Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Bankoljon úgy, ahogy a legkényelmesebb!

MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazással!

MKB Mobil App (korábban BB)

Az oldal a korábbi Budapest Bank ügyfeleknek és az új lakossági ügyfeleknek (kivéve Prémium és Private Banking) szól.

Ha eddig az MKB Mobilalkalmazást használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk, használja az MKB Mobilalkalmazást!

Tovább az MKB Mobilalkalmazáshoz
mobil_app_fuzios_hir.png
nyitó képernyő

Bankoljon okostelefonjáról!

Pénzügyei intézéséhez nem kell többé alkalmazkodni a fióki nyitvatartáshoz.

Pénzügyei bármikor, bárhonnan, sorban állás nélkül intézheti, hiszen csak az internetre és egy okostelefonra van szükség!

Nézze meg kisfilmünket az alkalmazás használatáról

Milyen előnyökkel jár?

Pénzügyek egy kézben

Kezelje pénzügyeit egy helyen az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazással.
Váltson egyszerűen biztonságosan fiókjai között és utaljon akár egy érintéssel kedvenc partnereinek.

  • Számlaadatok és infók megtekintése
  • Ügyfélválasztó
  • Megbízás és átvezetés indítása

Mobilfizetés egy érintéssel

Kapcsolja be egy gombnyomással az MKB Mobilfizetés díjmentes szolgáltatást, és használjon Android-os mobilt minden bankkártyás vásárláshoz.

  • Kényelmesebb vásárlás
  • Gyors és biztonságos működés
  • Váltson kártyái között egyszerűen

Átlátható pénzügyek minden helyzetben

Tudjon meg minden fontos információt pénzügyeiről! Ellenőrizze egyenlegeit,
keressen a számlatörténeteiben vagy tekintse meg beadott megbízásai státuszát bárhol és bármikor.

  • Megbízások megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Részletes keresés és szűrés
  • Kimutatás bevételeidről és kiadásaidról

Alkalmazás bankkártyáihoz

Igazítsa bankkártyáit élethelyzetéhez néhány érintéssel! Betéti- és hitelkártyáit kényelmesen tudja kezelni az alkalmazásban is, legyen szó kártya felfüggesztéséről, vagy vásárlási limit módosításról.

  • Készpénzfelvételi-, vásárlási- és internetes vásárlási limitmódosítás
  • Kártyaaktiválás, felfüggesztés

Azonosítás kényelmesen

Váltsa le az SMS kódokat! Használja egyszerűen az internetbankos belépés lehetőségét, ahol könnyedén azonosíthatja magát applikáció segítségével. Hasonló, kényelmes azonosítási lehetőséget kínálnak még a következő funkciók:

  • Internetbankban beküldött megbízások jóváhagyása Mobil App-al
  • Internetes vásárlás biometrikus jóváhagyással

Hogyan aktiválja az alkalmazást?

1. Letöltés

Töltse le az alkalmazást iOS
vagy Android eszközre.

2. Bejelentkezés

Jelentkezzen be felhasználónévvel és jelszóval.

3. SMS kód

Adja meg az SMS-ben kapott jóváhagyó kódot.

4. mPIN kód

Állítson be egy 6 számjegyből álló mPIN-t.

5. Kész

Bankoljon úgy, ahogy a legkényelmesebb!

Ismerje meg az alkalmazás további funkcióit

  • Ujjlenyomatos vagy mPIN kódos belépés
  • Elrejthető egyenlegek
  • Számlaszám megosztása
  • Magyar és angol nyelven elérhető
  • Kényelmes kialakítás
  • Számlakivonatok megtekintése
  • Elküldött megbízások

Kérjük, töltse ki űrlapunkat, és ossza meg velünk véleményét, észrevételeit az applikációval kapcsolatban! A beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét. Köszönjük a segítségét, mellyel hozzájárul szolgáltatásunk javításához!

E-mail címét az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük.

Online bankolás

mkb_onlinebankolas_svg.svg

MKB Internetbank (korábban BB)

Az MKB Internetbank (korábban BB) segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheti a pénzügyeket.

Részletek
mkb_mobilfizetes_svg.svg

Mobilfizetés

Fizessen Android készülékével az MKB Mobil App (korábban BB) applikációval!

Részletek
mkb_appleplay_svg.svg

Apple Pay

Fizessen Apple eszközével egyszerűen és biztonságosan az ületekben, az appokban és online!

