TeleBANKár

Intézze mindennapi pénzügyeit kényelmesen, telefonon!

0-tól 24 óráig hívhat minket a hét bármely napján.

Kényelmes és rugalmas kiszolgálás.

A TeleBANKár bankunk bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívható telefonos ügyfélszolgálata, ahol ügyintézőink személyesen állnak a rendelkezésére.

A TeleBANKár elérhetőségei

Lakossági ügyfélszolgálat

Hívja díjmentes, 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 333 660

Vállalati ügyfélszolgálat

Vállalati ügyfélként hívja díjmentesen, 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 333 770

Külföldről hívható ügyfélszolgálat

Hívja külföldről is 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy keressenminket további, külföldről hívható számainkon.

+36 1 373 3333

Milyen ügyekben hívhat minket?

  • Általános információk

    • Aktuális kedvezmények, akciók • Hitelekkel kapcsolatos információk • Kamatok, árfolyamok • Termékeink és szolgáltatásaink

  • Személyes információk

    • Átutalások • Befektetésekkel, megtakarításokkal kapcsolatos információk • Időpontegyeztetés személyes ügyintézéshez • Számlaegyenleg

  • Megbízások, tranzakciók

    • Állandó átutalási megbízások módosítása • Bankkártya letiltása • Bankkártyás limitek módosítása • Betétlekötés és -felbontás • Forint- és devizaátutalás, átvezetés • Számlák miatti reklamáció, letiltás

  • Vásárlások, feltöltések

    • Mobilegyenleg feltöltése

Hogyan működik a TeleBANKár?

  1. Hívja lakossági ügyfélként a 06 80 333 660-as, vállalati ügyfélként a 06 80 333 770-es telefonszámot. Ha külföldről telefonál, hívja a +36 1 373 3333-as számot vagy díjmentesen hívható számainkat.
  2. Válassza ki a menüpontok közülaz Önt érdeklő szolgáltatást, vagy kérje ügyintézőnk segítségét.
  3. Ha személyes információt kérne vagy megbízást adna, azonosítania kell magát az ügyfélkódjával és a telefonos PIN kódjával. Ha elfelejtette az ügyfélkódját vagy a telefonos PIN kódját, kérjük, hívja a VideóBANKotvagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat!
  4. Miután azonosította magát, ügyintézőnk tájékoztatja az Ön által kért információkról, vagy rögzíti a megbízását.

A TeleBANKár leterheltsége

Egyes időszakokban ügyintézőink elfoglaltabbak lehetnek, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthat. Ha teheti, hétköznap 10:00 előtt, 12:00 és 14:00 között vagy 18:00 után hívjon minket!

Ha visszahívást kér, kérjük, vegye figyelembe, hogy kérésének az ügyfélszolgálat leterheltségének függvényében tudunk eleget tenni. Javasoljuk, hogy szükség esetén hívását ismételje meg egy alacsonyabb leterheltségű időszakban.

Segíthetünk?

Kérjen visszahívást!

Legkésőbb a következő munkanapon 8:00 és 20:00 között felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Bankoljon a mobilján!

Az MKB Mobilalkalmazással pár koppintással utalhat, ellenőrizheti az egyenlegét és a számlatörténetét.

Tovább az MKB Mobilalkalmazáshoz

Bankoljon online!

A NetBANKárral bárhonnan kényelmesen elintézheti a mindennapi pénzügyeit.

Tovább a NetBANKárhoz

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a TeleBANKár hívása?

A TeleBANKárt belföldről díjmentesen hívhatja. A TeleBANKáron indított megbízásokért, tranzakciókért és vásárlásokért azonban díjat számítunk fel. A díjakról az aktuális kondíciós listáinkbóltájékozódhat.

Mit tegyek, ha elfelejtettem az ügyfélkódom vagy a telefonos PIN kódom?

Kérjük, hogy ebben az esetben hívja a VideóBANKotvagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat, és igényeljen új kódot ügyintézőnktől!