Ugrás a tartalomhoz

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Az MKB Bank Nyrt. tájékoztatja Ügyfeleit, hogy az mkb.hu/digitalis-fiok oldalon elérhető szolgáltatások közül technikai okokból felfüggesztettük a belépés után elérhető telefonszám módosítás és fióktörlés funkciókat. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Üzletszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár és az MKB Mobilalkalmazás 2023. 03.17-én 22:00 és 23:00 óra között nem lesz elérhető. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fiókok és ATM-ekKérjen időpontot! TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Árfolyamok


Csoportos Extra Biztosítás

Igényelje most

CSOPORTOS EXTRA biztosítás

Napjainkban egyre többen és egyre többet vagyunk jelen a digitális térben, egyre többet vásárolunk online, amely legalább annyi veszélyt rejt magában, mint amennyi előnnyel jár. A bankkártyahasználattal, az online tranzakciókkal illetve a digitális jelenlétünkkel kapcsolatos tevékenységekben rejlő kockázatok lefedésére vezettük be új termékünket, a Csoportos Extra biztosítást.


Milyen esetekben nyújt védelmet a Csoportos Extra Biztosítás?

A Csoportos Extra biztosítás 3 típusú fedezetet tartalmaz:

  • a bankolási védelem
  • a személyes vagyontárgyak védelme
  • valamint a digitális védelem fedezetet.
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként Max. kárkifizetési limit naptári évente
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával A csalárd tranzakció összegének megtérítése 500 000 HUF Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával Új kártya kibocsátási költségek megtérítése Limit nélkül
Rablótámadás ATM-nél Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése 500 000 HUF
Készpénz, vagy utalványlopás Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése 50 000 HUF
SZEMÉLYES VAGYONTÁRGY VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Személyes, vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő jogosulatlan eltulajdonítása Hasonló tudású eszköz esetén a pótlásként vásárolt új eszköz vételárának megtérítése

Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
Mobiltelefon-visszaélés A Biztosított, mint előfizető terhére / költségére a SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának megtérítése,
Letiltással (IMEI és SIM), valamint a jogosulatlanul igénybe vett szolgáltatásokról szóló részletes kimutatásról való másolatkészítéssel összefüggő, a szolgáltatónak kifizetett költségek megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
DIGITÁLIS VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Internetes vásárlás biztosítása Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási költség) összegének térítése 500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Elektronikus fizetések védelme A csalárd tranzakció összegének megtérítése 500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Max. kárkifizetési limit naptári évente
BANKOLÁSI VÉDELEM
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
BANKOLÁSI VÉDELEM
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
Új kártya kibocsátási költségek megtérítése
Limit nélkül
BANKOLÁSI VÉDELEM
Rablótámadás ATM-nél
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése
500 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Készpénz, vagy utalványlopás
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése
50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
SZEMÉLYES VAGYONTÁRGY VÉDELEM
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
BANKOLÁSI VÉDELEM
Személyes, vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő jogosulatlan eltulajdonítása
Hasonló tudású eszköz esetén a pótlásként vásárolt új eszköz vételárának megtérítése

Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Mobiltelefon-visszaélés
A Biztosított, mint előfizető terhére / költségére a SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának megtérítése,
Letiltással (IMEI és SIM), valamint a jogosulatlanul igénybe vett szolgáltatásokról szóló részletes kimutatásról való másolatkészítéssel összefüggő, a szolgáltatónak kifizetett költségek megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
DIGITÁLIS VÉDELEM
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
BANKOLÁSI VÉDELEM
Internetes vásárlás biztosítása
Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási költség) összegének térítése
500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Elektronikus fizetések védelme
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Asszisztencia szolgáltatások
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként Max. kárkifizetési limit naptári évente
Adatmentés Adatmentés adathordozóról 250 000 HUF

Önrész: 10%
1x
Jó hírnév megsértése Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve (2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira 125 000 HUF 1x
IT asszisztencia Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai segítség 60 perc 2x
Jogi asszisztencia Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
  • személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító) történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő visszaélés interneten,
  • személyiségi jog megsértése
  • elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc 2x
Asszisztencia szolgáltatások
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Max. kárkifizetési limit naptári évente
Asszisztencia szolgáltatások
Adatmentés
Adatmentés adathordozóról
250 000 HUF

Önrész: 10%
1x
Asszisztencia szolgáltatások
Jó hírnév megsértése
Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve (2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira
125 000 HUF
1x
Asszisztencia szolgáltatások
IT asszisztencia
Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai segítség
60 perc
2x
Asszisztencia szolgáltatások
Jogi asszisztencia
Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
  • személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító) történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő visszaélés interneten,
  • személyiségi jog megsértése
  • elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc
2x

A biztosítás területi hatálya: az egész világ.

Melyek a Csoportos Extra választható csomagjai?

A biztosítás egyéni, illetve családi csomagban igényelhető. Családi csomag esetében minden egyes biztosított ugyanazon szolgáltatásokat azonos limitekkel veheti igénybe, mint az Egyéni csomag esetén

Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül a biztosítás ajánlásának, ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítási szolgáltatást a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. nyújtja. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. Az MKB Bank a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.


Mennyibe kerül a Csoportos Extra biztosítás, és hogyan történik a díj megfizetése?

A Csoportos Extra biztosítás havidíja:

Egyéni csomag Családi csomag
1800 Ft 3600 Ft
Egyéni csomag
1800 Ft
Családi csomag
3600 Ft

A csoportos biztosítás díját a Bank, mint szerződő fizeti meg a Biztosítók részére, majd azt áthárítja Önre. Az áthárított biztosítási díj teljes összegét a Bank minden hónap 8-án szedi be Öntől. Az első biztosítási díj a csatlakozást követő hónap 8. napján fizetendő.


