Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

MKB Partner Plusz számlacsomag

500 fő vagy a feletti alkalmazottal rendelkező cégek, valamint közalkalmazottak és köztisztviselők, alapítványi és egyházi fenntartású oktatási intézmények munkavállalói részére

Fizetési Számla

Kedvezményes fizetési számlacsomag, ami 0 Ft-os számlavezetési díjjal is elérhető!

  • 0 Ft-os havi számlavezetési díj a feltétek teljesítése esetén
  • Díjmentes korlátlan számban a bankkártyás vásárlás belföldön és külföldön
  • 0 Ft az SMS szolgáltatás havi díja új ügyfelek esetében az első 6 hónapban1
  • 0 Ft a Netbank szolgáltatás igénybevétele
  • 0 Ft a mobil applikáció és Apple Pay szolgáltatás

A fenti díjakon kívüli legjellemzőbb díjak a számlacsomagban:

MKB Partner Plusz Számlacsomag

Igénybevétel feltétele:

Betöltött 14. életév

Havi rendszeres jóváírás - legalább 100 000 Ft összegben

Érvényességi idő

2 év

Lejárat után érvényes kondíciók

MKB Belépő Számlacsomag

MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatás havi díja (Mobil applikációban is használható)

0 Ft

MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatás havi díja

500 Ft, a szolgáltatás igénybevételének első 6 hónapjában 0 Ft

SMS darabdíj

0 Ft

Eseti elektronikus eseti forint átutalás teljesítése bankon belül és kívül, tételenként

100 Ft + (0,3% max. 6.000 Ft2)

Eseti papír alapú forint átutalás teljesítése bankon bankon belül és kívül, tételenként

0,55% min 800 Ft max 25 000 Ft + (0,3% max. 6.000 Ft2)

Állandó átutalási megbízás teljesítése tételenként

0 Ft + (0,3% max. 6 000 Ft2)

Forint csoportos beszedési megbízás teljesítése bankon belül és kívül, tételenként

0 Ft + (0,3% max. 6 000 Ft)

Mastercard Standard fő kártya éves díja

7.000 Ft

Mastercard Platinum fő kártya díja – első évben

10.000 Ft

Mastercard Platinum fő kártya díja – második évtől

20.000 Ft

Mastercard Platinum Metal kártya havi díja

3.300 Ft

Készpénz felvétel saját4 ATM-ből Mastercard Standard bankkártyával

490 Ft + (0,6%)

Készpénz felvétel saját4 ATM-ből Mastercard Platinum bankkártyával

0 Ft + (0,6%)

Készpénz felvétel saját4 ATM-ből Mastercard Platinum Metal bankkártyával

0 Ft + (0,6%)

Készpénz felvétel MKB Bank pénztárában

0,55% min 800 Ft max 25 000 Ft + (0,6%)

Csomagbeállítási díj

0 Ft / 10.000 Ft5

Kártyakibocsátási díj

0 Ft / 10.000 Ft5

Igénybevétel feltétele:

MKB Partner Plusz Számlacsomag

Betöltött 14. életév

Havi rendszeres jóváírás - legalább 100 000 Ft összegben

Érvényességi idő

MKB Partner Plusz Számlacsomag

2 év

Lejárat után érvényes kondíciók

MKB Partner Plusz Számlacsomag

MKB Belépő Számlacsomag

MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatás havi díja (Mobil applikációban is használható)

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft

MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatás havi díja

MKB Partner Plusz Számlacsomag

500 Ft, a szolgáltatás igénybevételének első 6 hónapjában 0 Ft

SMS darabdíj

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft

Eseti elektronikus eseti forint átutalás teljesítése bankon belül és kívül, tételenként

MKB Partner Plusz Számlacsomag

100 Ft + (0,3% max. 6.000 Ft2)

Eseti papír alapú forint átutalás teljesítése bankon bankon belül és kívül, tételenként

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0,55% min 800 Ft max 25 000 Ft + (0,3% max. 6.000 Ft2)

Állandó átutalási megbízás teljesítése tételenként

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft + (0,3% max. 6 000 Ft2)

Forint csoportos beszedési megbízás teljesítése bankon belül és kívül, tételenként

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft + (0,3% max. 6 000 Ft)

Mastercard Standard fő kártya éves díja

MKB Partner Plusz Számlacsomag

7.000 Ft

Mastercard Platinum fő kártya díja – első évben

MKB Partner Plusz Számlacsomag

10.000 Ft

Mastercard Platinum fő kártya díja – második évtől

MKB Partner Plusz Számlacsomag

20.000 Ft

Mastercard Platinum Metal kártya havi díja

MKB Partner Plusz Számlacsomag

3.300 Ft

Készpénz felvétel saját4 ATM-ből Mastercard Standard bankkártyával

MKB Partner Plusz Számlacsomag

490 Ft + (0,6%)

Készpénz felvétel saját4 ATM-ből Mastercard Platinum bankkártyával

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft + (0,6%)

