VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! TeleBank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

MBH Bank App (korábban BB)

Az oldal a korábbi Budapest Bank ügyfeleknek és az új lakossági ügyfeleknek (kivéve Prémium és Private Banking) szól.

Ha eddig az MKB Mobilalkalmazást használtad, vagy 2022. április 1. után lettél lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk, használd az MBH Bank App (korábban MKB) applikációt!

exBB app egyenleg nem látható.png
nyitó képernyő

Bankolj okostelefonodról!

Pénzügyeid intézéséhez nem kell többé alkalmazkodnod a fióki nyitvatartáshoz.

Pénzügyeidet bármikor, bárhonnan, sorban állás nélkül intézheted, hiszen csak az internetre és egy okostelefonra van szükséged!

Milyen előnyökkel jár?

Pénzügyeid egy kézben

Kezeld pénzügyeidet egy helyen az MBH Bank App (korábban BB) alkalmazással.
Válts egyszerűen biztonságosan fiókjaid között és utalj akár egy érintéssel kedvenc partnereidnek.

  • Számlaadatok és infók megtekintése
  • Ügyfélválasztó
  • Megbízás és átvezetés indítása

Mobilfizetés egy érintéssel

Kapcsold be egy gombnyomással az MBH Mobilfizetés (korábban BB) díjmentes szolgáltatást, , és használd Android-os mobilodat minden bankkártyás vásárláshoz.

  • Kényelmesebb vásárlás
  • Gyors és biztonságos működés
  • Válts kártyáid között egyszerűen

Átlátható pénzügyek minden helyzetben

Tudj meg minden fontos információt pénzügyeidről! Ellenőrizd egyenlegeidet,
keress a számlatörténeteidben vagy tekintsd meg beadott megbízásaid státuszait bárhol és bármikor.

  • Megbízások megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Részletes keresés és szűrés
  • Kimutatás bevételeidről és kiadásaidról

Alkalmazás bankkártyáidhoz

Igazítsd bankkártyáidat élethelyzetedhez néhány érintéssel! Betéti- és hitelkártyáidat kényelmesen tudod kezelni az alkalmazásban is, legyen szó kártya felfüggesztéséről, vagy vásárlási limit módosításról.

  • Készpénzfelvételi-, vásárlási- és internetes vásárlási limitmódosítás
  • Kártyaaktiválás, felfüggesztés

Azonosítás kényelmesen

Váltsd le az SMS kódokat! Használd egyszerűen az internetbankos belépés lehetőségét, ahol könnyedén azonosíthatod magadat applikáció segítségével. Hasonló, kényelmes azonosítási lehetőséget kínálnak még a következő funkciók:

  • Internetbankban beküldött megbízások jóváhagyása Mobil App-al
  • Internetes vásárlás biometrikus jóváhagyással

Hogyan aktiváld az alkalmazást?

1

Letöltés

Töltsd le az alkalmazást iOS, Android vagy HMS eszközre.

2

Bejelentkezés

Jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.

3

SMS kód

Add meg az SMS-ben kapott jóváhagyó kódot.

4

mPIN kód

Állíts be egy 6 számjegyből álló mPIN-t.

5

Kész

Bankolj úgy, ahogy a legkényelmesebb!

Ismerd meg az alkalmazás további funkcióit

  • Ujjlenyomatos vagy mPIN kódos belépés
  • Elrejthető egyenlegek
  • Számlaszám megosztása
  • Magyar és angol nyelven elérhető
  • Számlakivonatok megtekintése
  • Elküldött megbízások

Kérjük, töltsd ki űrlapunkat, és osszd meg velünk véleményed, észrevételeid az applikációval kapcsolatban! A beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét. Köszönjük a segítséged, mellyel hozzájárulsz szolgáltatásunk javításához!

E-mail címed az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük.

Online bankolás

MBH Bank App (korábban BB)

Az MBH Netbank (korábban BB) segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheted a pénzügyeidet.

Mobilfizetés

Fizess Android készülékeddel az MBH Bank App (korábban BB) applikációval!

