Ugrás a tartalomhoz

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Az MKB Bank Nyrt. tájékoztatja Ügyfeleit, hogy az mkb.hu/digitalis-fiok oldalon elérhető szolgáltatások közül technikai okokból felfüggesztettük a belépés után elérhető telefonszám módosítás és fióktörlés funkciókat. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Üzletszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai hiba miatt előfordulhat, hogy a 2023. 03. 21-én 11.40 és 16.30 között rögzített egyedi vagy csoportos átutalási megbízása(i) nem teljesült(ek). Kérjük, ellenőrizze fenti értéknapra beadott átutalási megbízásait, és szükség esetén indítsa azokat újra. További kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! A technikai hibát kollégáink azóta elhárították, az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár és az MKB Mobilalkalmazás 2023. 03.17-én 22:00 és 23:00 óra között nem lesz elérhető. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fiókok és ATM-ekKérjen időpontot! TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Árfolyamok

Jelzálog Hitelfedezeti Biztosítás

A jelzálogkölcsön szerződéshez igényelhető Hitelfedezeti Biztosítás bizonyos váratlan élethelyzetek esetén nyújt segítséget: a Biztosító a biztosítási feltételekben foglaltak szerint megfizeti a törlesztőrészleteket, illetve egyes kockázatok esetében megtéríti a biztosítási esemény időpontjában fennálló, nem hátralékos tőketartozást. Ezáltal Ön vagy családja egy bizonyos időre, vagy akár teljesen mentesülhet a fizetési kötelezettség alól, ami a kölcsönszerződés alapján egyébként ilyen esetekben is terhelné.

Milyen esetekben nyújt védelmet a biztosítás?

  • Munkanélküliség
    A Biztosító megfizeti a havi törlesztőrészlet összegét legfeljebb 8 hónapon keresztül, amennyiben az a Biztosított regisztrált álláskeresőként történő nyilvántartásának 30. napját követően vált esedékessé, és a Biztosított igazolja, hogy álláskeresőként tartják nyilván.
  • Keresőképtelenség
    A Biztosító megfizeti a havi törlesztőrészlet összegét legfeljebb 8 hónapon keresztül, amennyiben az a Biztosított igazolt keresőképtelen állományának 30. napját követően vált esedékessé, és a Biztosított igazolja a keresőképtelenség fennállását.
  • Min. 70%-os bármely okú egészségkárosodás
    A Biztosító a Biztosított legalább 70%-os rokkantsága esetén a magyar szakigazgatási szerv jogerős határozatának napján fennálló teljes nem hátralékos hiteltartozást megtéríti.
  • Bármely okú halál
    A Biztosító a Biztosított halála esetén a halál napján fennálló teljes nem hátralékos hiteltartozást megtéríti.

Hogyan lehet igényelni a biztosítást?

Ahhoz, hogy a csoportos biztosítási szerződés hatálya Önre kiterjedjen, Önnek ún. csatlakozási nyilatkozatot kell tennie, melyet a jelzálogkölcsön igényléssel egyidejűleg, vagy a hitel folyósítását követően (azon MKB Bank ügyfeleknek, akik 2022.04.01. előtt vettek fel hitelt, egyelőre nem elérhető az utólagos csatlakozás lehetősége), időkorlát nélkül tehet meg az MKB Bank bármelyik bankfiókjában. A nyilatkozatot a Bank vagy megbízottja által indított telefonos megkeresés során szóban is megteheti, amennyiben a fennálló tartozása nem nagyobb, mint 30 millió.

A vagy C biztosítási csomag választása esetében 30-100 millió Ft összegű tartozás esetén* a csatlakozási nyilatkozat aláírásán felül az alábbiakra van még szükség:

  • 50 év alatt: egészségi kérdőívet kell kitölteni;
  • 50 év felett: a biztosítás igényléséhez orvosi vizsgálat szükséges.

A vagy C szolgáltatási csomag igénylése esetén a Biztosítók a csatlakozási nyilatkozat aláírásától számított 60 napon belül jogosultak indokolás nélkül megtagadni a csoportos biztosítási szerződéshez való csatlakozást:

  • egészségi kérdőíven alapuló kockázat-elbírálás esetén az egészségi kérdőíven adott válaszok alapján,
  • orvosi vizsgálat alapján elvégzendő kockázat-elbírálás esetén az orvosi vizsgálat eredményei alapján, valamint abban az esetben, ha a Biztosított az előírt orvosi vizsgálato(ko)n nem vett részt, vagy a Biztosítók a vizsgálati eredményeket a csatlakozási nyilatkozat aláírásától számított 45. napig nem kapták meg.

