Ugrás a tartalomhoz

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Az MKB Bank Nyrt. tájékoztatja Ügyfeleit, hogy az mkb.hu/digitalis-fiok oldalon elérhető szolgáltatások közül technikai okokból felfüggesztettük a belépés után elérhető telefonszám módosítás és fióktörlés funkciókat. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Üzletszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár és az MKB Mobilalkalmazás 2023. 03.17-én 22:00 és 23:00 óra között nem lesz elérhető. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fiókok és ATM-ekKérjen időpontot! TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Árfolyamok

Szeretné lecserélni bármelyik háztartási eszközét egy újabbra?

Válassza az MKB Bank Áruhitelt!

Keresse partnereinket

MKB Bank Áruhitel

Szeretné TV-jét lecserélni egy újabbra? Egy új sütővel könnyebb és gyorsabb lenne a sütés? Szüksége van egy új mosógépre?


...éljen a lehetőséggel, és tegye teljesebbé környezetét az Áruhitel segítségével! Az MKB Bank Áruhitel igen kedvező feltételek mellett vehető igénybe tartós fogyasztási cikkek és szolgáltatások vásárlása esetén, hogy Önnek mindene meglegyen.

Már online is elérhető! Igényeljen áruhitelt online papírmunka és személyes ügyintézés nélkül!


Miért érdemes igénybe vennie az Áruhitelt?

  • legyen szó tévéről, számítógépről, hűtőről, kanapéról, pozitív hitelbírálat esetén a kiválasztott árut azonnal hazaviheti, ezt követően kell törlesztenie az előre meghatározott havi törlesztőrészletekkel. Az áruhitel forint alapú, fix kamatozású hitel, így a törlesztőrészlete garantáltan nem változik a futamidő alatt.
  • igénylését 30 percen belül elbíráljuk1
  • rugalmas futamidőt ajánlunk, mely 6-60 hónapig terjedhet
  • a hitel összege minimum 24 900 forint maximum 2 000 000 forint
  • Minden esetben kezes és adóstárs nélkül vehető igénybe
  • az igénylés jóváhagyását követően Ön AZONNAL HAZAVIHETI a kiválasztott ÁRUT
  • széles körben felhasználható

Vásárlás és hitelügyintézés menete


Melyek az Áruhitel igénylés általános feltételei?

  • bejelentett állandó magyarországi lakcím
  • legalább 18 éves életkor
  • ha Ön alkalmazott: minimum 3 hónapos folyamatos munkaviszony úgy, hogy az esetlegesen előírt próbaidő már letelt a jelenlegi munkahelyen, mely legalább 6 hónapja működik és a jövedelmét fizetési számlára utalja a munkáltató
  • ha Ön vállalkozó: legalább 1 teljes lezárt üzleti év szükséges
  • saját névre vagy címre szóló vezetékes telefonos, előfizetéses-, céges-, flottás-, akár szóbeli szerződéssel kötött feltöltő-kártyás mobiltelefonos elérhetőség
  • minimum 75 000 forint havi nettó rendszeres jövedelem, mely után az előírt közterhek megfizetésre kerültek.
  • Ön ne szerepeljen a negatív - azaz a rosszul fizető adósokra vonatkozó - KHR listán, illetve a Banknál meglévő hitelein ne legyen fizetési elmaradás

1A hitelbírálati követelmények betartása érdekében bizonyos esetekben ettől eltérhet.


Mindössze a következőket kell magával hoznia:

Személyazonosságot igazoló okiratok

  • lakcímet igazoló hatósági igazolvány
  • magyar állampolgárok esetén érvényes személyi igazolvány
    vagy útlevél vagy új típusú jogosítvány

Külföldi állampolgárok esetén:

  • Ha az igénylő 4 évnél régebbi, Magyarországon kiállított személyi igazolvánnyal rendelkezik, nem szükséges egyéb dokumentum.
  • Ha személyi igazolvány kiállítása óta eltelt idő kevesebb, mint négy év, akkor a következő dokumentumok valamelyike szükséges:
    • állandó tartózkodási kártya, vagy
    • hatósági bizonyítvány, amely igazolja, hogy legalább 4 éve Magyarországon tartózkodik, vagy
    • regisztrációs kártya, amely igazolja, hogy legalább 4 éve Magyarországon tartózkodik

