Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Járványhelyzetben is helyt állt a magyar cég: elsőként látta el fertőtlenítőszerrel partnereit


Szerző
portfolio.hu


Olvasási idő
2 PERC


Megjelent
2020.07.08. 11:00


Helyzeti előnyben volt az a magyar cég, aki már évek óta gyártásban levő fertőtlenítő termékeivel elsőként tudta ellátni a megnövekedett piaci igényeket. A Gironde Kft. április végéig kétszer annyi árbevételt realizált, mint a korábbi évek ugyanezen időszakában. Ez persze nem csak a gyártási tevékenységnek tudható be, a magyar vállalat gyorsan és hatékonyan reagált a COVID-19 felbukkanására, amit az előző évek beruházásai tettek lehetővé.

„Március első hetében minden eddiginél nagyobb igény jelentkezett szinte minden termékünkre. A tisztító- és mosogatószerek, folyékony szappanok, de leginkább a fertőtlenítő folyékony szappan iránt nőtt meg a kereslet” – mondta a Portfolio-nak Csepcsányi Béla, a kozmetikai, háztartási vegyipari és fertőtlenítő termékek gyártásával foglalkozó Gironde Kft. ügyvezető-tulajdonosa.

Gyártói márkáikon (Lorin, Just, Hospisept, Lorilux, Clean, Tis, Dello) kívül saját márkás termékek gyártásával is foglalkoznak, amelyek Magyarország legtöbb szupermarketében és drogériájában megtalálhatók. Beszállítói az Auchan, Coop Hungary, CBA, Euro Family, Essity, Goods Market, Privát, Reál Hungária, Rossmann, Spar, Tesco, stb. üzlethálózatoknak. A vállalat telep-, és székhelye Terpesen, Észak-Magyarország egyik leghátrányosabb helyzetű településén található.

A Gironde Kft. 82 alkalmazott (közvetlen beszállító partnereivel együtt kb. 300 ember) számára biztosít folyamatos munkát és megélhetést a régióban.

A 27 éve a piacon lévő cég nem volt felkészülve a márciusi rohamra, de az előző évek beruházásai miatt gyorsan tudtak reagálni a megnövekedett vásárlói igényekre. Első körben bevezették a hétköznapi túlórákat, majd a hétvégi túlmunkát is elrendelték, hogy teljesíteni tudják a rendeléseket.

A túlórák azonban extra költséget jelentettek, a forint gyengülése szintén nagy terhet rótt a cégre, ahogy az is, hogy az alap- és csomagolóanyagok árai a pandémiás helyzet előrehaladtával szinte hetente drágultak, mivel a járványhelyzet miatt több alapanyaggyártó vállalat leállt,  így a beszerzés gondot okozott.

 „A francia beszállítónk például nem adhatott alapanyagot az ott bevezetett moratórium miatt. A nyugat-európai határzárak az alapanyagok importját, a szállítást sokkal nehezebbé és főleg költségesebbé tették számunkra” – mondta Csepcsányi Béla. A legnagyobb problémát – első hallásra talán meglepő módon – az adagolós pumpa hiánya okozta, amelyet Ázsiából importáltak, azonban az ottani gyárak is leálltak, és az újraindulás után sem volt gördülékeny a szállítás, nem tudták az igényüket időben es mennyiségben kielégíteni.

A cégvezető elmondta, az utóbbi hónapokban elsősorban a már meglévő partnereiket igyekezték kiszolgálni, de ez sem volt egyszerű, hiszen a megszokott mennyiség többszörösét rendelték tőlük, miközben új ügyfelek is jelentkeztek.

„Volt olyan multinacionális cég, amelyiknek a megkeresését el kellett utasítanunk, mert nem szerettük volna, hogy a meglevő partnereink emiatt hiányt szenvedjenek” – mondta Csepcsányi Béla, hozzátéve, a környező országokban működő partnereiket a szállítási moratórium miatt nem tudták kiszolgálni.

A több kiadással, ugyanakkor megnövekedett forgalommal járó hónapokban a legnagyobb segítséget az jelentette a cég számára, hogy sok partner a szerződésben rögzített fizetési határidő helyett előre vagy 8 napon belül fizetett, valamint éltek a hitelmoratórium lehetőségével. A cégcsoport és a Budapest Bank kapcsolata nem új keletű, már 2011-2012-ben is tárgyaltak egymással, azonban 2018 elején, amikor a korábbi bankjuk nem támogatta üzleti céljaikat, váltottak. A Budapest Bank ugyanis ügyfélközpontú hozzáállásával talált megoldást a felmerülő kérdésekre, és rövid időn belül finanszírozni tudták a tervezett beruházást, amely nagyban hozzájárult, hogy a válságban a cég erősödni is tudott.

Fontos kiemelni a cég társadalmi felelősségvállalását, 32 önkormányzat számára biztosított tisztító- és fertőtlenítőszereket, és 1 millió forint értékben nyújtott támogatást a környékbeli intézményeknek, idősotthonok, gyermekintézmények, közintézmények részesültek az adományból. 

*A cikk eredetileg a Portfolio felületén jelent meg a Budapest Bank által támogatott „Válságálló cégek Magyarországon” cikksorozatában.

2020.07.08.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20200708/jarvanyhelyzetben-is-helyt-allt-a-magyar-ceg-elsokent-latta-el-fertotlenitoszerrel-partnereit-440394

Iratkozzon fel hírlevelünkre, amennyiben szeretne:

  • értesülni és meghallgatni a legfrissebb MKB Business Podcast sorozat adásait,
  • szakértőktől tájékozódni a vállalkozását érintő aktuális piaci, gazdasági helyzetről,
  • piaci trendeket látni KKV-kat vizsgáló, ágazati kutatásokból,
  • inspirálódni különböző fontos, cégvezetéshez szükséges témák kapcsán,
  • esetleg elsőként szeretne értesülni egy Ön számára érdekes szakmai rendezvényről

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Feliratkozás" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.

*Kötelezően kitöltendő mezők.