A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Tovább információ

MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

Tisztelt Ügyfeleink!

2019. szeptember 14-én életbe lépett az új, egységes Európai Pénzforgalmi Irányelvben (PSD2) szabályozott, erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó rendelkezés. Az új követelményeknek való funkcionális megfelelés biztosítása érdekében az elmúlt napokban több módosítást is végrehajtottunk az Ön által használt PCBankár / NetBANKár Business rendszerekben.

A szabályozás által megkövetelt erős ügyfél-hitelesítés fejlesztése során – a PCBankár és NetBANKár Business szolgáltatásaink esetében is – arra törekszünk, hogy az új hitelesítési módra történő átállás ügyfeleink számára minél gördülékenyebb legyen, és az esetlegesen felmerülő hibákat a lehető legrövidebb időn belül kezelni tudjuk.

Azon felhasználók, akik 2019. szeptember 14-e előtt rögzítették az erős ügyfél-hitelesítéshez kapcsolódó mobiltelefonszámukat, a rendszerfrissítést követően egy megbízás aláírását már csak kétfaktoros azonosítással tehetik meg, illetve a következő belépés már szintén csak kétfaktoros azonosítással lehetséges.

Az erős ügyfél-hitelesítéshez kapcsolódó rögzített mobiltelefonszám hiányában az érintett felhasználók a rendszerben felfüggesztésre kerülnek. A felfüggesztés feloldásához a Felhasználói nyilatkozat kitöltése és a Bankhoz, bankfiókban vagy személyes tanácsadón keresztül történő benyújtása szükséges.

Az élesítéssel kapcsolatosan leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat a következő linken foglaltuk össze.

Együttműködésüket köszönjük!

MKB Bank Nyrt.