Jövedelemigazolás

  • alkalmazottNÁL:
    • 3 havi bankszámlakivonat VAGY
    • munkáltatói igazolás
  • Ha az ügyfél hozzátartozónál vagy egyéni vállalkozónál alkalmazott:
    • Munkáltatói igazolás és 6 havi NAV bejelentő (magánszemélyenkénti összesítő/járulékadat kivonat) VAGY
    • 3 havi (volt BB-s vagy MKB-s) számlakivonat és 6 havi NAV bejelentő (magánszemélyenkénti összesítő/járulékadat kivonat)
  • Külföldön szerzett alkalmazotti munkabér esetén
    • Munkáltatói igazolás és 3 havi bankszámlakivonat vagy tranzakciós lista.
      Amennyiben a dokumentumok nem angol vagy német nyelven készültek, abban az esetben Magyarországon készített hiteles fordítás szükséges.
      Az eredeti bankszámlán túl elfogadható az internetbankról letöltött pdf formátumú bankszámlakivonat/tranzakciós lista
  • vállalkozónál:
    • Saját cégből / egyéni vállalkozásból származó jövedelem esetén:
      NAV jövedelemigazolás és NAV bővített adattartalmú nullás igazolás munkáltatói igazolás
    • KATA (kisadózó vállalkozások tételes adója) adózású jövedelem esetén:
      NAV jövedelemigazolás és NAV bővített adattartalmú nullás igazolás (a járulék számítás mindig sztenderden 50 ezer forinttal történik)
  • nyugdíjasnál:
    • 1 havi bankszámla kivonat2  VAGY
    • Év eleji nyugdíjértesítő és nyugdíj kifizetési utalvány VAGY
    • Nyugdíjfolyósító Igazgatóság határozata és nyugdíj kifizetési utalvány VAGY
    • 3 havi saját (volt BB-s vagy MKB-s) bankszámla kivonat
  • Külföldön nyugdíj esetén:
    • Határozat és 3 havi bankszámla kivonat
      A határozatról csak akkor kell fordítás, ha nem német, vagy angol nyelvű. Bármely akkreditált fordítóiroda által készített eredeti példány elfogadható.
      Bankszámla abban az esetben fogadható el fordítás nélkül, ha angol vagy német nyelvű. Egyéb esetben Magyarországon készített hiteles fordítás szükséges
  • Online igénylés esetén szkennelt formában kell az ügyfélnek feltölteni a dokumentumokat
  • Őstermelőnél:
    • NAV jövedelemigazolás és NAV bővített adattartalmú nullás igazolás és Adóbevallás és elektronikus nyilvántartás (csak ellenőrzés céljából), valamint Értékesítési betétlap Elektronikus nyilvántartás elérhetősége: https://portal.nebih.gov.hu/felir-kereso

Telefonos elérhetőség

amennyiben a jóváhagyáskor leküldött dokumentációs lista tartalmazza a telefonszámla-levelet, be kell mutatni:

  • vezetékes telefon esetén: az ügyfél címére vagy nevére szóló, 90 napnál nem régebbi telefonszámla levelet, amely tartalmazza a telefonszámla azon oldalát is, ahol a telefonszám és a cím is látható.
  • előfizetéses mobiltelefon esetén: az ügyfél nevére vagy címére szóló, 90 napnál nem régebbi telefonszámla levelet, amely tartalmazza a telefonszámla azon oldalát is, ahol a telefonszám és a cím is látható.
  • kártyás mobiltelefon esetén: az ügyfél nevére vagy címére szóló minimum 1 éves előfizetői / felhasználói szerződést, amely tartalmazza az alábbiakat: ügyfélneve vagy címe, kiállítás dátuma, telefonszám és szolgáltatói aláírás.
  • szolgáltatóval szóban kötött mobiltelefon szerződés esetén: szolgáltató által lepecsételt és aláírt szolgáltatói szerződést vagy igazolást, amely az ügyfél nevére vagy bejelentett állandó vagy érvényes tartózkodási címére szól.
  • céges/flottás mobil esetén: ha az igénylő a számlafizető, akkor a mobiltelefon számlalevél elfogadási feltételei érvényesülnek. Ha a számla a cég nevére szól és a cég a számlafizető: szabad formátumú igazolás szükséges a munkáltatótól, amelyen szerepel a cég neve, mobil száma, ügyfél neve és legalább három személyes adat, aláírás pecsét, és az, hogy a mobilt kizárólag az igénylő használja. Flottás telefon esetén a beküldött telefonszámla levélnek nem szükséges az ügyfél nevére és címére szólnia, egyedüli feltétel, hogy szerepeljen rajta az a telefonszám, amelyen az ügyfélhívás történt.
  • - Tesco, Blue, Posta és MOL mobil esetén: az 1 éves szolgáltatási időt szóbeli megállapodás alapján kelt szerződést, amely az ügyfél nevére vagy bejelentett állandó vagy érvényes tartózkodási címére szól.

2Fizetési számlával igazolt jövedelem esetében a választható fizetési mód csak átutalás vagy csoportos beszedési megbízás lehet.

A díjak és költségek tekintetében a mindenkor hatályos Áruhitel Költség- és díj hirdetmény lakossági ügyfelek részére az irányadó.

A Bank a hitelbírálat során egyéb dokumentumokat is bekérhet.


