Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Ületszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 850 850
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Használja Ön is a kapcsolattartás leggyorsabb és legkényelmesebb módját, a Budapest Autó Ügyfélkaput! Díjmentes szolgáltatásunkkal az ügyintézés elérhető a nap 24 órájában. Internetes megkeresésére küldött válaszunkat közvetlenül az Ügyfélkapu postaládájába továbbítjuk, és igény szerint SMS-ben vagy e-mailben is értesítjük Önt a válasz érkezéséről, így azonnal hozzájuthat az információkhoz.

Káreseménnyel kapcsolatos ügyintézés

Töréskár, üvegkár (2.000.000 Ft alatti kárkifizetés)

Az MKB Bank Autófinanszírozási Üzletág a 2.000.000 Ft-ot meg nem haladó kárkifizetés esetén hozzájárul, hogy a kártérítés összegét a Biztosító az Ügyfél vagy a javító részére az MKB Bank külön meghatalmazása nélkül kifizesse. Erre vonatkozó, 2.000.000 Ft alatti kárrendező nyilatkozatunkat letöltheti az Ügyfélkapun belül a Káresemény>Káresemény rendezése menüpontban.


Töréskár, üvegkár (2.000.000 Ft feletti kárkifizetés)

Amennyiben 2.000.000 Ft-ot meghaladó káresemény érte gépjárművét (vétkességtől függetlenül), Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Káresemény rendezése menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti és a kárkifizetés engedélyezéséhez szükséges Meghatalmazást megkérheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a szerviznek) kéri a Meghatalmazást. Benyújtandó dokumentumok:

  • Kárfelvételi Jegyzőkönyv,
  • a javítást végző márkaszerviz kárkalkulációja vagy elő-számlája.
  • rendőri intézkedés esetén a rendőrségi Határozat,
  • amennyiben a biztosítóval egyezség jött létre, a biztosító és az Ön által hitelesített egyezségi megállapodás,
  • amennyiben a biztosítónál a javító jár el, megbízás a javító felé.

A gépjármű biztosító általi szemlézéséről, továbbá a jótállási jegyen vagy a gépjármű vezérképviselete által megjelölt márkaszervizben történő javításáról Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben Önnek lejárt tartozása nincs, a fenti dokumentumok alapján egyedi elbírálás szerint a kárösszeg felvételét engedélyező Meghatalmazást haladéktalanul belül a címzetthez eljuttatjuk.
Javasoljuk, hogy a javítást csak a Meghatalmazás kézhezvételét követően kezdjék meg.


Totálkár

Amennyiben gépjárműve totálkáros lett (vétkességtől függetlenül), Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Totálkár menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a biztosítónak) kéri a válaszunkat. Benyújtandó dokumentumok:

  • totálkár elszámolás,
  • Kárfelvételi Jegyzőkönyv vagy az a dokumentum, melyen a totálkár tényét a biztosító társaság megállapította,
  • rendőri intézkedés esetén a rendőrségi Határozat.

A gépjármű biztosító általi szemlézéséről Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben minden szükséges dokumentumot eljuttatott cégünkhöz, ügyintézőnk a biztosító társasággal is felveszi a kapcsolatot. A kártérítési összeg beérkezésének napjával ügyintézőnk elszámolást készít a szerződés lezárására vonatkozóan. Amennyiben a biztosító kárösszeget fizet, az a tartozásával szemben beszámításra kerül. Totálkár esetén az MKB Bank jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. A felmondás esetén valamennyi tartozását egy összegben köteles megfizetni.


Lopáskár

Amennyiben gépjárművét ellopták, haladéktalanul tegyen feljelentést a rendőrségen. Ezt követően azonnal keresse fel a CASCO biztosítását kezelő biztosítótársaságot, és jelentse be a káreseményt. A lopáskárt részünkre is késlekedés nélkül be kell jelentenie, amelyet legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Lopáskár menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a biztosítónak) kéri a válaszunkat. Benyújtandó dokumentumok:

  • biztosító által kiállított, lopáskárral kapcsolatos dokumentum(ok)
  • rendőrségen tett Bejelentés vagy Feljelentés,
  • rendőrségi nyomozást megszüntető határozat (később, a kézhez vétel után)
  • biztosító által kiállított, lopáskárral kapcsolatos végelszámolásról szóló dokumentum(ok) (később, a kézhez vétel után)

Amennyiben minden szükséges dokumentumot eljuttatott cégünkhöz, ügyintézőnk a biztosító társasággal is felveszi a kapcsolatot. A kártérítési összeg beérkezésének napjával ügyintézőnk elszámolást készít a szerződés lezárására vonatkozóan. Amennyiben a biztosító kárösszeget fizet, az a tartozásával szemben beszámításra kerül.
Lopáskár esetén az MKB Bank jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. A felmondás esetén valamennyi tartozását egy összegben köteles megfizetni.


Egyéb ügyintézés

Amennyiben nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy melyik ügyintézést válassza, Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tetszőleges tartalmú levelet juttathat el hozzánk, ahhoz kapcsolódóan dokumentumokat tölthet fel, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri válaszunkat.

A fenti káreseményekkel kapcsolatos bejelentéseit és az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat e-mail üzenetben az ugyfelszolgalat.budapestauto@mkb.hu címre küldheti, illetve faxon vagy postán is eljuttathatja részünkre.

Hasznos dokumentumok