Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Takarék GO! Hitelkártya

Használja kártyáját plusz kedvezményekért!

Érdekel, visszahívást kérek!

Hogyan kaphatja meg a 10.000 forintos kedvezményt?2

Érdekli a Takarék GO! Hitelkártya?

Kérjen visszahívást kollégáinktól!

Visszahívást kérek

Foglaljon időpontot!

Nézze meg, hol van az Önhöz legközelebbi bankfiók!

Időpontot foglalok

Kérdése van? Hívjon minket!

06 80 350 350

(Külföldről hívható: +36 1 373 33 99)

Igényelje a Takarékbank megjelölt fiókjaiban is!

Nézze meg, hol van az Önhöz legközelebbi Takarék bankfiók!

Megnézem

Ha most igényel Takarék GO! Hitelkártyát1, akkor adunk:

440x286_kartyakep_előlap.png

1% visszatérítést minden vásárlás után1

Minden külföldi és hazai vásárlása – ideértve az internetes vásárlásokat is – után 1%-ot takaríthat meg, melyet az MKB Bank kedvezményként visszatérít önnek. Sőt, közüzemi számláit a hitelkártyájáról is fizetheti, csoportos beszedési megbízáson keresztül, és a teljesült összegek után 1%-ot visszatérítünk!

+2% visszatérítést egy kedvezménykategóriában1

Azon vásárlási tranzakciókra, ahol az ügyfél adott hónapban a lent felsorolt kedvezménykategóriák* közül a hitelkártyával a legmagasabb költést végzi, az elköltött összeg 2%-át az előző bekezdésben rögzített kedvezménnyel együtt összesen 3%-át visszatérítjük!

440x286_kartyakep_hatlap_1.png

Fenti két kedvezmény esetén összesen max. 5.000 Ft/hó összeget térít vissza a Bank (továbbiakban: MKB Bank, ill. Bank).

Kedvezmény kategóriák*

Szórakozás

Könyvesbolt, mozik, színházak, éttermek, édességboltok, gyorséttermek, bowling, vidámparkok, jegyirodás koncertjegyek

Tömegközlekedés

Autóbérlés, vonatjegy, tömegközlekedés, taxik

Benzinkút

Benzinkutak

Elektronikai áruházak

Elektronikai áruházak

Ruházat

Ruházati üzletek, sportruházat, cipőboltok

Nyaralás

Repülőjegy, hotelek, utazási irodák

Drogériák

Drogériák, parfümériák

Lakberendezés

Lakberendezési áruházak, bútorboltok

Barkács, kert

Barkácsáruházak, kertészetek

*Az üzlet típusát a Bank a hitelkártyát elfogadó bank által meghatározott kereskedelmi kategória kód (ún. MCC kód) alapján határozza meg. Az MKB Bank nem vállal felelősséget a hitelkártyát elfogadó bank kereskedelmi kategória kód (MCC kód) besorolásának helyességéért. A kedvezményekre vonatkozó részletes szabályozás a Kedvezményszabályzat első oldalán olvasható.

Takarék GO! Hitelkártya jellemzők

Érdekli a Takarék GO! Hitelkártya?

Válassza ki az Ön számára legkényelmesebb kapcsolatfelvételi lehetőséget.

Hirdetmények

Hirdetmények és kondíciók

Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes tájékoztatót megtalálja a https://www.mkb.hu/sw/static/file/Bankkartyak.pdf oldalon.

THM: 47,01%

Az itt közétett THM 375.000 forintra és 1 éves futamidőre vonatkozik, meghatározása az aktuális - nem kedvezményes - díjak (ideértve a kamatot, díjat, jutalékot, költséget), illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM a szerződés alapján fizetendő aktuális díjak (ideértve a kamatot, díjat, jutalékot, költséget) változatlanságát, - a hitel a legkorábbi időpontban történő lehívását, - a futamidő alatt 12 egyenlő törlesztőrészlet és a futamidő végére a teljes tartozás megfizetését feltételezi. A hatályos szabályozás értelmében a THM meghatározása során csak a vásárlási tranzakciók után felszámítandó kamat kerül figyelembevételre, a készpénzfelvét után fizetendő kamat nem. A készpénzfelvét aktuális kamatát a Bank az adott hitelkártya-konstrukcióra vonatkozó hirdetményben teszi közzé. Az egyedi THM mértéke az Ön jóváhagyott hitelkeret összegének, és a hitelkártya-konstrukció díjainak függvénye.

