Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Minden megváltozott, de nyertesként tudott kijönni a magyar cég a koronavírusból


Szerző
portfolio.hu


Olvasási idő
3 PERC


Megjelent
2020.06.18. 13:30


A koronavírus-járvány világszerte munkavállalók millióit kényszerítette home office-ba, amihez nem csak a cégeknek, hanem az elsősorban irodaellátásra specializálódott vállalkozásoknak is gyorsan alkalmazkodniuk kellett. Így tett az irodaellátó kis-, és nagykereskedelmi vállalkozás, a Vectra-Line Plus Kft. is, amely a koronavírus járvány okozta gazdasági válságban is képes növekedni, piacot szerezni.


Az 1995-ben alapított Vectra-Line is új helyzetben találta magát 2020. márciusában. Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line Plus Kft. ügyvezetője a Portfolio-nak elmondta, termékkínálatukban minden olyan iroda üzemeltetéséhez szükséges termék megtalálható, amely a vállalkozások napi működéséhez elengedhetetlenül szükséges, azonban a COVID-19 megjelenése mindent fenekestül felforgatott. Gyorsan lépniük kellett.

„A járványhelyzet új szituáció elé állította a cégünket, mert a korábban irodai környezetben dolgozók pár nap leforgása alatt az otthonunkban találták magukat, és távmunkában kezdtek el dolgozni. Ez teljesen új helyzetet eredményezett a partnereinknek és nekünk is. Alapvetően megváltoztak a vásárlási szokások és igények, mert az irodai munkát felváltotta a home office távmunka.


„A járványhelyzet új szituáció elé állította a cégünket, mert a korábban irodai környezetben dolgozók pár nap leforgása alatt az otthonunkban találták magukat, és távmunkában kezdtek el dolgozni. Ez teljesen új helyzetet eredményezett a partnereinknek és nekünk is. Alapvetően megváltoztak a vásárlási szokások és igények, mert az irodai munkát felváltotta a home office távmunka.

Ez arra késztetett minket, hogy a korábbi szállítási értékhatárunkon és a termékszortimentünkön változtassunk, és alkalmazkodjunk a kialakult helyzethez.

A veszélyhelyzetre való tekintettel a maximális kedvezményt, kedvezőbb szállítási értékhatárt, droppshiping szállítást és ingyenes megszemélyesíthető webáruházat biztosítottunk a viszonteladóink részére, ezzel segítve az online jelenlétüket ” – jegyezte meg Kárpáti Tímea, a Vectra-Line Logisztika Kft. ügyvezetője.

A vásárlói szokások változása azt eredményezte, hogy a rendeléseket nem a vállalkozások irodájába, hanem a munkatársak otthonába szállították, megnőtt a droppshiping kiszállítás is (viszonteladók nevében közvetlenül a végfelhasználójukhoz szállították ki a megrendelt árut), a vírus előtti helyzethez képest csökkentették a szállítási értékhatárt, és alkalmazkodtak ahhoz is, hogy a termékigények leginkább a napi fogyasztási cikkekre és a higiéniai termékekre irányultak.

 „Közel másfél hónap leforgása alatt a raktáron tartott cikkeink száma 2000 új termékkel bővült, ami elsősorban a háztartásban dolgozók igényeit célozta meg olyan napi fogyasztási cikkekkel, amelyek az otthonukban és az irodájukban egyaránt szükséges lehet, például tartós élelmiszerek, tisztítószerek, mosószerek, személyi higiéniai szerek, háztartási és konyhai termékek, háztartási gépek, állateledelek. Ezek a veszélyhelyzet ideje alatt szinte teljesen átvették a hagyományos irodaszer piaci termékek forgalmát.” – mondta Kárpáti Zsolt.

Az új szortiment és az új célcsoport egy új webáruházat hívott életre, amely a Budapest és agglomerációjában működő cégek, és ebben a régióban élő fogyasztók igényeit hivatott kielégíteni olyan szolgáltatások nyújtása mellett, mint a bruttó 7.000 forint feletti ingyenes házhozszállítás 48 órán belül, a 990 forint feláras 24 órás expressz szállítás, vagy a törzsvásárlói pontgyűjtő rendszer. Kárpáti Tímea kiemelte, az otthoni munkavégzés hatásai alapvetően megváltoztathatják az irodaszer piacot.

„Azok a cégek lesznek versenyelőnyben, amelyek igazodni tudnak a megváltozott vásárlási szokásokhoz. Ha az irodaszereket nem az irodába, hanem a dolgozók otthonába kell kiszállítani, az nem csupán a logisztikai folyamatok újragondolását jelentheti, hanem a rendelések nyomon követésének rendszerét is.

Ez alapvetően megváltoztathatja az ügyfélszolgálati munka adminisztrációját, illetve a webáruházak a felhasználók általi szállítási és költséghelyes kéréseinek kezelését is

– tette hozzá Kárpáti Zsolt.

Kitért arra is, hogy a forint euróval szemben tapasztalt jelentős gyengülése, a logisztikai és finanszírozási költségeik növekedése a gyártókat, importőröket áremelésre késztette. Ennek következményeképp szinte minden terméküknél átlagosan 10 - 15%-os áremelés volt tapasztalható az elmúlt 1,5 - 2 hónapban.

Az árnövekedés a fertőtlenítőszereknél, gumikesztyűknél és az egészségvédelmi maszkok piacán volt a legjelentősebb.

A cégnek a járvány kapcsán nem kellett külső forrást bevonnia, azonban 2019-ben új telephely létesítési projektbe kezdtek bele a Budapest Bank, mint stratégiai partner segítségével. Mintha csak előre megérezték volna: a logisztikai kapacitások növelése, a raktárkészletek optimalizálása és a kereslethez igazítása soha nem volt ennyire időszerű, mint most. A fejlesztés első állomása már idén nyáron meg fog valósulni egy telekvásárlási finanszírozással.

Az ügyvezetők úgy gondolják, a jövőben a home office és irodai munka kombinációjában való munkavégzés valószínűleg a háztartási és számítástechnikai termékek növekedésére is hatással lesz, míg a hagyományos irodaszerek piaca valószínűleg szűkülni fog.

*A cikk eredetileg a Portfolio felületén jelent meg a Budapest Bank által támogatott „Válságálló cégek Magyarországon” cikksorozatában

2020.06.18.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20200618/minden-megvaltozott-de-nyerteskent-tudott-kijonni-a-magyar-ceg-a-koronavirusbol-436676

Iratkozzon fel hírlevelünkre, amennyiben szeretne:

  • értesülni és meghallgatni a legfrissebb MKB Business Podcast sorozat adásait,
  • szakértőktől tájékozódni a vállalkozását érintő aktuális piaci, gazdasági helyzetről,
  • piaci trendeket látni KKV-kat vizsgáló, ágazati kutatásokból,
  • inspirálódni különböző fontos, cégvezetéshez szükséges témák kapcsán,
  • esetleg elsőként szeretne értesülni egy Ön számára érdekes szakmai rendezvényről

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Feliratkozás" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.

*Kötelezően kitöltendő mezők.