Részletek

Miben lehetünk a segítségére?

Felhasználói kézikönyv letöltése (pdf, 12 MB)


Ellenőrizze, hogy pontosan adta-e meg az internetbank azonosítóját, jelszavát és ellenőrizze le az internet kapcsolatot, Javasoljuk, hogy több fajta internetkapcsolatot is próbáljon ki (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat). Ha továbbra sem sikerül a bejelentkezés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldje el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítóját az app@mkb.hu címre.

Elfelejtett azonosító esetén, hívja fel a TeleBank munkatársait a 06 80 350 350-es telefonszámon. Munkatársaink kérni fogják az e-pin kódot, amellyel beazonosítják és megadják az internetbank azonosítóját.

Ez az alábbi esetekben fordulhat elő:

  • A készülék nem kapcsolódik internethez - az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat).
  • Többszörös jelszórontás miatt felfüggesztették az internetbank azonosítót: ilyen esetben kérjük, hívja a TeleBankot segítségért a 06 80 350 350-es telefonszámon.
  • Az alkalmazást módosított operációs rendszerrel rendelkező készüléken indítják el. Az applikáció nem használható, ha feltörték a készülék gyári operációs rendszerét (rootolt vagy jailbreakelt).
  • Az ilyen eszköz könnyebben fertőzhető különböző adatlopó vírusokkal, ezért kockázatos pénzügyi alkalmazást telepíteni rá: ebben az esetben kérjük, állítsa vissza a készülék gyári beállításait.
  • Törölték az eszközregisztrációt vagy kijelentkeztek az alkalmazásból: ebben az esetben kérjük, jelentkezzen be újra.
  • Megszűnt az internetbank szerződése.

Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldje el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítóját az app@mkb.hu email címre.

Az alábbi elemek a mPIN kód megadásakor elkerülendők:

Megnevezés Kizárt számsorok

Azonos karakterek

Azonos számokból álló számsorok

111111, 222222, 333333, 444444, 555555, 666666, 777777, 888888, 999999, 000000

Sorozatok

Sorozatokból álló számsorok

012345, 123456, 654321, 543210

Ismétlődések

Olyan számsorok, amely valamely karakter(ek) ismétlésén alapul

121212, 131313, 101010, 696969, 112233, 445566, 123123, 007007

Palindromok

Olyan számsor amely oda és visszafelé olvasva is azonos.

123321

Minták

Olyan számsorok, amelyek valamilyen minta szerint rendeződve adhatók meg

123654, 789456, 147258, 147369, 159357, 159753, 314159

A belépés képernyő alsó részében az „Elfelejtett mPIN” gomb segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az alkalmazást. A további használathoz újra be kell jelentkezni!

Igen, a funkció beállítását követően az applikációba bármikor be lehet lépni biometrikus autentikációval. Kérjük, olvassa el figyelmesen a biometrikus azonosítással történő feloldásra vonatkozó biztonsági tanácsainkat.

A fenti esetekben javasolt törölni az eszközregisztrációt. Ezt megteheti az internetbank Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil App pontjában. Törlés után újabb bejelentkezést követően ismét használható az eszközön az alkalmazás vagy, ha az SMS az ellopott eszközre érkezik, akkor hívja fel a TeleBank munkatársait a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Ebben az esetben javasolt törölni az eszközregisztrációt, melyet megtehet:

  • A menü/beállítások menüpontban a Kijelentkezés gombbal
  • A belépés képernyő alsó részében az „Elfelejtett mPIN” gombbal
  • az internetbank felületén a Beállítások és egyéb szolgáltatások / Összes beállítás / Mobil App menüpontjában

A regisztrált eszközök az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Beállítások és egyéb szolgáltatások/Összes beállítás/Mobil App menüpontjában tekinthetők meg.

Az utalás funkció a navigációs sávról indítható el vagy ha a kedvezményezett a gyors utalás okos csempén szerepel, akkor a partnerre rátapintva elérhető a funkció, ez esetbe a kedvezményezett számlaszám a főképernyőn beállított számla és egyből a Mennyit? képernyőre navigál az alkalmazás.

Átvezetéshez indításához érintse meg a navigációs sávon az utalás funkciót, majd a Hova/Saját képernyőn válassza ki megfelelő saját számlát.

