Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni többet a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!
TeleBank
Telefonszám
06 80 350 350
Külföldről
+36 1 373 33 99
TeleBank elérhetősége
2022. március 31-én egyesült a Magyar Bankholding két tagbankja, a Budapest Bank és az MKB Bank. Ezzel egyidejűleg, 2022. április 1-től a két bank telefonos ügyfélszolgálata is megkezdi harmonizált működését, Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége változik, az eddig ismert telefonszámok megtartása mellett. A telefonos menütérképet érintő főbb változásokról az alábbiakban nyújtunk tájékoztatást.
TeleBank menü
Alábbi számok lenyomásával navigálhat a TeleBank menüpontjai között
A TeleBankot hívó ügyfeleink részére az alábbi menüpontok segítségével szeretnénk a továbbiakban is biztosítani a gördülékeny ügyintézést:
1-es menüponton keresztül a 2022. április 1. után szerződött, új Ügyfeleink részére ,
2-es menüponton keresztül a korábbi MKB Bank ügyfelei részére ,
3-as menüponton keresztül a korábbi Budapest Bank ügyfelei részére biztosítjuk az ügyfélkiszolgálást,
5-ös menüpont kiválasztása esetén részletes és folyamatosan aktualizált tájékoztatást biztosítunk a két bank fúziós működéséről, ügyfeleinket érintő legfontosabb változásokról
TeleBank leterheltsége
A TeleBank a hét minden napján várja hívását. Egyes időszakokban ügyintézőink elfoglaltabbak lehetnek, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthat. Kérjük, tekintse meg automata menüponton keresztül elérhető szolgáltatásainkat. Amennyiben visszahívást kér, kérjük vegye figyelembe, hogy kérésének az ügyfélszolgálat leterheltségének függvényében tudunk eleget tenni.
A TeleBankon keresztül elérhető szolgáltatások
Milyen ügyben hívhat minket?
Általános információk
- Termékeink és szolgáltatásaink
- Hitelekkel kapcsolatos információ
- Számlatermékekkel, betétekkel kapcsolatos információ
- Aktuális kedvezmények, akciók
- Kamatok, árfolyamok
- Panaszbejelentés
Megbízások, tranzakciók
- Bankkártya, Internetbank, Mobilapplikáció letiltás
- Bankkártyás limitek módosítása
- Egyenleglekérdezés
- Számlával, bankkártyával kapcsolatos bejelentések
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra (Tele-kód) van szükség. Továbbá tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a teljeskörű tájékozódása érdekében tekintse meg menütérképünket.
Hogyan működik a TeleBank?
- Hívja lakossági ügyfélként a 06 80 350 350-es telefonszámot. Ha külföldről telefonál, hívja a +36 1 373 33 99-es számot.
- Válassza ki a menüpontok közül az Önt érdeklő szolgáltatást.
- Ügyintézőnk tájékoztatja az Ön által kért információkról, vagy rögzíti a megbízását.
Tájékoztatjuk, hogy telefonon történő ügyintézéskor az operátor kérheti telekódjának megadását.
A Telekód megadásának módja
Lakossági ügyfelek esetén
Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük fáradjon be bármely MKB bankfiókba.