Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek
Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek
Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!
Használja Ön is a kapcsolattartás leggyorsabb és legkényelmesebb módját, a Budapest Autó Ügyfélkaput ! Díjmentes szolgáltatásunkkal az ügyintézés elérhető a nap 24 órájában. Internetes megkeresésére küldött válaszunkat közvetlenül az Ügyfélkapu postaládájába továbbítjuk, és igény szerint SMS-ben vagy e-mailben is értesítjük Önt a válasz érkezéséről, így azonnal hozzájuthat az információkhoz.
Engedélyek, meghatalmazások
Az alábbiakban a következő engedélyekről, ügyintézésekről talál részletes információt:
Amennyiben a forgalmi engedélyben Ön tulajdonosként szerepel, nem szükséges külföldre utazáskor kiviteli engedélyt kérnie.
Amennyiben Ön pénzügyi lízing szerződést kötött és külföldre kívánja vinni a gépjárművet, ahhoz az MKB Banktól Kiviteli Engedélyt kell kérnie, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Kiviteli engedély menüpontban tehet meg. Ugyanitt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és milyen címre kéri a Meghatalmazást, melyet 1 munkanapon belül megküldünk. Kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt.
Tájékoztatjuk, hogy az engedély aktuális Hirdetmény szerinti díja a következő fizetési értesítővel kerül kiterhelésre.
Felhívjuk figyelmét, hogy az autóval kizárólag olyan országokba léphet be, amelyekre a CASCO biztosítás kiterjed.
A Szerződés futamideje alatt Ön kérheti Üzembentartó bejegyzését vagy korábbi bejegyzés módosítását, törlését. Az Üzembentartó a Szerződés lezárásáig a fennálló összes tartozásra készfizető kezességet vállal. Az Üzembentartói engedély kiadásának az aktuális Hirdetmény szerinti díja a következő fizetési értesítőben kerül kiterhelésre.
Üzembentartóval kapcsolatos ügyintézési szándékát az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Üzembentartói ügyintézés menüpontban jelezheti. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és milyen címre kéri a válaszunkat. Benyújtandó dokumentumok:
- az Ügyfél és az Üzembentartó(k) által is aláírt, két tanúval hitelesített kérelem üzembentartó bejegyzésére , kérelem üzembentartó törlésére , vagy kérelem üzembentartó módosítására (módosítás esetén a törlendő és az új Üzembentartónak is alá kell írni a kérelmet),
- az üzembentartó részéről telefonos elérhetőség,
- magánszemély esetén személyi igazolvány és lakcímkártya,
- cég esetén cégkivonat és aláírási címpéldány.
A fenti dokumentumok beérkezését követően 1 munkanapon belül az Ön által megadott formában és címre az Üzembentartói megállapodást három, a Készfizető kezességvállalási nyilatkozatot két példányban megküldjük, melyeket aláírva, és 2 tanúval hitelesítve szíveskedjen visszaküldeni a részünkre.
Amennyiben Önnek lejárt tartozása nincs, az Üzembentartói engedélyt, valamint az Üzembentartói megállapodás kettő, a Készfizető kezességvállalási nyilatkozatnak pedig egy, általunk is aláírt példányát elpostázunk Önnek. Kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt.Az új forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie az MKB Banknak.
Az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Eredetivel egyező dokumentumok menüpontban igényelhet a Szerződéséhez kapcsolódó bármely dokumentumról eredetivel megegyező, hiteles másolatot. Kérjük, pontosan határozza meg, mely dokumentumra van szüksége és milyen címre kéri postázni az iratot. Az Ön által kért dokumentumot 1 munkanapon belül elpostázzuk. Kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt.
Amennyiben forgalmi engedélyét elvesztette vagy ellopták, Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tehet meg. Ugyanitt a forgalmi engedély lopásáról vagy elvesztéséről készült rendőrségi Bejelentés vagy Feljelentés másolatát is feltöltheti.
Amennyiben a forgalmi engedély betelt, azt az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban jelezheti felénk, ahol a Gépjármű műszaki vizsga adatlapot is feltöltheti.
Ezt követően válik lehetővé az új forgalmi engedély pótlására vagy kiállítására vonatkozó engedélyünk kiadása, melyet levelezési címére küldünk. Engedélyünk kézhez vételét követően az új forgalmi engedély kiállíttatását az illetékes Okmányirodában Ön intézi.
Az új forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie az MKB Banknak.
