Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Váratlan élethelyzetekben

ÉLETBIZTOSÍTÁS

Igényelje most!

Csoportos Életbiztosítás

Egy családfenntartót ért váratlan komoly betegség, rokkantság vagy tragikus haláleset anyagilag ellehetetlenítheti a hátramaradt családtagok mindennapjait. A Csoportos Életbiztosítás magas térítési összeggel is elérhető, mely így valódi anyagi biztonságot nyújthat, meglepően alacsony díjak mellett. Igénylése ráadásul rendkívül gyors és egyszerű, mivel nincs szükség sem orvosi vizsgálatra, sem egészségügyi kérdőív kitöltésére.


Milyen esetekben nyújt anyagi védelmet a Csoportos Életbiztosítás?

  • Haláleset
  • Rokkantság*
  • Kritikus betegségek**

Melyek a Csoportos Életbiztosítás választható csomagjai?
(A fedezett kockázatok és a biztosítási összegek)

E2 E5 E10 E2+ E5+ E10+
Haláleset 2.000.000 Ft 5.000.000 Ft 10.000.000 Ft 2.000.000 Ft 5.000.000 Ft 10.000.000 Ft
Rokkantság,
Kritikus betegségek
- - - 1.000.000 Ft 2.500.000 Ft 5.000.000 Ft
Haláleset
E2
2.000.000 Ft
E5
5.000.000 Ft
E10
10.000.000 Ft
E2+
2.000.000 Ft
E5+
5.000.000 Ft
E10+
10.000.000 Ft
Rokkantság,
Kritikus betegségek
E2
-
E5
-
E10
-
E2+
1.000.000 Ft
E5+
2.500.000 Ft
E10+
5.000.000 Ft

* Rokkantság esetében: Rokkantságnak minősül a biztosított 69%-ot meghaladó (jogerős rehabilitációs szakigazgatási határozat alapján) bármely okú maradandó egészségkárosodása.
** Kritikus betegségek esetében: Kritikus betegségnek minősül a rosszindulatú daganat és szövetileg jóindulatú agydaganat, szívizominfarktus, agyi érkatasztrófa, szívkoszorúér műtét, szervátültetés, krónikus veseelégtelenség.

Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül a biztosítás ajánlásának, ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. Az MKB Bank a CIG ÉLETBIZTOSÍTÓ NYRT. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.


Mennyibe kerül a Csoportos Életbiztosítás, és hogyan történik a díj megfizetése?

A Csoportos Életbiztosítás havidíja:

A Csoportos Életbiztosítás havidíja:

E2 E5 E10 E2+ E5+ E10+
Belépési életkor 18 - 30 év 650 Ft 1.500 Ft 2.800 Ft 1.300 Ft 3.000 Ft 5.600 Ft
31 - 40 év 900 Ft 2.050 Ft 3.800 Ft 1.800 Ft 4.100 Ft 7.600 Ft
41 - 50 év 1.400 Ft 3.250 Ft 6.000 Ft 2.800 Ft 6.500 Ft 12.000 Ft
51 - 60 év 2.250 Ft 5.350 Ft 9.900 Ft 4.500 Ft 10.700 Ft 19.800 Ft
61 - 65 év 2.850 Ft 6.900 Ft 11.300 Ft 5.700 Ft 13.800 Ft 22.600 Ft
Belépési életkor
18 - 30 év
E2
650 Ft
E5
1.500 Ft
E10
2.800 Ft
E2+
1.300 Ft
E5+
3.000 Ft
E10+
5.600 Ft
31 - 40 év
900 Ft
E2
2.050 Ft
E5
3.800 Ft
E10
1.800 Ft
E2+
4.100 Ft
E5+
7.600 Ft
41 - 50 év
1.400 Ft
E2
3.250 Ft
E5
6.000 Ft
E10
2.800 Ft
E2+
6.500 Ft
E5+
12.000 Ft
51 - 60 év
2.250 Ft
E2
5.350 Ft
E5
9.900 Ft
E10
4.500 Ft
E2+
10.700 Ft
E5+
19.800 Ft
61 - 65 év
2.850 Ft
E2
6.900 Ft
E5
11.300 Ft
E10
5.700 Ft
E2+
13.800 Ft
E5+
22.600 Ft

A csoportos biztosítás díját a Bank, mint szerződő fizeti meg a Biztosítók részére, majd azt áthárítja Önre. Az áthárított biztosítási díj teljes összegét a Bank minden hónap 8-án szedi be az Ön kapcsolódó folyószámlájáról. Az első biztosítási díj a csatlakozást követő hónap 8. napján fizetendő.


Milyen előnyöket kínál Önnek a Csoportos Életbiztosítás?

