A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Tovább információ

MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

TeleBANKár

Az MKB TeleBANKár a nap 24 órájában rendelkezésre álló, telefonon igénybe vehető szolgáltatás. Az automata kiszolgálást személyes ügyintézőink is segítik.

Legfőbb előnyök

  • Kényelmes
  • A hét minden napján, 24 órán keresztül elérhető
  • Megbízásoknál a papíralapú ügyintézésnél kedvezőbb díjszámítást biztosít

Mire használható?

  • Információ kérésére
  • Megbízások adására
  • Adatváltozás bejelentésére

Fontosabb szolgáltatások

  • Bankkártya-letiltás
  • Számlaegyenleg lekérdezés
  • Átutalások indítása
  • Betétműveletek
  • Limit és egyéb adatok módosítása

Mit nyújt az MKB TeleBANKár Ügyfeleinknek?

 

Általános információt ad

  • Bankunkról
  • Bankunk szolgáltatásairól
  • Aktuális ajánlatainkról és akcióinkról,
  • Pénzügyi alapinformációkról (kamatok, árfolyamok)

Személyre szóló információt nyújt ügyfeleinknek

  • Forint- és devizaszámláik, illetve bankkártyáik egyenlegéről és költéseiről
  • Jóváírt és indított átutalásaikról
  • Forint- és deviza hiteleikről
  • Forint- és deviza befektetéseiről, megtakarításairól

Megbízásokat teljesít ügyfeleink igényei szerint

  • Betétlekötésre, -felbontásra
  • Eseti forint- és deviza átutalásra, saját számlák közötti átvezetésre
  • Állandó átutalási megbízások módosítására
  • Szolgáltatói számlák megkifogásolására és letiltására
  • Bankkártya letiltására
  • Bankkártya költési limitek módosítására
  • Mobil-egyenleg feltöltésre
  • Autópálya-matrica vásárlásra

MKB Befektetés- és Hitelvonal

Mit nyújt az MKB Befektetés- és Hitelvonal?

  • Általános tájékoztatást
  • Megadott feltételek alapján személyre szabott hitelfelvételi és befektetési lehetőségeket
  • Személyes megbeszéléshez időpont egyeztetést

A szolgáltatás az MKB TeleBANKáron keresztül érhető el, munkanapokon 8 és 18 óra között.

A szolgáltatás igénybevétele

  • A megadott számokon az MKB TeleBANKár automata szolgálata fogadja az Ön hívását.
  • A felsorolt témák alapján Ön kiválasztja az Önt érdeklő szolgáltatást, vagy azonnal kéri munkatársunk kapcsolását.
  • Az egyes témákhoz kapcsolódó menüpontok kiválasztása után elvégezhető a személyre szóló ügyfélkóddal és telefonos PIN kóddal történő azonosítás vagy a * gombbal kérhető munkatársunk kapcsolása.
  • Személyes információ, illetve megbízás kérése esetén az azonosító kódok ellenőrzését követően kerül sor az információ megadására és/vagy a megbízás rögzítésére.

Részletek

Az MKB TeleBANKár általános tájékoztató szolgáltatásai mindenki számára rendelkezésre állnak az alábbi telefonszámokon:

Lakossági ügyfélszolgálat: 06 (80) 333-660

Vállalati ügyfélszolgálat: 06 (80) 333-770

Külföldről: +36-1-373-3333

 

A szolgáltatás díja

Ügyfeleink számára a TeleBANKár igénybevétele díjtalan, azonban a szolgáltatás keretein belül indított megbízások esetében a Bank az adott ügyletre vonatkozóan díjat számol fel. Ezek a díjtételek azonbankedvezőbbek, mint papíralapú megbízás esetén.

 

Eseti átutalási limit meghatározása

Önnek lehetősége van a TeleBANKáron keresztül (telefonos PIN kóddal történt azonosítás esetén) számlái közötti átvezetésre, vagy más ügyfél számlájára MKB-n belül, illetve más bankhoz történő átutalásra.

A bank az átutalások összegét korlátozza: a limit lakossági és vállalati számlák esetén is maximum 3 000 000 Ft/nap. Ügyfeleink szerződésben kérhetik a limit módosítását. Az új limitet a fiók ügyintézői vagy a Contact Center munkatársai állítják be.

 

Miért biztonságos az MKB TeleBANKár?

Ügyfeleink adatainak védelmét kétszintű ügyfélazonosítási rendszer védi, amely ügyfélkódot és telefonos PIN kódot tartalmaz. A rendszer először az ügyfélkódot, majd a telefonos PIN kódot kéri. A telefonos PIN kód egy véletlenszerűen képzett 4 jegyű számsor, melyet Ön tetszés szerint megváltoztathat.

A TeleBANKáron keresztül folytatott beszélgetéseket rögzítjük.

A személyre szóló információk és megbízások telefonos intézése kizárólag személyre szóló ügyfélkód és telefonos PIN kód megadásával lehetséges. Amennyiben ezekkel még nem rendelkezik, menüválasztás után a * gomb megnyomásával általános információkat kérhet ügyintézőinktől.

A TeleBANKár szerződés bármely fiókunkban megköthető.

Az igénybe vehető szolgáltatásokat az aktuális kondíciós lista tartalmazza.

TeleBANKár terheltség

Kapcsolódó ajánlatok

MKB Mobilbank alkalmazás

Banki ügyintézés egyszerűen és biztonságosan mobilon - bárhol, bármikor.
Meglévő MKB NetBANKár szolgáltatás mellé havidíj nélkül.

Részletek

NetBANKár

Banki ügyintézés egyszerűen és biztonságosan számítógépen - bárhol, bármikor.
Széleskörű tranzakciós és információs lehetőség, a papíralapú ügyintézésnél kedvezőbb díjakkal

részletek

MobilBANKár

Az MKB MobilBANKár szolgáltatása naprakész információt biztosít mobiltelefonon keresztül, SMS üzenetek útján.

részletek