Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok


Csoportos Extra Biztosítás

Igényelje most

CSOPORTOS EXTRA biztosítás

Napjainkban egyre többen és egyre többet vagyunk jelen a digitális térben, egyre többet vásárolunk online, amely legalább annyi veszélyt rejt magában, mint amennyi előnnyel jár. A bankkártyahasználattal, az online tranzakciókkal illetve a digitális jelenlétünkkel kapcsolatos tevékenységekben rejlő kockázatok lefedésére vezettük be új termékünket, a Csoportos Extra biztosítást.


Milyen esetekben nyújt védelmet a Csoportos Extra Biztosítás?

A Csoportos Extra biztosítás 3 típusú fedezetet tartalmaz:

  • a bankolási védelem
  • a személyes vagyontárgyak védelme
  • valamint a digitális védelem fedezetet.
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként Max. kárkifizetési limit naptári évente
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával A csalárd tranzakció összegének megtérítése 500 000 HUF Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával Új kártya kibocsátási költségek megtérítése Limit nélkül
Rablótámadás ATM-nél Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése 500 000 HUF
Készpénz, vagy utalványlopás Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése 50 000 HUF
SZEMÉLYES VAGYONTÁRGY VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Személyes, vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő jogosulatlan eltulajdonítása Hasonló tudású eszköz esetén a pótlásként vásárolt új eszköz vételárának megtérítése

Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
Mobiltelefon-visszaélés A Biztosított, mint előfizető terhére / költségére a SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának megtérítése,
Letiltással (IMEI és SIM), valamint a jogosulatlanul igénybe vett szolgáltatásokról szóló részletes kimutatásról való másolatkészítéssel összefüggő, a szolgáltatónak kifizetett költségek megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
DIGITÁLIS VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Internetes vásárlás biztosítása Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási költség) összegének térítése 500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Elektronikus fizetések védelme A csalárd tranzakció összegének megtérítése 500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Max. kárkifizetési limit naptári évente
BANKOLÁSI VÉDELEM
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
BANKOLÁSI VÉDELEM
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
Új kártya kibocsátási költségek megtérítése
Limit nélkül
BANKOLÁSI VÉDELEM
Rablótámadás ATM-nél
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése
500 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Készpénz, vagy utalványlopás
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése
50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
SZEMÉLYES VAGYONTÁRGY VÉDELEM
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
BANKOLÁSI VÉDELEM
Személyes, vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő jogosulatlan eltulajdonítása
Hasonló tudású eszköz esetén a pótlásként vásárolt új eszköz vételárának megtérítése

Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Mobiltelefon-visszaélés
A Biztosított, mint előfizető terhére / költségére a SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának megtérítése,
Letiltással (IMEI és SIM), valamint a jogosulatlanul igénybe vett szolgáltatásokról szóló részletes kimutatásról való másolatkészítéssel összefüggő, a szolgáltatónak kifizetett költségek megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
DIGITÁLIS VÉDELEM
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
BANKOLÁSI VÉDELEM
Internetes vásárlás biztosítása
Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási költség) összegének térítése
500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Elektronikus fizetések védelme
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Asszisztencia szolgáltatások
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként Max. kárkifizetési limit naptári évente
Adatmentés Adatmentés adathordozóról 250 000 HUF

Önrész: 10%
1x
Jó hírnév megsértése Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve (2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira 125 000 HUF 1x
IT asszisztencia Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai segítség 60 perc 2x
Jogi asszisztencia Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
  • személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító) történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő visszaélés interneten,
  • személyiségi jog megsértése
  • elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc 2x
Asszisztencia szolgáltatások
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Max. kárkifizetési limit naptári évente
Asszisztencia szolgáltatások
Adatmentés
Adatmentés adathordozóról
250 000 HUF

Önrész: 10%
1x
Asszisztencia szolgáltatások
Jó hírnév megsértése
Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve (2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira
125 000 HUF
1x
Asszisztencia szolgáltatások
IT asszisztencia
Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai segítség
60 perc
2x
Asszisztencia szolgáltatások
Jogi asszisztencia
Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
  • személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító) történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő visszaélés interneten,
  • személyiségi jog megsértése
  • elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc
2x

A biztosítás területi hatálya: az egész világ.

Melyek a Csoportos Extra választható csomagjai?

A biztosítás egyéni, illetve családi csomagban igényelhető. Családi csomag esetében minden egyes biztosított ugyanazon szolgáltatásokat azonos limitekkel veheti igénybe, mint az Egyéni csomag esetén

Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül a biztosítás ajánlásának, ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítási szolgáltatást a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. nyújtja. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. Az MKB Bank a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.


Mennyibe kerül a Csoportos Extra biztosítás, és hogyan történik a díj megfizetése?

A Csoportos Extra biztosítás havidíja:

Egyéni csomag Családi csomag
1800 Ft 3600 Ft
Egyéni csomag
1800 Ft
Családi csomag
3600 Ft

A csoportos biztosítás díját a Bank, mint szerződő fizeti meg a Biztosítók részére, majd azt áthárítja Önre. Az áthárított biztosítási díj teljes összegét a Bank minden hónap 8-án szedi be Öntől. Az első biztosítási díj a csatlakozást követő hónap 8. napján fizetendő.


Milyen előnyöket kínál Önnek a Csoportos Extra biztosítás?