Az applikáció automatikusan azt a 7 partnert helyezi a gyakori partnerekhez, akiknek a legtöbb megbízást indította el, ez manuálisan nem módosítható, csak ha törli a partnert a partnerlistából.

Teljesítés előtt egy nappal, az applikációban indított forint megbízások az alkalmazáson belül Számlatörténet jövőbeli tranzakciói és az Elküldött megbízások között lehet visszavonni. Az adott tételre hosszan vagy a részleteiben az egyéb gombra nyomva megjelenik a Megbízás visszavonása.

Minden esetben az aktuális hirdetmény tartalmazza a mobil alkalmazásból indítható napi forint megbízási limiteket.

Ha egy gyakori partnernek utalást kezdeményezünk és a korábbi közleményt szeretnénk megadni, akkor a Miért képernyőn (ahol megadhatjuk a közleményt) lehetőségünk van választani a 3 leggyakrabban használt korábbi közlemény közül. Ha ezek között nem jelenik meg a kívánt közlemény, akkor a számlatörténetben egy korábbi megbízás (aminek megegyezik a közleménye a kívánttal) újraküldésével már a kívánt közlemény jelenik meg.

Számlatörténetét egy hónapra visszamenőleg jelenítjük meg. További adatok megtekintéséhez a számlatörténetszűrővel lehet keresni az elmúlt egy évre visszamenőleg.

A számlatörténetben a számlatörténet felirat alatt megtalálható a kereső funkció, amivel partner, címzett vagy közleményre lehet leszűrni a tételeket, amelyek időrendi sorrendbe jelennek meg. A keresés mellett jobbra a szűrés ikon található. A filterek beállíthatók az összes, kimenő vagy bejövő tételre.

A alkalmazásban elrejthető a számla egyenlege úgynevezett maszkolásos eljárással (kipontozott rész látszódik az egyenleg helyett). Ehhez lépjen be az beállítások menüpontba és kapcsolja be az Egyenlegek elrejtése funkciót. Lehetőség van eseti egyenleg felfedésre: ehhez a kipontozott részre kell tapintani, ekkor megjelenik az egyenleg.

A jövőbeli tranzakciók között az értéknapos utalások jelennek meg. Az állandó utalások és csoportos beszedések nem jelennek meg az applikációban.

A számlaszámát a bankszámlák menüpontban tekintheti meg, illetve ha rátapint a számlanévre a főképernyőn, akkor a név helyett a számlaszámát láthatja.

AA számlatörténetben többszámlás felhasználóknál a jobb felső sarokban található a számlák ikon. Az ikonra tapintva válogathat a számlái között.

A Menü/ Bankszámlák oldalon a kiválasztott számlának az IBAN száma a számla adatainál jelenik meg.

Betététi- és hitelkártyáihoz tartozó napi készpénzfelvételi-, vásárlási- és internetes vásárlási limit módosításához nyomjon a navigációs sávon a Menü-re, ezután a Bankkártyák menüpontra tapintva kiválaszthatja a kívánt kártyát, majd az adott kártya részletei képernyőn az adott limitre nyomva beírhatja a kívánt limitet. A megadható legkisebb érték minden esetben 1 Ft.

Készpénzfelvételi limitet maximum 2.000.000 Ft-ra lehet beállítani. A limitállítás gyakoriságában nincs korlátozás, azt díjmentesen, többször is megteheti egy nap folyamán díjmentesen.

Felfüggesztett, vagy első aktiválásra váró kártya esetén, nyomjon a navigációs sávon a Menü-re, ezután a Bankkártyák menüpontra nyomva kiválaszthatja az aktiválásra szánt kártyát, majd a kártya státusznál található kapcsoló segítségével állítsa a kártya státuszát aktívra.

Betéti- és hitelkártya automatikus lejárata esetén az aktiválásra váró új kártya megjelenik a mobil applikációban is. Ezzel semmi dolga nincs, mindaddig, amíg új kártyáját aktiválni nem szeretné. Ebben az esetben kérjük, olvassa el a Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat? bejegyzésünket! Amennyiben egy új kártyát aktivált, a lejárt kártyát már fogja tudni használni.

Amennyiben egy új kártyát aktivált, a lejárt kártyát már fogja tudni használni.

