MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

TeleBANKár

Intézze mindennapi pénzügyeit kényelmesen, telefonon!

red_24ora.png

0-tól 24 óráig hívhat minket a hét bármely napján.

red_coffe.png

Kényelmes és rugalmas kiszolgálás.

A TeleBANKár bankunk bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívható telefonos ügyfélszolgálata, ahol ügyintézőink személyesen állnak a rendelkezésére.

A TeleBANKár elérhetőségei

red-hivjon-minket-icon.png

Lakossági ügyfélszolgálat

Hívja díjmentes, 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 333 660
u?zlet.png

Vállalati ügyfélszolgálat

Vállalati ügyfélként hívja díjmentesen, 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 333 770
ku?lfo?ld.png

Külföldről hívható ügyfélszolgálat

Hívja külföldről is 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy keressen minket további, külföldről hívható számainkon.

+36 1 373 3333

Milyen ügyekben hívhat minket?

  • Új lakás vagy lakóház vásárlása

    Általános információk

    • Aktuális kedvezmények, akciók
    • Hitelekkel kapcsolatos információk
    • Kamatok, árfolyamok
    • Termékeink és szolgáltatásaink

  • Új lakás vagy lakóház építése

    Személyes információk

    • Átutalások
    • Befektetésekkel, megtakarításokkal kapcsolatos információk
    • Időpontegyeztetés személyes ügyintézéshez
    • Számlaegyenleg

  • Garázs vagy tároló vásárlása, építése

    Megbízások, tranzakciók

    • Állandó átutalási megbízások módosítása 
    • Bankkártya letiltása 
    • Bankkártyás limitek módosítása
    • Betétlekötés és -felbontás 
    • Forint- és devizaátutalás, átvezetés 
    • Számlák miatti reklamáció, letiltás

  • Lakáshitel kiváltása

    Vásárlások, feltöltések

    • Mobilegyenleg feltöltése

telebanka?r_kiske?p.png

Hogyan működik a TeleBANKár?

  1. Hívja lakossági ügyfélként a 06 80 333 660-as, vállalati ügyfélként a 06 80 333 770-es telefonszámot. Ha külföldről telefonál, hívja a +36 1 373 3333-as számot vagy díjmentesen hívható számainkat.
  2. Válassza ki a menüpontok közül az Önt érdeklő szolgáltatást, vagy kérje ügyintézőnk segítségét.
  3. Ha személyes információt kérne vagy megbízást adna, azonosítania kell magát az ügyfélkódjával és a telefonos PIN kódjával. Ha elfelejtette az ügyfélkódját vagy a telefonos PIN kódját, kérjük, hívja a VideóBANKot vagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat!
  4. Miután azonosította magát, ügyintézőnk tájékoztatja az Ön által kért információkról, vagy rögzíti a megbízását.
red_felk.png

A TeleBANKár leterheltsége

Egyes időszakokban ügyintézőink elfoglaltabbak lehetnek, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthat. Ha teheti, hétköznap
10:00 előtt, 12:00 és 14:00 között vagy 18:00 után
hívjon minket!

Ha visszahívást kér, kérjük, vegye figyelembe, hogy kérésének az ügyfélszolgálat leterheltségének függvényében tudunk
eleget tenni.
Javasoljuk, hogy szükség esetén hívását ismételje meg egy alacsonyabb leterheltségű időszakban.

Segíthetünk?

red-vhk.png

Kérjen visszahívást!

Legkésőbb a következő munkanapon 8:00 és 20:00 között felvesszük Önnel a kapcsolatot. 

Visszahívást kérek
red-mobilapp.png

Bankoljon a mobilján!

Az MKB Mobilalkalmazással pár koppintással utalhat, ellenőrizheti az egyenlegét és a számlatörténetét.

Tovább az MKB Mobilalkalmazáshoz
bank_icon.png

Bankoljon online!

A NetBANKárral bárhonnan kényelmesen elintézheti a mindennapi pénzügyeit.

Tovább a NetBANKárhoz

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a TeleBANKár hívása?

A TeleBANKárt belföldről díjmentesen hívhatja. A TeleBANKáron indított megbízásokért, tranzakciókért és vásárlásokért azonban díjat számítunk fel. A díjakról az aktuális kondíciós listáinkból tájékozódhat.

Mit tegyek, ha elfelejtettem az ügyfélkódom vagy a telefonos PIN kódom?

Kérjük, hogy ebben az esetben hívja a VideóBANKot vagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat, és igényeljen új kódot ügyintézőnktől!