  • Segítség az eszközök pótlására, csalárd tranzakciók fedezésére, illetve az internetes vásárlások biztosítására
    A biztosítás anyagi segítséget nyújt az elvesztett, illetve elrabolt eszközök pótlásában, fedezi a csalárd tranzakciókat a szolgáltatási limitig, illetve a meghatározott összegig internetes vásárlásait is biztosítja, hogy valóban azt kapja, amiért fizetett.
  • Segítség nem várt élethelyzetekben
  • Az asszisztencia szolgáltatás segít, ha nem várt technikai vagy jogi akadályba ütközne.
  • Egyszerűen és gyorsan igényelhető
    Az igénylés csupán pár percet vesz igénybe.
  • Stabil Biztosító partner
  • Kényelmes díjfizetés
    Önnek csupán egyszer, a biztosítás igénylésekor kell megadnia a felhatalmazást az áthárított biztosítási díjak beszedésére. Ezt követően Önnek a díjfizetés kapcsán nincs teendője.


Hol igényelhető a Csoportos Extra Biztosítás?

A biztosítások igényelhetőek az MKB Bank bármelyik fiókjában személyesen, vagy telefonon is, a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Ki igényelheti a Csoportos Extra Biztosítást?

Főbiztosított lehet minden magánszemély, aki

  • a Bankkal fizetési számla-, hitelkártya vagy befektetési kártya szerződéses jogviszonyban (együtt: fizető számla) áll, és a fizető számla tulajdonosa,
  • a Biztosító kockázatviselésének kezdetekor betöltötte a 18. életévét

Családi csomag esetén biztosítottnak minősül még a fenti feltételeknek megfelelő természetes személy, mint Főbiztosított 18. életévét betöltött házastársa, bejegyzett élettársa, illetve élettársa, valamint legfeljebb 18 éves életkorú gyermeke(i).


Mely esetekben nem térít a Biztosító?

Bankolási védelem fedezet esetén:

  • a Biztosítottól csalással vagy megtévesztéssel elvett készpénz;
  • ha a fedezett bankkártyával történő visszaélést a biztosított közeli hozzátartozója követte el;
  • kártya átvételét megelőzően végrehajtott jogosulatlan tranzakciók;
  • „rablótámadás ATM-nél”:
    • ha nem MKB Bank által kibocsájtott bankkártyával történt a készpénzfelvétel,
    • ha nem a rablótámadás időpontját megelőző 12 órában történt a készpénzfelvétel,
  • a fizetési alkalmazást működtető társaság informatikai rendszerének hibája miatt (pl. hackelés, számítógépes vírus) végrehajtott jogosulatlan fizetés.

Személyes vagyontárgyak esetében:

  • 3 évnél idősebb elektronikai elvesztése/elrablása esetén
  • készpénz elhagyás
  • az eltulajdonított vagyontárgy a gépjárműben jól látható helyen volt;
  • a vagyontárgyat természeti katasztrófa során tulajdonították el;
  • a biztosított vagyontárgyakat bármilyen őrizetlenül hagyott helyiségből tulajdonították el (kivéve, ha erőszak alkalmazásával jutottak be);
  • biztosítási események, amelyek akkor következtek be, amikor a biztosított vagyontárgy felett a Biztosított személytől eltérő személy rendelkezett (pl. a Biztosított azt kölcsönadta);
  • elektronikus eszközökön tárolt adatok elvesztése miatti kár.

Mobiltelefon-visszaélés esetén:

  • ha az érintett mobil eszköz SIM kártyája és az eszköz IMEI száma nem került letiltásra;
  • szolgáltató informatikai rendszerének hibája miatti – (pl. hackelés, számítógépes vírus) jogosulatlan tranzakciók.

Internetes vásárlás esetén:

  • használt termékek;
  • más forrásból megtérült kár;
  • ingatlan, állatok, növények, értékpapírok, élelmiszerek és romlandó áruk, fegyver, robbanószer, bármilyen digitális adat, kivéve, ha adathordozón található (pl. DVD, szilárdtest memória alapú tároló eszköz, stb.), alkohol, függőséget kiváltó anyagok;
  • jövedelemszerző tevékenységet szolgáló termékek.

Adatmentés esetén:

  • a 10 évnél idősebb adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
  • ha az adathordozó nem a Biztosított tulajdona;
  • vállalkozói tulajdonban lévő adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
  • több, független merevlemez összekapcsolásával létrehozott nagyméretű logikai lemezeken (ún. RAID-ek), illetve a szerver eszközben használt merevlemezeken tárolt adatok helyreállítására;
  • CD, DVD, Blu-ray lemezeken tárolt adatok helyreállítására;
  • a közvetett villámcsapáskár, vagy túlfeszültség miatt bekövetkező károkra;
  • ha az adatvesztés az adathordozó nem rendeltetésszerű használatából vagy szándékos károkozásból ered.


Mi a teendő kár esetén?

Adatmentés, jó hírnév megsértése, IT asszisztencia és jogi asszisztencia szolgáltatások igénybevételéhez:

Europ Assistance Magyarország Kft.

+36 1 465-3775, minden nap 7:00 és 19:00 között

2022.04.01. után kötött CIG Pannónia Biztosító által kínált extra biztosítás esetén káreseménykor, kérjük, lépjen kapcsolatba a biztosítóval a következő elérhetőségeken:

CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. (egyéb esetekben) Kárrendezési Igazgatóság
Levelezési cím: 1300 Budapest, Pf.:124
E-mail: csoportoskar@cig.eu
Telefon: +36 1 501 2250


2022.03.31. előtt kötött BNP Paribas Cardif Biztosító által kínált extra biztosítás esetekben káresemény bekövetkeztekor kérjük, szíveskedjen kapcsolatba lépni az eseményt követő 15 napon belül a következő címen és telefonszámon:

BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt.
Kárrendezési osztály
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57.
Tel.: 06 1 501 2377
A kárrendezésről további információkat az alábbi oldalon találhat:
https://bnpparibascardif.hu/karrendezes

Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítási szolgáltatást a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. nyújtja. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. Az MKB Bank a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Visszahívást kérek" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.
* Kötelezően kitöltendő mezők.