A hitelkártya készpénzfelvételre való használata a fenti értéknél magasabb teljes hiteldíj mutatót (THM) eredményez.

Reprezentatív példa: hitelkamat mértéke és típusa: évi 37,24%. A kamat típusa rögzített (a Bank nem jogosult egyoldalúan módosítani). Hitel teljes összege: 375 000 Ft. Hitel futamideje: 1 év. Teljes hiteldíj mutató: 47,01%. Törlesztőrészletek összege: 39 111 Ft, a hitel teljes díja: 94 335 Ft, a fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 469 335 Ft.

A kamatmentesség csak vásárlási tranzakciókra vonatkozik, amennyiben teljes tartozását (beleértve a Hitelkártya kamatait, díjait stb.) visszafizeti esedékességkor. Az 53 napos kamatmentesség arra a vásárlási tranzakció(k)ra vonatkozik, amelye(ke)t a kártyabirtokos az elszámolási időszak első napján (hónap első napja) hajt végre. Ettől kezdve az 53 napos periódus minden egyes további napon 1 nappal csökken. Készpénzfelvétel, illetve részletfizetés során a hitelszámlát a költések napjától számított hitelkamat terheli.

1 Minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás, valamint csoportos beszedési megbízás után az összeg 1%-nak egészértékét- ezen felül azon vásárlási tranzakciókra, ahol az ügyfél adott hónapban a lent felsorolt kedvezménykategóriák közül a hitelkártyával a legtöbb vásárlási tranzakciót végzi, az elköltött összege +2%-nak egészértékét, (az előző bekezdésben rögzített kedvezménnyel együtt összesen 3%), havi maximum 5 000 Ft-ot ad kedvezményként a Bank.

Minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás után az elköltött összeg 1%-ának egészértékét minden hónap utolsó napjáig bocsátja rendelkezésre a Bank. A kedvezménykategóriáknak megfelelő +2%-os kedvezményt a Bank a vásárlás hónapját követő hónap végéig bocsátja rendelkezésre a hitelszámlán.

Az üzlet típusát a Bank a hitelkártyát elfogadó bank által meghatározott kereskedelmi kategória kód (ún. MCC kód) alapján határozza meg. A MKB Bank az alábbi MCC kóddal rendelkező kereskedők esetében biztosítja:

- Szórakozás: 5192, 5942 7829, 7832, 5441, 5811, 5812, 5813, 5814, 7933 7922, 7996, 7999
- Tömegközlekedés: 4011, 4112, 4131, 4411, 4457, 4789 4111, 4121
- Benzinkút: 5172, 5541, 5542, 5983, 9759
- Elektronikai áruházak: 5732, 5734, 5045
- Ruházat: 5651, 5691, 5641, 5621, 5699, 5611, 5199, 5137, 5131, 5661, 5139, 5655, 5941,5631,5948
- Nyaralás: 4511, 3501-3999, 3000-3350, 7011, 7012, 7033, 4722, 5962, 7512, 7519
- Drogériák: 5977
- Lakberendezés: 5712, 5719, 5021, 5722 5713, 5714
- Barkács, kert: 5200, 5085 5261, 0780

2GO hitelkártya, Takarék Go hitelkártya és Jóljáró GO hitelkártya igénylés esetén (kivéve Go Platinum és Takarék Go Platinum hitelkártya, 5MFt-ot meghaladó jelzálog hitel szerződés; továbbá Minősített fogyasztóbarát lakáshitel mellé kötött Jóljáró szerződés és személyi kölcsön igényléssel egyidejűleg Jóljáró csomagban új GO hitelkártya és az MKB BANK NYRT - PARTNERPROGRAM KIEMELT PARTNER keretében igényelt GO hitelkártyák, Takarék Go és Jóljáró GO hitelkártya):

