A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Tovább információ

MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

Tisztelt Ügyfelünk!

Mint bizonyára Ön is nap, mint nap tapasztalja saját környezetében, az informatika, a digitalizáció megállíthatatlanul tért hódit életünk csaknem minden területén. Különösen így van ez a pénzügyi szolgáltatások esetében, ahol ma már minden tranzakció, utalás, hitel, vagy betéti művelet, emberi kéz érintése nélkül, elektronikusan megy végbe, biztosítva a gyors, pontos információt és a nagyfokú biztonságot pénzügyeinkkel kapcsolatosan.

Az informatika talán legjellemzőbb sajátossága, hogy hihetetlen sebességgel fejlődik. Vajon gondoltuk volna, akár csak néhány évvel ezelőtt is, hogy nemsokára a telefonunkkal is fizethetünk a boltban, vagy, hogy pénzügyeink intézéshez be sem kell mennünk a bankunkba, mindent el tudunk intézni otthonról, interneten, vagy telefonon?

Ez a fejlődés óriási feladat elé állítja a pénzügyi szolgáltatókat, hiszen ügyfeleink joggal várják el, hogy bankjuk a lehető legnagyobb kényelmet, biztonságot nyújtva, mindig a legkorszerűbb termékekkel álljon a rendelkezésükre. Az egyes bankok más és más fejlesztési stratégiát alkalmaznak. Van olyan bank, ahol lassan, a piaci folyamatokat követve, szakaszosan vezetnek be változásokat, és vannak olyan bankok is, ahol sokkal nagyobb szerepet kap az innováció, a digitalizáció nyújtotta lehetőségek gyors kihasználása, és mielőbbi eljuttatása ügyfelei számára.

Az MKB Bank ez utóbbi bankok közé tartozik, ezért is indítottuk el Megújulás projektünket, ami nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint azt, hogy alig több mint két év alatt korszerűbbre cserélje informatikai rendszerét, megújítsa szervezetét, üzleti folyamatait, azaz, versenytársait megelőzve, felkészítse a Bankot a XXI. század, a digitalizáció kihívásaira.

Hatalmas, egyben a magyar pénzügyi szektorban egyedülálló munkába kezdtünk: kiválasztottuk a világ egyik legismertebb informatikai szállítóját, vele egy olyan termékcsomagot, amely már több mint 800 bankban, pénzintézetben bizonyított, ami egyben azt is jelenti, hogy ezt a felhalmozott tapasztalatot, tudást, know-how-t rövid időn belül már az MKB ügyfelei is „birtokba vehetik”. Az elmúlt hónapokban a magyar sajátosságok és az MKB ügyfeleinek igényei figyelembevételével, a szállítóval közösen, közel 300 kollégánk megfeszített munkájával továbbfejlesztettük a rendszert.
Az új rendszer, azon túlmenően, hogy hosszú távon is alkalmassá teszi az MKB-t arra, hogy piacvezetővé válhasson a pénzügyi innováció terén, már induláskor is számos olyan szolgáltatást kínál majd, ami jelentős előrelépés a korábbi lehetőségekhez képest. Főbb célkitűzéseink a teljesség igénye nélkül:

  • 15 perc alatt megnyitjuk új lakossági ügyfeleink bankszámláit.
  • 30 perc alatt elbíráljuk és folyósítjuk lakossági ügyfeleink fedezetlen hitel-igényléseit.
  • 9 nap alatt elbíráljuk és folyósítjuk lakossági ügyfeleink jelzáloghitel-igényléseit.
  • A hitelbírálati folyamat egyes lépései lakossági ügyfeleink részére digitálisan nyomon követhetővé válnak.
  • A digitálisan hiteles dokumentumokat elektronikusan továbbítjuk.
  • A digitálisan hitelesített dokumentumokon bankfiókjainkban lehetővé tesszük a biometrikus aláírást.
  • A vállalati ügyfeleink részére garanciák kibocsátása egyszeri, keret jellegű szerződéskötés után rövidített folyamat keretében, ügyfél általi egyoldalú megbízással kezdeményezhetővé válik közép- és nagyvállalati ügyfélkörben.
  • Hitelezési folyamataink – az egyedi igényekhez való igazodás rugalmasságát megőrizve – hatékonyabbá válnak, kisvállalati ügyfeleink részére akár 24 óra alatt előminősítést készítünk.

A Megújulás projektünk megvalósítása az utolsó fázisba érkezett, rendszereink leállításával megkezdjük az új rendszerre történő átállási folyamatot. Az Informatikai leállás Időtartama: 2018. június 29 (péntek) 17:45 órától 2018. július 5. (csütörtök) 08:00 óráig tart.

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Talán ebből a fenti néhány gondolatból is kitűnik, hogy az – immáron 68 esztendős – MKB Bank életében milyen horderejű változásra készülünk, mely változások számunkra legfontosabb haszonélvezői elsősorban Ön, Önök, az ügyfeleink lesznek.

Természetesen, bármennyire is igyekszünk megelőzni és minimalizálni ezeket, az Átállás az Ön számára is jelenthet átmeneti kényelmetlenségeket, hiszen

  • lesznek bizonyos szolgáltatásaink, amelyek megszűnnek, vagy átalakulnak,
  • egyes változások kapcsán az Önnel kötött szolgáltatási szerződés módosítása válik szükségessé,
  • az új rendszerre történő pontos, és biztonságos átállás érdekében néhány napos szolgáltatás-kieséssel kell számolni, amikor Ön nem tudja majd elérni az MKB bizonyos szolgáltatásait.

Honlapunk Megújulás menüje alatt a jövőben minden, a projekttel kapcsolatos információt időben, naprakészen, az ügyfeleink számára elérhető módon fogunk eljuttatni, segítséget nyújtva abban is, hogy mely változásra hogyan javasolt felkészülni az elkövetkező időszakban.

Kérjük a fenti változásokkal kapcsolatosan az Ön közreműködését, türelmét, biztosak vagyunk abban, hogy az esetleges kényelmetlenségeket, új szolgáltatásaival, ügyfeleinek gyorsabb kiszolgálásával ellensúlyozza majd a megújult MKB Bank.

Üdvözlettel:

MKB Bank Zrt.

A fentiekben szereplő információk nem helyettesítik az MKB által az ügyfelek részére eljuttatott hivatalos tájékoztatásokat.