A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Tovább információ

MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

MKB
Mobilalkalmazás

Tartsa kézben pénzügyeit!

icon-2.png

Pénzügyeit kényelmesen,
bárhonnan intézheti

credit-card-check.png

Elérheti a leggyakrabban használt
internetbanki funkciókat

fingerprint.png

Biztonságos: csak PIN kóddal,
ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel
léphet be

Mire használhatja az MKB Mobilalkalmazást?

  • Megtekintheti számláit

    Megtekintheti számláit

    Néhány lépésben ellenőrizheti számlaegyenlegét és számlamozgásait.

  • Átutalásokat indíthat

    Átutalásokat indíthat

    Egyszerűen, bármikor elindíthatja átutalásait.

  • Bankkártyaműveleteket végezhet

    Bankkártyaműveleteket végezhet

    Módosíthatja bankkártyáihoz tartozó limitjeit, és internetes bankkártyás vásárlásait is hitelesítheti.

  • icon wrapper_v.jpg

    Devizát válthat

    Azonnal válthat devizát két különböző pénznemben vezetett számlája között egyedi árfolyamon.

  • icon_v1.jpg

    Fizethet mobiljával

    Gyorsan és biztonságosan fizethet a Mobilfizetési funkcióval NFC-képes Android készülékén.
    Apple eszközén az Apple Pay szolgáltatáshoz könnyedén hozzáadhatja bankkártyáját az Apple Wallethez.

Hogyan kezdheti el használni a mobilalkalmazást?

Ha még nem ügyfelünk, válasszon számlacsomagjaink közül, és nyissa meg számláját akár online.

  • 1.png

    Igényeljen NetBANKár szolgáltatást!

    Szerződjön NetBANKár szolgáltatásunkra online, vagy a TeleBANKár illetve a VideoBANK szolgáltatásunkon keresztül, ha még nem tette.

    Online igénylem
  • 1 (1).png

    Töltse le és aktiválja az MKB Mobilalkalmazást!

    Töltse le a mobilalkalmazást a Google Play Áruházból vagy az App Store-ból, majd aktiválja a NetBANKárhoz tartozó azonosítójával és belépési jelszavával.

  • 1 (2).png

    Válasszon PIN kódot!

    Állítson be egy PIN kódot, vagy a gyorsabb bejelentkezéshez és jóváhagyásokhoz válassza a biometrikus azonosítást (ujjlenyomat, arcfelismerés), ha mobiltelefonja erre alkalmas.

Google Play áruházApp Store

Van már NetBANKár hozzáférése? Akkor az MKB Mobilalkalmazást is használhatja!

Hogyan aktiválhatja a mobilalkalmazást?

Az alkalmazást a NetBANKárhoz tartozó azonosítójával és jelszavával, és az egyszer használatos aktivációs kóddal aktiválhatja.

Hol találja meg NetBANKárhoz tartozó azonosítóját?

Azonosítóját a szerződéskötéskor kapott visszaigazoló lap „NetBANKár felhasználói azonosító” sorában találja. Az azonosító egy legfeljebb 8 számjegyből álló számsor.

Mit tegyen, ha elfelejtette a jelszavát?

Elfelejtett jelszava helyett a NetBANKáron bármikor új jelszót kérhet. Kattintson a NetBANKár bejelentkezési felületén található „Elfelejtette a jelszavát?” gombra. Adja meg NetBANKárhoz tartozó azonosítóját és születési dátumát. Ezután SMS-ben ideiglenes jelszót küldünk Önnek. Az SMS-ben kapott ideiglenes jelszavával lépjen be a NetBANKárba, és állítsa be új jelszavát.

Nem kapta meg az SMS-t?

Ellenőrizze adatai között telefonszámát, és ha szükséges, módosítsa telefonos ügyfélszolgálatunkon, VideoBANKon keresztül vagy bármelyik bankfiókunkban.

MKB Mobilalkalmazás letöltése és használataÁtutalés és átvezetés az MKB MobilalkalmazásbanSzámlaegyenleg és számlatörténet az MKB MobilalkalmazásbanBiometrikus hitelesítés

Gyakran ismételt kérdések

Mit tegyek, ha elfelejtettem az aktiváláshoz szükséges jelszavam?

1. Az ideiglenes jelszó igénylési felületen adja meg NetBANKárhoz tartozó azonosítóját és születési dátumát. (NetBANKár azonosítóját megtalálja a NetBANKár szerződésében.)

2. SMS-ben ideiglenes jelszót küldünk Önnek. Az SMS-ben kapott ideiglenes jelszavával lépjen be a NetBANKárba, és állítsa be új jelszavát.

Ha nem kapta meg az ideiglenes jelszót tartalmazó SMS-t, kérjük ellenőrizze adatai között telefonszámát, és ha szükséges, módosítsa telefonos ügyfélszolgálatunkon, VideoBANKon keresztül vagy bármelyik bankfiókunkban.

Mit tegyek, ha nem tudok belépni a mobilalkalmazásba?

Kérjük, hogy mindig az alkalmazás legfrissebb, publikusan elérhető verzióját használja!

Ha erről meggyőződött, és mégsem tud belépni, javasoljuk, hogy
1. távolítsa el az alkalmazást,
2. töltse le, majd
3. regisztráljon újra.

Ha ez sem segít, akkor a következőket érdemes kipróbálni:
- gyorsítótár törlése (Beállítások/Alkalmazások/MKB Mobilalkalmazás/Tárhely)
- a háttérben futó alkalmazások leállítása, optimalizálása (Eszközkarbantartó)
- tárhely felszabadítása a felesleges adatoktól (Eszközkarbantartó)
- készülék újraindítása

Mit tegyek, ha nem tudom jóváhagyni a NetBANKár belépést az alkalmazással?

Hívja bármikor ingyenes telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 333 660-as számon, és munkatársaink segítenek!

Hogyan törölhetek egy aktivált mobileszközt?

A mobileszközt a NetBANKár „Ügyintézés/Mobilalkalmazás” menüpontban törölheti. A megjelenő készüléklistában kattintson a sor végén található Törlés gombra. Amennyiben minden a NetBANKárral összekapcsolt eszköz eltávolításra került a listából, a NetBANKár belépés és tranzakció jóváhagyás visszaáll SMS-el történő hitelesítésre.

Hogyan állíthatom be az ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel történő azonosítást?

Belépéshez:

Az erre alkalmas készülékeken a biometrikus (ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel) történő azonosítást az „Ügyfélazonosítás beállítása” menüpontban engedélyezheti. Az „Ügyfélazonosítás beállítása” menüpontot az MKB Mobilalkalmazás aktiválási folyamata során vagy bejelentkezés után a „Beállítások” főmenüpontban találja meg.

Tranzakciók és egyéb műveletek aláírásához:

A tranzakciók aláírásakor a biometrikus hitelesítési mód a “Beállítások/Tranzakcióazonosítás beállítása/Pénzügyi tranzakciók” és a “Beállítások/Tranzakcióazonosítás beállítása/Kártyás és egyéb műveletek” menüpontokban a „Biometrikus azonosító” bekapcsolásával válik elérhetővé. A beállítást követően az erre alkalmas iOS készülék esetén az arcfelismeréssel (FaceID) történő azonosítás is aktiválódik.

Milyen költségei vannak az alkalmazásnak?

Az MKB Mobilalkalmazás használatának nincs külön díja.A NetBANKár szolgáltatás felmerülő díjairól a szolgáltatáscsomagjához tartozó kondíciós listában tájékozódhat.