelmüket és
megértésüket.
Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva
számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy
jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük,
ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg.
Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái
tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt
Ügyfelünk! 2021. november 2-án 22:00 és 22:30 óra között az internetes
vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód, a Budapest
Internetbankba történő belépéshez szükséges megerősítő kód, valamint a Budapest
Bank Mobil App második szintű SMS kódjainak kiküldése szünetel. A Budapest
Internetbankba történő belépéshez a karbantartás ideje alatt kérjük, használja
a QR kódos belépés lehetőségét.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett
arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg
hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi
rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az
érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések.
Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező
jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak
bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!
Tisztelt
Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i
értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes
esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót,
ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest
Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a
tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését
köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között
a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges
3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én
egyesül. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő
(SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank
és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben
itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben
található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot
a 06 80 350 350-es telefonszámon. 2022. április 26-án,
27-én és 28-án online számlanyitásra és online áruhitel igénylésére 8:00 és
17:00 között van lehetőség új ügyfeleink esetében. Ezen időszakon kívül ők
visszahívást kérhetnek munkatársainktól.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai
okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek.
A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és
türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak
bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött.
Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig
tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október
elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk
ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben
bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő
pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a
korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit
folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások
jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk,
és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt
Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i
értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes
esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót,
ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest
Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a
tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését
köszönjük!
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük,
a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése
szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat
a 06-1-477-7777 telefonszámon!
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály
megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.
Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben
található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot
a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó
biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az
érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is
szíves türelmüket és megértésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfeleink!A Budapest Bank és az
MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő
karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük
türelmüket és megértésüket.
Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri
erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek,
elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a
veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli
meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési
moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér
véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a
jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új
időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt
adni, kérjük szíves türelmüket!
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig
karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel
jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak
kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest
Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve
kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint
a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop5”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt
Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i
értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes
esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót,
ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest
Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a
tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését
köszönjük!
Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30
között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz
elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes
kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni
fog. Türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg
nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 1440-es telefonszáma technikai okokból jelenleg nem elérhető, addig a +36 1 477 7777-es
és +36 1 450 7777-es telefonszámon érhető el a bank telefonos ügyfélszolgálata.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint
2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Internetbankban és Budapest Bank Mobil Appban a fizetési kérelem szolgáltatás
átmenetileg nem elérhető.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
A korábbi Budapest Bank bankkártyák működésében hiba tapasztalható, az online és fizikai fizetési tranzakciók, valamint az
ATM készpénzfelvétel sikertelenek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Bank ATM-jei jelenleg nem üzemelnek. A hiba elhárításán
dolgozunk a szolgáltató bevonásával. Amennyiben készpénzt szeretnének felvenni vagy befizetni, kérjük, fáradjanak be a legközelebbi
bankfiókunkba, vagy válasszák más szolgáltatók ATM-jeit. Megértésüket köszönjük.
A korábbi Budapest Bank bankkártyákat érintő probléma elhárult, a fizetés újra lehetséges, azonban a egyes sikertelen tranzakcióban
érintett összegek átmenetileg nem hozzáférhetők. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg
nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket.
Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt
ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett
karbantartás miatt 2021. november 16-án 22:00 órától 2021. november 17. 01:00
óráig a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető.
Kérjük, az ügyintézést időzítse a karbantartási időn kívülre.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az ATM-es készpénzfelvétel a Budapest Bank bankautomatáiból jelenleg
nem lehetséges, az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és PUSH üzenet kiküldése is szünetel,
valamint a Budapest Bank Mobil Appban és a Budapest Internetbankban a bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség.
Az
üzletekben történő bankkártyás fizetés jelenleg is zavartalanul működik. A hiba elhárításán külső partnerünk bevonásával dolgozunk,
addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket
pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított
utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását
értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson
kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan
frissülni fog!
Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Mobilalkalmazás technikai okokból átmenetileg nem elérhető, kérjük, hogy
válasszák az MKB NetBANKárt. Kérjük türelmüket a hiba elhárításáig.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB
NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás működésében, jelenleg ezen csatornák nem
elérhetők. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását
időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson
kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak
alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk,
hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból
átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást
szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg
hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi
rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az
érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések.
Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező
jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak
bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg
nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat,
hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. október 26-án 22:00 óra és 2021. október 27-én 01:40 óra között a Budapest Internetbank,
a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető, valamint ez idő alatt
a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt
az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal
betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás
vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi
elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket
kérjük.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás 2022.05.10. 22:00 és 2022.05.11. 01:00 óra között
nem lesz elérhető, illetve az internetes vásárlások jóváhagyásában is előfordulhatnak fennakadások. Megértését és türelmét
köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig
karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel
jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak
kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest
Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve
kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint
a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett
karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges
3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra
közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest
Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes
vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében
időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Sárga sáv teszt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk,
hogy a PSD2 erősügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely
kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a
rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható,
hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra
kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok
oldalra!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy 2022. március 31.
napjával a Budapest Bank Zrt. beolvadt az MKB Bank Nyrt.-be, mely így a
Budapest Bank Zrt. általános jogutódja és MKB Bank Nyrt. néven folytatja
működését. Felhívjuk figyelmét, hogy ezentúl az MKB Bank
Nyrt. hivatalos honlapján, a
www.mkb.hu oldalon
tájékozódhat az egyesüléssel kapcsolatos információkról valamint az egyesült
bank szolgáltatásairól. Kérjük tájékozódjon a bank honlapján!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük
állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni többet a sütik használatáról, olvassa el a
tájékoztatónkat!
Már a futamidő végéig fix törlesztőrészlettel is igényelhető 12 és 20 év között.
Kiszámítható, biztos megoldás akár 20 évig! A végig fix kamatozású konstrukcióban igényelt hitelek esetén nem kell extra feltételeket
vállalni a kedvező kamat igénybevételéhez, és annak teljes futamidő alatti megtartásához sem. A részleteket az alábbi terméktájékoztatóban
találja.
MKB Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel
1. Milyen célra használhatom az MKB Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitelt? Magyarország területén lévő
új és használt lakóház/lakás vásárlására,
igazoltan lakáscélú kölcsön kiváltására,
2. Mik a hitel legfontosabb jellemzői?
Igényelhető hitelösszeg: 3.000.000 Ft - 55.000.000 Ft1
Futamidő: 5 - 30 év
Devizanem: forint
Rendelkezésre tartási idő: maximum 180 nap
Kamatperiódusok hossza: 5 vagy 10 évig rögzített vagy a futamidő végéig
fix kamatozás.
A kölcsön futamideje:
5 éves kamatperiódus: minimum 5 év és maximum 30 év, amennyiben legalább
egy adós életkora a hitel lejáratakor nem éri el a 70. életévet.
10 éves kamatperiódus: minimum 10 év és maximum 30 év, amennyiben
legalább egy adós életkora a hitel lejáratakor nem éri el a 70. életévet.
Futamidő végéig fix kamatozás: minimum 12 év és maximum 20 év,
amennyiben legalább egy adós életkora a hitel lejáratakor nem éri el a 70.
életévet.
3. A kölcsön jellemzői Az igénylő:
Cselekvőképes, természetes személy
A kölcsönigény benyújtásakor 21-65 év közötti
A hitel lejáratakor nem tölti be a 70. életévét
Ha a futamidő alatt betölti a 70.
életévét (de nem éri el a 75. életévét), adóstársat szükséges bevonni, aki a futamidő végéig nem tölti be a
70. életévét.
Adósként nem szerepel a Központi Hitelinformációs Rendszerben (KHR)
negatív tartalmú információval.
Adósként, vagy adóstársként nem áll a természetes személyek
adósságrendezéséről szóló 2015. évi CV. törvény szerinti eljárás hatálya
alatt, ilyen eljárást nem kezdeményezett és ezen feltételeknek az adóstárs is megfelel.
A kölcsönigénylés időpontját megelőző 3 hónapra vonatkozóan rendszeres jövedelmet igazol,
egyazon munkahelyen. Egyedüli igénylőként jövedelme havi összege eléri a nettó
150.000 Ft-ot. Adóstárs esetén együttes havi jövedelem eléri a nettó 150.000
Ft-ot, személyenként legalább a minimálbér összegét.
Alkalmazott esetén 6 hónapja folyamatosan
fennálló munkaviszonyt igazol, ebből legalább 3 hónapot a jelenlegi
munkahelyen, lejárt próbaidővel.
A kölcsöncélt igazolja.
A kölcsöncéllal érintett
ingatlannak (leendő) tulajdonos.
A fedezetként felajánlott ingatlan:
családi ház, vagy
társasházban, vagy
lakásszövetkezeti lakóépületben lévő lakás, vagy
garázs (kizárólag pótfedezet lehet).
