Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB
NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és
türelmét köszönjük!
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023.
január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént,
ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan
jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek
menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október
kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés
jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen
megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt
követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek
jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók,
valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket
köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője
nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ
a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban
BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán
dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás
fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket
és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében
nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk,
addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések
lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és
04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért
kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések
lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus
azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához
szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint
a statikus jelszó beállításában.
Tájékoztatjuk,
hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba
tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig
türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben
egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra
is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében
nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk.
Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS
terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával,
egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő
fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig
türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes
esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az
ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez
szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra
lehetséges.
Kedves
Ügyfelünk! Karbantartás
miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én
22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer
keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését
és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Nyrt.
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések
lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus
azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához
szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint
a statikus jelszó beállításában.
Tájékoztatjuk,
hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból
átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával,
valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán
beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB
NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022.07.20-án 7:00 és 7:30
között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus
lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes
vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő
jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Kedves
Ügyfelünk! Karbantartás
miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében
leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A
karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését
és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Nyrt.
Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások
sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ
a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon
technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért
elnézésüket kérjük!
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business
működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tervezett
karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves
számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további
hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A
hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra
adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen
a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További
információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business
működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek
Technikai okokból az
online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB
Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az
értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni.
A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános
Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár
szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek
Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen
időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy
tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali
Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására
nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását
értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást,
kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy
értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje
meg.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes,
2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig
technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További
részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én
8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük
állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a
tájékoztatónkat!
Éves kamat fix: 15,99%*. THM: 17,5% Minimum nettó 350.000 Ft rendszeres jövedelem esetén
Kondíciók
Hitelösszeg: 500.000 Ft - 7.000.000 Ft
Kondíciók
Futamidő: 12 – 84 hónap
Kondíciók
Éves kamat fix: 15,99%*. THM: 17,5% Minimum nettó 350.000 Ft rendszeres jövedelem esetén
Hitelkiváltás céljára nem igényelhető
A törlesztés kényelmesen csoportos beszedési
megbízással, vagy állandó átutalási megbízással történik.
Az MNB
Összehasonlító oldalán
minden Minősített Fogyasztóbarát Személyi
Hitelt nyújtó bank ajánlatát megtekintheti.
Igénylés feltételei
Ki veheti igénybe?
25 és 60
év közötti magyar állampolgárságú, állandó magyarországi, bejelentett lakcímmel
rendelkező cselekvőképes, természetes személy.
Egyéb feltételek:
Munkaviszony
Alkalmazott esetén:
Határozatlan időre szóló munkaviszony, amely minimum 6
hónapos folyamatos munkaviszony a jelenlegi munkahelyén, vagy 6 hónapos
munkaviszony a jelenlegi és az előző munkahelyen együttesen, legfeljebb 30 nap
megszakítással úgy, hogy a jelenlegi munkahelyén, mely legalább 6 hónapja
működik, legalább 3 hónapja dolgozik, és nem áll próbaidő alatt.
Vállalkozó esetén minimum 1 éves (teljes lezárt év) vállalkozói múlt
Nyugdíjasok esetén: nincs szükség munkaviszonyra
Jövedelem
Kizárólag magyarországi munkáltató által utalt,
Egy munkahelyről érkező, egy önállóan elfogadható jövedelem,
Nem készpénzben kapott jövedelem.
Minimum nettó 350.000 Ft havi rendszeres jövedelem amely után az előírt
közterhek megfizetésre kerültek.
Őstermelői
jövedelem nem fogadható el.
