Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 850 850
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Használja Ön is a kapcsolattartás leggyorsabb és legkényelmesebb módját, a Budapest Autó Ügyfélkaput! Díjmentes szolgáltatásunkkal az ügyintézés elérhető a nap 24 órájában. Internetes megkeresésére küldött válaszunkat közvetlenül az Ügyfélkapu postaládájába továbbítjuk, és igény szerint SMS-ben vagy e-mailben is értesítjük Önt a válasz érkezéséről, így azonnal hozzájuthat az információkhoz.

Törlesztés, módosítások

Teljes előtörlesztés

Önnek lehetősége van az aktuális Hirdetmény szerinti zárlati díj megfizetése mellett teljes előtörlesztésre, amely a szerződés megszűnését eredményezi.

Az Ügyfélkapun belül a Törlesztés>Egyenleg menüpontban kérheti lezárási kalkulációját. A lezárási kalkulációt automatikusan megküldjük az Ügyfélkapun belüli postaládájába. A lezárási kalkuláció minden esetben a soron következő esedékesség időpontjára kerül kiállításra.

Amennyiben a kalkulációban szereplő összeg a megadott határidőig jóváírásra kerül számlánkon, a szerződést lezárjuk. A gépjárműre vonatkozó korlátozások feloldását, valamint a casco biztosításban szereplő kedvezményezettség kivezethetőségét tartalmazó nyilatkozatainkat a gépjármű törzskönyvével együtt, az összeg beérkezését követően haladéktalanul megküldjük Önnek.


Törlesztőterv kérése

Az Ügyfélkapun belül a Törlesztés>Törlesztőterv menüpontban kérhet törlesztőterv másolatot, amely részletesen tartalmazza a havidíjak összegét, esedékességét, a kamatszámítás alapját, a fizetendő kamatot és a tőkét. Törlesztőtervét automatikusan megküldjük az Ügyfélkapun belüli postaládájába.

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben Ön fix díjas konstrukcióval rendelkezik (a havi törlesztőrészlet állandó), úgy a mindenkori árfolyamkülönbözet a tőketörlesztés csökkentésével kerül havonta elszámolásra. Ez azt eredményezheti, hogy a törlesztőtervben szereplő múltbéli tételek tőketörlesztései alacsonyabbak, mint a korábban kalkulált értékek.

Az igénylés elküldését követően a szerződéséhez kapcsolódó törlesztőtervet 5 percen belül automatikusan megküldjük az Ügyfélkapun belüli postaládájába.


Csekk/fizetési értesítő igénylés

Az Ügyfélkapun belül a Törlesztés>Csekk/fizetési értesítő igénylés menüpontban kérhet a futamidő során eddig eltelt hónapok bármelyikéről új fizetési értesítőt, ezzel együtt csekket is, melyet rendszerünkben tárolt levelezési címére postázzuk.

Csekket/fizetési értesítőt díjmentesen egy naptári hónapon belül maximum 3 alkalommal igényelhet. Ha a soron következő esedékességre szeretne fizetési értesítőt igényelni, úgy ezt leghamarabb az esedékesség előtt 14 naptári nappal teheti meg.

Esedékesség módosítás

Önnek lehetősége van az aktuális Hirdetmény szerinti módosítási díj megfizetése mellett a havi törlesztőrészlet esedékességi napjának megváltoztatására.

Az Ügyfélkapun belül a Törlesztés>Esedékesség módosítás menüpontban jelezheti szándékát, mely esedékességi napra szeretné módosítani havi törlesztését. Kérelme alapján automatikusan megküldjük az Ügyfélkapun belüli postaládájába a szerződésmódosítási ajánlatot. Amennyiben az esedékesség módosításra vonatkozó ajánlatot elfogadja és a szerződésmódosítás 2 eredeti példányát aláírva, és 2 tanúval hitelesítve visszaküldi a részünkre, az esedékesség módosítást rendszerünkben elvégezzük és a szerződés általunk is aláírt példányát visszapostázzuk Önnek.


Futamidő hosszabbítás

Önnek lehetősége van szerződésének futamidejét díjmentesen meghosszabbítani, és így akár jelentős mértékben csökkenteni havi törlesztőrészleteit.

Az Ügyfélkapun belül a Törlesztés> Futamidő hosszabbítás menüpontban állíthatja be akár a kívánt új törlesztőrészletét vagy futamidejét. Kérelme alapján automatikusan megküldjük az Ügyfélkapun belüli postaládájába a szerződésmódosítási ajánlatot, a "Szerződésmódosítási kérelmet", valamint a hátralévő futamidő törlesztőtervét. Amennyiben a "Szerződésmódosítási kérelmet" eredetiben, aláírva, és 2 tanúval hitelesítve visszaküldi a részünkre, a futamidő hosszabbítását rendszerünkben elvégezzük. A törlesztőrészlet nem csökken arányosan a futamidő hosszabbításával, mert a hosszabb futamidővel a fizetendő hiteldíj is növekszik.


Résztörlesztés

Önnek lehetősége van az aktuális Hirdetmény szerinti módosítási díj megfizetése mellett részleges előtörlesztéssel élni, amellyel fennálló tőketartozását csökkentheti.

Az Ügyfélkapun belül a Törlesztés>Résztörlesztés menüpontban jelezheti szándékát, a résztörleszteni kívánt összeg megadásával. A résztörlesztés minimálisan megadható összege a havidíj háromszorosa, maximuma a hátralévő tőketartozás. A "Szerződésmódosítási kérelmet" automatikusan megküldjük az Ügyfélkapun belüli postaládájába. Amennyiben a "Szerződésmódosítási kérelmet" eredetiben, aláírva, és 2 tanúval hitelesítve visszaküldi a részünkre és a résztörleszteni kívánt összeg beérkezik számlánkra, a szerződés módosítását elvégezzük.


Egyéb ügyintézés

Amennyiben nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy melyik ügyintézést válassza, az Ügyfélkapun belül a Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tetszőleges tartalmú levelet juttathat el hozzánk, ahhoz kapcsolódóan dokumentumokat tölthet fel, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri válaszunkat.

A fent részletezett szerződésmódosításokra és csekk/törlesztőterv igénylésére vonatkozó szándékát az ugyfelszolgalat.budapestauto@mkb.hu e-mail címre küldött üzenetében is jelezheti felénk, vagy írásos kérelmét faxon illetve postán is eljuttathatja részünkre.