Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Intézze mindennapi pénzügyeit bárhol, bármikor!

MKB Internetbank (korábban BB)

MKB Internetbank® (korábban BB)

Internetbank funkciók

Teljeskörű pénzügyi ügyintézés

  • Forint és deviza eseti és rendszeres átutalások indítása külföldre és belföldre egyaránt
  • Bank- és hitelkártyaműveletek, történet és limitek módosítása
  • Betétlekötés és feltörés akár forintban, akár devizában
  • Számlainformáció és egyenleg lekérdezés és számlakivonat nyomtatása
  • Ügyfélválasztó
  • Sárgacsekk befizetés az internetbankon keresztül
  • Befektetések online kezelhetősége
  • Csoportos beszedési felhatalmazások kezelése
  • Tételösszegző
  • Gyakori közlemény és összeg beállítás


Bankoljon okostelefonjáról

Kezelje pénzügyeit egy helyen az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazással bárhonnan, bármikor.

Digitális Jólét Program

A hazai pénzintézetek közül az MKB Bank érdemelte ki elsőként a Kiemelkedő Digitális Hitelintézet védjegyet a Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy Program keretében.

Tovább

Segítségnyújtás

Amennyiben elakadt, vagy véleményt szeretne velünk megosztani, az alábbi elérhetőségeken fel tudja venni velünk a kapcsolatot.

mail (D).svg

Írjon nekünk

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos általános kérdése, észrevétele van.

Részletek
phone1 (D).svg

Kérjen visszahívást

Kérjen visszahívást a személyre szabott információért, munkatársaink segítenek Önnek.

Részletek
pin (D).svg

Fiók és ATM kereső

Országszerte közel 100 fiókunkban nyújtunk teljes körű banki szolgáltatásokat lakossági valamint vállalati ügyfeleinknek.

Részletek
szakertonk-visszahiv (D).svg

TeleBank- ügyfélszolgálat

06 80 350 350

Részletek

Nem sikerült a regisztráció?

Amennyiben kérdése van, vagy nem sikerült a regisztráció, hívja a TeleBankot segítségért a 06 80 350 350-es (külföldről a +36 1 373 33 99-es) telefonszámon!

Elfelejtettem a jelszavam

Azonosítójával, illetve új jelszó igénylésével kapcsolatban kérheti telefonos ügyfélszolgálatunk segítségét a 06 80 350 350 (külföldről +36 1 373 33 99) telefonszámon, vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatokat. Elfelejtett jelszavát az új QR-kód beolvasó funkcióval is megváltoztathatja, ha rendelkezik már MKB Mobil App (korábban BB) regisztrációval.

Újdonságok és Hasznos tudnivalók

nb_push_internetbank.png

Kényelmes jóváhagyás Mobil App értesítéssel

Töltse le az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazást és búcsúzzon el az SMS-el történő azonosítástól!

Mostantól okostelefonjára érkező értesítéssel is jóváhagyhatja az MKB Internetbank (korábban BB) felületén keresztül beküldött megbízásait, internetes kártyás vásárlásait, valamint a külsős megbízásokat is. Mindezt könnyedén és egyszerűen, a lehető legnagyobb biztonsággal!  Hogyan tudom kiváltani az SMS-es tranzakció jóváhagyásokat az értesítéssel történő azonosítás segítségével?

Hogyan tudom kiváltani az SMS-es tranzakció jóváhagyásokat az értesítéssel történő azonosítás segítségével?

  1. A megszokott módon adja be megbízását az MKB Internetbank (korábban BB) felületén, vagy adja meg vásárlási adatait internetes kártyás vásárlás esetén.
  2. Nyissa meg a készülékére érkező értesítést, amellyel automatikusan az MKB Mobil App (korábban BB) felületére irányítjuk át.
  3. Azonosítsa magát az MKB Mobil App (korábban BB)  felületén mPIN kódjával vagy a biometrikus azonosítók egyikével.
  4. Hagyja jóvá a megbízást az ezt követően megjelenő jóváhagyási képernyőn.
qr_azonositas_internetbank_780x500.png

Új QR-kódos azonosítási folyamat

Ne bajlódjon feleslegesen a belépéshez szükséges azonosítókkal! Lépjen be egyszerűen, mégis biztonságosan az MKB Internetbank (korábban BB) felületére!

Ha először jelentkezik be az Internetbankba, azt csak a hagyományos (SMS) belépési módon tudja megtenni!

  1. Kattintson a „Belépő kód generálás” gombra a főoldalon!
  2. Nyissa meg az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazást, és válassza a QR-kód beolvasása lehetőséget!
    Első használatnál a Beállítások, QR internetbank belépés fül alatt a QR belépés gomb bekapcsolásával tudja aktiválni a funkciót. A bekapcsolást követően SMS-ben érkező egyedi kóddal tudja igazolni, hogy Ön kezdeményezte a QR-kódos belépési lehetőség aktiválását.
  3. A belépéshez olvassa be a QR-kódot, majd azonosítsa magát mPIN kódja vagy biometrikus azonosítója segítségével!
elso-belepes-internetbank_780x500.png

Első bejelentkezés

Az Internetbank belépési folyamat újonnan regisztrált, első belépő felhasználó számára 4 lépésből áll:

  1. Írja be a szerződésben található azonosítót és az SMS-ben kapott első belépési jelszót!
  2. Adja meg az SMS-ben kapott belépési kódot!
  3. Adja meg új jelszavát!
  4. Állítsa be a 6 számjegyű ePIN kódot! Későbbiekben ezt a kódot használhatja telefonos azonosításra, ha a TeleBankot hívja.

