Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

30 000 Ft jóváírást kaphat, ha új MKB ügyfélként nyit bankszámlát Jóljáró Csomagban!

Érdekel

Igényeljen most Jóljáró Csomagot*, használja a csomagban elérhető hitelkártyát, hogy megkaphassa a 15 000 Ft vagy 30 000 Ft jóváírást!

Mit kell ehhez tennie?

  • Nyisson új bankszámlát Jóljáró Csomagban! A jövedelmét utalja a bankhoz (minimum 100 000 Ft-ot), és vásároljon összesen 100 000 Ft értékben Jóljáró csomaghoz tartozó hitelkártyájával, a Jóljáró csomag igénylést, vagy a hitelkártya-kibocsátást követő 2 hónapban. Fontos további feltétel, hogy a Jóljáró Csomag kötelező elemeit jelentő szolgáltatásokat legalább 6 hónapi fenntartsa.
  • Új ügyfeleinknek 30 000 Ft, meglévő ügyfeleinknek 15 000 Ft pénzjóváírás jár hitelkártyájára a feltételek teljesülése** esetén!

*A promóció 2022. november 02-től visszavonásig, de legkésőbb 2023. január 31-ig tart.

Válassza a Jóljáró Csomagot1, mely elérhető minden igénybe vehető számlacsomagban!

Egy szerződéskötéssel egy helyen, gyorsan és egyszerűen intézheti mindennapi pénzügyeit, ráadásul egy év alatt több tízezer forint kedvezményhez is juthat!2

Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

A gombra kattintva, hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a velem történő kapcsolatfelvétel céljából az Adatvédelmi irányelveknek megfelelően kezeljék.

Mit tartalmaz a Jóljáró Csomag?

Igényeljen Jóljáró csomagot

Hívjon minket!

06 80 350 350
(Külföldről hívható: +36 1 373 33 99)

Kérjen visszahívást!

Részletek

Keressen bankfiókot!

Részletek

**A részletekről tájékozódjon az MKB Bank Nyrt. Lakossági Akciós Termékek hirdetménye I. pontjában.

Jelen tájékoztatás kizárólag a figyelemfelkeltést szolgálja, nem teljes körű és nem minősül ajánlattételnek. A Jóljáró Csomagban foglalt szolgáltatások részletes leírását és teljes körű feltételeit a Lakossági számlavezetés hirdetmény, az MKB Folyószámlahitel hirdetmény, a Hitelkártya hirdetmény és a Hitelkártya Kedvezményszabályzat, valamint a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla és folyószámlahitel Általános Szerződési Feltételek, a Hitelkártya Általános Szerződési Feltételek, az Elektronikus Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei és az MKB Bank Nyrt. Általános Üzletszabályzata és II. számú Függeléke tartalmazza.

A következő pontokban a Jóljáró Csomag megismeréséhez elengedhetetlen szükséges feltételek leírása olvasható, de teljeskörű tájékoztatás a fenti hirdetményekben vagy szerződési feltételekben található, az ott leírtak az irányadók.

1Jóljáró Csomag igénylése az abban foglalt szolgáltatások igénylését jelenti:

  • Forint fizetési számla.
  • Lakossági folyószámlahitel minimum 150 000 Ft-os hitelkerettel.
  • GO! hitelkártya igénylése, vagy meglévő hitelkártya bevonása a Jóljáró csomagba.
  • Elektronikus számlakivonat fizetési számlán és hitelkártyán egyaránt.
  • MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatás.
  • MKB Internetbank (korábban BB) / MKB Mobil App (korábban BB).
  • Másodlagos azonosító sikeres regisztrálása.
  • Ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozat megadása.
  • Extra Megtakarítási számla (nyitása opcionális).
  • Csoportos Élet-, Baleset-, Jövedelem-, Extra- Hitelkártya hitelfedezeti- és Utasbiztosítások (igénylése opcionális).

A Jóljáró Csomagban található szolgáltatások megigénylése, 6 hónapon belüli fenntartása, illetve az MKB Internetbankba (korábban BB), vagy MKB Mobil Appba (korábban BB) 30 napon belüli belépés szükséges ahhoz, hogy az adott számlacsomagban meghirdetett Csomagbeállítás, vagy plasztik kártya Kártyakibocsátási díj (melynek összege maximum 10 000 Ft) elengedésre kerüljön. Igényléstől számított 6 hónapon belül bármely csomagelem megszüntetése, vagy a hiteligényléstől való visszalépés, a hitelbírálat akadályoztatása (hiánypótlás bekérés esetén annak nem teljesítése) a kapott kedvezmények visszavonását, utólagos beterhelését vonja magával, melyet a Bank jogosult 6 hónapon belül az ügyfél külön értesítése nélkül megtenni.

