Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg
sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési
megbízásokat követően technikai okokból az utalt összeg nem volt hozzáférhető. A hibát bankunk elhárította, az összeg immár
elérhető. A számlatörténetben várhatóan később jelenik meg az utalt összeg, tranzakciós SMS szolgáltatás esetében pedig az
utalás teljesüléséről szóló SMS is később érkezik meg.
Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg
nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat,
hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank
Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így
ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint
Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon
kívülre. Megértését köszönjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén
így ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások
jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink
bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021.11.13. 13:00-tól 2021.11.14. 12:00-ig a Mobilbank szolgáltatás
nem lesz elérhető, így a tranzakciós sms-ek nem kerülnek kiküldésre, valamint az interaktív üzenetek fogadása és megválaszolása
nem lehetséges.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Technikai
probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az
azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a
tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28.
nap végén várható. Türelmüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben
itt tájékozódhat.
Tisztelt
Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24
19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni
számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét
köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő
az online bankolás során. Ünnepi nyitvatartásunk.
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg
nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt január 27-én 21:30 és 22:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel,
továbbá 22:00 és 22:30 között a Mobil Appon a második szintű jóváhagyó SMS kódot igénylő funkciók nem lesznek elérhetőek,
valamint az internetes vásárlást megerősítő SMS-ek küldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2022. március 31-én egyesült a
Budapest Bank és az MKB Bank, amely MKB Bank néven folytatja működését. 2022.
április 1-től a www.budapestbank.hu
webcím alatt található tartalmak, információk a továbbiakban az MKB Bank
honlapján érhetők el. A bankfúzióról itt
tájékozódhat részletesebben.
Tisztelt Ügyfeleink!Az MKB Bank 101-es banki azonosítóval rendelkező (számlaszám
első 3 számjegye), volt Budapest Bank lakossági ügyfelek március havi
Befektetési Kártya számlakivonatának Értékpapírszámla-kivonat részén a
tranzakcióik adatai esetenként hiányosak lehetnek. A hiba javítását megkezdtük,
a szokásos értesítési csatornákon mihamarabb újra küldjük a javított
számlakivonatot. Türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink!A Budapest Bank és az
MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő
karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük
türelmüket és megértésüket. Egyes átutalási megbízások bankunkon kívül álló okokból nem teljesültek, a
küldött összegek nem érkeztek meg bankunkhoz. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a
feladóval, hogy ellenőrizze, valóban teljesült-e az átutalási megbízása.
Amennyiben nem, kérje meg a feladót, hogy vegye fel a kapcsolatot a
számlavezető bankjával. Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri
erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek,
elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak
bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött.
Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig
tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október
elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk
ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben
bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő
pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a
korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit
folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési
megbízások ugyan teljesülnek, azonban technikai okokból átmenetileg az összeg nem hozzáférhető, a teljesülésről pedig nem
érkezik tranzakciós SMS. Amennyiben a tranzakciós SMS szolgáltatás be van állítva, a hiba elhárítása után Ön SMS tájékoztatást
kap a tranzakció sikerességéről. A hiba elhárításán dolgozunk.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett
rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27.
(szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és
a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és
az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése
szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest
Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon
indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük,
hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre
időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS
terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával,
egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő
fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig
türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban
kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat.
Kedves
Ügyfelünk! A
NetBankár és MobilApp kivonatlekérdezési
funkcióját 2022.05.06-án 18:00 és 19:00 között nem fogja tudni használni. Megértését
és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB
Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben
található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot
a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27.
(kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest
Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz
elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A
tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak
bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött.
Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig
tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október
elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk
ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben
bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő
pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a
korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit
folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai
okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek.
A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és
türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai
probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy
az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán
teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján,
Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank
által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a
duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját
megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését
kérjük.
Bankunkon kívül
álló probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra
kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg
sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása
folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27.
(kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest
Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz
elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A
tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő
az online bankolás során.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg
nincs lehetőség SZÉP Kártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával
dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.01.23-án 00:00 és
04:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására,
valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük,
utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár
utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli
időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség
esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók
és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az MKB Bank
egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő karbantartási
munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük türelmüket és
megértésüket.
Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva
számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy
jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük,
ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg.
Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái
tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt
Ügyfelünk! 2021. november 2-án 22:00 és 22:30 óra között az internetes
vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód, a Budapest
Internetbankba történő belépéshez szükséges megerősítő kód, valamint a Budapest
Bank Mobil App második szintű SMS kódjainak kiküldése szünetel. A Budapest
Internetbankba történő belépéshez a karbantartás ideje alatt kérjük, használja
a QR kódos belépés lehetőségét.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett
arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg
hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi
rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az
érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések.
Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező
jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak
bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!
Tisztelt
Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i
értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes
esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót,
ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest
Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a
tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését
köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között
a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges
3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én
egyesül. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő
(SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank
és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről
itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben
itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben
található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot
a 06 80 350 350-es telefonszámon. 2022. április 26-án,
27-én és 28-án online számlanyitásra és online áruhitel igénylésére 8:00 és
17:00 között van lehetőség új ügyfeleink esetében. Ezen időszakon kívül ők
visszahívást kérhetnek munkatársainktól.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai
okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek.
A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és
türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak
bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött.
Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig
tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október
elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk
ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben
bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő
pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a
korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit
folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások
jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk,
és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja
– a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt
Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i
értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes
esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót,
ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest
Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a
tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését
köszönjük!
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük,
a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése
szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat
a 06-1-477-7777 telefonszámon!
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály
megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.
Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben
található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot
a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó
biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az
érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is
szíves türelmüket és megértésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfeleink!A Budapest Bank és az
MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő
karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük
türelmüket és megértésüket.
Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri
erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek,
elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk!
Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a
veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli
meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési
moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér
véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a
jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új
időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt
adni, kérjük szíves türelmüket!
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig
karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel
jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak
kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest
Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve
kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint
a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop5”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tisztelt
Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i
értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes
esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót,
ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest
Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a
tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését
köszönjük!
Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30
között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz
elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes
kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni
fog. Türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg
nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 1440-es telefonszáma technikai okokból jelenleg nem elérhető, addig a +36 1 477 7777-es
és +36 1 450 7777-es telefonszámon érhető el a bank telefonos ügyfélszolgálata.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint
2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Internetbankban és Budapest Bank Mobil Appban a fizetési kérelem szolgáltatás
átmenetileg nem elérhető.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
A korábbi Budapest Bank bankkártyák működésében hiba tapasztalható, az online és fizikai fizetési tranzakciók, valamint az
ATM készpénzfelvétel sikertelenek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Bank ATM-jei jelenleg nem üzemelnek. A hiba elhárításán
dolgozunk a szolgáltató bevonásával. Amennyiben készpénzt szeretnének felvenni vagy befizetni, kérjük, fáradjanak be a legközelebbi
bankfiókunkba, vagy válasszák más szolgáltatók ATM-jeit. Megértésüket köszönjük.
A korábbi Budapest Bank bankkártyákat érintő probléma elhárult, a fizetés újra lehetséges, azonban a egyes sikertelen tranzakcióban
érintett összegek átmenetileg nem hozzáférhetők. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg
nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket.
Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt
ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett
karbantartás miatt 2021. november 16-án 22:00 órától 2021. november 17. 01:00
óráig a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető.
Kérjük, az ügyintézést időzítse a karbantartási időn kívülre.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az ATM-es készpénzfelvétel a Budapest Bank bankautomatáiból jelenleg
nem lehetséges, az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és PUSH üzenet kiküldése is szünetel,
valamint a Budapest Bank Mobil Appban és a Budapest Internetbankban a bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség.
