MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás
NetBANKár

NetBANKár

Kövesse nyomon és intézze mindennapi
pénzügyeit interneten keresztül, igényeljen NetBANKárt!

Tovább az online igényléshez
USP_icon.png

Kényelmes ügyintézés bárhonnan, számítógépről.

USP_icon-1.png

A nap 24 órájában,
hétvégén is elérhető.

red-wireless-payment-smartphone.png

Egyszerű és biztonságos bejelentkezés QR kóddal.

Jelentkezzen be QR kóddal az MKB Mobilalkalmazás segítségével!

Mostantól az azonosítója és a jelszava megadása nélkül, QR kóddal is bejelentkezhet a NetBANKárba.

Miért jó?

  • Egyszerűbb és biztonságosabb, mint a hagyományos bejelentkezés.
  • Nem kell beírnia az azonosítóját és a jelszavát.
  • Nem kell jóváhagynia a bejelentkezést az MKB Mobilalkalmazással vagy SMS kóddal, ha ismeretlen böngészőt használ.

A NetBANKár főbb funkciói

  • mire_haszna?lhatom_icon wrapper.png

    Számlainformációk

    Lekérdezheti az egyenlegét, megnézheti a számlatörténetét, letöltheti a számlakivonatát és kezelheti partnereit.

  • mire_haszna?lhatom_icon wrapper-1.png

    Átutalások

    Eseti és állandó forint- vagy devizautalásokat, átvezetéseket indíthat.

  • mire_haszna?lhatom_icon wrapper-2.png

    Bankkártyával kapcsolatos ügyek

    Módosíthatja a bankkártyája limitjeit, aktiválhatja és letilthatja bankkártyáját.

sarga-csekk

Már a sárga csekkjeit is befizetheti NetBANKáron!

Nézze meg, hogyan fizetheti be gyorsan és kényelmesen a csekkjeit, anélkül, hogy a postára kellene mennie.

Megnézem

További funkciók:

  • Mobilegyenleg feltöltése
  • Sárga csekk befizetés
  • Csoportos beszedési megbízások kezelése
  • Forint- és deviza lekötött betétek megtekintése
  • Befektetések kezelése
  • Hitelek áttekintése
  • Hitelesítések díjmentes SMS-ben kapott egyedi jelszóval

Hogyan igényelheti?

A NetBANKár igényléséhez csak egy bankunknál vezetett bankszámlára és a személyazonosító okmányának (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány) számára van szükség.

red_press.png

Igényelje online!

Töltse ki az online igénylőlapot a gyors és kényelmes ügyintézéshez.

Online igénylem
red-szemelyes-kapcsolattarto-icon.png

Igényelje a VideóBANKban!

Munkanapokon 9:00 és 17:00 között teljesen online, videohívással is igényelheti a NetBANKárt.

Videóhívást indítok
mobilapp_icon wrapper.png

Kérjen visszahívást!

Legkésőbb a következő munkanapon 8:00 és 20:00 között felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Visszahívást kérek
hi?vjon_minket_icon.png

Hívjon minket!

Hívja a hét bármely napján 0-24 órában elérhető díjmentes telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 350-350
red-jelolopin.png

Látogasson el fiókunkba!

Ügyintézőink bármelyik bankfiókunkban segítenek az igénylésben.

Bankfiókot keresek

Van már NetBANKárja? Segítünk bejelentkezni!

Bejelentkezés QR kóddal az MKB Mobilalkalmazás segítségével

  1. Nyissa meg a számítógépén az mkbnetbankar.hu oldalt.
  2. Kattintson a QR kóddal fülre, majd a Kód generálása gombra.
  3. Nyissa meg a mobilján az MKB Mobilalkalmazást, és olvassa be a QR kódot. Pár másodperc múlva már használhatja is a NetBANKárt!

Bejelentkezés azonosítóval és jelszóval

  1. Nyissa meg a számítógépén az mkbnetbankar.hu oldalt.
  2. Írja be a belépési azonosítóját és a jelszavát.

    Ha ismeretlen böngészőt használ, az MKB Mobilalkalmazással vagy SMS kóddal is jóvá kell hagynia a bejelentkezést.

Hol találom a belépési azonosítóm?

A legfeljebb 8 számjegyű azonosítóját megtalálja a NetBANKár szerződéskötéskor kapott visszaigazoló lapon, NetBANKár felhasználói azonosító néven. Ha nem találja a visszaigazoló lapot, hívja munkatársainkat a VideóBANKon keresztül!

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

A NetBANKár belépési oldalán kattintson az Elfelejtette a jelszavát? linkre, majd adja meg NetBANKár azonosítóját, születési dátumát, MKB bankkártyája utolsó 6 számjegyét és a bankkártyára nyomtatott nevet. Ezután SMS-ben elküldjük az ideiglenes jelszavát, amivel be tud lépni a szolgáltatásba, és ott megadhat egy új jelszót.

Ha nem kapja meg az SMS-t, ellenőrizze a telefonszámát a NetBANKár szerződésében! Ha módosítania kell a telefonszámát, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350-350-as számon (külföldről a +36 1 373 3333-as számon), hívja a VideóBANKot vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba!

Mobiljáról bankolna?