Amennyiben rendszámát elvesztette, ellopták vagy cserére szorul, Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Rendszámcsere/pótlás menüpontban tehet meg. Ugyanitt a rendszám elvesztéséről vagy ellopásáról készült rendőrségi Bejelentés vagy Feljelentés másolatát is feltöltheti, ezt követően válik lehetővé a rendszám pótlására vonatkozó engedély kiadása, melyet az Ön által megadott címére postázunk.
Engedélyünk kézhez vételét követően a rendszám pótlását az illetékes Rendőrségnél és Okmányirodában Ön intézi. Engedélyünk kiadásának az aktuális Hirdetmény szerinti díja a következő fizetési értesítőben kerül kiterhelésre.
Ha nem szeretne autójára casco biztosítási díjat fizetni, cascomentessé teheti Szerződését. A cascomentesség módosítási díjjal vagy kamatfelárral jár, melyek mértékét az aktuális Hirdetmény tartalmazza.
Erre vonatkozó igényét az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Cascomentességi kérelem menüpontban jelezheti, Ugyanitt megadhatja, hogy a cascomentesség érvényesítéséhez szükséges nyilatkozatot milyen formában (e-mail, fax, posta) és milyen címre kéri.
A módosítási díj a következő havi fizetési értesítőben kerül kiterhelésre.Vonóhorog engedélyeztetéséhez kérjük, jelezze igényét az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Vonóhorog engedélyeztetése menüpontban, ahol a Gépjármű műszaki vizsga adatlap másolatát is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri az engedélyt. Engedélyünk kiadásának az aktuális Hirdetmény szerinti díja a következő fizetési értesítőben kerül kiterhelésre.
Műszaki vizsgáztatáshoz Törzskönyv igazolást az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Műszaki vizsga engedély menüpontban kérhet. Ugyanitt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri az igazolást, melyet 1 munkanapon belül megküldünk. Kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt.
Egyedi vagy új rendszám kiadásához engedélyt az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Egyedi rendszám menüpontban kérhet, Ugyanitt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri az engedélyt, melyet 1 munkanapon belül megküldünk. Kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt. Engedélyünk kiadásának az aktuális Hirdetmény szerinti díja a következő fizetési értesítőben kerül kiterhelésre.
Engedélyünk kézhez vételét követően az új rendszám kiadását és az új forgalmi engedély kiállíttatását az illetékes Okmányirodában Ön intézi.
Az új forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie az MKB Banknak.
A gépjármű átalakítására vonatkozó szándékát az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Átalakítási kérelem menüpontban jelezheti, ahol a Gépjármű műszaki vizsga adatlap másolatát is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri válaszunkat. A gépjármű átalakítására vonatkozó engedélyt az MKB Bank egyedi elbírálás alapján adja ki. Engedélyünk alapján a további szükséges intézkedéseket Ön végzi. A módosított forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie az MKB Banknak.
Tájékoztatjuk, hogy az engedély aktuális Hirdetmény szerinti díja a következő fizetési értesítővel kerül kiterhelésre.
Amennyiben autójával taxizni szeretne, erre vonatkozó szándékát az Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Átalakítási kérelem menüpontban jelezheti, ahol feltöltheti a Taxiengedély kiadásához szükséges dokumentumokat is: magánszemély igénylő esetében vállalkozói igazolvány, cég esetében cégkivonat. A tevékenységi körök között a személyszállításnak is szerepelnie kell. A Taxiengedélyt az MKB Bank egyedi elbírálás alapján adja ki. Engedélyünk alapján a további szükséges intézkedéseket Ön végzi.
A módosított forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie az MKB Banknak.
Tájékoztatjuk, hogy az engedély aktuális Hirdetmény szerinti díja a következő fizetési értesítővel kerül kiterhelésre.
Amennyiben Üzembentartó részére igényel Taxingedélyt, a fenti dokumentumokon túlmenően szükséges benyújtani az Ön és az Üzembentartó által aláírt kérelmet is.
Amennyiben nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy melyik ügyintézést válassza, Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tetszőleges tartalmú levelet juttathat el hozzánk, ahhoz kapcsolódóan dokumentumokat tölthet fel, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri válaszunkat.
A fent részletezett engedélyek igénylésére vonatkozó szándékát és az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat az ugyfelszolgalat.budapestauto@mkb.hu e-mail címre küldött üzenetében is jelezheti felénk vagy írásos kérelmét faxon illetve postán is eljuttathatja részünkre.