Az
üzletekben történő bankkártyás fizetés jelenleg is zavartalanul működik. A hiba elhárításán külső partnerünk bevonásával dolgozunk,
addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket
pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított
utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását
értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson
kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata.
További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm.
rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött
jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes
referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A
rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal
rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs
teendője. További részletek.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan
frissülni fog!
Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Mobilalkalmazás technikai okokból átmenetileg nem elérhető, kérjük, hogy
válasszák az MKB NetBANKárt. Kérjük türelmüket a hiba elhárításáig.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB
NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás működésében, jelenleg ezen csatornák nem
elérhetők. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását
időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson
kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak
alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk,
hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból
átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást
szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg
hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi
rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az
érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések.
Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező
jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak
bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg
nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat,
hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. október 26-án 22:00 óra és 2021. október 27-én 01:40 óra között a Budapest Internetbank,
a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető, valamint ez idő alatt
a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt
az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal
betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás
vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi
elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket
kérjük.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás 2022.05.10. 22:00 és 2022.05.11. 01:00 óra között
nem lesz elérhető, illetve az internetes vásárlások jóváhagyásában is előfordulhatnak fennakadások. Megértését és türelmét
köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig
karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel
jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak
kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest
Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve
kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint
a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett
karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges
3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről
küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen
levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra
közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest
Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes
vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében
időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Sárga sáv teszt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk,
hogy a PSD2 erősügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely
kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a
rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható,
hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra
kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok
oldalra!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy 2022. március 31.
napjával a Budapest Bank Zrt. beolvadt az MKB Bank Nyrt.-be, mely így a
Budapest Bank Zrt. általános jogutódja és MKB Bank Nyrt. néven folytatja
működését. Felhívjuk figyelmét, hogy ezentúl az MKB Bank
Nyrt. hivatalos honlapján, a
www.mkb.hu oldalon
tájékozódhat az egyesüléssel kapcsolatos információkról valamint az egyesült
bank szolgáltatásairól. Kérjük tájékozódjon a bank honlapján!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük
állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni többet a sütik használatáról, olvassa el a
tájékoztatónkat!
Minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás, valamint csoportos beszedési
megbízás után az összeg 1%-nak egészértékét 1
Ezen felül azon vásárlási tranzakciókra, ahol az adott hónapban a lent
felsorolt kedvezmény kategóriák közül a hitelkártyával a legtöbb vásárlási
tranzakciót végzi, az elköltött összege +2%-nak egészértékét, (az előző bekezdésben rögzített kedvezménnyel együtt
összesen 3%)1
Az üzlet
típusát a Bank a hitelkártyát elfogadó bank által meghatározott kereskedelmi
kategória kód (ún. MCC kód) alapján határozza meg. Az MKB Bank nem vállal
felelősséget a hitelkártyát elfogadó bank kereskedelmi kategória kód (MCC kód)
besorolásának helyességéért. A kedvezményekre vonatkozó részletes szabályozás a
Kedvezményszabályzat első oldalán olvasható.
Igényelje Jóljáró csomagban!
A Jóljáró GO hitelkártya
számlavezetési díja az első 6 hónapban 0 Ft, azt követően 500 Ft havonta.
Személyi
kölcsön igénylése esetén az első havi törlesztő részlet visszatérítésre kerül a
hitelkártya. Jelzálog
hitel igénylése esetén az értékbecslési és a közjegyzői okiratba foglalás díja
visszatérítésre kerül a
hitelkártyakeretre.
5000 Ft
visszatérítés3 GO hitelkártyával
lehetséges!
Használja hitelkártyáját
legalább öt alkalommal, összesen legalább 50.000 Ft értékben és 5.000 Ft
visszatérítésben részesítjük.