Fizetési számlamúlt
3 havi, saját névre szóló, forint alapú fizetési számlakivonattal
igazolható fizetési számlamúlt, bármely hazai pénzintézetnél, melyeken
beazonosítható* 3 havi jövedelem jóváírás látható
Telefon
Az
igénylő rendelkezik nyilvános vezetékes telefonnal vagy mobil telefonnal (saját
névre vagy címre szóló)
legalább
egy hónapja élő vezetékes lakóhelyi telefonnal, vagy előfizetéses mobiltelefon -,
vagy céges mobiltelefon, vagy
legalább
1 éve meglévő, feltöltőkártyás mobiltelefon, vagy
szolgáltatóval
szóban kötött szerződéses mobil telefon is elfogadható
KHR lista
Az
igénylő nem szerepelhet a negatív KHR listán (a rosszul fizető adósokra
vonatkozó listán), és a Banknál meglévő hitelein sem lehet fizetési elmaradása
Társigénylő
Társigénylő
nem vonható be az igénylésbe
Hiteligénylés folyamata
1. Kérj visszahívást
2. Szakértőnk visszahív
3. Személyes ügyintézés
4. Hitelösszeg folyósítás
1. Kérj visszahívást
Teendők Add meg a neved, telefonszámod, e-mail címed, hogy kollégánk vissza tudjon Téged hívni. E-mail címet azért kérünk Tőled, hogy
el tudjuk küldeni a kalkuláció pontos részleteit, a bankfiókba egyeztetett időpontot és az igényléshez szükséges dokumentumokat.
Költségek A visszahívás kérésnek nincs költsége, hiszen a kollégánk fog Téged telefonon felhívni.
2. Szakértőnk visszahív
Kollégánk adategyeztetés céljából visszahív, előszűrést végez, annak érdekében, hogy hitelképességed megvizsgálja. Pontosítani
tudja esetleges törlesztő részleteid nagyságát, illetve a hitel futamidejét. Olyan időpontot egyeztet, abban a bankfiókba,
amit Te választasz.
3. Személyes ügyintézés
Kollégánk segítségével kitöltöd a hiteligényléshez szükséges dokumentumokat és elindítják az igénylést.
Teendők Hozd magaddal azokat az igényléshez szükséges dokumentumokat, melyeket a telefonos egyeztetésünket követő visszaigazoló e-mailben
elküldtünk Neked!
4. Hitelösszeg folyósítás
Ha a hiteligénylés jóváhagyásra kerül, folyósítjuk az összeget.
Teendők Az MKB Bank postán elküldi Neked a hitelszerződéshez kapcsolódó összes dokumentumot.
Tudnivalók
Hitel folyósítása
A
folyósítás az
igénylés befogadását, ill. az igénylési dokumentumok hiánytalan beérkezését
követő 3. munkanapon történik.
Hitel előtörlesztése
Előtörlesztési igényét írásban kell jeleznie az MKB Bank
felé.
A THM meghatározása az aktuális feltételek, illetve
a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása
esetén a mértéke módosulhat. A THM meghatározására forintban teljesített
fizetések figyelembevételével került sor. A szerződésben rögzített THM mértéke
függ a jóváhagyott hitel futamidejétől és a konstrukció díjaitól.
Reprezentatív példa
Konstrukció
Hitelösszeg
Futamidő
Éves kamat
Kamat típusa
Havi törlesztő részlet
Teljes visszafizetendő összeg
A hitel teljes díja
THM
Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel
3 000 000 Ft
60 hó
15,99%
fix
74 238 Ft
4
454 280 Ft
1
454 280 Ft
17,5%
Konstrukció
Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitel
Hitelösszeg
3 000 000 Ft
Futamidő
60 hó
Éves kamat
15,99%
Kamat típusa
fix
Havi törlesztő részlet
74 238 Ft
Teljes visszafizetendő összeg
4
454 280 Ft
A hitel teljes díja
1
454 280 Ft
THM
17,5%
A
THM meghatározása során az MKB Belépő J számlacsomag 0 Ft havi számlavezetési
díjjal került figyelembevételre.
* Az éves kamat mértéke a kölcsön futamidejéhez
tartozó, az igénylés befogadását megelőző hónap utolsó munkanapja előtti 15. napon
érvényes BIRS értékének 10 százalékponttal növelt mértékét nem haladhatja meg.
A tájékoztatás kizárólag a figyelemfelkeltést
szolgálja, nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek. További információk
megtalálhatóak a hatályos MKB Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitelre
vonatkozó hirdetményekben, amelyek
elérhetők a www.mkb.hu
honlapon és bármely MKB bankfiókban. A Bank a Kölcsönt a
mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.
Figyelmébe
ajánljuk a MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi iránymutatásait
, amelyek a banki hiteltermékekkel kapcsolatos
termékleírásokat, összehasonlítást segítő alkalmazásokat tartalmaznak.