Rendelkezik a fedezetként felajánlott
ingatlanra kiterjedő vagyonbiztosítással, vagy megköti a biztosítást
(bármely szolgáltatónál).
Díjmentes fizetési számlát, vagy lakossági bankszámlát vezet
(vagy nyit) az MKB Banknál.
4. Mi a hitel biztosítéka?
A hitel biztosítéka:
a fedezetként felajánlott ingatlanra alapított, és az MKB Bank javára bejegyzett jelzálogjog (beleértve az önálló zálogjogot), és
a jelzálogjogot biztosító elidegenítési és terhelési tilalom.
Az MKB Bank a fenti biztosítékok ingatlan-nyilvántartásba való bejegyzését teljes körűen intézi, és csak a jogszabályban meghatározott
költségeket számíthatja fel. Fedezetként csak olyan ingatlan fogadható el, ami:
per-, teher- és igénymentes, és
a jelzálogjog, elidegenítési és terhelési tilalom ingatlan-nyilvántartási bejegyzésének nincs jogi akadálya.
5. Szükséges az ingatlan értékbecslése?
Minden esetben szükséges a fedezetként felajánlott ingatlan értékbecslése, melyet az MKB Bank által megbízott független értékbecslő végez. A kölcsön összege nem haladhatja meg az értékbecslés során megállapított
hitelbiztosítéki érték 100%-át.
6. Hogy működik az ajánlatkérés?
Ajánlatot a bankfiókban, vagy a hitelközvetítőjénél kérhet.
A hiteligényléshez szükséges dokumentumokat az Ön részére átadott ellenőrző listában találja. Gyűjtse ezeket össze, majd adja át a bankfiókban az ügyintézőnek, vagy a hitelközvetítőjének (aki továbbítja a bankfiókba)!
A hiteligény befogadása a dokumentumok bankfiókba történő hiánytalan megérkezését követő munkanapon történik meg.
Befogadáskor az MKB Bank egy visszavonhatatlan ajánlatot ad át Önnek. Az ajánlat a kölcsönszerződés tervezet átvételétől számított 15 napig érvényes.
Az MKB Bank a kölcsönszerződést (a számlavezetési díjtól és a vagyonbiztosítás díjtól eltekintve) a befogadáskor érvényes
feltételekkel, vagy Önre nézve annál kedvezőbb THM feltételekkel köti meg. A szerződéskötés feltételeit a Termékismertető 6. pontja alatt
találja.
7. Hogy történik a hitel folyósítása?
A folyósítás egyösszegben történik. A folyósítás általános feltételeit a Termékismertető 7. pontja
alatt találja.
Vásárlási
hitel esetén az adásvételi szerződésben
megjelölt számlaszámra,
hitelkiváltás esetén pedig a kiváltandó hitelt nyújtó bank által megadott
számlaszámra kerül átutalásra a hitelösszeg.
8. Hogy működik a hitel törlesztése?
A törlesztés módja havi egyenletes, amely történhet:
az MKB Banknál vezetett bankszámlájáról, vagy
az MKB Bank által biztosított ingyenes, kizárólag a törlesztőrészlet
és a kapcsolódó díjak elszámolására szolgáló számláról.
Az első törlesztési kötelezettség esedékessége:
ha a folyósítás az adott hónap 15. napja előtt történik - a
folyósítást követő hónap 10. napján
ha a folyósítás az adott hónap
15-én, vagy azt követően történik - a folyósítást követő második hónap 10.
napján
A továbbiakban minden hónap 10. napján esedékes a törlesztés. Ha a hónap
10. napja nem munkanap, akkor az azt követő első munkanapon kell törleszteni.
A kamat mértéke a
kölcsönszerződésben feltüntetett időközönként (kamatperiódusonként) változhat.
5 éves kamatperiódusú kölcsön esetén a H3K5, 10 éves kamatperiódusú kölcsön
esetén pedig a H3K10 kamatváltoztatási mutató alapján történik a kamat
módosítása.
Végig fix kamatozás esetén a kamat mértéke nem változik, a teljes
futamidő alatt változatlan. Kamatváltozási mutató H0K: A mutató értéke fix
nulla a hitel futamideje alatti kamatperiódusokban, azaz a kamatláb végig fix
marad.
Az MNB
Összehasonlító oldalán minden Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitelt
nyújtó bank ajánlatát megtekintheti.
