A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Tovább információ

MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

MKB Chat

Tudnivalók az MKB Chat vonalról

Az MKB Chat vonal valós idejű kommunikációt biztosít az érdeklődő személy és a Bank munkatársa között. A szolgáltatást az MKB Telebankár ügyfélszolgálata kezeli. Igénybevételéhez nem szükséges regisztráció, az érdeklődő személy által beírt chat üzenet az elküldése után azonnal megjelenik ügyfélszolgálati munkatársunk erre a célra kialakított felületén, így felmerülő kérdés esetén szabad ügyintézőnk azonnal válaszolni tud.

Az MKB Chat vonal elérhető

  • a https://www.mkb.hu Hitel és Megtakarítás témához tartozó oldalain, érdeklődő ügyfelek inaktivitása esetén ajánljuk fel chat vonal segítségünket.
  • banki munkanapokon 8:00 - 20:00 óra között, a nyitvatartási időben
    • 20:00-8:00 közötti időszakban a chat vonal inaktív, nem látható.

Kérjük, a chat vonallal kapcsolatos észrevételeit a telebankar@mkb.hu e-mail címre küldje el nekünk. Köszönjük.

Felhívjuk tisztelt figyelmét, hogy az MKB Chatvonal keretében

  • az MKB Bank kizárólag azonosítás nélkül igénybe vehető, általános információkat oszt meg az érdeklődővel,
  • nem fogad el tranzakciós, vagy egyéb, azonosítást igénylő megbízásokat, tehát sem átutalás, sem beszedés, sem egyéb fizetési művelet nem kezdeményezhető,
  • nem fogad el hiteligénylést, vagy bármilyen más szolgáltatás igénylésére vonatkozó kérelmet,
  • nem fogad el befektetési szolgáltatásra vonatkozó igényt, kérelmet,
  • az MKB Bankhoz eljuttatott észrevétel, kérdés, kifogás nem minősül hivatalos panaszbejelentésnek. Kérjük, hogy panasza benyújtásának részleteiről tájékozódjon az alábbi linken: https://www.mkb.hu/elerhetosegek/panaszkezeles

Az MKB Chat igénybevételével az érdeklődő személyek elfogadják az MKB Chat vonal
igénybevételének feltételeit.

Hogyan használja az MKB Chat vonalat?

  • Az MKB Chat vonal az MKB Bank honlapjának része, külön program letöltését nem igényli.
  • Chatbeszélgetést az MKB Bank honlapját betöltve tud kezdeményezni a képernyő jobb alsó részén megjelenő chat ablak aktiválásával, a nyitvatartási időben.
    • Beszélgetés a Kérdezzen! feliratra kattintva kezdeményezhető.
  • A beszélgetés elindítását követően automatikusan kapcsolatba kerül elérhető Munkatársunkkal.
  • Teljes foglaltság esetén tájékoztató üzenetet küldünk Önnek: „Jelenleg nincs elérhető operátor! Kérem, várjon, amíg munkatársunk csatlakozik a beszélgetéshez.”
  • A Chat beszélgetés befejezése után Ön értékelheti az ügyintézőt. Igénybevételhez szükséges technikai feltételek
  • Az MKB Chat vonal használatához a kiválasztott böngészőben engedélyezni kell a javascriptek futását.
  • Támogatott böngészők: IE9 vagy magasabb, Firefox, illetve Chrome böngészők

Az MKB Chat vonal igénybevételének feltételei

  • Az MKB Chaten történt beszélgetés rögzítésre kerül.
  • Az MKB Chat vonalat minden igénybe vevő a saját kockázatára és felelősségére veheti igénybe.
  • Az MKB Bank ügyfélszolgálatának aktuális terheltségétől függően vehető igénybe az MKB Chat vonal.
  • Az MKB Bank nem vállal felelősséget az MKB Chat vonal működéséből adódó technikai hibá(k)ért.
  • Az MKB Chat vonal célja az azt igénybe vevő személy kizárólag általános jellegű tájékoztatása, személyre szabott tájékoztatás ezen a csatornán nem igényelhető.
  • Az MKB Chat vonal keretében nyújtott tájékoztatás teljes körűségéért, minden részletre kiterjedő alaposságáért az MKB Bank felelősséget nem vállal. A banki termékek, szolgáltatások részletes leírásai fiókjainkban és honlapunk (www.mkb.hu) vonatkozó menüpontjaiban érhetőek el. Az MKB Bank szolgáltatásaival kapcsolatban nyújtott tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, befektetési ajánlatnak, befektetési elemzésnek. Javasoljuk, hogy pénzügyi döntéseik meghozatala előtt bankfiókjainkban n egyeztessenek Munkatársainkkal.
  • Az MKB Chat vonalon keresztül folytatott beszélgetések nem azonosított beszélgetések. Munkatársaink nem kérhetnek banki azonosító kódokat, jelszavakat semmilyen rendszerhez. Személyes azonosító adatokat ideértve a különleges adatokat is, bankkártya- és bankszámlaszámot, titkos jelszavakat, egyedi kódokat semmilyen körülmények között ne adjon meg, ne tegyen közzé a szolgáltatás igénybe vétele során. A felhívásunk ellenére önként megadott személyes adatokat az MKB Bank nem kezeli, ügyféladatként nem rögzíti és nem használja fel.
  • Az MKB Bank nem vállal védelmet az aktív MKB Chat jogellenes beavatkozásával (hacking) szemben.
  • Az MKB Bank munkatársa a chat beszélgetést haladéktalanul megszakítja azzal a személlyel, aki trágár, becsületsértő, illetve rasszista és gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, az MKB Bank jóhírnevét sértő, vagy az MKB Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzenetet küld munkatársunknak.