Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

20 százalékkal növeli árbevételét a HELL 2020-ban

Szerző
portfolio.hu

Olvasási idő
3 PERC

Megjelent
2020.11.10. 14:00

2006-ban családi vállalkozásként indult a mostanra 5 kontinensen, több mint 50 országot lefedő export piaccal rendelkező HELL ENERGY, amely Magyarországon kívül többek között Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Cipruson, Görögországban, Horvátországban, Észak-Macedóniában, Romániában és Szlovákiában is piacvezető. A céget nem érintette kedvezőtlenül a járványhelyzet sem: előre láthatóan legalább 20 százalékkal tudják növelni árbevételüket az előző évhez képest, és jövőre újabb fejlesztések várhatóak a cégcsoportnál.

Kisvállalkozásokból is lehet sikeres céget építeni Magyarországon. Sok olyan vállalat van, amely egy műhelyből, egy garázsból, vagy egy kisüzemből indult, de mára már tőkeerős, piacán meghatározó, akár nemzetközi szinten is sikereket elérő céggé vált: nevezhetjük őket akár példaképeknek is. Közöttük bőven találunk olyanokat, amelyek nem feltétlenül vannak a gazdasági sajtó fókuszában, nem szólnak róluk a hírek minden nap, de mégis kiemelkedő teljesítményt nyújtanak területükön.

A cikksorozat támogatója a Budapest Bank.

Kis családi vállalkozásként indult 14 évvel ezelőtt a HELL ENERGY, amely mostanra 5 kontinensen, több mint 50 országot lefedő export piaccal rendelkezik, amelyek közül 10 országban már piacvezető a HELL energiaital márka. Ahhoz, hogy a vállalat rövid idő alatt jelentős sikereket ért el, jól átgondolt stratégiára, alapos tervezésre, folyamatos fejlesztésre volt szükség.

„Már az induláskor megvolt a vízió, hogy hol látjuk a márkát 5, 10, 20 év múlva, és ennek a jól meghatározott stratégiának a mentén haladunk lépésről-lépésre” – mondta a Portfolio-nak Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A vállalkozás növekedésével párhuzamosan fejleszti szervezetét, mára profi menedzsment segíti a tulajdonosok által kijelölt célok teljesítését. A cég számára kiemelten fontos a stabilitás, mihamarabb függetleníteni szerették volna magukat a beszállítóktól és külső hatásoktól, ezért 2010-ben az energiaitalok bértöltését saját gyártásba hozták, 2017-ben a saját dobozgyártást valósítottak meg a Quality Pack üzemmel, Magyarország első alumínium italdobozgyárával, idén pedig a németországi tejeskávé bérgyártást tudták leváltani legújabb beruházásunkkal, az ENERGY COFFEE töltőüzemmel.

A beruházások során arra is figyeltek, hogy megteremtsék a kapacitásnövelés lehetőségét. Ez a fajta előrelátás kapóra is jön most, ugyanis a dobozgyárban várhatóan jövőre indul a második gyártósor építése, mert a növekedő forgalom szükségessé teszi a bővítést.

„Stabilitásunk a kétszámjegyű növekedés alapja, minden évben ez a célkitűzésünk, még Covid idején is. Az idei év számunkra is sok kihívást hozott, de büszkék vagyunk rá, hogy célkitűzéseinket így is elértük, fontos beruházásaink a járvány ellenére is időre teljesültek, év végére pedig több, mint 20 százalékos bevételnövekedést realizálunk az előző évhez képest.” – mondta Csereklye Barnabás.

Kiemelt fontosságú a környezetvédelem

A Borsod megyei Szikszón működő gyárkomplexum több mint ezer embernek ad munkát. A cég számára kiemelten fontos a környezetvédelem, ezért is köteleződtek el az alumínium, mint csomagolóanyag mellett: könnyen és költséghatékonyan, és ami a legfontosabb: minőségvesztés nélkül és végtelenszer hasznosítható újra.

„A fogyasztók ma már tudatosan választják a környezetbarát csomagolóanyagban elérhető termékeket, azonban nem mindegyik alapanyag alkalmas a maradéktalan, gyors és költséghatékony újrahasznosításra. A PET palackok esetében súlyos probléma, hogy az újrahasznosítás során maximum egyszer lesz belőle újra PET palack, ráadásul a műanyag palackok nagy része sajnos továbbra is az óceánokban, vizeinkben, erdőkben végzi” – mondta az ügyvezető igazgató, hozzátéve, a cég 2020-ra 5 százalék alá szorította portfóliójában a PET palackok arányát, a cél pedig, hogy 2025-re ez az arány 1 százalék alá csökkenjen. Nyáron stratégiai partnerséget kötöttek német alumínium beszállítójukkal, a Hydro-val, így termékeikben a világszinten is kimagasló, minimum 75 százalék újrahasznosított tartalommal rendelkező CIRCAL75-t használják fel, a szektorban elsőként. A Hydro CIRCAL75 alumínium termékek így méltán nevezhetőek a legzöldebb italcsomagolásnak a világon.

A finanszírozás terén is hosszú távon gondolkodnak

A cégvezető elmondta, nem csak a fejlesztések vagy a környezettudatosság terén, de a finanszírozás szempontjából is fontos a cégnél a hosszú távú gondolkodás és a stabilitás.

„Folyamatosan nyitott szemmel járunk, keressük az új lehetőségeket, viszont kifejezetten hiszünk a vertikális integrációban, megfelelő gazdaságossági méret felett skálázható a hatékonyság. Minden esetben cégcsoport szinten, teljes körű üzleti terv készül, figyelembe véve számos aspektust: piaci környezetet, helyi sajátosságokat, üzleti modellre kiható fő vezérelemeket, beruházási igényeket, finanszírozási eszközöket” – mondta az ügyvezető, hozzátéve, beruházásoknál a cash-flow termelékenység és a megtérülési idő a legfontosabb szempontok – utóbbinál, nagyobb méretű beruházások esetében, ez maximum 10 év, kisebb méretű beruházásoknál maximum 5 évre törekednek.

A vállalat törekszik arra, hogy a pénzügyi partnerekkel, például a Budapest Bankkal, akár napi szintű kapcsolatban álljanak. Több oka is vannak ennek, köztük az, hogy a szoros kapcsolattartásnak köszönhetően a HELL is értesül azokról a termékekről, konstrukciókról, - legyen az számlavezetés, vagy finanszírozási megoldás - amelyek újdonságot jelentenek, vagy megkönnyíthetik mindennapi bankolásukat. Ahogy Csereklye fogalmaz, fontos a Budapest Banknál tapasztalható proaktivitás és az együtt gondolkodás, mert így tudják megtalálni a megfelelő megoldást a cég igényeire.

*A cikk eredetileg a Portfolio felületén jelent meg a Budapest Bank által támogatott „Példaképek” cikksorozatában.

2020.11.10.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20201110/20-szazalekkal-noveli-arbevetelet-a-hell-2020-ban-456370

Iratkozzon fel hírlevelünkre, amennyiben szeretne:

  • értesülni és meghallgatni a legfrissebb MKB Business Podcast sorozat adásait,
  • szakértőktől tájékozódni a vállalkozását érintő aktuális piaci, gazdasági helyzetről,
  • piaci trendeket látni KKV-kat vizsgáló, ágazati kutatásokból,
  • inspirálódni különböző fontos, cégvezetéshez szükséges témák kapcsán,
  • esetleg elsőként szeretne értesülni egy Ön számára érdekes szakmai rendezvényről

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Feliratkozás" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.

*Kötelezően kitöltendő mezők.