MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

MKB
Mobilalkalmazás

Tartsa kézben pénzügyeit!

mobilapp_icon wrapper.png

Kényelmes ügyintézés bárhonnan, mobilról.

USP_credit-card-check.png

A leggyakrabban használt internetbanki funkciók.

USP_fingerprint.png

Biztonságos belépés PIN kóddal, ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel.

Mire használhatja az MKB Mobilalkalmazást?

  • Megtekintheti számláit

    Számlainformációk

    Néhány lépésben ellenőrizheti a számlaegyenlegét és a számlamozgásait.

  • Átutalásokat indíthat

    Átutalások

    Egyszerűen, bármikor indíthat átutalást.

  • Bankkártyaműveleteket végezhet

    Bankkártyával kapcsolatos műveletek

    Módosíthatja a bankkártyáihoz tartozó limiteket, és internetes bankkártyás vásárlásait is hitelesítheti.

  • mire_haszna?lhatja_icon wrapper-3.png

    Devizaváltás

    Azonnal válthat devizát két különböző pénznemben vezetett számlája között, egyedi árfolyamon.

  • smartphone@3x.png

    Mobilfizetés

    NFC-képes Android készülékén gyorsan és biztonságosan fizethet a mobilfizetés funkcióval. Ha Apple eszközt használ, könnyedén hozzáadhatja a bankkártyáját az Apple Wallethez, hogy biztonságosan és gyorsan fizethessen az Apple Payjel.

  • mire_haszna?lhatja_icon wrapper-4.png

    QR kódos bejelentkezés a NetBANKárba

    Gyorsan és kényelmesen, a belépési azonosítója és a jelszava nélkül jelentkezhet be a NetBANKárba.

Hogyan kezdheti el használni a mobilalkalmazást?

  • felsorola?s_icon wrapper.png

    Igényeljen NetBANKár szolgáltatást!

    Ha még nincs NetBANKár szerződése, igényelje a szolgáltatást online, TeleBANKár ügyfélszolgálatunk 06 80 350 350-as számán, vagy munkanapokon 9 és 17 óra között a VideóBANKban!

    Tovább az online igényléshez
  • felsorola?s_icon wrapper-1.png

    Töltse le és aktiválja az MKB Mobilalkalmazást!

    Töltse le a mobilalkalmazást a Google Play Áruházból vagy az App Store-ból, majd aktiválja a NetBANKárhoz tartozó azonosítójával és belépési jelszavával.

  • felsorola?s_icon wrapper-2.png

    Állítsa be a PIN kódját!

    Állítson be egy PIN kódot, vagy a gyorsabb bejelentkezéshez és jóváhagyásokhoz válassza a biometrikus azonosítást (ujjlenyomat, arcfelismerés), ha mobiltelefonja erre alkalmas.

Töltse le most az MKB Mobilalkalmazást!

Google Play áruházApp Store

Van már NetBANKár hozzáférése? Akkor az MKB Mobilalkalmazást is használhatja!

Hogyan aktiválhatja a mobilalkalmazást?

Az alkalmazást a NetBANKárhoz tartozó belépési azonosítójával, jelszavával és az SMS-ben küldött, egyszer használatos aktivációs kóddal aktiválhatja.

Az aktiváció megerősítéséhez olvassa le az MKB Mobilalkalmazással a NetBANKár Ügyintézés / Mobilalkalmazás aktiválása menüpontban található QR kódot, vagy gépelje be a QR kód alatt található egyszer használatos jelszót.

Hol találja meg NetBANKárhoz tartozó belépési azonosítóját?

A legfeljebb 8 számjegyű azonosítóját megtalálja a NetBANKár szerződéskötéskor kapott visszaigazoló lapon, NetBANKár felhasználói azonosító néven. Ha nem találja a visszaigazoló lapot, hívja munkatársainkat a VideóBANKon keresztül!

Mit tegyen, ha elfelejtette a jelszavát?

A NetBANKár belépési oldalán kattintson az Elfelejtette a jelszavát? linkre, majd adja meg NetBANKár azonosítóját, születési dátumát, MKB bankkártyája utolsó 6 számjegyét és a bankkártyára nyomtatott nevet. Ezután SMS-ben elküldjük az ideiglenes jelszavát, amivel be tud lépni a szolgáltatásba, és ott megadhat egy új jelszót.

Ha nem kapja meg az SMS-t, ellenőrizze a telefonszámát a NetBANKár szerződésében! Ha módosítania kell a telefonszámát, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-as számon (külföldről a +36 1 373 3333-as számon), hívja a VideóBANKot vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba!