Készpénz felvétel saját4 ATM-ből Mastercard Platinum Metal bankkártyával

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft + (0,6%)

Készpénz felvétel MKB Bank pénztárában

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0,55% min 800 Ft max 25 000 Ft + (0,6%)

Csomagbeállítási díj

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft / 10.000 Ft5

Kártyakibocsátási díj

MKB Partner Plusz Számlacsomag

0 Ft / 10.000 Ft5

1*A számlanyitás hónapjában és az azt követő 5 hónapban. 0 Ft. Új Ügyfél: A számlanyitást megelőző 6 hónapban nem rendelkezett az MKB Banknál (ide értve a jogelődöket is) lakossági fizetési számlával.

** A 20 000 Ft-ot meghaladó részre

További kedvezményt szeretne?

Nyissa meg számlacsomagját Jóljáró Csomagban, ezáltal további kedvezmények érhetőek el az Ön számára.

A csomag részletes leírásáról, és teljes körű feltételeiről itt tájékozódhat:

EBKM: 0,00%.

2Az MKB Partner Számlacsomag részletes leírását és teljes körű feltételeit a Lakossági számlavezetési hirdetmény és a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla általános szerződési feltételek, valamint az Üzletszabályzat tartalmazza. Ezen időszakot követően a „Lakossági számlavezetési hirdetmény” MKB Belépő Számlacsomagra meghatározott kondíciók az iránya­dóak. Amennyiben bármely - a Lakossági számlavezetési hirdetményben meghatározott – elszámolási időszakban nem érkezik a bank­számlára havi rendszerességgel az igénybevételi feltételben szereplő jóváírás, akkor a Bank az adott elszámolási időszakra az MKB Partner Számlacsomag esetében a mindenkori bruttó minimálbér 2%-ának (2022-ben 4.000 Ft), MKB Partner Számlacsomag esetében amennyiben a számlán nincs forgalom, és a minimum egyenlegre vonatkozó feltétel sem teljesül, a hirdet­mény szerinti minimum egyenleg alatti számladíjat számítja fel a Bank.

3 A 2022. 04. 01-től megnyitott új fizetési számlák és a 2022. 04. 01 előtt megnyitott fizetési számlák új csomagba váltásakor vagy azonos számlacsomagra történő újraszerződéskor (meghosszabbítás) a Bank 10.000 Ft-os Csomagbeállítási díjat alkalmaz. 2022. 04. 01-től igényelt bankkártyáknál a Bank 10.000 Ft-os Kártyakibocsátási díjat alkalmaz kártyatípusonként az első kártya igénylésekor. 2022. 04. 01-től Díjtörlő vagy Jóljáró szolgáltatáscsomagra történő szerződéskötésnél Csomagbeállítás vagy Kártyakibocsátás díja a lenti feltételek teljesítése esetén nem kerül beterhelésre az ügyfél számláján: ha az MKB Internetbank (korábban BB) vagy az MKB Mobil App (korábban BB) szolgáltatások igénylésétől számított 30 napon belül az ügyfél legalább egy alkalommal belép az alkalmazás(ok)ba; Jóljáró csomag esetén a Lakossági Folyószámlahitel, valamint a Hitelkártya bírálatához szükséges dokumentumokat az igényléskor (vagy utólagos bekérés esetén a bírálat alatt) hiánytalanul benyújtja, valamint Jóljáró és Díjtörlő csomag igénylését követően az igényléstől nem lép vissza; és a Díjtörlő vagy a Jóljáró szolgáltatáscsomag elemei azok igénylésétől számított 6 hónapon belül nem kerülnek megszüntetésre. A fenti feltételek nem teljesítésekor a hirdetmény szerinti Csomagbeállítási vagy Kártyakibocsátási díjat a Bank 6 hónapon belül bármikor az ügyfél külön értesítése nélkül beterheli.

Hogyan nyithatok számlát?

Számlanyitást személyesen bankfiókjainkban, vagy online kezdeményezhet

Bankfiókban történő számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:

  • Személyazonosító igazolvány
    Személyi igazolvány / Kártya formátumú vezetői engedély / Útlevél
  • Lakcímet igazoló hatósági igazolvány

Online számlanyitás feltételei:

  • Rendelkezik magyar, személyazonosításra alkalmas okmánnyal és lakcímmel
  • betöltötte a 18. életévét
  • saját nevében és érdekében jár el
  • magyar adóilletőséggel rendelkezik
  • nincs még lakossági bankszámlája az MKB Banknál