Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok


Naprakészen nyomon követni pénzügyeit?

MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatással lehetséges!

MKB SMS (BB Mobilbank)

Az MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatása minden ügyfelünk számára lehetővé teszi, hogy mobiltelefonján keresztül folyamatosan figyelemmel kísérhesse a bankszámláján történő pénzmozgásokat üzenetek (SMS értesítések) segítségével. Használatával képes lesz a bankkártya kezelés és a számlainformáció lekérdezés gördülékeny beállítására is.

Folyamatos üzenetek a kártya- és a számlatranzakcióról

Beállítások kényelmesen SMS parancsok útján

Több telefonszám rögzítése egy szolgáltatáshoz

Milyen előnyöket nyújt a szolgáltatás?

Biztonságos

mert folyamatosan nyomon követheti számlamozgásait és kártyájának használatát, ugyanakkor az információk csak az Ön által megadott telefonszámról érhetőek el.

Kényelmes

mert szolgáltatásainkat a hét minden napján, a nap 24 órájában veheti igénybe.

Gyors

mert azonnal értesítjük SMS-ben a kártya és számla műveletekről, s megbízásait is másodperceken belül teljesítjük.

Testre szabott

mert aktuális igényei szerint változtathatja a szolgáltatás beállításait a különböző SMS parancsok segítségével.

Szolgáltatás csomagok

MKB SMS® (BB Mobilbank) Light

Havidíjmentes, tranzakció (SMS) díjazási alapú szolgáltatásunk, mely azonnal értesíti Önt a kártyájával végzett (POS) vásárlásokról, ATM tranzakciókról, eseti átutalásokról.

MKB SMS® (BB Mobilbank) Plusz

Az SMS-ek számától függetlenül, fix havidíjas lakossági szolgáltatásunk, mely automatikusan üzenetet küld a kártya- és számlatranzakciókról, legyen az POS vásárlás, ATM tranzakció, pénztári készpénz ki- és befizetés, eseti- vagy egyéb típusú utalás.



A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjakat és egyéb költségeket a mindenkori Lakossági forint számlavezetés hirdetmény tartalmazza.

Bővített MKB SMS (BB Mobilbank) Info® Főkártyához

A havidíj alapú szolgáltatás segítségével a főkártyabirtokos mind a fő-, mind a társhitelkártyákkal történt minden vásárlásról, készpénzfelvételről vagy befizetésről azonnal rövid szöveges üzenet (SMS) formájában kap értesítést.

MKB SMS (BB Mobilbank) Info® Társhitelkártyához

A Társkártyabirtokos a társhitelkártyájával végrehajtott tranzakcióiról rövid szöveges üzenet (SMS) formájában kap értesítést. A havidíj alapú szolgáltatást a Főkártyabirtokos igényelheti.

A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjakat és egyéb költségeket a mindenkori Hitelkártya hirdetmény valamint Kedvezmény és Pontgyűjtő Szabályzat tartalmazza.

Az SMS szolgáltatás használatával naprakészen követhet nyomon minden Ön által kiválasztott vállalati kártya- és számlatranzakciót.

Vállalati számlás szolgáltatás

Fizetési számlához kapcsolódó tranzakció alapú szolgáltatás csomag, mely részletes információt nyújt a különböző típusú számlamozgásokról, legyen az pénztári készpénz ki- és befizetés, eseti- vagy egyéb típusú utalás, megbízás.

Vállalati kártyás szolgáltatás

Az MKB Bank által kibocsátott kártyához kapcsolódó tranzakció alapú szolgáltatás csomag, mely részletes információt nyújt a kijelölhető kártyatranzakciókról, (POS) vásárlásokról, ATM készpénzfelvételekről.



A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjakat és egyéb költségeket a mindenkori FORINT- ÉS DEVIZASZÁMLA VEZETÉSI HIRDETMÉNY VÁLLALATI ÜGYFELEK és KISVÁLLALKOZÁSOK RÉSZÉRE tartalmazza.