Az a Főkártyabirtokos, aki 2021. január 01. után köt GO, Takarék Go vagy Jóljáró GO hitelkártyaszerződést (kivéve Go Platinum, Takarék Go Platinum, 5MFt-ot meghaladó jelzálog hitel szerződés; továbbá Minősített fogyasztóbarát lakáshitel mellé kötött Jóljáró szerződés és személyi kölcsön igényléssel egyidejűleg Jóljáró csomagban új GO hitelkártya és az MKB BANK NYRT - PARTNERPROGRAM KIEMELT PARTNER keretében igényelt GO, Takarék Go hitelkártyák és Jóljáró Go hitelkártya) és GO vagy Takarék Go hitelkártyájával annak az aktiválását követő két teljes hónapon belül legalább öt sikeres belföldi, külföldi vásárlást (online is) végez összesen legalább 50.000 Ft értékben, a Bank 5.000 Ft-ot kedvezményként visszatérít a hitelszámláján.

Ha a Főkártyabirtokos a hitelkártya aktiválását követő két teljes hónapon belül legalább öt sikeres belföldi, külföldi vásárlást végez , digitalizált hitelkártyával (további részletek Hirdetmény „MKB Mobilfizetés” és „Apple Pay szolgáltatás”), a Bank további 5.000 Ft-ot kedvezményként visszatérít a hitelszámláján.

Két feltétel teljesítésére együttesen is van lehetőség. (Pl.: 5 sikeres vásárlási tranzakció Mobilfizetéssel, digitalizált hitelkártyával (MKB Mobilfizetés és Apple Pay szolgáltatás) legalább 50.000 Ft összértékben) ez esetben 10.000 Ft kedvezményt térít vissza a Bank. Ezt az összeget a Bank az egyes feltételek teljesítését követő hónap végéig bocsátja rendelkezésre a hitelkártya számlán.

A jelen promócióba nem számítanak bele a kártyahasználati darabszámba és összegbe azok a kártyahasználatok, amelyek a Kedvezmény szabályzatban a GO és Takarék Go hitelkártyára vonatkozó visszatérítésből kizárt MCC kóddal rendelkező kereskedőkénél végzett tranzakciókhoz kapcsolódónak.

Nem kaphat visszatérítést az a kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós időszak alatt bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek a hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája felmondás alatt van. Promócióban való részvételre és a feltételek teljesítésére a hitelkártya szerződéskötést követő 6 hónap belül van lehetőség.

A promócióban mindenki részt vesz, aki a fenti feltételeknek megfelel.

A kártyák kedvezményeinek további feltételeit a Kedvezményszabályzat tartalmazza, amely az MKB Bank fiókjaiban, valamint a Bank honlapján (www.mkb.hu). található meg.

A kedvezményekre vonatkozó részletes szabályozás a Hitelkártya Kedvezményszabályzatban olvasható.

3Az MKB Bank a hitelkártyával történő vásárlásokért díjat nem számít fel. A kártyahasználat során a kereskedő vagy elfogadó bank további díjakat, költséget vagy egyéb fizetési kötelezettséget számíthat fel.


Ez a hirdetés nem minősül a Ptk. 6:64. §-a szerinti ajánlattételnek. A Bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat alapján nyújtja. A kártyákhoz kapcsolódó kondíciókat, a hitelkártyák részletes leírását és teljes körű feltételeit a mindenkor hatályos Hitelkártya hirdetmény, a Hitelkártya kedvezményszabályzat, a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla, folyószámlahitel általános szerződési feltételek, a Hitelkártya általános szerződési feltételek és az Általános Üzletszabályzat tartalmazza.

Az MKB Takarék GO! hitelkártya kibocsátója az MKB Bank Nyrt. (1056 Budapest, Váci u. 38.). A Takarékbank Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 9.) az MKB Bank Nyrt. függő ügynöke.