Mobilfizetés3
Ha további öt alkalommal
mobilfizetéssel használja digitalizált hitelkártyáját szintén 5.000 Ft
visszatérítésben részesítjük, így összesen 10.000 Ft kedvezményt térít vissza a
Bank.
A 2021. január 1. után
kötött GO vagy Jóljáró GO hitelkártya szerződések esetén érvényes a
főkártyabirtokos tranzakcióira, amelyeket az aktiválást követő két teljes hónapon
belül teljesít sikeres belföldi vagy külföldi vásárlással, ideértve az online
költést is.
Hogyan tudom igénybe venni?
Hasznos tudnivalók
Hol ad kedvezményt a GO! Hitelkártya?
Minden olyan fizetés esetén, ahol Mastercard bankkártyát elfogadnak. Vásárolhat élelmiszert, ruhát, cipőt, könyvet, tanszert,
kozmetikai, háztartási és műszaki cikkeket, fizethet vele szolgáltatásokat.
Hol lehet hitelkártyával fizetni?
Mastercard Standard hitelkártyájával belföldön és külföldön minden olyan elfogadóhelyen fizethet és pénzkiadó automatánál
készpénzhez juthat, ahol a Mastercard embléma látható. Ez a hitelkártya alkalmas internetes vásárlásra is. A bankkártyás vásárlások
mind Magyarországon, mind külföldön díjmentesek!4
Milyen összegű hitelkeretet ad ez a hitelkártya?
Mastercard Standard kártyája akár 3 000 000 Ft-os hitelkeretet nyújthat Önnek. Társkártyát is igényelhet Főkártyája mellé
(maximum 3 darabot), így az egész család ugyanazt a hitelkeretet használhatja.
Mennyi készpénzt lehet felvenni ezzel a hitelkártyával?
Természetesen a vásárlások mellett kártyájával készpénzt is felvehet hitelkerete 60%-áig. A felvett összeg után a tranzakció
napjától számított hitelkamatot kell fizetni.
Semmi probléma! Önnek csak a kihasznált hitelkeret 5%-át kell havonta
visszafizetnie. Lehet, hogy pár hónap múlva lehetősége lesz magasabb
törlesztőrészlet befizetésére, vagy akár teljes tartozása kiegyenlítésére.
Ekkor ugyan nem tudja kihasználni a kamatmentes időszakot (hitelszámláját a
költések napjától számított hitelkamat terheli), de gondoljon utána, hogy
mennyi mindent tudott előbb megvenni, mennyi kedvezményt tudott kihasználni,
ami GO! Hitelkártyája3 nélkül nem sikerült volna.
Bővített MKB SMS Info® szolgáltatásunk havi díj ellenében
igényelhető, mely lehetővé teszi a biztonságos kártyahasználatot, hiszen minden
tranzakcióról azonnal SMS üzenetben értesítjük. Az üzenet tartalmazza a
tranzakció helyét, összegét és a még felhasználható hitelkeretet. MKB
Internetbank (korábban BB)® szolgáltatásunkkal díjmentesen nyomon követheti
kiadásait és egyenlegének alakulását. Havi számlakivonata segítségével pedig
tételesen újra ellenőrizheti adott havi kártyaforgalmát. Ne feledje, hogy a
kártyájához tartozó napi vásárlási és készpénzfelvételi összeghatárokat Ön
bármikor megváltoztathatja. Például, ha kártyájával intézi havi költéseinek
nagy részét, és tudja, hogy a legmagasabb összeg sem szokta meghaladni az 50
000 forintot, akkor erre kell beállíttatnia a napi vásárlási összeghatárt.
Hívja Telebankunkat a 06 80 350-350-es számon, ahol munkatársaink a nap 24 órájában
rendelkezésére állnak.
A 2020.03.18-ig megkötött hitelkártya-szerződések alapján kibocsátott GO!