Az MKB SMS (BB Mobilbank) által nyújtott Lakossági és Üzleti Szolgáltatások révén az MKB Bank Ügyfelei részére küldött automatikus üzenetek a következő tematikus SMS csoportokból állnak össze:

  • ATM és POS tranzakciók
  • Állandó és csoportos beszedési megbízások
  • Pénztári ki- és befizetés
  • Betétlekötés, lejárat és kamatjóváírás
  • Napi automatikus egyenleg (vállalatoknak)
  • Bejövő és átutalások
  • Hiteltörlesztés, kamatfizetés

Automatikus üzenetek tartalma

Az Ön által kiválasztott valamennyi kártyáját- vagy számláját érintő tranzakció pontos nyomon követése érdekében, szolgáltatásunk automatikus SMS üzenetet küld  a tranzakciót érintő részletes információkkal:

  • Számla/kártya típus
  • Tranzakció típus
  • Tranzakció összege
  • Időpont
  • Fennmaradó egyenleg (választható)
  • Tranzakció helyszíne (ha azonosítható)
  • Kedvezményezett/utaló partner megjelölése (ha azonosítható)
  • Közlemény rovat első néhány karaktere

MKB SMS (BB Mobilbank) személyesen Önnek

Az MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatása az Ön igényei szerint személyre szabható, lehetősége van beállítani:

  • Az SMS üzenet nyelvét (magyar, angol vagy német),
  • Limit feletti tranzakció üzenetet – mekkora összegű tranzakció felett kapjon SMS értesítést
  • Minimális egyenleg értesítőt – üzenetet küldünk, amennyiben egyenlege az itt megadott érték alá csökken.

Interaktív SMS

Az Interaktív SMS szolgáltatás lehetőséget nyújt a kártyához kapcsolódó limitek és más beállítások SMS útján történő változtatására, különböző SMS parancsok segítségével.

  • Bankkártya aktiválás és felfüggesztés
  • Limitek beállítása és kezelése
  • Egyenleg és árfolyam lekérdezések

Általános példa interaktív SMS-re

Tegyük fel, hogy Budapest Barbarának a 5100 1934 1234 1234 számú Mastercard Dombornyomott kártyáján jelenleg 60.000 Ft az aktuális bankkártyás vásárlási (POS) limit. Budapest Barbara szeretné ezt gyorsan, egyszerűen megnövelni 190.000 Ft-ra, mert épp egy nagy értékű műszaki cikket készül megvásárolni. A bankkártyás vásárlási limit átállításának módja a VL, ezt követően szükséges megadni annak a bankkártyának a számát, amellyel vásárolni szeretne, majd az új vásárlási limit összegét.







Az interaktív SMS kérések és parancsok pontos listáját a HIRDETMÉNY az MKB Bank ügyfelei részére nyújtott MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatásról című dokumentum tartalmazza.

Ebben az esetben Budapest Barbarának az alábbi SMS parancsot kell elküldenie a MKB SMS (BB Mobilbank) 06-30-926-62-45-ös telefonszámra.

MKB_Interaktiv_SMS_01.png

Ezek után a szolgáltatás automatikus visszaigazoló üzenetet küld:

MKB_Interaktiv_SMS_02.png

Sikerült! Budapest Barbara megvásárolhatja a nagy értékű műszaki cikket.

MKB_Interaktiv_SMS_02.png


Hogyan igényelhet MKB SMS (BB Mobilbank) szolgáltatást?

1. Előkészületek

Készítse elő folyó- vagy hitelszámlaszámát, személyi igazolványát, bank- vagy hitelkártyáját és mobiltelefonszámát.

2. Igénylés

Hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon, és kollégáink azonnal rögzítik az igénylését!

3. Aktiválás

Az Igénylés beérkezésétől számítva legfeljebb egy órán belül a szolgáltatás aktiválásra kerül, miután üdvözlő üzenetet küldünk a rögzített mobiltelefonszámra. Ettől kezdve Ön már az MKB SMS (BB Mobilbank) regisztrált ügyfele.


*
Személyes ügyintézés vagy vállalati szolgáltatás igénylés esetén, fáradjon be az Önhöz legközelebbi MKB Bank fiókba, és kérje az ügyintéző segítségét vagy keresse kapcsolattartóját.

Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink

mobilapp_uj.svg

Bankolás mobilról

Az MKB Mobil Appal (korábban BB) és az MKB Mobilalkalmazással akár útközben, mobilról is bankolhat.

Részletek
netbank.svg

Online bankolás

Az MKB Internetbank (korábban BB), az MKB NetBANKár, az MKB NetBANKár Business és a Digitális fiók segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheti a pénzügyeket.

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás

Hasznos dokumentumok