MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Hogyan intézhetem a „sárga csekkes” befizetéseimet a NetBANKárban?

Sárga csekkjeit, az azon lévő adatokkal - átutalásként - befizetheti a NetBANKáron keresztül. A szolgáltatás eseti forint átutalási megbízást jelent, így díja, annak díjával egyezik meg. Ehhez a következőket tegye:

1. Belépést követően navigáljon az “Átutalás, befizetés” menüponton belül a “Forint átutalás” menüpontra.
2. Amennyiben több számlával rendelkezik, válassza ki, hogy melyik számlájáról szeretné az átutalást teljesíteni.
3. A csekken látható “Számlatulajdonos számlaszáma, neve” mezőben található nevet írja be a NetBANKár felületen a “Kedvezményezett neve” mezőbe.
4. A “Számlaazonosító típusa” legördülő menüből válassza ki a “Számlaszám” opciót.
5. A csekken látható “Számlatulajdonos számlaszáma, neve” mezőben látható számlaszámot a “Számlaazonosító” mezőbe írja be.
6. Az átutalás összegének adja meg a csekken látható összeget.
7. A „Közlemény” mezőben tüntesse fel a csekken lévő “Megbízóazonosító vagy Befizetőazonosító” mezőben látható szöveget.
8. Ellenőrizze a beírt adatok helyességét és indítsa el az átutalást.

 

Hogyan nézhetem meg az egyenleget a NetBANKárban?

Bejelentkezést követően a NetBANKár nyitóoldalán azonnal látható bankszámláinak és értékpapír számláinak egyenlege.

 

Hogyan érem el átutaláskor az elmentett partnereimet a NetBANKárban?

A “Kedvezményezett neve” mezőbe kezdje el begépelni a partner nevét majd válassza ki a megjelenő listából.

 

Mit tegyek, ha nem fogadja el az új jelszavamat a NetBANKár?

Ellenőrizze, hogy böngészője nem mentette-e el korábbi jelszavát. Kérjük, a zökkenőmentes használat érdekében törölje a böngészési előzményeket.

Általános információk

Az MKB Bank Nyrt.-nél elhelyezett betéteket az Országos Betétbiztosítási Alap (a továbbiakban: OBA) biztosítja, így a Bankunknál elhelyezett megtakarítások az OBA által a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő módon biztosítottak. A betétbiztosításról további információk a www.mkb.hu/oba oldalon, az OBA honlapján (www.oba.hu), valamint az OBA „Iránytű a betétbiztosításhoz” című dokumentumában találhatóak.

Igen, lakossági ügyfeleink részére van lehetőség online számlanyitásra. Kérjük, tájékozódjon az alábbi linken.

Kérjük, keresse fel VideóBANK Ügyfélszolgálatunkat, ahol élő videós segítséget nyújtunk Önnek, vagy hívja TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat, illetve amennyiben feltétlenül szükséges fáradjon be fiókjaink egyikébe. Ebben az esetben használja digitális ügyfélhívó rendszerünket, amely jelenleg kiemelt fiókjainkban üzemel.

Amennyiben Ön levelezési címet szeretne módosítani, kérjük, TeleBANKár azonosításban keresse telefonos Ügyfélszolgálatunkat. TeleBANKár azonosító hiányában személyesen vagy postai úton van lehetősége a levelezési cím módosítására. A koronavírus terjedésének megelőzése, illetve megakadályozása érdekében a fióki látogatást jelenleg csak a legszükségesebb esetben javasoljuk. Kérjük, hogy postai úton, teljes bizonyító erejű magánokiratba foglaltan küldje meg kérelmét a Bank levelezési címére.

MKB Bank Zrt.
Budapest, H-1821

Új bankkártyájához a szolgáltatás beállítása nem automatikus, a MobilBANKár hozzárendelését legegyszerűbben NetBANKár felületünkön keresztül, az Ügyintézés / MobilBANKár Szerződéskezelés menüpontban teheti meg.

Tájékoztatjuk, hogy a MobilBANKár szolgáltatást igénybe veheti bármely bankszámlájához, amelyhez a hozzárendelést legegyszerűbben NetBANKár felületünkön keresztül, az Ügyintézés / MobilBANKár Szerződéskezelés menüpontban teheti meg.

Bankszámlakivonatait díjmentesen letöltheti a NetBANKár felületünkről, amennyiben rendelkezik NetBANKár azonosítóval. Ha még nem rendelkezik NetBANKár szolgáltatásal, kérjük, keresse fel VideóBANK Ügyfélszolgálatunkat, ahol élő videós segítséget nyújtunk Önnek, vagy hívja TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat.