10. Előtörleszthető-e a hitel?
Igen, előtörlesztési igényét írásban kell jeleznie az MKB
Bank felé. A teljes vagy részleges előtörlesztési díj az előtörlesztett összeg 1%-a.
11. Milyen ügyintézési határidők várhatók a
hitelügyintézés során?
Hiteligénye az értékbecslés rendelkezésre állásától számított 15
munkanapon belül kerül elbírálásra.
A folyósítás a folyósítási feltételek teljesítését követő 2
munkanapon belül történik meg, de ettől eltérő időpontban is kérheti azt.
Ha Ön a kölcsönszerződésben foglalt valamennyi fizetési kötelezettségét
teljesítette, vagy hitelét teljesen előtörlesztette, a jelzálogjog törlési
engedély a teljes tartozás hitelszámlán történő jóváírásától számított 7
munkanapon belül kerül kiállításra.
12. Milyen egyéb szolgáltatást vehető igénybe a
hitelfelvétel során?
13. Milyen díjak, költségek merülhetnek fel a
hitel folyósításáig?
A hitelfelvétel során felmerülő díjakat és
költségeket az alábbi reprezentatív példa mutatja be.
REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitelfelvétel célja
Használt lakás vásárlása
A hitel teljes összege
5.000.000 Ft
Futamidő
240 hónap
Kamatozás módja
5 éves kamatperiódusokban rögzített, 10 éves kamatperiódusokban rögzített, futamidő végéig fix kamatozású
Törlesztőrészletek száma
240 db
Hitelfelvételkor fizetendő összes díj és költség
folyósítási díj
nem kerül felszámításra
tulajdoni lap másolatának lekérési díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését2
térképmásolat lekérési díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését2
jelzálogjog bejegyzés díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését3
értékbecslés díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését4
közjegyzői díj**5
30.000 Ft-ig
visszatérítésre kerül5
5 éves kamatperiódus
10 éves kamatperiódus
Futamidő végéig fix kamatozás
A hitel teljes díja
5 618 751 Ft
5 428 179
Ft
4 836 337 Ft
A teljes visszafizetendő összeg
10 618
751 Ft
10 428
179 Ft
9 836 337
Ft
Havi törlesztőrészlet
44 245 Ft
43 451 Ft
40 985 Ft
Induló ügyleti kamat
8,74%
8,49%
7,70%
THM***
9,14%
8,87%
8,02%
REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitelfelvétel célja
Használt lakás vásárlása
REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitel teljes összege
5.000.000 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
Futamidő
240 hónap
REPREZENTATÍV PÉLDA
Kamatozás módja
5 éves kamatperiódusokban rögzített, 10 éves kamatperiódusokban rögzített, futamidő végéig fix kamatozású
REPREZENTATÍV PÉLDA
Törlesztőrészletek száma
240 db
REPREZENTATÍV PÉLDA
Hitelfelvételkor fizetendő összes díj és költség
REPREZENTATÍV PÉLDA
folyósítási díj
nem kerül felszámításra
REPREZENTATÍV PÉLDA
tulajdoni lap másolatának lekérési díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését2
REPREZENTATÍV PÉLDA
térképmásolat lekérési díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését2
REPREZENTATÍV PÉLDA
jelzálogjog bejegyzés díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését3
REPREZENTATÍV PÉLDA
értékbecslés díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését4
REPREZENTATÍV PÉLDA
közjegyzői díj**5
30.000 Ft-ig
visszatérítésre kerül5
REPREZENTATÍV PÉLDA
5 éves kamatperiódus
10 éves kamatperiódus
Futamidő végéig fix kamatozás
REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitel teljes díja
5 618 751 Ft
5 428 179
Ft
4 836 337 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
A teljes visszafizetendő összeg
10 618
751 Ft
10 428
179 Ft
9 836 337
Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
Havi törlesztőrészlet
44 245 Ft
43 451 Ft
40 985 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
Induló ügyleti kamat
8,74%
8,49%
7,70%
REPREZENTATÍV PÉLDA
THM***
9,14%
8,87%
8,02%
* A Hitelező érdekkörén kívül felmerülő költségek.
** A jogszabályi előírások alapján számított
munkadíj és költségtérítés összegének középértéke alapján egyoldalú közjegyzői
okiratba foglalt 20 oldalas kölcsön- és zálogszerződésre számolt reprezentatív
példa. A közjegyzői díj pontos mértéke a közjegyzői díjszabásról szóló 22/2018.
(VIII. 23.) IM rendelet alapján kerül a közjegyző által meghatározásra.