Apple Pay

Fizess Apple eszközöddel egyszerűen és biztonságosan az üzletekben, az appokban és online!

Összes digitális szolgáltatás

Miben lehetünk a segítségedre?

Felhasználói kézikönyv letöltése (pdf, 12 MB)


Ellenőrizd, hogy pontosan adta-e meg az MBH Netbank (korábban BB) azonosítódat, jelszavadat és ellenőrizd le az internet kapcsolatot, Javasoljuk, hogy több fajta internetkapcsolatot is próbálj ki (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat). Ha továbbra sem sikerül a bejelentkezés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldd el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítódat az app@mbhbank.hu címre.

Elfelejtett azonosító esetén, hívd fel a Telebank munkatársait a 06 80 350 350-es telefonszámon. Munkatársaink kérni fogják az e-pin kódot, amellyel beazonosítanak és megadják az MBH Netbank (korábban BB) azonosítódat.

Ez az alábbi esetekben fordulhat elő:

  • A készülék nem kapcsolódik internethez - az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat).
  • Többszörös jelszórontás miatt felfüggesztették az MBH Netbank (korábban BB) azonosítót: ilyen esetben kérjük, hívd a Telebankot segítségért a 06 80 350 350-es telefonszámon.
  • Az alkalmazást módosított operációs rendszerrel rendelkező készüléken indítják el. Az applikáció nem használható, ha feltörték a készülék gyári operációs rendszerét (rootolt vagy jailbreakelt).
  • Az ilyen eszköz könnyebben fertőzhető különböző adatlopó vírusokkal, ezért kockázatos pénzügyi alkalmazást telepíteni rá: ebben az esetben kérjük, állítsd vissza a készülék gyári beállításait.
  • Törölték az eszközregisztrációt vagy kijelentkeztek az alkalmazásból: ebben az esetben kérjük, jelentkezz be újra.
  • Megszűnt az MBH Netbank (korábban BB) szerződésed.

Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldd el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítódat az app@mbhbank.hu email címre.

Az alábbi elemek a mPIN kód megadásakor elkerülendők:

Megnevezés Kizárt számsorok

Azonos karakterek

Azonos számokból álló számsorok

111111, 222222, 333333, 444444, 555555, 666666, 777777, 888888, 999999, 000000

Sorozatok

Sorozatokból álló számsorok

012345, 123456, 654321, 543210

Ismétlődések

Olyan számsorok, amely valamely karakter(ek) ismétlésén alapul

121212, 131313, 101010, 696969, 112233, 445566, 123123, 007007

Palindromok

Olyan számsor amely oda és visszafelé olvasva is azonos.

123321

Minták

Olyan számsorok, amelyek valamilyen minta szerint rendeződve adhatók meg

123654, 789456, 147258, 147369, 159357, 159753, 314159

A belépés képernyő alsó részében az „Elfelejtett mPIN” gomb segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az alkalmazást. A további használathoz újra be kell jelentkezni!

Igen, a funkció beállítását követően az applikációba bármikor be lehet lépni biometrikus autentikációval. Kérjük, olvasd el figyelmesen a biometrikus azonosítással történő feloldásra vonatkozó biztonsági tanácsainkat.

A fenti esetekben javasolt törölni az eszközregisztrációt. Ezt megteheted az MBH Netbank (korábban BB) Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil App pontjában. Törlés után újabb bejelentkezést követően ismét használható az eszközön az alkalmazás vagy, ha az SMS az ellopott eszközre érkezik, akkor hívd fel a Telebank munkatársait a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Ebben az esetben javasolt törölni az eszközregisztrációt, melyet megtehetsz:

  • A menü/beállítások menüpontban a Kijelentkezés gombbal
  • A belépés képernyő alsó részében az „Elfelejtett mPIN” gombbal
  • az MBH Netbank (korábban BB) felületén a Beállítások és egyéb szolgáltatások / Összes beállítás / Mobil App menüpontjában

A regisztrált eszközök az MBH Netbank (korábban BB) felületén a Beállítások és egyéb szolgáltatások/Összes beállítás/Mobil App menüpontjában tekinthetők meg.