Internetbank igénylés

Bankfióki igénylés

A gyorsabb ügyintézés érdekében honlapunkon lehetősége van időpont egyeztetésre. Szerződéskötéshez szüksége lesz a személyazonosító dokumentumaira, cégek esetében a cégdokumentumokra.

Időpontot egyeztetekMegnézem a bankfiókokat

Az internetbank szolgáltatás használata MKB Bankos számlacsomag / hitelkártya meglétéhez kötött1, melyet ingyen2, automatikusan rendelünk csomagjához.

Online igénylés

Nyisson számlát online, egyszerűen, gyorsan kényelmesen!

Magánszemélyként lakossági számlacsomagot3 igényelhet, amelyhez automatikusan biztosítjuk az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatást.

Megkezdem az igényléstSzámlacsomagot választok

Bankfióki igénylés

A gyorsabb ügyintézés érdekében honlapunkon lehetősége van időpont egyeztetésre.
Szerződéskötéshez szüksége lesz a személyazonosító dokumentumaira.

Időpontot egyeztetekMegnézem a bankfiókokat

1 Termékigénylési folyamat indítására az Internetbankunkból továbbra is lehetőség van számlacsomag / hitelkártya nélkül is az Áruhitelt igénylő ügyfeleink részére.

2 MKB Internetbank (korábban BB) rendszertdíjmentesen igényelhet magánszemélyként, egyéb ügyfeleink a díjakat a Hirdetményekben (link: https://www.mkb.hu/hirdetmenyek) tekinthetik meg.

3 Online lakossági számla igénylés csak a lakossági számlacsomagok esetében kezdeményezhető. Kisvállalkozói (link: https://www. mkb.hu/kisvallalkozasok/szamlavezetes) és Vállalati (link: https://www.mkb.hu/vallalat/szamlavezetes/budapest-bank-forint-szamlavezetes) számlacsomagok igényléséhez kérjük, látogasson el bankfiókjaink egyikében.

Biztonság

A digitális csatornákat napjaink legbiztonságosabb fizetési eszközeként tartják számon. Ez azonban csak akkor igaz, ha a szükséges biztonsági előírásokat megismeri és a használat során ennek figyelembe vételével jár el.

A digitális csatornákat napjaink legbiztonságosabb fizetési eszközeként tartják számon. Ez azonban csak akkor igaz, ha a szükséges biztonsági előírásokat megismeri és a használat során ennek figyelmébe vételével jár el.

Az elmúlt időszakban Magyarországon is megszaporodtak a digitális banki termékekkel történt visszaélési kísérletek. Az alábbiakban röviden bemutatjuk, hogy mit tesz a MKB Bank az Ön biztonsága érdekében. Mivel ez kölcsönös érdekünk, ezért az ügyfeleink közreműködésére is szükségünk van. Néhány fontos gondolattal és tanáccsal szeretnénk segíteni Önt, hogy Bankunk elektronikus szolgáltatását biztonságosan használhassa.

Technikai feltételek

Felhívjuk figyelmét, hogy az újonnan kiadott verziószámú böngészők esetében hibák jelentkezhetnek, melyre a Bank felelősséget nem vállal, így ezen böngészők használatát a Bank nem javasolja.
Bizonyos tűzfal alkalmazások biztonsági beállításai, vagy más jellegű védelmi szoftverek, és böngésző specifikus plugin-ek akadályozhatják az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatás teljes körű működését.

Hirdetmények

Az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatásra vonatkozó díjakat az adott termék aktuális hirdetménye tartalmazza, amelyek a Bank honlapján az alábbi keretszerződések alatt érhetőek el:

Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink

mobile_mkb_icon.svg

MKB Mobil App (korábban BB)

A zenéd már mobil, a bankod még nem?
Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztül!

Részletek
sms szolgáltatás.svg

MKB SMS (BB Mobilbank)

MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatásunkkal naprakészen követheti nyomon pénzügyeit.

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás

Gyakori kérdések

Bejelentkezés és belépés

Számítógép kezelése

Megbízások

Számlainformáció

Partnerek műveletek

Beállítások

Internetbank QR belépés

Információs buborék

Lehetősége van ún. másodlagos azonosítóra (telefonszám, e-mail cím, adószám) is indítani belföldi Forint utalást.

Információs buborék

Fizetési számlái, értékpapírszámlái és hitelkártyái adatait nem csak a Tételösszegző használatával tekintheti át könnyedén, de akár le is töltheti azokat külső szoftvereknek megfelelő formátumban.

Információs buborék

Abban az esetben ha a Bankunknál a sajátja mellett több ügyfél számlájához kapcsolódóan is rendelkező, akkor egymástól elkülönítetten van lehetősége ezekbe az ügyfél fiókokba belépni és ehhez kapcsolódó műveleteket elvégezni.

Információs buborék

A teljes értékpapír portfólióját online kezelheti, illetve az MKB Bank által forgalmazott befektetési jegyek vételére is lehetősége van.

Információs buborék

Az érvényesség kezdete és vége mellett megadhatja a teljesítés felső összeghatárát és fedezetlenség esetén az ismételt levonást.

Információs buborék

Segítségével lehetősége van elküldött megbízásai, számlatörténete és aláírásra váró tételei esetén a különböző tételek összesített értékét látni.

Információs buborék

Partnernek történő forint megbízás esetén lehetősége van a partnerhez tartozó 3 leggyakoribb közleményt és összeget kiválasztani, így még gyorsabbá téve az utalási folyamatot.