2Referencia megtakarítás az első évben:

46 700 Ft, a kedvezmény összege tájékoztató jellegű. A megtakarítás a Jóljáró Csomag igénylésével elérhető kedvezményt jelenti a nem Jóljáró Csomagban történő fizetési számlanyitással elérhető kedvezményhez képest, a következő használatot feltételezve.
GO! Hitelkártya választása és az azzal végrehajtott havi költések: 100 000 Ft vásárlás, amiből 30 000 Ft egy kategóriában történt, melyben az ügyfél a legtöbbet költötte adott hónapban. Extra Megtakarítási Számlán elhelyezett összeg egy év alatt: 600 000 Ft. Fizetési számla esetén a MasterCard Standard bankkártya választása szerepel a kalkulációban, ha a számlát Kedvezmény, Kedvezmény Plusz, Partner, vagy Partner Plusz számlacsomagban nyitja.

A Jóljáró Csomagban található szolgáltatások megigénylése, 6 hónapon belüli fenntartása, illetve az MKB Internetbankba (korábban BB), vagy MKB Mobil Appba (korábban BB) 30 napon belüli belépés szükséges ahhoz, hogy az adott számlacsomagban meghirdetett Csomagbeállítás, vagy plasztik kártya Kártyakibocsátási díj (melynek összege maximum 10 000 Ft) elengedésre kerüljön. Igényléstől számított 6 hónapon belül bármely csomagelem megszüntetése, vagy a hiteligényléstől való visszalépés, a hitelbírálat akadályoztatása (hiánypótlás bekérés esetén annak nem teljesítése) a kapott kedvezmények visszavonását, utólagos beterhelését vonja magával, melyet a Bank jogosult 6 hónapon belül az ügyfél külön értesítése nélkül megtenni.

Jóljáró csomag minden számlacsomagban igényelhető, de MKB Kedvezmény, MKB Kedvezmény Plusz, MKB Partner, vagy MKB Partner Plusz számlacsomagokban első éves kártyadíj kedvezményt is biztosítunk. Ezen számlacsomagokban a Mastercard Standard és a Mastercard Platinum bankkártya első éves díja 0 Ft. Jóljáró csomag minden a Lakossági számlavezetés hirdetmény szerint értékesíthető számlacsomagban, valamint Dolgozói Exkluzív 2 (DE2) számlacsomagban is igényelhető, kivéve MKB Alapszámla és MKB Belépő J számlacsomagok. A legtöbb számlacsomag esetében a Bank minimum jóváírás teljesítését várja el a fizetési számlán, mely nem teljesítése esetén további díjat számol fel, melynek mértékét szintén a hirdetmény tartalmazza az adott számlacsomag Korrekciós díj sorában.

3EBKM: 0,01%

Jóljáró Csomag minden számlacsomagban igényelhető, de MKB Kedvezmény, MKB Kedvezmény Plusz, MKB Partner, vagy MKB Partner Plusz számlacsomagokban első éves kártyadíj kedvezményt is biztosítunk. Ezen számlacsomagokban a Mastercard Standard és a Mastercard Platinum bankkártya első éves díja 0 Ft. Jóljáró Csomag minden a Lakossági számlavezetés hirdetmény szerint értékesíthető számlacsomagban, valamint Dolgozói Exkluzív 2 (DE2) számlacsomagban is igényelhető, kivéve MKB Alapszámla és MKB Belépő számlacsomagok. A legtöbb számlacsomag esetében a Bank minimum jóváírás teljesítését várja el a fizetési számlán, mely nem teljesítése esetén további díjat számol fel, melynek mértékét szintén a hirdetmény tartalmazza az adott számlacsomag Korrekciós díj sorában.

4Ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozat

A jogszabályban meghatározott két ingyenes készpénzfelvételt a Bank a számlanyitást követően a jogszabályban szereplő 150 000 Ft-ig biztosítja bankautomatából (ATM), ha az ügyfél erről szóló nyilatkozatot ad. Ez a kedvezmény más kedvezményekkel nem vonódik össze, a kettőnél több, vagy 150 000 Ft-ot meghaladó készpénzfelvétel esetén a Hirdetményben meghatározott díjazás az irányadó.