Az utalás funkció a navigációs sávról indítható el vagy ha a kedvezményezett a gyors utalás okos csempén szerepel, akkor a partnerre rátapintva elérhető a funkció, ez esetbe a kedvezményezett számlaszám a főképernyőn beállított számla és egyből a Mennyit? képernyőre navigál az alkalmazás.

Átvezetéshez indításához érintsd meg a navigációs sávon az utalás funkciót, majd a Hova/Saját képernyőn válaszd ki megfelelő saját számlád.

Az applikáció automatikusan azt a 7 partnert helyezi a legutóbbi partnerekhez, akiknek a legutóbbi megbízást indítottad el, ez manuálisan nem módosítható, csak ha törlöd a partnert a partnerlistából.

Teljesítés előtt egy nappal, az applikációban indított forint megbízások az alkalmazáson belül Számlatörténet jövőbeli tranzakciói és az Elküldött megbízások között lehet visszavonni. Az adott tételre hosszan vagy a részleteiben az egyéb gombra nyomva megjelenik a Megbízás visszavonása.

Minden esetben az aktuális hirdetmény tartalmazza a mobil alkalmazásból indítható napi forint megbízási limiteket.

Ha egy partnernek utalást kezdeményezünk és a korábbi közleményt szeretnénk megadni, akkor a Miért képernyőn (ahol megadhatjuk a közleményt) lehetőségünk van választani a 3 leggyakrabban használt korábbi közlemény közül. Ha ezek között nem jelenik meg a kívánt közlemény, akkor a számlatörténetben egy korábbi megbízás (aminek megegyezik a közleménye a kívánttal) újraküldésével már a kívánt közlemény jelenik meg.

Számlatörténetet egy hónapra visszamenőleg jelenítjük meg. További adatok megtekintéséhez a számlatörténetszűrővel lehet keresni az elmúlt egy évre visszamenőleg.

A számlatörténetben a számlatörténet felirat alatt megtalálható a kereső funkció, amivel partner, címzett vagy közleményre lehet leszűrni a tételeket, amelyek időrendi sorrendbe jelennek meg. A keresés mellett jobbra a szűrés ikon található. A filterek beállíthatók az összes, kimenő vagy bejövő tételre.

A alkalmazásban elrejthető a számla egyenlege úgynevezett maszkolásos eljárással (kipontozott rész látszódik az egyenleg helyett). Ehhez lépj be a beállítások menüpontba és kapcsold be az Egyenlegek elrejtése funkciót. Lehetőség van eseti egyenleg felfedésre: ehhez a kipontozott részre kell tapintani, ekkor megjelenik az egyenleg.

A jövőbeli tranzakciók között az értéknapos utalások jelennek meg. Az állandó utalások és csoportos beszedések nem jelennek meg az applikációban.

A számlaszámodat a bankszámlák menüpontban tekintheted meg, illetve ha rátapintasz a számlanévre a főképernyőn, akkor a név helyett a számlaszámodat láthatod.

A számlatörténetben többszámlás felhasználóknál a jobb felső sarokban található a számlák ikon. Az ikonra tapintva válogathatsz a számláid között.

A Menü/ Bankszámlák oldalon a kiválasztott számlának az IBAN száma a számla adatainál jelenik meg.

Betététi- és hitelkártyáihoz tartozó napi készpénzfelvételi-, vásárlási- és internetes vásárlási limit módosításához nyomj a navigációs sávon a Menü-re, ezután a Bankkártyák menüpontra tapintva kiválaszthatod a kívánt kártyát, majd az adott kártya részletei képernyőn az adott limitre nyomva beírhatod a kívánt limitet. A megadható legkisebb érték minden esetben 1 Ft.

Készpénzfelvételi limitet maximum 2.000.000 Ft-ra lehet beállítani. A limitállítás gyakoriságában nincs korlátozás, azt díjmentesen, többször is megteheted egy nap folyamán díjmentesen.

