Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 850 850
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Használja Ön is a kapcsolattartás leggyorsabb és legkényelmesebb módját, a Budapest Autó Ügyfélkaput! Díjmentes szolgáltatásunkkal az ügyintézés elérhető a nap 24 órájában. Internetes megkeresésére küldött válaszunkat közvetlenül az Ügyfélkapu postaládájába továbbítjuk, és igény szerint SMS-ben vagy e-mailben is értesítjük Önt a válasz érkezéséről, így azonnal hozzájuthat az információkhoz.

Káreseménnyel kapcsolatos ügyintézés

Töréskár, üvegkár (2.000.000 Ft alatti kárkifizetés)

Az MKB Bank Autófinanszírozási Üzletág a 2.000.000 Ft-ot meg nem haladó kárkifizetés esetén hozzájárul, hogy a kártérítés összegét a Biztosító az Ügyfél vagy a javító részére az MKB Bank külön meghatalmazása nélkül kifizesse. Erre vonatkozó, 2.000.000 Ft alatti kárrendező nyilatkozatunkat letöltheti az Ügyfélkapun belül a Káresemény>Káresemény rendezése menüpontban.


Töréskár, üvegkár (2.000.000 Ft feletti kárkifizetés)

Amennyiben 2.000.000 Ft-ot meghaladó káresemény érte gépjárművét (vétkességtől függetlenül), Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Káresemény rendezése menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti és a kárkifizetés engedélyezéséhez szükséges Meghatalmazást megkérheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a szerviznek) kéri a Meghatalmazást. Benyújtandó dokumentumok:

  • Kárfelvételi Jegyzőkönyv,
  • a javítást végző márkaszerviz kárkalkulációja vagy elő-számlája.
  • rendőri intézkedés esetén a rendőrségi Határozat,
  • amennyiben a biztosítóval egyezség jött létre, a biztosító és az Ön által hitelesített egyezségi megállapodás,
  • amennyiben a biztosítónál a javító jár el, megbízás a javító felé.

A gépjármű biztosító általi szemlézéséről, továbbá a jótállási jegyen vagy a gépjármű vezérképviselete által megjelölt márkaszervizben történő javításáról Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben Önnek lejárt tartozása nincs, a fenti dokumentumok alapján egyedi elbírálás szerint a kárösszeg felvételét engedélyező Meghatalmazást haladéktalanul belül a címzetthez eljuttatjuk.
Javasoljuk, hogy a javítást csak a Meghatalmazás kézhezvételét követően kezdjék meg.


Totálkár

Amennyiben gépjárműve totálkáros lett (vétkességtől függetlenül), Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Totálkár menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a biztosítónak) kéri a válaszunkat. Benyújtandó dokumentumok:

  • totálkár elszámolás,
  • Kárfelvételi Jegyzőkönyv vagy az a dokumentum, melyen a totálkár tényét a biztosító társaság megállapította,
  • rendőri intézkedés esetén a rendőrségi Határozat.

A gépjármű biztosító általi szemlézéséről Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben minden szükséges dokumentumot eljuttatott cégünkhöz, ügyintézőnk a biztosító társasággal is felveszi a kapcsolatot. A kártérítési összeg beérkezésének napjával ügyintézőnk elszámolást készít a szerződés lezárására vonatkozóan. Amennyiben a biztosító kárösszeget fizet, az a tartozásával szemben beszámításra kerül. Totálkár esetén az MKB Bank jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. A felmondás esetén valamennyi tartozását egy összegben köteles megfizetni.


Lopáskár

Amennyiben gépjárművét ellopták, haladéktalanul tegyen feljelentést a rendőrségen. Ezt követően azonnal keresse fel a CASCO biztosítását kezelő biztosítótársaságot, és jelentse be a káreseményt. A lopáskárt részünkre is késlekedés nélkül be kell jelentenie, amelyet legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Lopáskár menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a biztosítónak) kéri a válaszunkat. Benyújtandó dokumentumok:

  • biztosító által kiállított, lopáskárral kapcsolatos dokumentum(ok)
  • rendőrségen tett Bejelentés vagy Feljelentés,
  • rendőrségi nyomozást megszüntető határozat (később, a kézhez vétel után)
  • biztosító által kiállított, lopáskárral kapcsolatos végelszámolásról szóló dokumentum(ok) (később, a kézhez vétel után)

Amennyiben minden szükséges dokumentumot eljuttatott cégünkhöz, ügyintézőnk a biztosító társasággal is felveszi a kapcsolatot. A kártérítési összeg beérkezésének napjával ügyintézőnk elszámolást készít a szerződés lezárására vonatkozóan. Amennyiben a biztosító kárösszeget fizet, az a tartozásával szemben beszámításra kerül.
Lopáskár esetén az MKB Bank jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. A felmondás esetén valamennyi tartozását egy összegben köteles megfizetni.


Egyéb ügyintézés

Amennyiben nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy melyik ügyintézést válassza, Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tetszőleges tartalmú levelet juttathat el hozzánk, ahhoz kapcsolódóan dokumentumokat tölthet fel, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri válaszunkat.

A fenti káreseményekkel kapcsolatos bejelentéseit és az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat e-mail üzenetben az ugyfelszolgalat.budapestauto@mkb.hu címre küldheti, illetve faxon vagy postán is eljuttathatja részünkre.

Hasznos dokumentumok