Igen, abban az esetben is, ha rendszerint az alkalmazásban push értesítéssel hagyja jóvá online vásárlásokat, mert Mobil App karbantartás esetén a mobiltelefonra érkező push értesítéssel való azonosítási mód nem elérhető, ezért javasoljuk minden ügyfelünknek az internetes vásárlási jelszó megadását is, amivel Mobil App karbantartás esetén is zökkenőmentesen vásárolhat online.

Szabadon választott 4 számjegyet, azok bármilyen kombinációjában. Az internetes vásárlási jelszavát jegyezze meg és tartsa titokban!

Nem, megújítás vagy újragyártás esetén nem szükséges újra beállítani a mobiltelefonra érkező push értesítéssel történő jóváhagyást, vagy új internetes vásárlási jelszót beállítani, az adott kártyához tartozó korábbi beállítások az új kártyára is érvényesek lesznek.

Banki háttérrendszer és a kártyaszolgáltató cég közötti adatcsere kommunikáció során nem elérhető a funkció. Kérjük, próbálja meg 1 órával később a funkció használatát.

Ha az egyik partnerhez képet vagy hangulatjelet csatol, akkor azt csak a készüléken lévő alkalmazásban tároljuk, de az alkalmazás háttérrendszereiben ezek nem jelennek meg. Emiatt, ha letörli az alkalmazást a készülékéről, akkor a partnereihez csatolt képek vagy hangulatjelek elvesznek. A partnerekhez beállított képek vagy hangulatjelek csak az adott készüléken jelennek, emiatt nem láthatóak:

  • Másik készüléken regisztráció után
  • Partnere alkalmazásában
  • Partnerénél az utalás részleteiben.

A partnereinek megadhat beceneveket, ekkor a Partnerek funkciónál a partnerénél a beceneve fog megjelenni. A keresőben névre és a becenévre is rákereshet. A becenevek nem jelennek meg a partnerei alkalmazásában.

A partnerek funkcióban egy adott partner részleteinél megnézheti az összes tranzakciót alapértelmezetten 30 napra visszamenőleg, de lehetőség van maximum az elmúlt 90 nap tételeit listázni. Ha más időszakra szeretne visszamenőleg szűrni, azt a számla történetben a szűrők beállításával az adott partnerre rákeresve tudja megtenni.

Megbízható kedvezményezettnek nevezzük azokat a partnereket, akiket a Mobil Appon és az Internetbankon adott hozzá a partnereihez vagy utaláskor mentett a partnerlistához. A gyakori partnereinél, az a 8 személy jelenik meg, akiknek a leggyakrabban szokott utalni.

A partnerre hosszan nyomva, megjelenik 5 funkció a partnerrel kapcsolatban, ahol törölhető, szerkeszthető, megosztható vagy akár utalás indítható számára. Ezeket a funkciókat a partnerre rányomva a jobb felső sarokban lévő egyéb gombbal is elérheti.

Jelenleg a legtöbb MKB Internetbank (korábban BB) felületén beküldött megbízás beadását jóvá lehet hagyni Mobil App segítségével SMS kód beírása helyett, kivétel az OpenAPI számlainformáció hozzáféréssel és tranzakcióval kapcsolatos jóváhagyások.

Az értesítést megnyitva, azonosítás után egy jóváhagyó oldalon mutatjuk be a jóváhagyásra beküldött megbízásokat. Magára a megbízásra tapintva megtekintheti a megbízás további részleteit is még jóváhagyás vagy elutasítás előtt.

Amennyiben nem érkezne meg az értesítés, az Internetbank felületén lehetősége van új Mobil App értesítést kiküldeni ugyanahhoz a megbízáshoz. Ha továbbra sem érkezne meg az értesítés, kérjük válassza az SMS azonosítást.

Az Ön biztonsága érdekében korlátozott időablak áll a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynia a megbízást, az Internetbank felületén lehetősége van új értesítést kiküldeni.

Amelyik készüléken beállítja az értesítéseket, arra a készülékre a megbízás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékére is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy megbízást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

Ebben az esetben automatikusan küldünk egy SMS-t egy egyszer használatos azonosítási jelszóval, amit az Internetbank felületén kell megadnia.

A szolgáltatás minden betéti vagy hitelkártya főkártyával rendelkező ügyfelünk számára elérhető. Amennyiben van élő MKB Mobil App (korábban BB) regisztrációja, és az alkalmazásba belépve látja a főkártyáit, igénybe tudja venni a szolgáltatásunkat.

