Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Azonosítás kényelmesen?

Azonosítók és SMS kódok helyett
használja az MKB Mobil App (korábban BB) applikációt!

Az oldal a korábbi Budapest Bank ügyfeleknek és az új lakossági ügyfeleknek (kivéve Prémium és Private Banking) szól.

Ha eddig az MKB Mobilalkalmazást használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk, használja az MKB Mobilalkalmazást!

Tovább az MKB Mobilalkalmazáshoz
mobil_app_fuzios_hir.png

Mobiltelefonos azonosítás

Célunk, hogy ügyfeleink a lehető legegyszerűbb és legbiztonságosabb módon tudjanak élni a digitális bankolás nyújtotta lehetőségekkel. Nincs ez másként az erős ügyfél-hitelesítéshez szükséges azonosítási módok biztosításánál sem, ezért a mindeddig erre a célra használt, SMS-sel történő jóváhagyás mellett további ügyfélbarát azonosítási módokat vezettünk be annak érdekében, hogy tudjuk, biztosan Ön kezdeményezte az adott banki műveletet.

Egyszerűbb

Gyorsabb

Kényelmesebb

Hiszen nincs szükség SMS kódok és azonosítók pötyögésére! Ismerje meg és próbálja ki legújabb megoldásainkat!

1. Kényelmes jóváhagyás Mobil App értesítéssel

Igénybe vehető az alábbi banki műveletek esetén:

MKB Internetbank (korábban BB) felületről indított megbízás

Online bankkártyás fizetés

Külső szolgáltatók által küldött hozzáférés és megbízás

Töltse le az MKB Mobil App (korábban BB) applikációt, és búcsúzzon el az SMS-el történő azonosítástól!

Mostantól okostelefonjára érkező értesítéssel is jóváhagyhatja az MKB Internetbank (korábban BB) felületén beküldött megbízásait, internetes kártyás vásárlásait, valamint a külsős megbízásokat. Mindezt könnyedén és egyszerűen, a lehető legnagyobb biztonsággal!

Feltételek:

  • MKB Mobil App (korábban BB) applikáció letöltése App Store -ból/ Google Play áruház ból, majd regisztráció készüléken
  • Értesítések funkció engedélyezése az alkalmazáson belül

Hogyan tudom kiváltani az SMS-es tranzakció jóváhagyásokat az értesítéssel történő azonosítás segítségével?

  1. A megszokott módon adja be megbízását az MKB Internetbank (korábban BB) felületén, vagy adja meg vásárlási adatait internetes kártyás vásárlás esetén.
  2. Nyissa meg a készülékére érkező értesítést, amellyel automatikusan az MKB Mobil App (korábban BB) applikációba irányítjuk át.
  3. Azonosítsa magát az applikációban mPIN kódjával vagy a biometrikus azonosítók egyikével.
  4. Hagyja jóvá a megbízást az ezt követően megjelenő jóváhagyási képernyőn.

Internetes kártyás vásárlás esetén a kereskedő felületén tudja ellenőrizni a jóváhagyás állapotát.

2. Gyors és egyszerű internetbank belépés megerősítés

Internetbank belépés

Ne bajlódjon feleslegesen a belépéshez szükséges azonosítókkal!
Lépjen be egyszerűen, mégis biztonságosan az MKB Internetbank (korábban BB) felületére!

  1. Kattintson a Belépő kód generálásgombra a főoldalon!
  2. Nyissa meg az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazást, és válassza az internetbank belépés funkciót!
    Első használatot követően bizonyos esetekben SMS-ben érkező egyedi kód megadásával tudja igazolni, hogy Ön kezdeményezte a funkció használatát.
  3. A belépéshez olvassa be a QR-kódot, majd azonosítsa magát mPIN kódja vagy biometrikus azonosítója segítségével!

Biztonság és kényelem egy megoldásban

Kontrollálja a korábbiaknál is kényelmesebben online tranzakcióit a mobiltelefonjával történő azonosítás segítségével. A funkciót úgy alakítottuk ki, hogy csak Ön tudja azt bekapcsolni egy egyszeri SMS azonosítás után, a tranzakció adatai pedig a már megszokott módon, titkosított csatornán utaznak. A készüléke képernyőjén nem jelenítünk meg érzékeny információt, csak azonosítás után, amikor a tranzakciónál lehetősége van elutasítani azt.

Amennyiben elveszíti a készülékét, a díjmentesen hívható ügyfélszolgálatunkon (06 80 350 350-es telefonszám) munkatársaink a nap 24 órájában bármikor képesek távolról törölni a készülékén lévő MKB Mobil App (korábban BB) regisztrációját.

Gyakori kérdések

Mobilos azonosítás

Értesítések

MKB Internetbank (korábban BB) felületén beadott megbízások

Internetes kártyás vásárlás

Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink

mkb-icon-mobilapp.svg

MKB Mobil App (korábban BB)

Fizessen és intézze pénzügyeid applikáción keresztül!

Részletek
mkb_onlinebankolas_svg.svg

MKB Internetbank (korábban BB)

Az MKB Internetbank (korábban BB) segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges

Részletek

Összes Digitális Szolgáltatás