Hitelkártyára vonatkozó, illetve fizetési moratóriummal kapcsolatos
információért keresse az MKB Bank weboldalát az mkb.hu címen vagy hívja a TeleBankot a 06
80 350 350-es számon, továbbá tájékozódhat a hatályos
hitelkártya hirdetményben.
THM: 35,29% - 40,99%
Az itt közzétett THM 375.000 forintra és 1 éves
futamidőre vonatkozik, meghatározása az aktuális - nem kedvezményes - díjak
(ideértve a kamatot, díjat, jutalékot, költséget), illetve a hatályos
jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása esetén a
mértéke módosulhat. A THM a szerződés alapján fizetendő aktuális díjak
(ideértve a kamatot, díjat, jutalékot, költséget) változatlanságát, - a hitel a
legkorábbi időpontban történő lehívását, - a futamidő alatt 12 egyenlő
törlesztőrészlet és a futamidő végére a teljes tartozás megfizetését
feltételezi. A hatályos szabályozás értelmében a THM meghatározása során csak a
vásárlási tranzakciók után felszámítandó kamat kerül figyelembe vételre, a
készpénzfelvét után fizetendő kamat nem. A készpénzfelvét aktuális kamatát a
Bank az adott hitelkártya konstrukcióra vonatkozó hirdetményben teszi közzé. Az
egyedi THM mértéke az Ön jóváhagyott hitelkeret összegének, és a hitelkártya
konstrukció díjainak függvénye.
A
hitelkártya készpénzfelvételre való használata a fenti értéknél magasabb teljes
hiteldíj mutatót (THM) eredményez.
Reprezentatív példa: hitelkamat mértéke és típusa: évi 30,55%. A kamat
típusa rögzített (a Bank jogosult az Üzletszabályzatban részletezett esetekben
egyoldalúan módosítani). Hitel teljes összege: 375 000 Ft. Hitel futamideje: 1
év. Teljeshiteldíj-mutató: 38,12%. Törlesztőrészletek összege: 37 7460 Ft, a
hitel teljes díja: 77 957 Ft, a fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 452 957
Ft.
12021.01.01-től megkötött szerződések esetén:minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás, valamint csoportos beszedési
megbízás után az összeg 1%-nak egészértékét. Ezen felül azon vásárlási
tranzakciókra, ahol az ügyfél adott hónapban a lent felsorolt kedvezmény
kategóriák közül a hitelkártyával a legtöbb vásárlási tranzakciót végzi, az
elköltött összege +2%-nak egészértékét, (az előző bekezdésben rögzített kedvezménnyel
együtt összesen 3%), havi maximum 5 000 Ft-ot ad kedvezményként a Bank.
Minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás után az elköltött összeg
1%-ának egészértékét minden hónap utolsó napjáig bocsátja rendelkezésre. A
kedvezmény kategóriáknak megfelelő +2%-os kedvezményt, a Bank a vásárlás
hónapját követő hónap végéig bocsátja rendelkezésre a hitelszámlán.
Az
üzlet típusát a Bank a hitelkártyát elfogadó bank által meghatározott
kereskedelmi kategória kód (ún. MCC kód) alapján határozza meg. Az MKB Bank
az alábbi MCC kóddal rendelkező kereskedők esetében biztosítja: - Szórakozás:
5192, 5942 7829, 7832, 5441, 5811, 5812, 5813, 5814, 7933 7922, 7996, 7999 - Tömegközlekedés:
4011, 4112, 4131, 4411, 4457, 4789 4111, 4121 - Benzinkút:
5172, 5541, 5542, 5983, 9759 - Elektronikai
áruházak: 5732, 5734, 5045 - Ruházat:
5651, 5691, 5641, 5621, 5699, 5611, 5199, 5137, 5131, 5661, 5139, 5655,
5941,5631,5948 - Nyaralás:
4511, 3501-3999, 3000-3350, 7011, 7012, 7033, 4722, 5962, 7512, 7519 - Drogériák:
5977 - Lakberendezés:
5712, 5719, 5021, 5722 5713, 5714 - Barkács,
kert: 5200, 5085 5261, 0780
2 A
kamatmentesség csak vásárlási tranzakciókra vonatkozik, amennyiben teljes
tartozását (beleértve a Hitelkártya kamatait, díjait stb.) visszafizeti esedékességkor.