Elképzelhető, hogy átmenetileg felfüggesztettük a szolgáltatást, vagy jogosultsági hiányosság merült fel. Az alkalmazáson belül a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló mellett található információs gombra tapintva jelezzük az inaktív állapot okát.

Amennyiben nem kapcsolta be a szolgáltatást, vagy készülékén nem engedélyezte az értesítések fogadását az alkalmazásunk számára, úgy előfordulhat, hogy nem kap értesítést. Kérjük, ellenőrizze, hogy a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló bekapcsolt állapotban van-e. Amennyiben igen, és továbbra sem kap értesítést, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben Önnek van betéti és hitel főkártyája is, de csak az egyik típusú kártyára kap értesítést a másikra pedig SMS kódot, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hogy segíteni tudjanak a jogosultságok megfelelő beállításában.

Az értesítést megnyitva, azonosítás után lehetősége van elutasítani a tranzakciót, és értesíteni tudja erről a Telebankon munkatársainkat, ha úgy érzi, a kártyaadatai nincsenek biztonságban.

Amennyiben a jóváhagyási folyamatban volt, és az értesítés megnyitása után valamiért bezárta az alkalmazást, sajnos nincs lehetősége a jóváhagyási ablak újra előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Amennyiben az értesítés kitörlésre kerül, úgy sajnos nincs lehetőség az értesítés újbóli előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Az Ön biztonsága érdekében egy korlátozott időablak áll rendelkezésére a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynia vagy elutasítania a vásárlást, úgy egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Amelyik készüléken beállítja az értesítéseket, arra a készülékre a vásárlás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékére is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy vásárlást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

Abban az esetben, ha az MKB Mobil App (Korábban BB) éppen karbantartás alatt áll, vásárlásakor automatikusan egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Elképzelhető, hogy kártyája felfüggesztett állapotban van, vagy a kártyájához beállított Internetes vásárlási limit felett próbál vásárolni. Kérjük, lépjen be a MKB Mobil App (Korábban BB) felületére, és a kártyája részleteinél ellenőrizze kártyái beállításait. Ha mindent rendben talál, kérjük, hívja telebankos munkatársaink.

Igen, de ehhez bizonyos ügyfélszintű beállítások szükségesek. Amennyiben Ön társkártyabirtokos – azaz a plasztikkártyán az Ön neve szerepel –, ha rendelkezik hasonló típusú (betéti vagy hitel) főkártyával, a társkártyás vásárlásaira is meg fognak érkezni az értesítések. Amennyiben Önnek csak társkártyája van, abban az esetben kérjük, kérje ügyintézőink segítségét, hogy az Internetbank ügyfélfiókjával elérhesse a szolgáltatásunkat.

A funkciók használatához a navigációs sáv és az okos csempék nyújtanak segítséget és gyors elérhetőséget.

A számlaszám megosztásához tartsa hosszan nyomva a kezdőképernyőn (2-3 másodperc) a kiválasztott számlát, amíg az operációs rendszer beépített megosztási modulja fel nem ugrik. Itt válassza ki a kívánt megosztási módot, ahol a következő adatok fognak megjelenni: Számla tulajdonos neve, számlaszáma és számlavezető bank neve.

Ezen funkció aktiválásához lépjen Menü/Beállítások menüpontba, ezután az első lehetőségre nyomva tudja megadni a kívánt nyelvet. Nyelvváltás után újra be kell jelentkezni.

Amennyiben egy Internetbank felhasználóhoz különböző fiókokat kapcsolt, akkor a menü / Beállítások / Ügyfélválasztó gomb segítségével tudja előhívni az ügyfélváltó menüt, ahol a felhasználójához kapcsolt fiókok láthatók. Ha nem látja ezt a lehetőséget, kérjük, fáradjon be bármelyik MKB Bank fiókba, ahol azonosítás után díjmentesen hozzárendelik felhasználó a fiókját.

Érintse meg a navigációs sávon a Menü funkciót, ezután a jobb felső sarokban a Kilépés gomb segítségével kiléphet az alkalmazásból.

Ezen funkció aktiválásához lépjen a Menü / Beállítások menüpontba és a Biometrikus azonosítás csúszka elhúzásával tudja bekapcsolni a másodlagos autentikációt. A funkció aktiválásához kérjük, fogadja el az ezzel kapcsolatos nyilatkozatot.

