Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

MKB Személyi Kölcsön Extra és Extra Plus konstrukció online igénylés

Indítsa el az online igénylést gyorsan és egyszerűen.

A távoli azonosításra szolgáló online felület elektronikus nyitvatartási ideje hétfőtől - péntekig 9:00-17:00-ig.
A befogadáskori ajánlat kiadásának dátuma a sikeres távoli azonosítás napja. Az ügylet befogadásának napja a szerződéses dokumentumok aláírását követő munkanap.

MKB Személyi Kölcsön Extra és Extra Plus konstrukció online igénylés

Extra és Extra Plus igénylés – személyes ügyintézés nélkül

A regisztráció egyszerű, mindössze néhány adat megadása szükséges

Kényelmes, hiszen akár otthonról is elindíthatja az igénylést bankfióki nyitvatartási időn túl vagy hétvégén, így elkerülheti a sorban állást.

Kizárólag szabadfelhasználásra igényelhető

Ingatlanfedezet nélkül

Legfontosabb jellemzők

Kondíciók
Hitelösszeg: 500.000 Ft - 10.000.000 Ft
Futamidő: 12 – 84 hónap
Extra éves kamat fix: 11,99%. THM: 12,9%
Extra Plus éves kamat fix: 9,99%. THM: 10,6%
Kondíciók
Hitelösszeg: 500.000 Ft - 10.000.000 Ft
Kondíciók
Futamidő: 12 – 84 hónap
Kondíciók
Extra éves kamat fix: 11,99%. THM: 12,9%
Extra Plus éves kamat fix: 9,99%. THM: 10,6%
  • Hitelkiváltás céljára nem igényelhető
  • Társigénylő bevonása az ügyletbe nem lehetséges
  • A törlesztés kényelmesen állandó átutalási megbízással történik.

Extra Plus konstrukció feltételei

  • A Banknál vezetett vagy a kölcsönszerződés megkötésével egyidejűleg nyitott lakossági forint fizetési számla (ideértve a befektetési kártyát),
  • rendszeres havi jövedelem vagy jóváírás érkeztetése a fizetési számlára a teljes futamidő alatt, legalább a konstrukció szerint elvárt minimum összegben. A választott konstrukció szerint elvárt minimum összeg megegyezik a konstrukció igénylésekor elvárt havi nettó jövedelem minimum összegével
  • a kölcsön törlesztése a fizetési számláról indított állandó átutalás vagy csoportos beszedési megbízás útján a teljes futamidő alatt.

Hiteligénylés folyamata

1. Regisztráció

A hiteligénylő oldalon regisztrálnia szükséges

2. Kalkuláció

Kalkulátorunk segítségével kiválaszthatja az Önnek megfelelő hitelösszeget, futamidőt, hitelcélt

3. Adatmegadás

Adja meg a hiteligényléshez szükséges adatokat

4. Dokumentumok feltöltése

Töltse fel a szükséges dokumentumokat

5. Azonosítás

Azonosítsa magát videochat szolgáltatásunkkal

6. Szerződés

Írja alá a szerződést egy kattintással

Igénylés feltételei

Ki veheti igénybe?

21 és 66 év közötti magyar állampolgárságú, állandó magyarországi, bejelentett lakcímmel rendelkező cselekvőképes, természetes személy.

Egyéb feltételek:

Munkaviszony

  • Alkalmazott esetén:
    • Határozatlan időre szóló munkaviszony, amely minimum 6 hónapos folyamatos munkaviszony a jelenlegi munkahelyén, vagy 6 hónapos munkaviszony a jelenlegi és az előző munkahelyén együttesen, legfeljebb 30 nap megszakítással úgy, hogy a jelenlegi munkahelyén, mely legalább 6 hónapja működik, legalább 3 hónapja dolgozik, és nem áll próbaidő alatt.
  • Vállalkozó esetén minimum 1 éves (teljes lezárt év) vállalkozói múlt
  • Nyugdíjasok esetén: nincs szükség munkaviszonyra

Jövedelem

  • Kizárólag magyarországi munkáltató által utalt,
  • Egy munkahelyről érkező, egy önállóan elfogadható jövedelemmel,
  • Nem készpénzben kapott jövedelem,
  • Minimum nettó 600.000 Ft havi rendszeres jövedelem, mely után az előírt közterhek megfizetésre kerültek.
  • Őstermelői jövedelem nem fogadható el.

