Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízásokat követően technikai okokból az utalt összeg nem volt hozzáférhető. A hibát bankunk elhárította, az összeg immár elérhető. A számlatörténetben várhatóan később jelenik meg az utalt összeg, tranzakciós SMS szolgáltatás esetében pedig az utalás teljesüléséről szóló SMS is később érkezik meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését köszönjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről  itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021.11.13. 13:00-tól 2021.11.14. 12:00-ig a Mobilbank szolgáltatás nem lesz elérhető, így a tranzakciós sms-ek nem kerülnek kiküldésre, valamint az interaktív üzenetek fogadása és megválaszolása nem lehetséges.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről  itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben  itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24 19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során. Ünnepi nyitvatartásunk.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük .

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt január 27-én 21:30 és 22:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, továbbá 22:00 és 22:30 között a Mobil Appon a második szintű jóváhagyó SMS kódot igénylő funkciók nem lesznek elérhetőek, valamint az internetes vásárlást megerősítő SMS-ek küldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2022. március 31-én egyesült a Budapest Bank és az MKB Bank, amely MKB Bank néven folytatja működését. 2022. április 1-től a
www.budapestbank.hu webcím alatt található tartalmak, információk a továbbiakban az MKB Bank honlapján érhetők el. A bankfúzióról itt tájékozódhat részletesebben.

Tisztelt Ügyfeleink! Az MKB Bank 101-es banki azonosítóval rendelkező (számlaszám első 3 számjegye), volt Budapest Bank lakossági ügyfelek március havi Befektetési Kártya számlakivonatának Értékpapírszámla-kivonat részén a tranzakcióik adatai esetenként hiányosak lehetnek. A hiba javítását megkezdtük, a szokásos értesítési csatornákon mihamarabb újra küldjük a javított számlakivonatot. Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük türelmüket és megértésüket.
Egyes átutalási megbízások bankunkon kívül álló okokból nem teljesültek, a küldött összegek nem érkeztek meg bankunkhoz. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a feladóval, hogy ellenőrizze, valóban teljesült-e az átutalási megbízása. Amennyiben nem, kérje meg a feladót, hogy vegye fel a kapcsolatot a számlavezető bankjával.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízások ugyan teljesülnek, azonban technikai okokból átmenetileg az összeg nem hozzáférhető, a teljesülésről pedig nem érkezik tranzakciós SMS. Amennyiben a tranzakciós SMS szolgáltatás be van állítva, a hiba elhárítása után Ön SMS tájékoztatást kap a tranzakció sikerességéről. A hiba elhárításán dolgozunk.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről  itt olvashat.

Kedves Ügyfelünk! A NetBankár és MobilApp kivonatlekérdezési funkcióját 2022.05.06-án 18:00 és 19:00 között nem fogja tudni használni. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.01.23-án 00:00 és 04:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük türelmüket és megértésüket.

Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. november 2-án 22:00 és 22:30 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód, a Budapest Internetbankba történő belépéshez szükséges megerősítő kód, valamint a Budapest Bank Mobil App második szintű SMS kódjainak kiküldése szünetel. A Budapest Internetbankba történő belépéshez a karbantartás ideje alatt kérjük, használja a QR kódos belépés lehetőségét.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek.

Ünnepi nyitvatartásunk.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről  itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben  itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. április 26-án, 27-én és 28-án online számlanyitásra és online áruhitel igénylésére 8:00 és 17:00 között van lehetőség új ügyfeleink esetében. Ezen időszakon kívül ők visszahívást kérhetnek munkatársainktól.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük türelmüket és megértésüket.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop5”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni fog. Türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 1440-es telefonszáma technikai okokból jelenleg nem elérhető, addig a +36 1 477 7777-es és +36 1 450 7777-es telefonszámon érhető el a bank telefonos ügyfélszolgálata.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Internetbankban és Budapest Bank Mobil Appban a fizetési kérelem szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

A korábbi Budapest Bank bankkártyák működésében hiba tapasztalható, az online és fizikai fizetési tranzakciók, valamint az ATM készpénzfelvétel sikertelenek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Bank ATM-jei jelenleg nem üzemelnek. A hiba elhárításán dolgozunk a szolgáltató bevonásával. Amennyiben készpénzt szeretnének felvenni vagy befizetni, kérjük, fáradjanak be a legközelebbi bankfiókunkba, vagy válasszák más szolgáltatók ATM-jeit. Megértésüket köszönjük.