3X10 Other

Az 3X10 Other (3X10O) áruhitel konstrukció 2022.04.01-től visszavonásig érhető el 39 900 Ft és 500 000 Ft hitelösszeg között, a futamidő 10 hónap, a kamat 23,55%, éves kezelési díj csekkes fizetési mód esetén 1,20%. A THM 26,27%, csekkes fizetési mód esetén 28,84% 500 000 Ft hitelösszegnél 10 hónapra, a hitel teljes díja: 55 541 Ft, csekkes fizetési mód esetén 60 541 Ft.
A Szerződések esetében a kamatozás típusa: rögzített, a Szerződés teljes futamidejére (fix kamatozás). A Bank nem jogosult az ügyleti kamatot egyoldalúan módosítani. Az önerő minimum 10%.
A hitelbírálat jogát az MKB Nyrt. minden esetben fenntartja és a hiteligénylés bírálatakor önerőt kérhet be. Ez a hirdetés nem minősül a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A részletes feltételekről, költségekről és a pontos THM-ről érdeklődjön a helyszínen, vagy a 06 80 350 350-es telefonszámon! A THM meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat.

Reprezentatív példa:

Átutalás vagy csoportos beszedési megbízásos fizetési mód választása esetén:

  • Hitelösszeg: 500 000 Ft
  • Önerő: 0 Ft
  • Éves kamat: 23,55%
  • Éves kezelési díj: 0,0%
  • Futamidő: 10 hó
  • Havi törlesztőrészlet: 55 554 Ft
  • THM: 26,27%
  • Hitel teljes díja: 55 541 Ft
  • Fogyasztó által fizetendő teljes összege: 555 541 Ft

Standard Other

A Standard Other (OSTAND, OSTANDS) áruhitel konstrukció 2023.01.01-tőlvisszavonásig érhető el 39 900 Ft és 2 000 000 Ft hitelösszeg között, a futamidő 10-48 hónap, a kamat 36,23%, az éves kezelési díj 3%. A THM 49,96% 2 000 000 Ft hitelösszegnél 10 hónapra, a hitel teljes díja: 396 904 Ft.
A Szerződések esetében a kamatozás típusa: rögzített, a Szerződés teljes futamidejére (fix kamatozás). A Bank nem jogosult az ügyleti kamatot egyoldalúan módosítani. Az önerő minimum 0%.
A hitelbírálat jogát az MKB Bank Nyrt. minden esetben fenntartja és a hiteligénylés bírálatakor önerőt kérhet be. Ez a hirdetés nem minősül a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A részletes feltételekről, költségekről és a pontos THM-ről érdeklődjön a helyszínen, vagy a 06 80 350 350-es telefonszámon! A THM meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat.

Reprezentatív példa:

  • Hitelösszeg: 2 000 000 Ft
  • Önerő: 0 Ft
  • Éves kamat: 36,23%
  • Éves kezelési díj: 3,0%
  • Futamidő: 10 hó
  • Havi törlesztőrészlet: 239 690 Ft
  • THM: 49,96%
  • Hitel teljes díja: 396 904 Ft
  • Fogyasztó által fizetendő teljes összege: 2 396 904 Ft

Több kevesebb 36 Other

A Több kevesebb 36 Other (TK36O, TK36OS) áruhitel konstrukció 2022.04.01-től visszavonásig érhető el 49 900 Ft és 2 000 000 Ft hitelösszeg közötti, a futamidő 36-48 hónap, a kamat 9,5%, éves kezelési díj nincs. A THM 9,92% 2 000 000 Ft hitelösszegnél 48 hónapra, a hitel teljes díja: 411 821 Ft.
A Szerződések esetében a kamatozás típusa: rögzített, a Szerződés teljes futamidejére (fix kamatozás). A Bank nem jogosult az ügyleti kamatot egyoldalúan módosítani. Az önerő a vételár függvényében: 500.000 Ft-ig min 0% (TK36O), 500.001 Ft-tól 2.000.000 Ft-ig min 20% (TK36OS).
A hitelbírálat jogát az MKB Bank Nyrt. minden esetben fenntartja és a hiteligénylés bírálatakor önerőt kérhet be. Ez a hirdetés nem minősül a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A részletes feltételekről, költségekről és a pontos THM-ről érdeklődjön a helyszínen, vagy a 06 80 350 350-es telefonszámon! A THM meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat.

Reprezentatív példa:

  • Hitelösszeg: 2 000 000 Ft
  • Önerő: 400 000 Ft
  • Éves kamat: 9,5%
  • Éves kezelési díj: 0 %
  • Futamidő: 48 hó
  • Havi törlesztőrészlet: 50 246 Ft
  • THM: 9,92%
  • Hitel teljes díja: 411 821 Ft
  • Fogyasztó által fizetendő teljes összege: 2 411 821 Ft

06-80 350-350

Hívja a hitelvonalat