Fizetési számlamúlt

  • Minimum 3 hónapos, saját névre szóló, forint fizetési számlakivonattal igazolható számlamúlt bármely hazai pénzintézetnél, melyeken beazonosítható munkabér jóváírás látszódik.

Telefon

  • Az igénylő rendelkezik nyilvános vezetékes telefonnal vagy mobiltelefonnal (saját névre vagy címre szóló)
    • legalább egy hónapja élő vezetékes lakóhelyi telefon vagy előfizetéses mobiltelefon, vagy céges mobiltelefon, vagy
    • legalább 1 éve meglévő, feltöltőkártyás mobiltelefon, vagy
    • szolgáltatóval szóban kötött szerződéses mobil telefon is elfogadható

KHR lista

  • Az igénylő nem szerepelhet a negatív KHR listán (a rosszul fizető adósokra vonatkozó listán), és a Banknál meglévő hitelein sem lehet fizetési elmaradása

Társigénylő

  • Társigénylő nem vonható be az igénylésbe

Az igényléshez szükséges dokumentumok

A THM meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM meghatározására forintban teljesített fizetések figyelembevételével került sor. A szerződésben rögzített THM mértéke függ a jóváhagyott hitel futamidejétől és a konstrukció díjaitól.

Az Extra Plus konstrukció THM értékének meghatározása során az MKB Belépő H számlacsomag 0 Ft havi számlavezetési díjjal került figyelembe vételre. Az MKB Belépő H számlacsomag számlavezetési díja 0 Ft, amennyiben az ügyfél:

  • a Banknál jelzáloghitelt, áruhitelt vagy személyi kölcsönt igényel
  • a számlát a felvett hitel mellé nyitja
  • a hitel törlesztése erről a számláról történik
  • elektronikus fizetési számlakivonatot kér,

A pontos törlesztőrészletet a Bank a jóváhagyás napján határozza meg. A törlesztőrészlet nagysága a hitel jóváhagyásának időpontjától függően változhat, amelynek mértékéről előzetesen telefonon tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Reprezentatív példák

Konstrukció Hitelösszeg Futamidő Éves kamat Kamat típusa Havi törlesztő részlet Teljes visszafizetendő összeg A hitel
teljes
díja
THM
Extra 3 000 000 Ft 60 hó 11,99% fix 67 622 Ft 4 057 320 Ft 1 057 320 Ft 12,9%
Extra Plus 3 000 000 Ft 60 hó 9,99% fix 64 453 Ft 3 867 180 Ft 867 180 Ft 10,6%
Konstrukció
Extra
Hitelösszeg
3 000 000 Ft
Futamidő
60 hó
Éves kamat
11,99%
Kamat típusa
fix
Havi törlesztő részlet
67 622 Ft
Teljes visszafizetendő összeg
4 057 320 Ft
A hitel
teljes
díja
1 057 320 Ft
THM
12,9%
Konstrukció
Extra Plus
Hitelösszeg
3 000 000 Ft
Futamidő
60 hó
Éves kamat
9,99%
Kamat típusa
fix
Havi törlesztő részlet
64 453 Ft
Teljes visszafizetendő összeg
3 867 180 Ft
A hitel
teljes
díja
867 180 Ft
THM
10,6%

A tájékoztatás kizárólag a figyelemfelkeltést szolgálja, nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek. További információk megtalálhatóak a hatályos MKB Személyi Kölcsönre vonatkozó hirdetményekben, amelyek elérhetők a www.mkb.hu honlapon és bármely MKB bankfiókban. A Bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

Figyelmébe ajánljuk a MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi iránymutatásait , amelyek a banki hiteltermékekkel kapcsolatos termékleírásokat, összehasonlítást segítő alkalmazásokat tartalmaznak.