Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Tájékoztatás az MKB Bank Nyrt. és a Sberbank Magyarország Zrt. „v.a.” közötti megállapodás alapján tervezett állományátruházásáról

1. Az átruházásban részes felek és az átruházás időpontja

Az MKB Bank Nyrt. (székhely: 1056 Budapest, Váci u. 38.; cégjegyzékszáma: Cg.01-10-040952; a továbbiakban: MKB Bank Nyrt.) a közötte, mint átvevő valamint a Sberbank Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság „végelszámolás alatt” (székhely: 1088 Budapest, Rákóczi út 1-3.; cégjegyzékszám: Cg.01-10-041720; a továbbiakban: Sberbank), mint átadó között létrejött megállapodás és az ahhoz kapcsolódóan - felügyeleti jogkörében eljáró - Magyar Nemzeti Banktól kapott engedély alapján átvette a Sberbank és annak ügyfelei között fennálló hitelszerződéseket (ideértve valamennyi követelést és az azokat biztosító bármely biztosíték létrehozására irányuló szerződésből, egyoldalú kötelezettségvállalásból és ezek esetleges módosításaiból eredő valamennyi jogot és kötelezettséget) a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény (a Hpt.) 17/A. §-a szerint (továbbiakban: átruházás).

Az átruházásra 2022. augusztus 01. napi hatállyal került sor. Az átruházással kapcsolatban valamennyi érintett ügyfél előzetes értesítést kapott a Sberbanktól, azonban a jelen tájékoztatóban összefoglaljuk valamennyi lényeges információt az átruházásról.

2. Általános szerződési feltételek módosulása

Az átruházást követően a hitelszerződésekre alkalmazandó általános szerződési feltételek módosultak. Az MKB Bank Nyrt. által alkalmazott általános szerződési feltételek és üzletszabályzat a https://www.mkb.hu/az-mkb-bankrol/kozlemenyek/uzletszabalyzatok honlapon, a „Hatályos üzletszabályzatok” menüpont alatt található Általános Üzletszabályzat törzsszövege és annak III. számú Függeléke. Az átruházással érintett szerződésekre irányadó hirdetmények a https://www.mkb.hu/hirdetmenyek/sberbank oldalon érhetők el. A módosuló szerződéses rendelkezések értelmezését segítendő ugyanitt elérhető (letölthető) a „Fordítókulcsa korábbi Sberbank Ügyfelek részére az ÁÜSZ III. sz. Függelékéhez” című dokumentum, amely tartalmazza a hatályon kívül helyezett rendelkezések helyébe lépő új szerződéses feltételek pontos helyét, vagy ha nem lépett a helyébe rendelkezés, akkor ennek pontos okát.

Kiemeljük, hogy az átruházás következtében felmerülő költség, díj nem kerül áthárításra az ügyfelekre, a szerződésből eredő kötelezettségek az átruházás folytán nem válnak terhesebbé, az egyes hitelszerződésekben rögzített egyedi feltételek nem változnak.

Az átruházás napját követően, azaz 2022. augusztus 01. napjától a szerződésből eredő fizetési kötelezettségeket, és minden más adósi kötelezettségét az MKB Bank Nyrt. részére kell teljesíteni, valamint az MKB Bank Nyrt-nek kell címeznie minden nyilatkozatát, kérelmét és panaszát.

3. A törlesztési számlaszámok változatlanok

A hitel nyilvántartására és törlesztésére használt hitelszámla szám(ok) nem változtak, azok az átruházás napját követően is a következő közzététel szerinti számlaszám(ok):

https://www.sberbank.hu/hu/alkalmazasok/hirek.html?newsId=46c83b7a-5d8e-42cd-81be-985d6097e0cc

Fizetési kötelezettségüket a jelen pontban foglaltak szerinti számlaszámra kell változatlanul teljesíteni.

4. Az átruházás hatályosulásáról külön értesítőt kapnak az ügyfelek

A szerződések átruházásával az MKB Bank Nyrt-re szálltak át a szerződést biztosító megállapodásokból eredő jogok és kötelezettségek, így különösen a zálogjogi, a kezességi, az engedményezési és biztosítási szerződésekből eredő jogok és kötelezettségek. A szerződés és az azt biztosító megállapodásokból eredő jogok és kötelezettségek átruházásához az ügyfelek jóváhagyása, hozzájárulása nem szükséges a Hpt. 17/A.§ (1) bekezdése alapján.

Amennyiben a szerződések alapján korábban esetlegesen fennállt, le nem hívott hitel, illetve kölcsön folyósítása a Sberbank hitel- és pénzkölcsön nyújtására vonatkozó engedélyének visszavonásával lehetetlenült, akkor ezek folyósítása iránt az MKB Bank Nyrt-vel szemben sem érvényesíthetnek igényt.

Amennyiben az átruházással érintett ügyfél az átruházással összefüggésben 2022. augusztus 01. napjáig nem élt  felmondási jogával, az átruházás időpontját követően az MKB Bank Nyrt. és a Sberbank közös nyilatkozatban értesíti az átruházás hatályosulásáról. Az értesítést a hitelszerződést biztosító megállapodások kötelezettjei részére is megküldjük. Ezen tájékoztatás kiterjed az átruházás időpontjától kezdődően a hitelszerződések tekintetében az új kapcsolattartók elérhetőségeire, a követelések teljesítésével kapcsolatos technikai, adminisztratív és egyéb információkra.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy amennyiben a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény rendelkezéseivel összhangban ügyfél-átvilágítási (ügyfél azonosítási, illetve okmányellenőrzési) és bejelentési kötelezettségének még nem tett eleget, azt legkésőbb a tervezett átruházás napját követő 30 napon belül köteles megtenni az MKB Bank Nyrt. által megjelölt bankfiókban.

Az átruházásról további tájékoztatást kaphat a Sberbank „v.a.” honlapján (https://www.sberbank.hu/hu/alkalmazasok/hirek.html?newsId=b25621f3-98ba-42a4-8a6a-ed1a72037574) megjelölt bankfiókokban és a Sberbank Call Centerében hétfőtől – péntekig a +36 1 5-57-58-59 telefonszámon.

A hitelszerződések átruházásról, annak menetéről, a kapcsolódó teendőkről, valamint a módosuló szerződéses rendelkezésekről az MKB Bank Nyrt. munkatársai az MKB Bank teljes fiókhálózatában (https://www.mkb.hu/fiokkereso), illetve a TeleBANKon a +36 80 350 350-es telefonszámon a 6-os „Sberbank hitellel rendelkező ügyfelek tájékoztatása” menüpont alatt vagy az ugyfelszolgalat@mkb.hu email címen várják a kérdéseiket.

Gyakran Ismételt Kérdések