* 100 millió Ft-ot meghaladó fennálló tartozás / szerződött kölcsönösszeg esetén a csatlakozás nem lehetséges.

MIKORTÓL ÉRVÉNYES A BIZTOSÍTÁS?

A Biztosító kockázatviselésének kezdete:

  • a kölcsönösszeg folyósítását megelőzően tett írásbeli csatlakozási nyilatkozat esetében (A vagy C szolgáltatási csomag választása esetén 30 M Ft fennálló tartozás alatt, valamint B szolgáltatási csomag esetén 100 M Ft fennálló tartozás alatt) a kölcsönösszeg folyósításának napján 0 óra.
  • a kölcsönszerződés aláírását követően tett csatlakozás esetében (A vagy C szolgáltatási csomag választása esetén 30 M Ft fennálló tartozás alatt, valamint B szolgáltatási csomag esetén 100 M Ft fennálló tartozás alatt) a csatlakozási nyilatkozat megtételének időpontját követő naptári nap 0 óra.
  • 30 millió Ft vagy azt meghaladó összegű tartozás mellé igényelt A vagy C szolgáltatási csomag esetén a Biztosítók kizárólag akkor viselik a kockázatot, ha az egészségi kockázat elbírálás alapján a Biztosított csatlakozását elfogadják. Ebben az esetben a kockázatviselés azon a napon 0 órától kezdődik, amelyet a Biztosítók a Biztosítottnak küldött, a kockázat elbírálás eredményéről szóló írásbeli tájékoztatásában megjelölnek.
  • A munkanélküliség kockázat tekintetében a Biztosító a kockázatviselés kezdetétől számítandó 90 napos várakozási időt köt ki.

MILYEN SZOLGÁLTATÁSI CSOMAGOK IGÉNYELHETŐK, ÉS MENNYIBE KERÜL A BIZTOSÍTÁS?

Igény szerint három szolgáltatási csomagból választhatja ki az Önnek leginkább megfelelő biztosítási konstrukciót. A biztosítás egyszerre akár két kölcsönfelvevőre is igényelhető, azonban két biztosított esetén a másodikként csatlakozó biztosítottra csak az elsőként csatlakozó biztosított által választott biztosítási csomag vonatkozhat. A biztosítás díja havonta, a kölcsön törlesztőrészletének megfizetésével egyidejűleg, de attól függetlenül kerül felszámításra. A biztosítási díj a választott csomagtól és a biztosítottak számától függően a havi törlesztőrészlet 3,5-11,9%-a.

A VÁLASZTHATÓ SZOLGÁLTATÁSI CSOMAGOK

A VÁLASZTHATÓ SZOLGÁLTATÁSI CSOMAGOK

A) csomag B) csomag C) csomag
Haláleset Keresőképtelenség Haláleset
Min. 70%-os bármely okú egészségkárosodás Munkanélküliség/ 5 napot meghaladó kórházi kezelés (bármely okú)* Min. 70%-os bármely okú egészségkárosodás
Keresőképtelenség
Munkanélküliség/5 napot meghaladó kórházi kezelés (bármely okú)*
A) csomag
Haláleset
B) csomag
Keresőképtelenség
C) csomag
Haláleset
A) csomag
Min. 70%-os bármely okú egészségkárosodás
B) csomag
Munkanélküliség/ 5 napot meghaladó kórházi kezelés (bármely okú)*
C) csomag
Min. 70%-os bármely okú egészségkárosodás
A) csomag
B) csomag
C) csomag
Keresőképtelenség
A) csomag
B) csomag
C) csomag
Munkanélküliség/5 napot meghaladó kórházi kezelés (bármely okú)*

*Bármely okú, 5 napot meghaladó kórházi kezelésre azok jogosultak, akik nem jogosultak a munkanélküliségi szolgáltatásra (pl. vállalkozók, nyugdíjasok, GYES/GYED ellátásban részesülők) A biztosítási fedezet alkalmazkodik az Ön adott élethelyzetéhez, amely a törlesztés futamideje alatt változhat. Amennyiben Ön bármely okú eredően kórházi kezelésre szorul 5 napot meghaladóan, úgy a Biztosító legfeljebb 2 havi törlesztőrészletet térít meg.