A 45 / 53 napos kamatmentesség arra a vásárlási tranzakció(k)ra vonatkozik,
amelye(ke)t a kártyabirtokos az elszámolási időszak első napján (hónap első
napja) hajt végre. Ettől kezdve a 45 / 53 napos periódus minden egyes további
napon 1 nappal csökken. Készpénzfelvétel, illetve részletfizetés során a
hitelszámlát a költések napjától számított hitelkamat terheli. A 2020.08.31-ig igényelt
szerződésekre vonatkozóan a kamatmentes periódus 45 nap, 2020.09.01-től igényelt
szerződések esetén 53 nap.
GO hitelkártya és Jóljáró GO hitelkártya igénylés
esetén (kivéve 5MFt-ot meghaladó jelzálog hitel szerződés; és Minősített
fogyasztóbarát lakáshitel mellé kötött Jóljáró szerződés és személyi kölcsön
igényléssel egyidejűleg Jóljáró csomagban új GO hitelkártya): Az a Főkártyabirtokos, aki 2021. január 01. után köt GO vagy Jóljáró GO
hitelkártyaszerződést (kivéve 5MFt-ot meghaladó jelzálog hitel szerződés;
Minősített fogyasztóbarát lakáshitel mellé kötött Jóljáró szerződés és személyi
kölcsön igényléssel egyidejűleg Jóljáró csomagban új GO hitelkártya) és GO
hitelkártyjával annak az aktiválását követő két teljes hónapon belül legalább
öt sikeres belföldi, külföldi vásárlást (online is) végez összesen legalább
50.000 Ft értékben, a Bank 5.000 Ft-ot kedvezményként visszatérít a
hitelszámláján. Ha a Főkártyabirtokos a hitelkártya aktiválását
követő két teljes hónapon belül legalább öt sikeres belföldi, külföldi
vásárlást végez , digitalizálthitelkártyával (további részletek
Hirdetmény „ MKB Mobilfizetés ” és „Apple Pay szolgáltatás”), a Bank további
5.000 Ft-ot kedvezményként visszatérít a hitelszámláján.
Két feltétel teljesítésére együttesen
is van lehetőség. (Pl.: 5 sikeres vásárlási tranzakció Mobilfizetéssel,
digitalizált hitelkártyával (MKB Mobilfizetésés Apple Pay
szolgáltatás) legalább 50.000 Ft összértékben) ez esetben 10.000 Ft kedveményt
térít vissza a Bank. Ezt az összeget a Bank az egyes feltételek
teljesítését követő hónap végéig bocsátja rendelkezésre a hitelkártya számlán.
A
jelen promócióba nem számítanak bele a kártyahasználati darabszámba és összegbe
azok a kártyahasználatok, amelyek a Kedvezmény szabályzatban a GO hitelkártyára
vonatkozó visszatérítésből kizárt MCC kóddal rendelkező kereskedőkénél végzett
tranzakciókhoz kapcsolódónak.
2-es,
3-as, 4-es pontban meghatározott kedvezménnyel nem vonható össze! Nem kaphat visszatérítést az a
kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós időszak alatt
bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek a
hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája felmondás
alatt van. Promócióban való részvételre és a feltételek teljesítésére a
hitelkártya szerződéskötést követő 6 hónap belül van lehetőség. A promócióban mindenki részt vesz, aki a fenti feltételeknek megfelel.
A
kártyák kedvezményeinek további feltételeit a Kedvezmény szabályzat
tartalmazza, amely az MKB Bank fiókjaiban, valamint a Bank honlapján
(www.mkb.hu) található meg.