Töltse le mobilalkalmazásunkat is a NetBANKár szolgáltatás mellé!

  • mobilapp_icon wrapper.png

    MKB Mobilalkalmazás

    Az applikációval bármikor és bárhonnan, akár útközben is könnyedén intézheti pénzügyeit.

    Érdekel

Gyakran ismételt kérdések

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Elfelejtett jelszó esetén új jelszót igényelhet a NetBANKár belépési oldalon, bármelyik bankfiókunkban, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06 (80) 350-350-as számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), ha rendelkezik TeleBANKár PIN kóddal és azonosítóval.

Mit tegyek, ha a Bejelentkezés gomb megnyomása után nem történik semmi?

Javasoljuk, hogy először törölje a böngészési előzményeket. Ha ezután sem megy, nyisson meg egy másik böngészőt, és próbáljon meg azon keresztül belépni. Ha ez sem segít, hívja TeleBANKár ügyfélszolgálatunkat a 06 (80) 350-350-es a számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), és munkatársaink segítenek megoldani a problémát!

Megjegyeztethetem a belépési jelszavamat a böngészővel?

Biztonsági okokból nem javasoljuk. Ha már megtette, akkor kérjük, ügyeljen rá, hogy az Ön által használt eszközön soha ne maradjon semmilyen érzékeny adat, azokat mindig törölje. Ügyeljen a lomtárra, a vázlatokra és az elküldött üzenetekre is!

Miért nem kell megerősítenem a belépést?

Ha egy adott böngészőben már megtörtént a felhasználó NetBANKár rendszerének belépési jóváhagyása, úgy azonos böngészőt használva, a következő bejelentkezés alkalmával bejelentkezés után a rendszer már jóváhagyás nélkül belépteti a felhasználót. Abban az esetben, ha törli böngészőjének előzményeit vagy egy másik számítógépről, másik böngészőből kísérelné meg a bejelentkezést, akkor a rendszer ismételten kérni fogja a belépés jóváhagyását.

Mi történik, ha nem használom fel időben az ideiglenes jelszót?

Ebben az esetben felfüggesztjük a szolgáltatást, aminek a feloldását kérheti telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06 (80) 350-350-es számon (külföldről a +36-1-373-3333-as számon), a VideóBANKban vagy bármelyik bankfiókunkban.

Funkciókkal kapcsolatos kérdések

Ki használhatja a VPOP szolgáltatást?

Olyan vállalati ügyfelek, akik erre külön szerződtek. A NAV EBÜK, valamint az elektronikus banki szolgáltatásokra kiegészítő megállapodást szükséges kötni. A szolgáltatás csak a szerződések aláírását követően lesz elérhető.

Milyen limitet használ a Devizaváltás funkció?

A devizaváltás funkció használatakor az eseti átutalási limitet vesszük figyelembe. Ezért a tranzakció megkezdése előtt javasoljuk, ellenőrizze a forrásszámlához beállított limiteket a Beállítások/Saját limitek lekérdezése menüpontban.

Mikor használható a Devizaváltás funkció?

Banki munkanapokon 8 és 17 óra között érheti el a funkciót. A devizaváltás funkciót legalább két, eltérő devizanemű számla birtokában és 100 000 Ft - 30 000 000 Ft közötti (vagy annak megfelelő devizaösszegű) tranzakciók esetében veheti igénybe. Bankunk EUR/HUF; USD/HUF; GBP/HUF; CHF/HUF; EUR/USD; EUR/GBP; EUR/CHF devizapárokra jegyez árfolyamot a szolgáltatás keretében.

Hogyan törölhetem az aktivált mobileszközt a NetBANKár felületén?

A mobileszközt az Ügyintézés/Mobilalkalmazás menüpontban törölheti, a megjelenő készüléklistában a sorok végén található Törlés gombbal.

Milyen tranzakciónak minősül a Sárga csekk befizetés?

Forint átutalásnak minősül. Díjszabása megegyezik az eseti forint átutalási megbízással. A díj mértékéről a szolgáltatáscsomagjához tartozó, illetve az aktuális kondíciós listából tájékozódhat.

Milyen lehetőségek vannak közüzemi számlák befizetésére?

Legegyszerűbben a Sárgacsekk-befizetés menüpontban rögzítheti, majd fizetheti be közüzemi számláit. Ha valamiért nem tudja használni a funkciót, akkor eseti forintátutalásként is elindíthatja a tranzakciókat, de ebben az esetben a közlemény mezőben javasoljuk feltüntetni a csekken szereplő azonosító adatokat.

Tudok tételt törölni a Nem teljesült megbízások menüpontból?

Nem, a rendszer automatikusan törölni fogja 90 nap után.

További kérdése van? Segítünk!

hi?vjon_minket_icon.png

Hívjon minket!

Hívja a hét bármely napján 0-24 órában elérhető díjmentes telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 (80) 350-350

Kapcsolódó ajánlataink

MKB Mobilalkalmazás

Intézze pénzügyeit könnyedén, bármikor, akár útközben is a mobiljáról.

VideóBANK

Kerülje el a sorban állást! Intézze ügyeit munkanapokon 9:00 és 17:00 között élő, videós ügyfélszolgálatunk segítségével!