Felfüggesztett, vagy első aktiválásra váró kártya esetén, nyomj a navigációs sávon a Menü-re, ezután a Bankkártyák menüpontra nyomva kiválaszthatod az aktiválásra szánt kártyát, majd a kártya státusznál található gomb segítségével állítsd a kártya státuszát aktívra.

Betéti- és hitelkártya automatikus lejárata esetén az aktiválásra váró új kártya megjelenik a mobil applikációban is. Ezzel semmi dolgod nincs, mindaddig, amíg új kártyádat aktiválni nem szeretnéd. Ebben az esetben kérjük, olvasd el a Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat? bejegyzésünket! Amennyiben egy új kártyát aktiváltál, a lejárt kártyát már nem fogod tudni használni.

Amennyiben egy új kártyát aktiváltál, a lejárt kártyát már nem fogod tudni használni.

Igen, abban az esetben is, ha rendszerint az alkalmazásban push értesítéssel hagyod jóvá online vásárlásokat, mert az MBH Bank App (korábban BB) karbantartása esetén a mobiltelefonra érkező push értesítéssel való azonosítási mód nem elérhető, ezért javasoljuk minden ügyfelünknek az internetes vásárlási jelszó megadását is, amivel az MBH Bank App (korábban BB) karbantartása esetén is zökkenőmentesen vásárolhatsz online.

Szabadon választott 4 számjegyet, azok bármilyen kombinációjában. Az internetes vásárlási jelszavadat jegyezd meg és tartsd titokban!

Nem, megújítás vagy újragyártás esetén nem szükséges újra beállítani a mobiltelefonra érkező push értesítéssel történő jóváhagyást, vagy új internetes vásárlási jelszót beállítani, az adott kártyához tartozó korábbi beállítások az új kártyára is érvényesek lesznek.

Banki háttérrendszer és a kártyaszolgáltató cég közötti adatcsere kommunikáció során nem elérhető a funkció. Kérjük, próbáld meg 1 órával később a funkció használatát.

Ha az egyik partnerhez képet vagy hangulatjelet csatolsz, akkor azt csak a készüléken lévő alkalmazásban tároljuk, de az alkalmazás háttérrendszereiben ezek nem jelennek meg. Emiatt, ha letörlöd az alkalmazást a készülékedről, akkor a partnereidhez csatolt képek vagy hangulatjelek elvesznek. A partnerekhez beállított képek vagy hangulatjelek csak az adott készüléken jelennek, emiatt nem láthatóak:

  • Másik készüléken regisztráció után
  • Partnereid alkalmazásában
  • Partnereidnél az utalás részleteiben.

A partnereidnek megadhatsz beceneveket, ekkor a Partnerek funkciónál a partnerénél a beceneve fog megjelenni. A keresőben névre és a becenévre is rákereshetsz. A becenevek nem jelennek meg a partnereid alkalmazásában.

A partnerek funkcióban egy adott partner részleteinél megnézheted az összes tranzakciót alapértelmezetten 30 napra visszamenőleg, de lehetőség van maximum az elmúlt 90 nap tételeit listázni. Ha más időszakra szeretnél visszamenőleg szűrni, azt a számla történetben a szűrők beállításával az adott partnerre rákeresve tudod megtenni.

Megbízható kedvezményezettnek nevezzük azokat a partnereket, akiket az MBH Bank App (korábban BB) applikációban és az MBH Netbank (korábban BB) alkalmazásban adtál hozzá a partnereidhez vagy utaláskor mentettél a partnerlistádhoz. A legutóbbi partnereidnél, az a 7 személy jelenik meg, akiknek a legutóbb utaltál.

A partnerre hosszan nyomva, megjelenik 5 funkció a partnerrel kapcsolatban, ahol törölhető, szerkeszthető, megosztható vagy akár utalás indítható számára. Ezeket a funkciókat a partnerre rányomva a jobb felső sarokban lévő egyéb gombbal is elérheted.

Fizetési kérelem indítására és fogadására a hét minden napján, napi 24 órában lehetőséged van.