Milyen előnyöket kínál Önnek a Csoportos Extra biztosítás?

  • Segítség az eszközök pótlására, csalárd tranzakciók fedezésére, illetve az internetes vásárlások biztosítására
    A biztosítás anyagi segítséget nyújt az elvesztett, illetve elrabolt eszközök pótlásában, fedezi a csalárd tranzakciókat a szolgáltatási limitig, illetve a meghatározott összegig internetes vásárlásait is biztosítja, hogy valóban azt kapja, amiért fizetett.
  • Segítség nem várt élethelyzetekben
  • Az asszisztencia szolgáltatás segít, ha nem várt technikai vagy jogi akadályba ütközne.
  • Egyszerűen és gyorsan igényelhető
    Az igénylés csupán pár percet vesz igénybe.
  • Stabil Biztosító partner
  • Kényelmes díjfizetés
    Önnek csupán egyszer, a biztosítás igénylésekor kell megadnia a felhatalmazást az áthárított biztosítási díjak beszedésére. Ezt követően Önnek a díjfizetés kapcsán nincs teendője.


Hol igényelhető a Csoportos Extra Biztosítás?

A biztosítások igényelhetőek az MKB Bank bármelyik fiókjában személyesen, vagy telefonon is, a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Ki igényelheti a Csoportos Extra Biztosítást?

Főbiztosított lehet minden magánszemély, aki

  • a Bankkal fizetési számla-, hitelkártya vagy befektetési kártya szerződéses jogviszonyban (együtt: fizető számla) áll, és a fizető számla tulajdonosa,
  • a Biztosító kockázatviselésének kezdetekor betöltötte a 18. életévét

Családi csomag esetén biztosítottnak minősül még a fenti feltételeknek megfelelő természetes személy, mint Főbiztosított 18. életévét betöltött házastársa, bejegyzett élettársa, illetve élettársa, valamint legfeljebb 18 éves életkorú gyermeke(i).


Mely esetekben nem térít a Biztosító?

Bankolási védelem fedezet esetén:

  • a Biztosítottól csalással vagy megtévesztéssel elvett készpénz;
  • ha a fedezett bankkártyával történő visszaélést a biztosított közeli hozzátartozója követte el;
  • kártya átvételét megelőzően végrehajtott jogosulatlan tranzakciók;
  • „rablótámadás ATM-nél”:
    • ha nem MKB Bank által kibocsájtott bankkártyával történt a készpénzfelvétel,
    • ha nem a rablótámadás időpontját megelőző 12 órában történt a készpénzfelvétel,
  • a fizetési alkalmazást működtető társaság informatikai rendszerének hibája miatt (pl. hackelés, számítógépes vírus) végrehajtott jogosulatlan fizetés.

Személyes vagyontárgyak esetében:

  • 3 évnél idősebb elektronikai elvesztése/elrablása esetén
  • készpénz elhagyás
  • az eltulajdonított vagyontárgy a gépjárműben jól látható helyen volt;
  • a vagyontárgyat természeti katasztrófa során tulajdonították el;
  • a biztosított vagyontárgyakat bármilyen őrizetlenül hagyott helyiségből tulajdonították el (kivéve, ha erőszak alkalmazásával jutottak be);
  • biztosítási események, amelyek akkor következtek be, amikor a biztosított vagyontárgy felett a Biztosított személytől eltérő személy rendelkezett (pl. a Biztosított azt kölcsönadta);
  • elektronikus eszközökön tárolt adatok elvesztése miatti kár.

Mobiltelefon-visszaélés esetén:

  • ha az érintett mobil eszköz SIM kártyája és az eszköz IMEI száma nem került letiltásra;
  • szolgáltató informatikai rendszerének hibája miatti – (pl. hackelés, számítógépes vírus) jogosulatlan tranzakciók.

Internetes vásárlás esetén:

  • használt termékek;
  • más forrásból megtérült kár;
  • ingatlan, állatok, növények, értékpapírok, élelmiszerek és romlandó áruk, fegyver, robbanószer, bármilyen digitális adat, kivéve, ha adathordozón található (pl. DVD, szilárdtest memória alapú tároló eszköz, stb.), alkohol, függőséget kiváltó anyagok;
  • jövedelemszerző tevékenységet szolgáló termékek.

Adatmentés esetén:

  • a 10 évnél idősebb adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
  • ha az adathordozó nem a Biztosított tulajdona;
  • vállalkozói tulajdonban lévő adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
  • több, független merevlemez összekapcsolásával létrehozott nagyméretű logikai lemezeken (ún. RAID-ek), illetve a szerver eszközben használt merevlemezeken tárolt adatok helyreállítására;
  • CD, DVD, Blu-ray lemezeken tárolt adatok helyreállítására;
  • a közvetett villámcsapáskár, vagy túlfeszültség miatt bekövetkező károkra;
  • ha az adatvesztés az adathordozó nem rendeltetésszerű használatából vagy szándékos károkozásból ered.


Mi a teendő kár esetén?

Adatmentés, jó hírnév megsértése, IT asszisztencia és jogi asszisztencia szolgáltatások igénybevételéhez:

Europ Assistance Magyarország Kft.

+36 1 465-3775, minden nap 7:00 és 19:00 között

CIG Pannónia Biztosító által kínált extra biztosítás esetén káreseménykor, kérjük, lépjen kapcsolatba a biztosítóval a következő elérhetőségeken:

CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. (egyéb esetekben) Kárrendezési Igazgatóság
Levelezési cím: 1300 Budapest, Pf.:124
E-mail: csoportoskar@cig.eu
Telefon: +36 1 501 2250


Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítási szolgáltatást a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. nyújtja. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. Az MKB Bank a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Visszahívást kérek" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.
* Kötelezően kitöltendő mezők.