A kedvezményekre
vonatkozó részletes szabályozás a Kedvezményszabályzat első oldalán olvasható.
Jelzálog hitel mellé igényelt Jóljáró GO hitelkártya
esetén: 2021. január 14. után befogadott, 5 millió forintot
meghaladó jelzálog hitel vagy Minősített fogyasztóbarát lakáshitel igénylés
mellé nyitott Jóljáró Go hitelkártya esetén a díjvisszatérítés a mindenkor
hatályos Lakosság / Díjhirdetmény lakossági
ügyfelek részére - lakossági jelzáloghitelek és KAMAT-
ÉS DÍJHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE – MINŐSÍTETT FOGYASZTÓBARÁT
LAKÁSHITEL hirdetményben foglaltak alapján történik. A Bank a
kedvezményt az ügyfél Jóljáró Go! hitelkártya számlájára téríti vissza. Nem kaphat
visszatérítést az a kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós
időszak alatt bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek
a hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája
felmondás alatt van. 2021. április 1-je után befogadott jelzálog hitel
igénylések esetén, a kedvezmény igénybe vehető MKB Bank által már
kibocsátott hitelkárkátya Jóljáró csomagba történő bevonása esetén is.
Személyi kölcsön mellé igényelt Jóljáró GO hitelkártya
esetén: 2021. február 1. után azon ügyfél esetén, aki a
személyi kölcsön igényléssel egyidejűleg Jóljáró csomagban új GO hitelkártyát
igényel és a személyi kölcsön összege folyósításra, a hitelkártya kibocsátásra
kerül, a Bank a személyi kölcsön első havi törlesztőrészletével megegyező
összegű kedvezményt térít vissza a Hirdetmény lakossági ügyfelek részére kamat és igénylési feltételekről -
Személyi Kölcsön termékcsalád és a Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel Hirdetményben foglaltak alapján. Az 1. pontban
található
kedvezménnyel nem összevonható.
Az
MKB Bank nem vállal felelősséget a hitelkártyát elfogadó bank kereskedelmi
kategória kód (MCC kód) besorolásának helyességéért.
A
kedvezményekre vonatkozó további részletes szabályozás a Kedvezményszabályzat
első oldalán olvasható. A jelen pont szerinti kedvezmény a GO hitelkártyához
tartozó “GO! Kártya Kedvezményeken” felül kerül nyújtásra a fentebb hivatkozott
12 hónapos időszakban.
Nem kaphat
visszatérítést az a kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós
időszak alatt bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek
a hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája
felmondás alatt van.
THM: 19,58
– 40,99%
Az itt közzétett THM 375 000 forintra és 1
éves futamidőre vonatkozik meghatározása az aktuális - nem kedvezményes -
feltételek és a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a
feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. Az egyedi THM mértéke az Ön
jóváhagyott hitelkeret összegének, és a hitelkártya konstrukció díjainak
függvénye.
A hitelkártya készpénzfelvételre való
használata a fenti értéknél magasabb teljes hiteldíj mutatót (THM) eredményez.
4 Az MKB Bank a hitelkártyával
történő vásárlásokért díjat nem számít fel. A kártyahasználat során a kereskedő
vagy elfogadó bank további díjakat, költséget vagy egyéb fizetési
kötelezettséget számíthat fel, vagy kedvezményt nyújthat, amelyekről a
tranzakciót megelőzően kötelesek a Kártyabirtokost tájékoztatni.
Ez a hirdetés nem minősül a Ptk. 6:64. §-a szerinti ajánlattételnek. A Bank
a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat alapján nyújtja. A kártyákhoz kapcsolódó
kondíciókat, a hitelkártyák részletes leírását és teljes körű feltételeit a
mindenkor hatályos Hitelkártya hirdetmény, a Hitelkártya kedvezményszabályzat,
a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla, folyószámlahitel általános szerződési
feltételek, a Hitelkártya általános szerződési feltételek és az Üzletszabályzat
tartalmazza.