Az igényléshez szükséges dokumentumok
Érvényes
személyi igazolvány vagy útlevél, vagy plasztik jogosítvány és állandó lakcímre
szóló lakcímkártya (új típusú személyi igazolvány esetén)
Az
igénylést megelőző 3 havi lakossági forint fizetési számlakivonateredeti
példánya vagy Bank által hitelesített másolata, amelyeken beazonosítható jövedelemjóváírás
látható
Jövedelemigazolás:
Ha Ön alkalmazott:
és legalább 3 hónapja rendelkezik az MKB Banknál vezetett, saját névre szóló, lakossági forint fizetési számlával, amelyre
a megelőző 3 hónapban jövedelemjóváírás is érkezett, akkor nincs szükség jövedelemigazolás benyújtására
és legalább 3 hónapja rendelkezik az MKB Banknál vezetett, saját névre szóló, lakossági forint fizetési számlával, azonban
arra nem érkezett a megelőző 3 hónap legalább egyikében jövedelemjóváírás, akkor 30 napnál nem régebbi munkáltatói igazolás
benyújtása szükséges az erre a célra rendszeresített MKB MSZH munkáltatói igazolás nyomtatványon
és legalább 3 hónapja rendelkezik bármely hazai pénzintézetnél vezetett, saját tulajdonú, lakossági forint fizetési számlával,
amelyre a megelőző 3 hónapban jövedelemjóváírás is érkezett, akkor az igénylést megelőző 3 havi számlakivonat* eredeti vagy
a bank által hitelesített másolatának és egy 30 napnál nem régebbi munkáltatói igazolásnak a benyújtása szükséges az erre
a célra rendszeresített MKB MSZH munkáltatói igazolás nyomtatványon Amennyiben a legalább 6 hónapos fennálló munkaviszonyt két munkahelyről igazolja, szükséges a korábbi munkahelyről a korábbi
munkaviszonyt is igazoló dokumentum.
Ha Ön vállalkozó:
NAV által kiállított jövedelemigazolás, amelynek kiállítási időpontja az igényléshez képest 12 hónapnál nem régebbi keltezésű,
az igénylés évében június 20-a után az előző évi jövedelmeket kell tartalmaznia. Benyújtható eredetiben vagy PDF formátumban elektronikusan, hiteles aláírással. A jövedelemigazolás mellett be kell nyújtani
a NAV adóigazolást is ugyanarra az adóazonosító jelre vagy adószámra.
30 napnál nem régebbi NAV bővített adattartalmú nullás igazolás
az igénylést megelőző 3 havi számlakivonat eredeti vagy a bank által hitelesített másolata saját tulajdonú, bármely magyarországi
hitelintézetnél vezetett, lakossági forint fizetési számláról, amelyre a megelőző 3 hónapban jövedelemjóváírás is érkezett
MKB Banknál vezetett lakossági forint fizetési számla esetén nincs szükség a számlakivonat benyújtására
Ha Ön nyugdíjas:
és legalább 3 hónapja rendelkezik az MKB Banknál vezetett, saját névre szóló, lakossági forint fizetési számlával, amelyre
a megelőző 3 hónapban nyugdíj jóváírás is érkezett, akkor nincs szükség jövedelemigazolás benyújtására
és legalább 3 hónapja rendelkezik bármely hazai hitelintézetnél vezetett, saját tulajdonú, lakossági forint fizetési számlával,
amelyre a megelőző 3 hónapban nyugdíj jóváírás is érkezett, akkor az igénylést megelőző 3 havi számlakivonat* eredeti vagy
a bank által hitelesített másolatának és NYUFIG éves igazolásnak vagy NYUFIG határozatnak a benyújtása szükséges
62 év alatti nyugdíjasok igénylőnek minden esetben szükséges a NYUFIG határozat benyújtása
öregségi nyugdíj, szolgálati nyugdíj, bányászjáradék vagy korhatár előtti ellátás jogcímű jövedelemmel rendelkezők esetén
a határozat kiváltható az év eleji nyugdíjértesítővel
* tárgyhó 15-e után befogadott igénylés esetén a megelőző 3 hónap számlakivonata fogadható el, tárgyhó 15-e előtt befogadott
igénylés esetén a megelőző hónapot megelőző 3 hónap számlakivonata is elfogadható