Az IBAN szám a nemzetközi átutalások során használt bankszámlaszám, amelyet megtalál a bankszámlakivonaton, vagy a NetBANKár szolgáltatásunkba belépve, a Számlák áttekintése/Számlák részletes adatai menüpontban az adott számla mellett a Részletek-re kattintva.

Amennyiben IBAN számlaszámot szükséges megadnia, úgy minden esetben szükséges megadni a bank SWIFT, vagy más néven BIC kódját is. Az MKB BANK esetében ez a következő: MKKBHUHB

Tájékoztatjuk, hogy a papír alapon postázásra kerülő kivonatainak lemondására és az elektronikus beállítására akkor van lehetősége, ha rendelkezik NetBANKár szolgáltatásunkkal, amelyen keresztül elektronikus formában letölthetők a bankszámlakivonatok.
Amennyiben még nem rendelkezik a NetBANKár szolgáltatásunkkal kérjük keresse VideóBANK Ügyfélszolgálatunkat, ahol élő videós segítséget nyújtunk Önnek, vagy hívja TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat.

Fiókokkal kapcsolatos információk

Az Ügyfeleink és Kollégáink egészségének védelme érdekében megelőző intézkedéseket vezettünk be, amelyekről www.mkb.hu/tajekoztato/intezkedesek-bankfiokban oldalon tájékozódhat. Ezeket az információkat folyamatosan frissítjük, így kérjük, előzetesen minden esetben tájékozódjon oldalunkon a tudnivalókról.

Az Ügyfeleink és Kollégáink egészségének védelme érdekében megelőző intézkedéseket vezettünk be, amelyekről www.mkb.hu/tajekoztato/intezkedesek-bankfiokban oldalon tájékozódhat. Ezeket az információkat folyamatosan frissítjük, így kérjük, előzetesen minden esetben tájékozódjon oldalunkon a tudnivalókról.

Hitelmoratóriummal kapcsolatos információk

A hiteltörlesztési moratóriummal kapcsolatos tájékoztatónkat a www.mkb.hu/tajekoztatas/hitel-moratorium oldalon találja. Kérjük, a részletekről tájékozódjon a megjelölt oldalon.

Önnek nincs teendője, ha a moratórium időtartama alatt nem kívánja fizetni hitelét. Ügyfeleink által igénybe vehető elektronikus csatornáinkon a fizetési moratórium időszaka alatt is feltüntetésre kerül a fennálló hitelek aktuális havi törlesztőrészletének összege, a fizetési moratóriumra tekintettel azonban ennek banki elszámolása nem történik meg.

Előfordulhat, hogy bár megtette bejelentését, rendszereinkben ez csak később került feldolgozásra, így az aktuális havi törlesztőrészlet levonásra nem teljesül az esedékesség napján. Ezzel Önnek nincs további teendője, a Bank felé így nem szükséges ezt jeleznie, mert a feldolgozást követően az elmaradt törlesztőrészlet levonásáról a Bank automatikusan gondoskodik.

A hiteltörlesztési moratórium a hitelkártyákra is kiterjed, ezért Bankunk nem vár el befizetést az ügyfeleitől, ugyanakkor nincs szükség külön nyilatkozattételre, ha szeretné továbbra is fizetni hitelkártya tartozását. Az adott hónap végén összesített teljes tartozás rendezésével pedig továbbra is élvezheti a kamatmentes használatot. Bővebb információkért, kérjük látogasson el ezzel kapcsolatos tájékoztató oldalunkra.

Amennyiben jelezte törlesztési szándékát, és ennek alapján valamennyi esedékes törlesztőrészlet megfizetése teljesül, úgy az eredeti szerződési feltételeknek megfelelően fog lejárni az adott hitel. Ellenkező esetben a lejáró szerződés futamideje meghosszabodik.

Természetesen a hiteltörlesztési moratórium időtartama alatt is élhet az elő- vagy végtörlesztési lehetőségével, ennek folyamatában nincs változás, így az erre vonatkozó elő- vagy végtörlesztési díjakat is meg kell fizetni.

A hiteltörlesztési szándékra vonatkozó bejelentéstől, illetve annak visszavonásától függetlenül ügyfeleink 2020. december 31-ig mentesülnek a hiteltörlesztés késedelmének vagy mulasztásának valamennyi jogkövetkezménye alól.
Annak érdekében, hogy hiteltörlesztséi szándékának változásáról a Bank megfelelő időben értesülhessen, kérjük, minden esetben éljen a bejelentés mellett a bejelentés visszavonásának lehetsőgével.

