MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás
NetBANKár

Elektronikus bankszámlakivonat

Az elektronikus bankszámlakivonat előnyei:

  • Gyors: a bizonylat előállítását követően azonnal hozzáférhető.
  • Bármikor hozzáférhető: a PCBankár, a NetBANKár, illetve a NetBANKár Business szolgáltatás keretében ügyfeleink kényelmesen hozzáférhetnek elektronikus kivonatukhoz.
  • Könnyen tárolható: a dokumentumok elektronikusan tárolandók.
  • Környezetkímélő: a szolgáltatás használatával kevesebb papír kerül felhasználásra.

Új szolgáltatásként hitelesített elektronikus aláírással ellátott elektronikus kivonatot bocsátunk a NetBANKár, a NetBANKár Business, illetve a PCBankár szolgáltatást igénybe vevő Ügyfeleink rendelkezésre, amely szabadon letölthető. Az elektronikus bankszámlakivonat hitelességét fokozott biztonságú elektronikus aláírással és minősített szolgáltató által kibocsátott időbélyegzővel biztosítjuk.

Az elektronikus kivonat formailag és tartalmilag megegyezik a papíralapú bizonylattal, képi megjelenítése is azzal azonos. Az elektronikus kivonatok egy PDF dokumentumból és a hozzá csatolt xml állományból állnak, amely formátumát tekintve megfelel a NAV vonatkozó előírásainak.

Részletek

Ha a fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, banki kapcsolattartója vagy a banki telefonos ügyfélszolgálat munkatársai készséggel állnak a rendelkezésére a +36 80 350 350 telefonszámon.

Amennyiben papíralapú kivonata helyett szeretné, ha a jövőben elektronikus kivonatot kapna, igényelje számlavezető fiókjában vagy személyes kapcsolattartójánál. Lakossági ügyfeleink a TeleBANKár szolgáltatás keretében is igényelhetik .A NetBANKár szolgáltatást, a NetBANKár Business szolgáltatást, illetve a PCBankár szolgáltatást igénybe vevő Ügyfeleink számára az elektronikus kivonat rendelkezésre bocsátása díjmentes.

Hogyan ellenőrizhető az elektronikus kivonat hitelessége?

Előfeltételek

Olyan számítógépes alkalmazás szükséges, amely kezeli az elektronikus aláírással ellátott PDF formátumú adatállományokat. Ilyen például az Adobe Reader, amely a legtöbb számítógépen megtalálható. A szoftver ingyenes, letölthető az Adobe honlapjáról: www.adobe.com (Az aktuális verzió használatát javasoljuk!)

Az elektronikus aláírás ellenőrzése

Az elektronikus aláírás ellenőrzéséhez csupán meg kell nyitni a NetBANkár, a NetBANKár Business vagy a PCBankár szolgáltatás igénybevételével rendelkezésre bocsátott, PDF formátumú dokumentumot, mert az Acrobat Reader a megnyitáskor automatikusan ellenőrzi annak hitelességét.A bal oldali Aláírások (Signatures) fülön olvashatók a következők: az aláírás ténye, az aláíró megnevezése, az aláírás időpontja, az időforrás (amennyiben időbélyeggel van ellátva a dokumentum). Az elektronikus aláírás ellenőrzésének, megjelenítésének általánosan elfogadott, nemzetközi gyakorlatáról az Adobe weboldalánlehet részletes információhoz jutni.