Videós segítségek

mobilapp-card1.png

Az MKB Mobilalkalmazás letöltése és használata

Nézze meg, hogyan töltheti le az MKB Mobilalkalmazást, hogy pénzügyeit mobilról is intézhesse.

mobilapp-card2.png

Átutalás és átvezetés

Megtudhatja, hogy mennyire egyszerű az átutalás és a számlák közötti átvezetés a mobilalkalmazással.

mobilapp-card3.png

Számlaegyenleg és számlatörténet

Megmutatjuk, hogyan ellenőrizheti számlaegyenlegét, kimenő és bejövő számlamozgásait a mobilalkalmazással.

mobilapp-card4.png

Biometrikus hitelesítés beállítása

Megmutatjuk, hogyan állíthat be biometrikus azonosítót az MKB Mobilalkalmazásban.

Gyakran ismételt kérdések

Mit tegyek, ha elfelejtettem az aktiváláshoz szükséges jelszavam?

1. Az ideiglenes jelszó igénylési felületen adja meg NetBANKárhoz tartozó azonosítóját és születési dátumát. (NetBANKár azonosítóját megtalálja a NetBANKár szerződésében.)

2. SMS-ben ideiglenes jelszót küldünk Önnek. Az SMS-ben kapott ideiglenes jelszavával lépjen be a NetBANKárba, és állítsa be új jelszavát.

Ha nem kapta meg az ideiglenes jelszót tartalmazó SMS-t, kérjük ellenőrizze adatai között telefonszámát, és ha szükséges, módosítsa telefonos ügyfélszolgálatunkon, VideoBANKon keresztül vagy bármelyik bankfiókunkban.

Mit tegyek, ha nem tudok belépni a mobilalkalmazásba?

Kérjük, hogy mindig az alkalmazás legfrissebb, publikusan elérhető verzióját használja!

Ha erről meggyőződött, és mégsem tud belépni, javasoljuk, hogy
1. távolítsa el az alkalmazást,
2. töltse le, majd
3. regisztráljon újra.

Ha továbbra sem tud belépni a mobilalkalmazásba, a következőket érdemes kipróbálni:
- gyorsítótár törlése (Beállítások/Alkalmazások/MKB Mobilalkalmazás/Tárhely)
- a háttérben futó alkalmazások leállítása, optimalizálása (Eszközkarbantartó)
- tárhely felszabadítása a felesleges adatoktól (Eszközkarbantartó)
- készülék újraindítása

Mit tegyek, ha nem tudom jóváhagyni a NetBANKár belépést az alkalmazással?

Hívja bármikor ingyenes telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-as számon, és munkatársaink segítenek!

Hogyan törölhetek egy aktivált mobileszközt?

A mobileszközt a “NetBANKár Ügyintézés/Mobilalkalmazás” menüpontban törölheti. A megjelenő készüléklistában kattintson a sor végén található Törlés gombra. Amennyiben minden a NetBANKárral összekapcsolt eszköz eltávolításra került a listából, a NetBANKár belépés és tranzakció jóváhagyás visszaáll SMS-el történő hitelesítésre.

Hogyan állíthatom be az ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel történő azonosítást?

Belépéshez:
Az erre alkalmas készülékeken a biometrikus (ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel) történő azonosítást az „Ügyfélazonosítás beállítása” menüpontban engedélyezheti. Az „Ügyfélazonosítás beállítása” menüpontot az MKB Mobilalkalmazás aktiválási folyamata során vagy bejelentkezés után a „Beállítások” főmenüpontban találja meg.

Tranzakciók és egyéb műveletek aláírásához:
A tranzakciók aláírásakor a biometrikus hitelesítési mód a “Beállítások/Tranzakcióazonosítás beállítása/Pénzügyi tranzakciók” és a “Beállítások/Tranzakcióazonosítás beállítása/Kártyás és egyéb műveletek” menüpontokban a „Biometrikus azonosító” bekapcsolásával válik elérhetővé. A beállítást követően az erre alkalmas iOS készülék esetén az arcfelismeréssel (FaceID) történő azonosítás is aktiválódik.

Milyen költségei vannak az alkalmazásnak?

Az MKB Mobilalkalmazás használatának nincs külön díja.
A NetBANKár szolgáltatás felmerülő díjairól a szolgáltatáscsomagjához tartozó kondíciós listában tájékozódhat.