A fizetési kérelem küldésének és fogadásának nincs díja. Az fizetési kérelem indítása a bevezetést követően visszavonásig díjmentes – a díjakat mindig az aktuális számlavezetési hirdetmények tartalmazzák. Továbbá a fizetési kérelem jóváhagyása útján kezdeményezett azonnali utalás, valamint a már elküldött fizetési kérelem visszahívása visszavonásig díjmentes. (https://www.mbhbank.hu/lakossagi/szamlavezetes)

Az indított fizetési kérelmeknél a tranzakció jóváhagyása után nem módosítható a lejárati dátum. Ez azt jelenti, hogy ha az elküldött fizetési kérelemre a fogadó fél nem válaszolt a lejárati határidőn belül, nincs lehetőség a hosszabbításra. A fogadott fizetési kérelemnél nincs lehetőség a lejárati dátum módosítására.

Ilyen esetben kérd meg a fogadó partnert, hogy utalja vissza az összeget, vagy az eddigi gyakorlatnak megfelelően a bankfiókban kell benyújtani a visszahívási kérelmet a megadott formanyomtatvány kitöltésével. A visszahívás díjköteles.

Fizetési kérelem indítására és fogadására az MBH Netbank (korábban BB) és az MBH Bank App (korábban BB) alkalmazásban van lehetőség.

Jelenleg a legtöbb MBH Netbank (korábban BB) felületén beküldött megbízás beadását jóvá lehet hagyni MBH Bank App (korábban BB) segítségével SMS kód beírása helyett, kivétel az OpenAPI számlainformáció hozzáféréssel és tranzakcióval kapcsolatos jóváhagyások.

Az értesítést megnyitva, azonosítás után egy jóváhagyó oldalon mutatjuk be a jóváhagyásra beküldött megbízásokat. Magára a megbízásra tapintva megtekintheted a megbízás további részleteit is még jóváhagyás vagy elutasítás előtt.

Amennyiben nem érkezne meg az értesítés, az MBH Netbank (korábban BB) felületén lehetőséged van új MBH Bank App (korábban BB) értesítést kiküldeni ugyanahhoz a megbízáshoz. Ha továbbra sem érkezne meg az értesítés, kérjük, válaszd az SMS azonosítást.

Biztonságod érdekében korlátozott időablak áll a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynod a megbízást, az MBH Netbank (korábban BB) felületén lehetőséged van új értesítést kiküldeni.

Amelyik készüléken beállítod az értesítéseket, arra a készülékre a megbízás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékedre is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy megbízást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

Ebben az esetben automatikusan küldünk egy SMS-t egy egyszer használatos azonosítási jelszóval, amit az MBH Netbank (korábban BB) felületén kell megadnod.

A szolgáltatás minden betéti vagy hitelkártya főkártyával rendelkező ügyfelünk számára elérhető. Amennyiben van élő MBH Bank App (korábban BB) regisztrációd, és az alkalmazásba belépve látod a főkártyáidat, igénybe tudod venni a szolgáltatásunkat.

Elképzelhető, hogy átmenetileg felfüggesztettük a szolgáltatást, vagy jogosultsági hiányosság merült fel. Az alkalmazáson belül a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló mellett található információs gombra tapintva jelezzük az inaktív állapot okát.

Amennyiben nem kapcsoltad be a szolgáltatást, vagy készülékeden nem engedélyezted az értesítések fogadását az alkalmazásunk számára, úgy előfordulhat, hogy nem kapsz értesítést. Kérjük, ellenőrizd, hogy a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló bekapcsolt állapotban van-e. Amennyiben igen, és továbbra sem kapsz értesítést, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben van betéti és hitel főkártyád is, de csak az egyik típusú kártyára kapsz értesítést a másikra pedig SMS kódot, úgy kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat, hogy segíteni tudjanak a jogosultságok megfelelő beállításában.

Az értesítést megnyitva, azonosítás után lehetőséged van elutasítani a tranzakciót, és értesíteni tudod erről a Telebankon munkatársainkat, ha úgy érzed, a kártyaadataid nincsenek biztonságban.