A korábbi Budapest Bank bankkártyákat érintő probléma elhárult, a fizetés újra lehetséges, azonban a egyes sikertelen tranzakcióban érintett összegek átmenetileg nem hozzáférhetők. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021. november 16-án 22:00 órától 2021. november 17. 01:00 óráig a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető. Kérjük, az ügyintézést időzítse a karbantartási időn kívülre.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az ATM-es készpénzfelvétel a Budapest Bank bankautomatáiból jelenleg nem lehetséges, az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és PUSH üzenet kiküldése is szünetel, valamint a Budapest Bank Mobil Appban és a Budapest Internetbankban a bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség. Az üzletekben történő bankkártyás fizetés jelenleg is zavartalanul működik. A hiba elhárításán külső partnerünk bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen 15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Mobilalkalmazás technikai okokból átmenetileg nem elérhető, kérjük, hogy válasszák az MKB NetBANKárt. Kérjük türelmüket a hiba elhárításáig.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás működésében, jelenleg ezen csatornák nem elérhetők. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. október 26-án 22:00 óra és 2021. október 27-én 01:40 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető, valamint ez idő alatt a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás 2022.05.10. 22:00 és 2022.05.11. 01:00 óra között nem lesz elérhető, illetve az internetes vásárlások jóváhagyásában is előfordulhatnak fennakadások. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók   például:   űrlapok, nem   lesznek   elérhetőek.   Megértésüket   köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Sárga sáv teszt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős   ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő   átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Csökkentse futamidejét és fizessen vissza kevesebbet!

MKB Bank lakáshitellel lehetséges!

Egyenlítő hitel

Minden egy döntéssel kezdődik. Lakáscélunk megvalósítása során a legfontosabb, hogy megtaláljuk a megfelelő finanszírozási forrást, és az, hogy ezt saját anyagi lehetőségeinkhez mérten választhassuk meg.

Jelzáloghitel felvétel esetén fontos szem előtt tartanunk, hogy a hitel futamideje alatt bevételeink változhatnak akár negatív, akár pozitív irányban. Érdemes mérlegelni azt is, hogy a jelzáloghitel felvétele során egy olyan döntést hozunk, amely hosszú távra, esetenként akár 15 – 25 évre szól. A törlesztőrészlet nagyságát tehát érdemes úgy megválasztani, hogy mellette lehetőséget teremtsünk biztonsági tartalék képzésére, hogy egy esetleges bevétel kiesés során se okozzon gondot a havi törlesztőrészlet megfizetése.

A törlesztőrészlet és az összesen visszafizetett összeg több tényezőn felül, leginkább az alábbiaktól függ:

  • a hitelösszegtől
  • futamidőtől
  • a kamat mértékétől

A kamat mértékét csökkenthetjük, amellyel az összesen visszafizetendő összeget is, ha különböző feltételeket vállalunk, mint például

  • ha a Banknál fizetési számlát nyitunk és a jövedelmünket ide utaljuk
  • különböző szolgáltatásokat veszünk igénybe (pl. biztosítások megkötése)

Az Egyenlítő konstrukció lényege, hogy ha a fizetési számlára

  • utalja a fizetését,
  • halmozza fel biztonsági tartalékait,
  • helyezi el nyaralásra félretett pénzét,
  • helyezi el a szabad pénzeszközeit,

úgy a fizetési számláján tartott pénz után a hitelkamattal megegyező kedvezményt kap, ezzel csökkentve a

  • az eredetileg tervezett futamidőt, mellyel csökken
    • a teljes visszafizetett összeg és
    • a THM mértéke is

Engedje meg, hogy egy példán keresztül bemutassuk a konstrukció lényegét. Hitelösszeg: 5.000.000 Ft, kamat mértéke 7,09%, kamatperiódus: 10 év

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

Kamat mértéke: 7,09% 7,59% 6,39% 6,89%
Eredeti futamidő: 240 hónap 240 hónap 240 hónap 240 hónap
Tényleges futamidő: 240 hónap 181 hónap (-59 hónap) 240 hónap 186 hónap (-54 hónap)
Törlesztőrészlet: 39 122 Ft 40 651 Ft 37 029 Ft 38 518 Ft
Rendszeres jóváírás vállalás: - - 600.000 Ft 600.000 Ft
A hitelhez kapcsolódó
fizetési számlán a futamidő
végéig
havi rendszerességgel
felhalmozott összeg:
- 19.000 Ft - 19.000 Ft
A fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 9 389 173 Ft 7 334 132 Ft 8 887 048 Ft 7 123 537 Ft
Kedvezmény mértéke:
Meg nem fizetett törlesztőrészletek száma, összege
0 db, 0 Ft 59 db, 2 422 009 Ft 0 db, 0 Ft 54 db, 2 120 769 Ft
THM1: 7,50% 5,61% 6,75% 5,02%
Kamat mértéke:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

7,09%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

7,59%

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

6,39%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

6,89%
Eredeti futamidő:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

240 hónap

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

240 hónap
Tényleges futamidő:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

181 hónap (-59 hónap)

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

186 hónap (-54 hónap)
Törlesztőrészlet:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