*** THM (Teljes hiteldíj mutató): A THM érték meghatározása az aktuális általános, illetve a teljes
hiteldíj mutató meghatározásáról, számításáról és közzétételéről szóló 83/2010.
(III. 25.) Kormányrendeletben meghatározott feltételek szerint került
megállapításra, ugyanakkor nem tartalmazza a fedezetül szolgáló ingatlanra
vonatkozóan kötendő vagyonbiztosítás díját. A feltételek változása esetén a THM
mértéke módosulhat. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A hitel igényléséhez a fedezeti
ingatlanra vonatkozóan vagyonbiztosítás és MKB Bankos fizetési számla
megléte vagy megkötése szükséges, valamint a jelzáloghitel fedezeteként bevont
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre. A feltételek változása esetén
a THM mértéke módosulhat. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A
kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem
minősülnek a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a
mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.
THM értéke a fejlécben feltüntetett termékre:
7,21% 12 millió Ft hitelösszeg a végig fix konstrukció esetén
14. Milyen egyéb díjakkal számolhatok?
14.1. A folyósításig felmerülő díjak és költségek
Vagyonbiztosítás díja: a becsült éves díj a biztosított kockázati körtől
és az ingatlan jellegétől függ, de átlagosan a biztosított vagyon értékének 3,5
ezreléke.
Jelzálogtörlési
díj: megegyezik a mindenkor hatályos
földhivatali igazgatási szolgáltatási díjjal, jelenleg 6.600 Ft.
Kölcsönösszeg átutalásának díja: a kölcsönösszeg átutalásának díja maximum 17.244
Ft, de nem több, mint a kölcsönösszeg 0,75%-a. A díj akkor kerül felszámításra,
ha az MKB Banknál vezetett törlesztési számlájáról:
az eladó(k) adásvételi szerződésben megadott bankszámlájára, vagy
ügyvédi letéti számlára, vagy
hitelkiváltás esetén a kiváltandó hitelt nyújtó bank által megadott
számlaszámra történik átutalás.
Életbiztosítás díja: mértéke függ a biztosított életkorától, és a
választott biztosítási csomagtól.
Hitelfedezeti biztosítás díja: a pontos feltételeket a biztosítási terméktájékoztató és feltételek
tartalmazza. A biztosítás
(a választott csomagtól függően) haláleset, egészségkárosodás,
keresőképtelenség és munkanélküliség esetén biztosítja a fennálló tartozás
megfizetését, vagy a fizetési nehézséggel érintett időszak áthidalását.
Előtörlesztési
díj: a 10. pont szerint
15. Hol találom a további részleteket?
További részleteket a Termékismertetőben és a hatályos Hirdetményben talál, illetve érdeklődjön
a bankfiókainkban, vagy a hitelközvetítőknél!
1 Az MKB Bank úgy
határozza meg a kölcsön lehetséges maximális összegét, hogy betartja a
jövedelemarányos törlesztőrészletet és a hitelfedezeti arányokat szabályozó
32/2014. (IX.10.) MNB rendelet korlátait. Ha az igényelt kölcsön összege
meghaladja a maximális értéket, további ingatlan bevonására lehet szükség.
2 A hatályos Lakosság / Díjhirdetmény lakossági
ügyfelek részére - lakossági jelzáloghitelek megnevezésű hirdetmény szerint.
3 A Bank visszatéríti a Hiteligénylőnek a
földhivatali eljárás igazgatási szolgáltatási díját (önálló zálogjog
bejegyzésének díja). A visszatérítésre a kölcsön folyósításával egyidejűleg
kerül sor. A visszatérítés feltétele, hogy az ügyfél a földhivatali eljárás
során kiállított számlát, vagy annak másolatát legkésőbb a kölcsön
folyósításáig a Bank részére benyújtsa. A Bank a számlán, vagy annak másolatán
szereplő összeget írja jóvá kedvezményként az ügyfél Kölcsönszerződésben
rögzített Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel törlesztésére szolgáló, bármely
típusú és kondíciójú fizetési számláján. A visszatérítéshez az Ügyfél részéről
külön megbízás nem szükséges, a visszatérítés a Bank erre szolgáló technikai
számlaszámáról történik. A visszatérített összeget az Ügyfél szabadon
felhasználhatja.