Amennyiben a jóváhagyási folyamatban voltál, és az értesítés megnyitása után valamiért bezártad az alkalmazást, sajnos nincs lehetőséged a jóváhagyási ablak újra előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámodra. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szükséged lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszavad megadására is.

Amennyiben az értesítés kitörlésre kerül, úgy sajnos nincs lehetőséged az értesítés újbóli előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámodra. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szükséged lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadására is.

Biztonságod érdekében egy korlátozott időablak áll rendelkezésedre a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynod vagy elutasítanod a vásárlást, úgy egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámodra. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szükséged lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszavad megadására is.

Amelyik készüléken beállítod az értesítéseket, arra a készülékre a vásárlás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékedre is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy vásárlást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

Abban az esetben, ha az MBH Bank App (korábban BB) éppen karbantartás alatt áll, vásárlásakor automatikusan egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámodra. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szükséged lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszavad megadására is.

Elképzelhető, hogy kártyád felfüggesztett állapotban van, vagy a kártyádhoz beállított Internetes vásárlási limit felett próbálsz vásárolni. Kérjük, lépj be az MBH Bank App (korábban BB) felületére, és a kártyád részleteinél ellenőrizd kártyáid beállításait. Ha mindent rendben találsz, kérjük, hívd telebankos munkatársaink.

Igen, de ehhez bizonyos ügyfélszintű beállítások szükségesek. Amennyiben társkártyabirtokos vagy – azaz a plasztikkártyán a neved szerepel –, ha rendelkezel hasonló típusú (betéti vagy hitel) főkártyával, a társkártyás vásárlásaidra is meg fognak érkezni az értesítések. Amennyiben csak társkártyád van, abban az esetben kérjük, kérd ügyintézőink segítségét, hogy az MBH Netbank (korábban BB) ügyfélfiókoddal elérhesd a szolgáltatásunkat.

A funkciók használatához a navigációs sáv és az okos csempék nyújtanak segítséget és gyors elérhetőséget.

A számlaszám megosztásához tartsd hosszan nyomva a kezdőképernyőn (2-3 másodperc) a kiválasztott számlát, amíg az operációs rendszer beépített megosztási modulja fel nem ugrik. Itt válaszd ki a kívánt megosztási módot, ahol a következő adatok fognak megjelenni: Számla tulajdonos neve, számlaszáma és számlavezető bank neve.

Ezen funkció aktiválásához lépj a Menü/Beállítások menüpontba, ezután az első lehetőségre nyomva tudod megadni a kívánt nyelvet. Nyelvváltás után újra be kell jelentkezned.

Amennyiben egy MBH Netbank (korábban BB) felhasználóhoz különböző fiókokat kapcsoltál, akkor a menü / Beállítások / Ügyfélválasztó gomb segítségével tudod előhívni az ügyfélváltó menüt, ahol a felhasználódhoz kapcsolt fiókok láthatók. Ha nem látod ezt a lehetőséget, kérjük, fáradj be bármelyik MBH Bank fiókba, ahol azonosítás után díjmentesen hozzárendelik felhasználó fiókodat.

Érintsd meg a navigációs sávon a Menü funkciót, ezután a jobb felső sarokban a Kilépés gomb segítségével kiléphetsz az alkalmazásból.

Ezen funkció aktiválásához lépj a Menü / Beállítások menüpontba és a Biometrikus azonosítás csúszka elhúzásával tudod bekapcsolni a másodlagos autentikációt. A funkció aktiválásához kérjük, fogadd el az ezzel kapcsolatos nyilatkozatot.

Kezdőlapon a jobb felsős sarokban lévő számla ikonra tapintva kiválaszthatod, hogy melyik számládat szeretnéd használni, a sorrend szerkesztőben beállítható az alapértelmezett számla, de az is hogy minden alkalommal megjelenjen a belépéskor a számlaválasztó.

Igen, a jobbra csúsztatás gesztus (backswipe), mint alapvető iOS navigáció használható az alkalmazás felületén is.

Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kér, akkor azt megfelelő körültekintéssel használd, ne add ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetőséged, időközönként válts mPIN kódot.

Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezd, ha telefonod csak a Te biometrikus azonosítódnak adatait tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használod ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléked védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használj képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepíts, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store, Apple Store, Huawei AppGallery.

Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használsz (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsold ki ezeket.

Az alkalmazást lehetőleg ne használd nyilvános helyen, és figyelj a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).

MBH Bank App (korábban BB) alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után vagy a készülék felébresztésével, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.

A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek valamint a mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.

Amennyiben ellopták vagy elhagytad a készüléked, mielőbb vedd fel a kapcsolatot a Telebank munkatársaival a díjmentesen hívható 06 80 350 350-es számon, kollégáink távolról is inaktiválni tudják a szolgáltatást.

A funkció előfeltételei, hogy a felhasználó már rendelkezik alkalmazásban beregisztrált készülékkel.

Igen, az MBH Netbank (korábban BB) belépés funkció mellett továbbra is van lehetőség az MBH Netbank (korábban BB) azonosítóval és jelszót megadva SMS azonosítással belépni az MBH Netbank (korábban BB) felületére.

A Menün belül az Internetbank belépés lehetőséggel, okos csempével a kezdőlapról vagy a belépési képernyőn.

  • Android operációs rendszerrel működő készüléken a kivonatok megoszthatók különböző PDF olvasó alkalmazásokkal. Ezekben az alkalmazásokban legtöbb esetben megtalálható a letöltés lehetősége.
  • iOS operációs rendszerrel működő készüléken a felugró megosztási panelben a „Mentés a Fájlokba” lehetőséggel menthető a kivonat a készülékre.

  • Év: A kivonat létrehozásának évét mutatja
  • Szám: A kivonat sorszámát a létrehozásának évében
  • Dátum: A létrehozásának pontos dátumát

Kényelmesebbé és könnyebbé teszik az utalást a másodlagos számlaazonosítók. Míg korábban az utaláshoz szükség volt a kedvezményezett 16 vagy 24 jegyű bankszámlaszámára, addig az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetésével elég a fogadó fél számlavezető banknál előzetesen regisztrált másodlagos számlaazonosítóját (pl. mobiltelefonszám, e-mail cím, adószám, adóazonosító jel) megadnod.

A másodlagos azonosítók kezelése csak azoknak a felhasználóknak érhető el, akik egyedüli aláírói joggal rendelkeznek valamely MBH Banknál vezetett számlájuk felett. Azonban adott számlához rögzített aktuális és korábbi azonosítók listája megtekinthető bármely más jogosultsággal rendelkező felhasználó számára.

Minden IBAN számmal ellátott fizetési számlához lehet másodlagos azonosítót rögzíteni, így a deviza számlákhoz is.

Egy másodlagos számlaazonosítót (például e-mail címet) kizárólag egyetlen bankszámlához lehet regisztrálni, azonban egy bankszámlához több másodlagos számlaazonosító típus is tartozhat (azaz például e-mail cím és mobiltelefonszám is). Az MBH Bank App (korábban BB) alkalmazásban egy azonosító típusból jelenleg kizárólag egy darab rögzíthető egy számlához. Amennyiben több email típusú azonosítót is megadnál, kérjük, lépj be az MBH Netbank (korábban BB) felületre vagy fáradj el a Hozzád legközelebb eső fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre.

A másodlagos azonosítók számlakapcsolata egy évig érvényes. A lejárata előtt szükséges megújítania. A megújítás legegyszerűbb módja az azonosító törlése és újra regisztrálása, melyet pár lépésben elvégezhetsz az applikációban Bankszámlák menüpontban, vagy kérjük, fáradj el a Hozzád legközelebb eső fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre.

Töltsd le díjmentesen az MBH Bank App (korábban BB) alkalmazást

App Store

4,5 /5

15+ E értékelés

Töltsd le az AppStore-ból!

Google Play

4,6 /5

11+ E értékelés

Töltsd le a GooglePlay-ből!