39 122 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

40 651 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

37 029 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

38 518 Ft
Rendszeres jóváírás vállalás:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

-

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

-

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

600.000 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

600.000 Ft
A hitelhez kapcsolódó
fizetési számlán a futamidő
végéig
havi rendszerességgel
felhalmozott összeg:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

-

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

19.000 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

-

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

19.000 Ft
A fogyasztó által fizetendő teljes összeg:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

9 389 173 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

7 334 132 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

8 887 048 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

7 123 537 Ft
Kedvezmény mértéke:
Meg nem fizetett törlesztőrészletek száma, összege

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

0 db, 0 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

59 db, 2 422 009 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

0 db, 0 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

54 db, 2 120 769 Ft
THM1:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

7,50%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

5,61%

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 32

6,75%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 32

5,02%

A példából látható, hogy havi 19.000 Ft a hitelhez kapcsolódó fizetési számlán a futamidő végéig felhalmozott összeg következtében 59 hónappal előbb fizeti ki a hitelét, ezzel összesen 2 422 009 Ft kedvezményben részesül. Amennyiben a futamidő során olyan élethelyzetbe kerül, amikor például:

  • váratlan kiadása keletkezik vagy meg szeretné valósítani egy személyes célját és felhasználja a fizetési számlán összegyűjtött pénzt, vagy
  • jövedelem kiesés miatt egy időre nem tudja gyarapítani a fizetési számlán lévő biztonsági tartalékait

úgy is kedvezményben részesül (természetesen kevesebb összegben) mert az Egyenlítő Hitel egy jelzáloghitelből és egy hozzá kapcsolódó fizetési számlából áll. A hitelhez tartozó fizetési számlán elhelyezett bármilyen pénzösszeg - legyen az havi rendszeres jövedelem, vagy megtakarítás – után napi szinten hitel-kamatkedvezményt számol el a bank, amely kamatkedvezményt félévente, ingyenes előtörlesztésként jóváír Önnek, majd az így csökkentett tőketartozást változatlan törlesztőrészlet mellett újraütemezi. Ennek hatására csökken a futamidő, így hamarabb visszafizetheti a jelzáloghitelét, mintha ugyanazt az összeget azonos feltételek mellett standard jelzálogkölcsönként vette volna fel.

Azonban ha az élethelyzete pozitívan alakul, adott esetben:

  • tervei megvalósulnak és nem kell hozzányúlni a pénzeszközökhöz
  • bevételei megemelkednek, így hónap végén több pénz marad a számláján vagy
  • váratlanul pénzhez jut, amit egy kis időre vagy a futamidő végéig elhelyez a fizetési számlán

úgy magasabb kedvezményben részesülhet.

Az Egyenlítő konstrukció egy lehetőség, hogy kölcsönének visszafizetését kézben tarthassa és az eredetileg vállalt futamidő helyett, előbb tudja visszafizetni, mellyel csökkentheti az összes visszafizetett összeget és ezzel a THM mértékét.

Tanácsra van szüksége?

Kérjen visszahívást képzett jelzálog specialistáinktól, akik minden részletre kiterjedően tudják bemutatni Önnek az Egyenlítő konstrukciót, továbbá minden felmerült kérdésére igyekeznek a legmegfelelőbb választ megadni. Kérjen ajánlatot, mielőtt döntene!

Konstrukciós feltételek:

  • 5 millió forint vagy annál magasabb hitelösszeg igénylése esetén vehető igénybe
  • A fizetési számlán lekötés nélkül tartott pénz, de maximum a mindenkor aktuális tőketartozás 70%-a után, biztosítunk Önnek a hitelkamattal egyenértékű kedvezményt. A kedvezmény mértékének meghatározása napi szinten történik. Az összegyűjtött kedvezményt évente két alkalommal díjmentesen előtörlesztjük a fennálló hitelösszegébe. Ezáltal a betörlesztett kedvezmény után a futamidő alatt már nem fog több kamatot fizetni!
  • A Bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja

1 A teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM 5 millió forintra, 20 éves futamidejű hitelekre vonatkozik. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A hitel igényléséhez a fedezeti ingatlanra vonatkozóan vagyonbiztosítás megléte vagy megkötése szükséges. Az Egyenlítő Hitel konstrukcióra vonatkozó THM meghatározása során, az ügyfél fizetési számláján elhelyezendő megtakarításait a példában felsoroltak szerint vette figyelembe, így az Egyenlítő Hitel konstrukcióra vonatkozó THM tükrözi a megtakarításokból származó és kamatkedvezmény formájában elérhető előnyöket. A kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64. §-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

2 Kamatkedvezmény 4 feltétele: MKB Banknál fizetési számla megléte, vagy nyitása, továbbá havi legalább 300.000 Ft jóváírás vállalása a fizetési számlára, amely a jelzálogkölcsön futamideje alatt minden hónapban teljesül.

