Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

TeleBank

Telefonszám

06 80 350 350

Külföldről

+36 1 373 33 99

TeleBank elérhetősége

0-24
ugyfelszolgalat@mkb.hu

2022. március 31-én egyesült a Magyar Bankholding két tagbankja, a Budapest Bank és az MKB Bank. Ezzel egyidejűleg, 2022. április 1-től a két bank telefonos ügyfélszolgálata is megkezdi harmonizált működését, Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége változik, az eddig ismert telefonszámok megtartása mellett. A telefonos menütérképet érintő főbb változásokról az alábbiakban nyújtunk tájékoztatást.

TeleBank menü

Alábbi számok lenyomásával navigálhat a TeleBank menüpontjai között

A TeleBankot hívó ügyfeleink részére az alábbi menüpontok segítségével szeretnénk a továbbiakban is biztosítani a gördülékeny ügyintézést:

1-es menüponton keresztül a 2022. április 1. után szerződött, új Ügyfeleink részére ,

2-es menüponton keresztül a korábbi MKB Bank ügyfelei részére ,

3-as menüponton keresztül a korábbi Budapest Bank ügyfelei részére biztosítjuk az ügyfélkiszolgálást,

5-ös menüpont kiválasztása esetén részletes és folyamatosan aktualizált tájékoztatást biztosítunk a két bank fúziós működéséről, ügyfeleinket érintő legfontosabb változásokról

TeleBank leterheltsége

A TeleBank a hét minden napján várja hívását. Egyes időszakokban ügyintézőink elfoglaltabbak lehetnek, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthat. Kérjük, tekintse meg automata menüponton keresztül elérhető szolgáltatásainkat. Amennyiben visszahívást kér, kérjük vegye figyelembe, hogy kérésének az ügyfélszolgálat leterheltségének függvényében tudunk eleget tenni.

A TeleBankon keresztül elérhető szolgáltatások

Milyen ügyben hívhat minket?

Általános információk

  • Termékeink és szolgáltatásaink
  • Hitelekkel kapcsolatos információ
  • Számlatermékekkel, betétekkel kapcsolatos információ
  • Aktuális kedvezmények, akciók
  • Kamatok, árfolyamok
  • Panaszbejelentés

Megbízások, tranzakciók

  • Bankkártya, Internetbank, Mobilapplikáció letiltás
  • Bankkártyás limitek módosítása
  • Egyenleglekérdezés
  • Számlával, bankkártyával kapcsolatos bejelentések

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra (Tele-kód) van szükség. Továbbá tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a teljeskörű tájékozódása érdekében tekintse meg menütérképünket.

Hogyan működik a TeleBank?

  1. Hívja lakossági ügyfélként a 06 80 350 350-es telefonszámot. Ha külföldről telefonál, hívja a +36 1 373 33 99-es számot.
  2. Válassza ki a menüpontok közül az Önt érdeklő szolgáltatást.
  3. Ügyintézőnk tájékoztatja az Ön által kért információkról, vagy rögzíti a megbízását.

Tájékoztatjuk, hogy telefonon történő ügyintézéskor az operátor kérheti telekódjának megadását.

A Telekód megadásának módja

Lakossági ügyfelek esetén

Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük fáradjon be bármely MKB bankfiókba.