Részletek
Ha a
fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, banki kapcsolattartója
vagy a banki telefonos ügyfélszolgálat munkatársai készséggel állnak a
rendelkezésére a 06 (80) 333-770 telefonszámon.
- Amennyiben papíralapú kivonata helyett szeretné,
ha a jövőben elektronikus kivonatot kapna, igényelje számlavezető fiókjában
vagy személyes kapcsolattartójánál.
- Lakossági ügyfeleink a TeleBANKár szolgáltatás
keretében is igényelhetik.
- A NetBANKár szolgáltatást, a NetBANKár Business
szolgáltatást, illetve a PCBankár szolgáltatást igénybe vevő Ügyfeleink számára
az elektronikus kivonat rendelkezésre bocsátása díjmentes.
Hogyan
ellenőrizhető az elektronikus kivonat hitelessége?
Előfeltételek
- Olyan számítógépes alkalmazás szükséges, amely kezeli az elektronikus aláírással ellátott PDF formátumú adatállományokat. Ilyen például az Adobe Reader, amely a legtöbb számítógépen megtalálható.
- A szoftver ingyenes, letölthető az Adobe honlapjáról: www.adobe.com (Az aktuális verzió használatát javasoljuk!)
Az
elektronikus aláírás ellenőrzése
- Az elektronikus aláírás ellenőrzéséhez csupán meg kell nyitni a NetBANkár, a NetBANKár Business vagy a PCBankár szolgáltatás igénybevételével rendelkezésre bocsátott, PDF formátumú dokumentumot, mert az Acrobat Reader a megnyitáskor automatikusan ellenőrzi annak hitelességét.
- A bal oldali Aláírások (Signatures) fülön olvashatók a következők: az aláírás ténye, az aláíró megnevezése, az aláírás időpontja, az időforrás (amennyiben időbélyeggel van ellátva a dokumentum).
- Az elektronikus aláírás ellenőrzésének, megjelenítésének általánosan elfogadott, nemzetközi gyakorlatáról az Adobe weboldalánlehet részletes információhoz jutni: .