A példából látható, hogy havi 19.000 Ft a hitelhez kapcsolódó fizetési számlán a futamidő végéig felhalmozott összeg következtében 59 hónappal előbb fizeti ki a hitelét, ezzel összesen 2 422 009 Ft kedvezményben részesül. Amennyiben a futamidő során olyan élethelyzetbe kerül, amikor például:

Reprezentatív példák:

Termék Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Standard konstrukció Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Egyenlítő konstrukció Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 3
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 3
Hitelező MKB Bank Nyrt. MKB Bank Nyrt. MKB Bank Nyrt. MKB Bank Nyrt.
Fedezet ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
Kamatozás típusa 10 éves kamatperiódusokban rögzített 10 éves kamatperiódusokban rögzített 10 éves kamatperiódusokban rögzített 10 éves kamatperiódusokban rögzített
Hitelösszeg 5 000 000 Ft 5 000 000 Ft 5 000 000 Ft 5 000 000 Ft
Futamidő 240 hónap 240 hónap 240 hónap 240 hónap
Kamat mértéke 7,09% 7,59% 6,39% 6,89%
Havi törlesztőrészlet 39 122 Ft 40 651 Ft 37 029 Ft 38 518 Ft
Visszafizetendő teljes összeg 9 389 173 Ft 9 756 142 Ft 8 887 048 Ft 9 244 307 Ft
Hitel teljes díja 4 389 173 Ft 4 756 142 Ft 3 887 048 Ft 4 244 307 Ft
Törlesztő részletek száma 240 db 240 db 240 db 240 db
THM* 7,50% 8,04% 6,75% 7,28%

Reprezentatív példák:

Termék
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Standard konstrukció
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Egyenlítő konstrukció
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 3
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő2 hitel Belső – Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 3

Reprezentatív példák:

Hitelező
MKB Bank Nyrt.
MKB Bank Nyrt.
MKB Bank Nyrt.
MKB Bank Nyrt.

Reprezentatív példák:

Fedezet
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre

Reprezentatív példák:

Kamatozás típusa
10 éves kamatperiódusokban rögzített
10 éves kamatperiódusokban rögzített
10 éves kamatperiódusokban rögzített
10 éves kamatperiódusokban rögzített

Reprezentatív példák:

Hitelösszeg
5 000 000 Ft
5 000 000 Ft
5 000 000 Ft
5 000 000 Ft

Reprezentatív példák:

Futamidő
240 hónap
240 hónap
240 hónap
240 hónap

Reprezentatív példák:

Kamat mértéke
7,09%
7,59%
6,39%
6,89%

Reprezentatív példák:

Havi törlesztőrészlet
39 122 Ft
40 651 Ft
37 029 Ft
38 518 Ft

Reprezentatív példák:

Visszafizetendő teljes összeg
9 389 173 Ft
9 756 142 Ft
8 887 048 Ft
9 244 307 Ft

Reprezentatív példák:

Hitel teljes díja
4 389 173 Ft
4 756 142 Ft
3 887 048 Ft
4 244 307 Ft

Reprezentatív példák:

Törlesztő részletek száma
240 db
240 db
240 db
240 db

Reprezentatív példák:

THM*
7,50%
8,04%
6,75%
7,28%

5 és 10 éves kamatperiódusú hitelek esetén az első kamatperiódusra vonatkozó árazást a Hirdetmény tartalmazza. A Bank az ügyleti kamat mértékét kizárólag a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett, 5 éves kamatperiódus esetén H3K5, 10 éves kamatperiódus esetén H3K10 számú kamatváltoztatási mutató alapján változtathatja az egyes kamatperiódusok lejártával.

THM* Lakáshitelek, Enyhítő hitel, Enyhítő hitel 2 Belső esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 7,80% - 10,07%
  • 10 éves kamatperiódussal: 7,22% - 9,47%

THM Szabad felhasználású hitelek, Adósságrendező hitel, Enyhítő 2 hitel Külső esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 8,87% - 11,14%
  • 10 éves kamatperiódussal: 8,28% - 10,54%

THM végig fix kamatozású lakáshitel esetén:

  • 3 és 12 millió Ft között: 8,06%-8,12%
  • 12 millió Ft-tól: 7,26%-7,29%

THM végig fix kamatozású szabad felhasználású hitel esetén:

  • 3 és 12 millió Ft között: 9,30%
  • 12 millió Ft-tól: 8,52%

* A teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM 5 millió forintra, 20 éves futamidejű hitelekre vonatkozik. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A jelzáloghitel fedezeteként bevont ingatlan(ok)ra zálogjog kerül bejegyzésre. Az Adósnak rendelkeznie kell az ingatlanra vonatkozó lakásbiztosítással és a banknál vezetett fizetési számlával. A kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.