Kezdőlapon a jobb felsős sarokban lévő számla ikonra tapintva kiválaszthatja, hogy melyik számláját szeretné használni, a sorrend szerkesztőben beállítható az alapértelmezett számla, de az is hogy minden alkalommal megjelenjen a belépéskor a számlaválasztó.

Igen, a jobbra csúsztatás gesztus (backswipe), mint alapvető iOS navigáció használható az alkalmazás felületén is.

Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kéri, akkor azt megfelelő körültekintéssel használja, ne adja ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetősége, időközönként váltson mPIN kódot.

Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezze, ha telefonja csak az Ön biometrikus azonosítójának adatait tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használja ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléke védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használj képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepítse, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store, Apple Store, Huawei App Gallery.

Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használ (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsolja ki ezeket.

Az alkalmazást lehetőleg ne használja nyilvános helyen, és figyeljen a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).

MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után vagy a készülék felébresztésével, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.

A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek valamint a mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.

Amennyiben ellopták vagy elhagyja a készülékét, mielőbb vegye fel a kapcsolatot a TeleBank munkatársaival a díjmentesen hívható 06 80 350 350-es számon, kollégáink távolról is inaktiválni tudják a szolgáltatást.

A funkció előfeltételei, hogy a felhasználó már rendelkezik alkalmazásban beregisztrált készülékkel.

Igen, az Internetbank belépés funkció mellett továbbra is van lehetőség az internetbank azonosítóval és jelszót megadva SMS azonosítással belépni az Internetbank felületére.

A Menün belül az Internetbank belépés lehetőséggel, okos csempével a kezdőlapról vagy a belépési képernyőn.

  • Android operációs rendszerrel működő készüléken a kivonatok megoszthatók különböző PDF olvasó alkalmazásokkal. Ezekben az alkalmazásokban legtöbb esetben megtalálható a letöltés lehetősége.
  • iOS operációs rendszerrel működő készüléken a felugró megosztási panelben a „Mentés a Fájlokba” lehetőséggel menthető a kivonat a készülékre.

  • Év: A kivonat létrehozásának évét mutatja
  • Szám: A kivonat sorszámát a létrehozásának évében
  • Dátum: A létrehozásának pontos dátumát

Kényelmesebbé és könnyebbé teszik az utalást a másodlagos számlaazonosítók. Míg korábban az utaláshoz szükség volt a kedvezményezett 16 vagy 24 jegyű bankszámlaszámára, addig az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetésével elég a fogadó fél számlavezető banknál előzetesen regisztrált másodlagos számlaazonosítóját (pl. mobiltelefonszám, e-mail cím, adószám, adóazonosító jel) megadnia.

A másodlagos azonosítók kezelése csak azoknak a felhasználóknak érhető el, akik egyedüli aláírói joggal rendelkeznek valamely Budapest Banknál vezetett számlájuk felett. Azonban adott számlához rögzített aktuális és korábbi azonosítók listája megtekinthető bármely más jogosultsággal rendelkező felhasználó számára.

Minden IBAN számmal ellátott fizetési számlához lehet másodlagos azonosítót rögzíteni, így a deviza számlákhoz is.

Egy másodlagos számlaazonosítót (például e-mail címet) kizárólag egyetlen bankszámlához lehet regisztrálni, azonban egy bankszámlához több másodlagos számlaazonosító típus is tartozhat (azaz például e-mail cím és mobiltelefonszám is). Az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazásban egy azonosító típusból jelenleg kizárólag egy darab rögzíthető egy számlához. Amennyiben több email típusú azonosítót is megadna, kérjük, lépjen be az MKB Internetbank (korábban BB) felületre vagy fáradjon el az Önhöz legközelebb eső fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére.

A másodlagos azonosítók számlakapcsolata egy évig érvényes. A lejárata előtt szükséges megújítania. A megújítás legegyszerűbb módja az azonosító törlése és újra regisztrálása, melyet pár lépésben elvégezhet az applikációban Bankszámlák menüpontban, vagy kérjük, fáradjon el az Önhhöz legközelebb eső fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére.

Töltse le díjmentesen az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazást

App Store

4,5 /5

15+ E értékelés

Töltsd le az AppStore-ból!

Google Play

4,6 /5

11+ E értékelés

Töltsd le a GooglePlay-ből!