A bejelentés visszavonásához kérjük, töltse ki bejelentési sablonunkat:
Lakossági ügyfél vagyok
Vállalati ügyfél vagyok

Mobilbank alkalmazással kapcsolatos információk

Amennyiben Önnek új mobilkészüléke van a Google Play/AppStore áruházából töltse le az MKB Mobilbank alkalmazást, és kezdje meg a regisztrációt. Bővebb tájékoztatást a www.mkb.hu/lakossagi/napi-penzugyek/elektronikus-banki-szolgaltatasok/mkb-mobilalkalmazas linken találhat.

Amennyiben a Mobilalbank alkalmazás belső hibát jelez, akkor le kell törölni az alkalmazást a készülékről, majd a NetBANKár felületen az Ügyintézés / Mobilalkalmazás menüpontban törölni kell az eszközlistából is a készüléket. Ezt követően telepítse újra a Mobilbank alkalmazást a mobiltelefon készülékére. A Mobilalbank alkalmazás újratelepítéséhez, vagyis letöltéséhez és aktiválásához szükségesek lépéseket megtalálja a www.mkb.hu/lakossagi/napi-penzugyek/elektronikus-banki-szolgaltatasok/mkb-mobilalkalmazas oldalon.

NetBANKár információk

Kérjük, keresse fel VideóBANK Ügyfélszolgálatunkat, ahol élő videós segítséget nyújtunk Önnek, vagy hívja TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat, illetve amennyiben feltétlenül szükséges fáradjon be fiókjaink egyikébe. Ebben az esetben használja digitális ügyfélhívó rendszerünket, amely jelenleg kiemelt fiókjainkban üzemel.

A NetBANKár azonosító/Felhasználói azonosító a megkötött szerződésben található. A hozzá tartozó jelszót mindenesetben a szerződéskor megadott telefonszámra küldjük meg.

Tájékoztatjuk, hogy öt alkalommal történő hibás jelszó-próbálkozás után a rendszer blokkolja a felhasználót. Amennyiben felhasználói azonosítója blokkolódott, új NetBANKár jelszó igénylése szükséges. Kérjük, ebben az esetben keresse fel VideóBANK Ügyfélszolgálatunkat, ahol élő videós segítséget nyújtunk Önnek, vagy hívja TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy mindig ellenőrizze a billentyűzet beállításait, mert az elírás történhet a Caps Lock billentyű megnyomásából, esetleg a nyelv elállításából adódóan is.

Kérjük, hogy a NetBANKárba történő bejelentkezés után a főoldalon a jobb felső sarokban a kilépés gomb alatt található kulcslyuk ikonra szíveskedjen kattintani. Az ikon jelenleg halvány, mivel az oldalon található összegeket elrejtette.

A kulcslyuk ikon egy biztonsági funkció, amely lehetővé teszi a főoldalon megjelenített összegek elrejtését. Abban az esetben hasznos a felhasználónak, ha belépés után a monitor közelében olyan személy tartózkodik, aki megláthatja a számlái egyenlegeit. Ekkor a funkció segítségével nem szükséges kilépnie a szolgáltatásból, hanem az elrejtéssel továbbra is használhatja azt.

Tájékoztatjuk, hogy állandó átutalási megbízás módosítására nincs lehetőség. Abban az esetben, amennyiben az állandó átutalás valamely paramétere megváltozik, az állandó átutalási megbízást törölni kell, majd az új adatokkal új állandó átutalási megbízást kell rögzíteni. Ehhez a szokott módon a NetBANKár felület bal oldali menüsorában az 'Átutalás, befizetés' menüpontra kattintva az 'Állandó átutalások'-at kell kiválasztani a legördülő listából.

A NetBANKár-ban korábban beállított limitet nem tudja módosítani a felületen. A limit módosítása érdekében keresse VideóBANK Ügyfélszolgálatunkat, ahol élő videós segítséget nyújtunk Önnek, vagy TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat.

Ez a szolgáltatás a NetBANKár-on jelenleg nem elérhető.

Amennyiben betétet szeretne lekötni, úgy kérjük, hogy hívja Befektetési vonalunk munkatársait, akik készséggel állnak rendelkezésére betét lekötéssel és más befektetési szolgáltatásokkal kapcsolatban is. A TeleBANKár telefonszámán a 3-as menüpont kiválasztásával tudja munkatársainknak jelezni ezen szándékát. Ezen a módon betétlekötési megbízás benyújtására munkanapokon reggel 8 órától este 18 óráig van lehetőség.

TeleBANKár információk

Amennyiben módosítani szeretné a TeleBANKár PIN kódját, a TeleBANKár ügyfélszolgálatunkon, az automata rendszer segítségével új PIN kódot tud beállítani. Válassza a 6-os, ezt követően az 1-es, majd újból az 1-es menüpontot.

TeleBANKár ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Lakossági ügyfelek részére: 06 80 330 660
Vállalati ügyfelek részére: 06 80 330 770