5Lakossági Folyószámlahitel: THM: 44,69%

Reprezentatív példa: Hitelkamat mértéke és típusa: BUBOR referencia-kamatláb és 28,74% kamatfelár együttes összege: 37,00%. A hitelkamat típusa: referencia-kamatlábhoz kötött kamatozás. A hitel teljes díja, ideértve annak részét képező díjat, jutalékot, költséget és adót: 35 169 Ft. A fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 410 169 Ft, a törlesztőrészletek összege: 136 723 Ft. (A törlesztőrészlet számítása a kerekítés szabályaival lett meghatározva.) A reprezentatív példa 375 000 Ft teljes hitelösszeg 3 hónapos futamidő alatti teljes lehívásának feltételezésével került kiszámításra.

6GO! hitelkártya: THM: 39,09%- 44,89%

Reprezentatív példa: Hitelkamat mértéke és típusa: évi 33,49% hitel teljes összege: 375 000 Ft, hitel futamideje: 1 év, hitel teljes díja: 85 129 Ft, törlesztőrészletek összege: 38 344 Ft, fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 460 129 Ft, Teljes Hiteldíj Mutató: 41,97%.

Jóljáró Csomag szerződések esetén 2022. április 1-től GO! Hitelkártya és GO! Platinum Hitelkártya igényelhető. Ezen hitelkártyákkal elérhető kedvezmények a hitelkártyával történő vásárlások után:

  • új GO! hitelkártya esetén a hitelkártya aktiválástól, meglévő hitelkártya mellett új fizetési számla nyitása esetén a számlanyitástól számított első 2 teljes hónapban,
  • az első 5 db, minimum összesen 50 000 Ft értékű kártyás vásárlás esetén 5 000 Ft kedvezmény biztosítása a hitelkártyán,
  • az első 5 db hitelkártyás mobilfizetés után további 5 000 Ft kedvezmény,
  • a fenti két pontban leírt 5 000 Ft-os kedvezménnyel összevonható,
  • a kedvezmény rendelkezésre bocsátása a feltétel teljesülését követő hónapban történik.

7Extra Megtakarítási Számla EBKM: 0,25%

A megtakarítási számla éves kamata 0,25%. A kamatjóváírás évente történik.

8Jelen tájékoztató a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza, nem minősül ajánlattételi felhívásnak vagy tanácsadásnak.

9Elektronikus szolgáltatások

Az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó feltételeket a vonatkozó hirdetmények tartalmazzák. Az elektronikus számlakivonatot mind a fizetési számlára, mind hitelkártyára beállítjuk a Jóljáró Csomag igénylés részeként. A szolgáltatások igénylése része a szerződésnek és a Jóljáró Csomagban elérhető, fizetési számlára vonatkozó kedvezmények feltétele a szolgáltatások fenntartása a Jóljáró Csomag igénylésétől számított 6 hónapig, valamint MKB Internetbank (korábban BB), vagy MKB Mobil App (korábban BB) használatának megkezdése az igényléstől számított 30 napon belül.

10Biztosításokhoz kapcsolódó információk:

A különböző biztosítások részletes feltételeiről, a Biztosító mentesüléseinek eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást az adott biztosítási termékhez kapcsolódó Általános Biztosítási Feltételekben talál. A biztosítások igénylése opcionális. A Bank a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. és a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, amely tevékenységért javadalmazásban részesül. Jelen rövidített tájékoztató nem teljes körű, a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak.

GO! Platinum Hitelkártya esetén a Prémium 50 egyéni beépített utasbiztosítás díját a Bank fizeti meg a biztosító felé, az ügyfeleknek nincs díjfizetési kötelezettsége. GO! Hitelkártyát igénylő ügyfeleink a www.mkb.hu/lakossagi/biztositasok/utasbiztositas oldalunkon feltüntetett utasbiztosítások közül választhatnak.

Hitelkártya Hitelfedezeti Biztosítás Plusz esetén 12 hónapos díjvisszatérítést követően a biztosítás díja a hó végén fennálló tartozás 1%-a lesz. Az ingyenes időszak után a biztosítási díjat az elszámolási időszak utolsó napján a hitelszámlán a Bank beterheli. A biztosítási díj magában foglalja a Bank, mint biztosításközvetítő javadalmazását is.

Az MKB Bank bankszámlái és betétek az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) által biztosítottak. További részletek és feltételek a www.oba.hu oldalon találhatóak.

Hasznos dokumentumok