4 A Bank visszatéríti a lakóingatlanok értékbecslési díját
(több lakóingatlan ingatlanfedezet esetén mindegyik lakóingatlan értékbecslési
díját). A visszatérítésre a kölcsön folyósításával egyidejűleg kerül sor. A
visszatérítés feltétele, hogy az Ügyfél az ingatlan értékbecslésről készült
számlát, vagy annak másolatát legkésőbb a kölcsön folyósításáig a Bank részére
benyújtsa. A Bank a számlán, vagy annak másolatán szereplő összeget írja jóvá
kedvezményként az Ügyfél Kölcsönszerződésében rögzített, a Minősített
Fogyasztóbarát Lakáshitel törlesztésére szolgáló, bármely típusú és kondíciójú
fizetési számláján. A visszatérítéshez az Ügyfél részéről külön megbízás nem
szükséges, a visszatérítés a Bank erre szolgáló technikai számlaszámáról
történik. A visszatérített összeget az Ügyfél szabadon felhasználhatja. Az
akció visszavonásig tart.
5 A Bank visszatéríti a Kölcsön és Zálogszerződés
egyoldalú közjegyzői okiratba foglalásának Hiteligénylő által megfizetett költségét
az alábbi feltételekkel: A Bank visszatéríti a Kölcsön
és Zálogszerződés egyoldalú közjegyzői okiratba foglalásának hiteligénylő által
megfizetett költségét ügyletenként maximum 30.000 forint erejéig minden
benyújtott és jóváhagyott 5.000.000 Ft, vagy afölötti hitelösszegű igénylés
esetén. A visszatérítés feltétele, hogy
az ügyfél a közjegyzői okiratról készült számlát, vagy annak másolatát
legkésőbb a kölcsön folyósításáig a Bank részére benyújtsa. A Bank a számlán,
vagy annak másolatán szereplő összeget téríti vissza kedvezményként az Ügyfél
Jóljáró csomagban igényelt hitelkártya számlájára. A visszatérítés további
feltétele, hogy legkésőbb a kölcsön folyósításakor az Ügyfél jóváhagyott
Jóljáró csomag igényléssel és megnyitott hitelkártya számlával rendelkezzen. Amennyiben az Ügyfél jelzálog
alapú hitel igénylését követően benyújtott Jóljáró csomag igénylését a Bank
elutasította, akkor a kedvezményt az Ügyfél Kölcsönszerződésében rögzített
hiteltörlesztésre szolgáló, bármely típusú és kondíciójú MKB Banknál vezetett
fizetési számlájára téríti vissza. A visszatérítéshez az Ügyfél részéről külön
megbízás nem szükséges, a visszatérítés a Bank erre szolgáló technikai
számlaszámáról történik. A visszatérítésre legkésőbb az első törlesztőrészlet
megfizetése előtti munkanapig kerül sor mindkét esetben. Nem kaphat visszatérítést az a
kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós időszak alatt
bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek a
hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája felmondás
alatt van. További részletek a mindenkor hatályos GO
hitelkártyához kapcsolódó használatösztönző akció hirdetményben.
5 és 10 éves kamatperiódusú hitelek esetén az első kamatperiódusra vonatkozó árazást a Hirdetmény tartalmazza. A Bank az ügyleti
kamat mértékét kizárólag a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett, 5 éves kamatperiódus esetén H3K5, 10 éves kamatperiódus
esetén H3K10 számú kamatváltoztatási mutató alapján változtathatja az egyes kamatperiódusok lejártával.
THM* Lakáshitelek,
Enyhítő hitel, Enyhítő hitel 2 Belső esetén:
5 éves kamatperiódussal: 7,80% -
10,07%
10
éves kamatperiódussal: 7,22% -
9,47%
THM
Szabad felhasználású hitelek, Adósságrendező hitel, Enyhítő 2 hitel Külső
esetén:
5
éves kamatperiódussal: 8,87% -
11,14%
10
éves kamatperiódussal: 8,28% -
10,54%
THM végig
fix kamatozású lakáshitel esetén:
3 és 12
millió Ft között: 8,06%-8,12%
12 millió
Ft-tól: 7,26%-7,29%
THM végig
fix kamatozású szabad felhasználású hitel esetén:
3 és 12
millió Ft között: 9,30%
12 millió
Ft-tól: 8,52%
* A teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével
történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM 5 millió forintra, 20 éves futamidejű hitelekre vonatkozik.
A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A jelzáloghitel fedezeteként bevont ingatlan(ok)ra zálogjog kerül bejegyzésre.
Az Adósnak rendelkeznie kell az ingatlanra vonatkozó lakásbiztosítással és a banknál vezetett fizetési számlával. A kalkuláció
eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank
a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.