BIZTOSÍTÁSI DÍJAK (A JELZÁLOG TÖRLESZTŐRÉSZLET %-ÁBAN)

BIZTOSÍTÁSI DÍJAK (A JELZÁLOG TÖRLESZTŐRÉSZLET %-ÁBAN)

A) csomag B) csomag C) csomag
1 főre 4,9% 3,5% 7,9%
2 főre 7,4% 6,3% 11,9%
1 főre
A) csomag
4,9%
B) csomag
3,5%
C) csomag
7,9%
2 főre
A) csomag
7,4%
B) csomag
6,3%
C) csomag
11,9%

MILYEN ESETEKBEN NEM NYÚJT SZOLGÁLTATÁST A BIZTOSÍTÓ?

A biztosító - többek között - nem nyújt szolgáltatást:

  • ha a káresemény összefüggésben áll a kockázatviselés kezdetét megelőzően már fennálló betegséggel, kóros állapottal vagy veleszületett rendellenességekkel (együttesen: meglévő betegség) és azok következményeivel abban az esetben, ha a kockázatviselés kezdetekor a meglévő betegségről a Biztosított tudomással bírt,
  • a munkaviszony közös megegyezéssel történő megszüntetése esetén, amennyiben azt a munkavállaló kezdeményezte, vagy a munkaviszony munkáltató általi azonnali hatályú felmondással történő megszüntetése esetén, illetve ha a munkáltató a Biztosított magatartása miatt felmondással él, ha a munkaviszony a biztosító kockázatviselésének kezdetétől számított első 90 nap során szűnt meg (várakozási idő),
  • ha a munkaviszony a biztosító kockázatviselésének kezdetétől számított első 90 nap során szűnt meg (várakozási idő),
  • munkaviszony próbaidő alatti megszűnésére (munkanélküliség), heti 20 óránál rövidebb munkaviszony megszűnésére vagy nem regisztrált munkanélküli állapotra,
  • pszichiátriai vagy pszichológiai kezeléssel kapcsolatos keresőképtelenségre (kivéve, ha erre baleset következményeként kerül sor),
  • szüléssel és anyasággal összefüggő keresőképtelenségre – kivéve, ha GYES vagy GYED alatt Ön a vonatkozó jogszabályok által megengedett kereső tevékenységet folytat, és az anyaságtól függetlenül lesz keresőképtelen.

Mi a teendő kár esetén?

CIG Pannónia Biztosító által kínált jelzálog hitelfedezeti biztosítás esetén káreseménykor kérjük, szíveskedjen kapcsolatba lépni a következő elérhetőségeken:
CIG PANNÓNIA Életbiztosító Nyrt. (haláleset esetén)
CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. (egyéb esetekben)
Levelezési cím: 1300 Budapest, Pf.: 124
E-mail: csoportoskar@cig.eu
Telefon: +36 1 501 2250

A biztosítási esemény bejelentésére vonatkozó részletes rendelkezéseket az Általános Biztosítási Feltételek 15.§-a, valamint a vonatkozó Különös Biztosítási Feltételek 4.§-a (munkanélküliségi kockázat esetében 5.§-a) tartalmazza.

A Biztosító mindig írásban értesíti Önt az elbírálás eredményéről. Ön köteles a kölcsöntartozását mindaddig a Bank felé törleszteni, amíg a Biztosító a szolgáltatási igényről döntést nem hoz.

Biztosítás felmondása

A biztosítotti jogviszonyt a csatlakozástól számított 30 napon belül írásban, a Bankhoz címzett nyilatkozattal indokolási és fizetési kötelezettség nélkül felmondhatja. Későbbiekben a biztosítotti jogviszonyt bármikor, a Bankhoz címzett írásbeli nyilatkozattal a következő törlesztőrészlet esedékességére 15 napos felmondási idővel mondhatja fel.

Kérdés esetén kihez fordulhat?

Ha a hitelfedezeti biztosítással kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, kollégáink az MKB Bank Ügyfélszolgálatán a 06 80 350 350-es telefonszámon készséggel állnak rendelkezésére. Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül a biztosításra vonatkozó ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a Biztosítási Feltételekben talál. A hitelfedezeti biztosítást a haláleseti szolgáltatást illetően a CIG PANNÓNIA Életbiztosító Nyrt., egyéb esetekben a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. (a továbbiakban együttesen: Biztosítók) nyújtja. A csoportos biztosítás szerződője az MKB Bank Nyrt. A Bank a hitelfedezeti biztosítással kapcsolatban a CIG PANNÓNIA Életbiztosító Nyrt., és a CIG PANNÓNIA Első Magyar Általános Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért a Biztosítótól díjazásban részesül. A biztosítási díj magában foglalja a Bank, mint biztosításközvetítő javadalmazását is.