  • Változatlan díjak
    A már megkötött biztosítások díja nem emelkedik az Ön életkorának előrehaladtával.
  • Akár kritikus betegségek és rokkantság kockázatára is köthető
    A biztosítási fedezet kiterjeszthető olyan - sajnos gyakori, ámde teljesen váratlan - eseményekre, mint pl. a rosszindulatú daganat, szívinfarktus, agyi érkatasztrófa, koszorúérműtét, veseelégtelenség, rokkantság.
  • Magas biztosítási összeggel is elérhető
    A magas térítési összegek valódi biztonságot adnak, így garantálva a megszokott életszínvonal fenntartását.
  • Egyszerűen és gyorsan igényelhető
    Az igényléshez mindössze egy személyazonosításra alkalmas igazolvánnyal kell rendelkeznie. Ráadásul nincs szükség orvosi vizsgálatra vagy egészségügyi kérdőív kitöltésére, így az igénylés mindössze pár percet vesz igénybe.
  • Kedvezményezett jelölhető
    Ön eldöntheti, hogy a Biztosító ki(k)nek fizesse meg a térítési összeget a haláleseti biztosítási esemény bekövetkezésekor.
  • Kedvező díjak
    Hasonlítsa össze bátran a Csoportos Életbiztosítás havidíjait a piacon elérhető többi életbiztosítás díjával!
  • Stabil Biztosító partner
    A Csoportos Életbiztosítást Magyarország egyik vezető életbiztosítója, a CIG Pannónia ÉletBiztosító Nyrt. nyújtja.
  • Kényelmes díjfizetés
    Önnek csupán egyszer, a biztosítás igénylésekor kell megadnia a felhatalmazást az áthárított biztosítási díjak beszedésére. Ezt követően Önnek a díjfizetés kapcsán nincs teendője.

Jelölhető-e Kedvezményezett?

Igen, azaz Ön eldöntheti, hogy a Biztosító ki(k)nek fizesse meg a szolgáltatási összeget haláleset esetén. Amennyiben Ön nem jelöl meg Kedvezményezettet, úgy az örökös(ök)nek térít a Biztosító.


Hol igényelhető a biztosítás?

A biztosítások igényelhetőek az MKB Bank bármelyik fiókjában, vagy telefonon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Ki igényelheti a Csoportos Életbiztosítást?

Biztosított lehet minden magánszemély, aki

  • életkora 18 és 65 év közötti, és
  • nem részesül rokkantsági- vagy rehabilitációs ellátásban, és
  • a MKB Banknál lakossági forint fizetési számla, hitelkártya vagy befektetési kártya szerződéssel (továbbiakban együtt: Fizető Számla) rendelkezik.

Kizárólag főkártyatulajdonos, illetve a számla felett teljes joggal rendelkező személy lehet Biztosított. Egy Biztosított csak egy Fizető Számla szerződésen keresztül csatlakozhat, azaz egyidőben csak egy életbiztosítási csomaggal rendelkezhet.

Mi szükséges a Csoportos Életbiztosítás igényléséhez?

Az igényléshez mindössze a leendő Biztosított személyazonosításra alkalmas igazolványa szükséges. Orvosi vizsgálat, egészségügyi kérdőív nincs, így a biztosítás pár perc alatt megköthető.


Melyek a fontosabb mentesülések és kizárások?

A biztosító nem nyújt szolgáltatást, ha az alábbiak során vagy következtében történt a biztosítási esemény:

  • a kockázatviselés első 2 évében bekövetkezett biztosítási eseménynél, ha az meglévő betegség következménye (meglévő betegség: a kockázatviselés kezdetekor a Biztosított tudott, vagy tudnia kellett a betegségéről);
  • a kockázatviselés kezdetétől számított 90 napon belül Kritikus betegség lép fel;
  • privát repülőtevékenység (pl. ejtőernyős ugrás, sárkányrepülés, egyéb sportrepülés), továbbá járművel sportversenyen történő részvétel vagy arra való felkészülés;
  • a kockázatviselés kezdetétől számított két éven belül elkövetett öngyilkosság következtében hal meg a Biztosított;
  • a Biztosított szándékosan elkövetett súlyos bűncselekménye folytán vagy azzal összefüggésben hal meg;
  • a Biztosított halálát a Kedvezményezett szándékosan okozta,
  • az egészségbiztosítási fedezetek vonatkozásában, ha a Biztosított vagy a vele közös háztartásban élő hozzátartozója jogellenes, szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartása;(pl. az alkoholizmus, alkoholos befolyásoltság, a kábítószer, kábító hatású anyag szedése következtében történt)
  • ha igazolható, hogy a Biztosított megbetegedése, műtétje öngyilkossággal vagy öngyilkossági kísérlettel összefüggésben következik be

A kizárások és mentesülések pontos felsorolását a Csoportos Életbiztosítás Általános és Különös Biztosítási Feltételek tartalmazzák.


Mi a teendő kár esetén?

2022.04.01. után kötött CIG Pannónia Biztosító által kínált életbiztosítás esetén káreseménykor, kérjük, lépjen kapcsolatba a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.-vel a biztosítási eseményét követő 15 napon belül a következő levelezési címen vagy e-mail elérhetőségen.

Ügyfélszolgálat levelezési cím: 1476 Budapest, Pf. 325.
e-mail cím: ugyfelszolgalat@cig.eu,
telefon: +36 1 5 100 200



2022.04.01. előtt kötött Aegon Biztosító által kínált életbiztosítás esetén káreseménykor, kérjük, lépjen kapcsolatba az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.-vel a biztosítási eseményét követő 15 napon belül a következő levelezési címen vagy e-mail elérhetőségen.


Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt., Csoportos Biztosítások Üzletág
Cím: 1091 Budapest, Üllői út 1.
E-mail cím: csoportos-biztositasok@aegon.hu


2017.01.01. előtt kötött NN Biztosító által kínált életbiztosítással rendelkezik, kérjük, hogy a káreseményt követő 15 napon belül vegye fel a kapcsolatot az NN Biztosító Zrt.-vel az alábbi címen, illetve telefonszámon:

NN Biztosító Zrt.,
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 247
Személyes Ügyfélszolgálat: 1138 Budapest, Váci út 133.
Telefon: 1433
E-mail cím: nn@nn.hu

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Visszahívást kérek" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.
* Kötelezően kitöltendő mezők.