Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Apple Pay

Fizessen Apple eszközével egyszerűen és biztonságosan az üzletekben, az appokban és online!


Ha eddig a Budapest Bank álta nyújtott Apple Pay szolgáltatást használta, vagy ha 101-es banki azonosítóval rendelkező számlához kapcsolódó bankkártyája van.


Ha eddig az MKB Bank által nyújtott Apple Pay szolgáltatást használta, vagy ha 103-as banki azonosítóval rendelkező számlához kapcsolódó bankkártyája van.

Segítünk eligazodni!

Milyen esetben válassza a korábban Budapest Bank által nyújtott Apple Pay szolgáltatást?

  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 101. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésben találja.)
  • Ha 2022. április 1. után nyitotta az első lakossági bankszámláját, de nem Prémium vagy Private banking számlacsomag keretében.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 409360, 510019, 525642, 547425 vagy 557704 számokkal kezdődik.

Milyen esetben válassza a korábban is MKB által nyújtott Apple Pay szolgáltatást?

  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103 és 2022. április 1. után nyitotta az első mikro-, kis-, vagy középvállalati számláját, vagy lett lakossági Private Banking vagy Prémium ügyfél.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 533418, 540719, 540720, 542436 vagy 547337 számokkal kezdődik.

Kapcsolódó szolgáltatásaink

mobilfizetés.svg

Bankolás mobilról

Az MKB Mobil Appal (korábban BB) és az MKB Mobilalkalmazással akár útközben, mobilról is bankolhat.

Részletek
netbank.svg

Online bankolás

Az MKB Internetbank (korábban BB), az MKB NetBANKár, az MKB NetBANKár Business és a Digitális fiók segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheti a pénzügyeket.

Részletek