Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 850 850
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Használja Ön is a kapcsolattartás leggyorsabb és legkényelmesebb módját, a Budapest Autó Ügyfélkaput! Díjmentes szolgáltatásunkkal az ügyintézés elérhető a nap 24 órájában. Internetes megkeresésére küldött válaszunkat közvetlenül az Ügyfélkapu postaládájába továbbítjuk, és igény szerint SMS-ben vagy e-mailben is értesítjük Önt a válasz érkezéséről, így azonnal hozzájuthat az információkhoz.

Fizetési mód

Mindenkori fizetési kötelezettségeit Havi Fizetési Értesítőnk részletezi, amelyet a törlesztőrészletek esedékességét megelőzően juttatunk el Önnek. Az alábbiakban ismerje meg azokat a fizetési módokat, melyekkel havi törlesztőrészleteit rendezheti. A díjfizetés módja a futamidő alatt díjmentesen változtatható.


Csekkes fizetés

Havi törlesztőrészleteit Ön fizetheti rendszeresen postai csekken is. Felhívjuk figyelmét, hogy a csekkes befizetés díja a következő havi fizetési értesítőn, Készpénz átutalási megbízás (csekk) díj címen kerül kiterhelésre.

Amennyiben Ön rendszeresen postai csekken kíván fizetni, erre vonatkozó szándékát az Ügyfélkapun belül a Fizetési mód>Csekkes fizetés menüpontban jelezheti felénk. Amennyiben Önnek szüksége van bármelyik korábbi hónapra szóló csekkre, azt az Ügyfélkapun belül a Törlesztés>Csekk/fizetési értesítő igénylés menüpontban kérheti, melyet rendszerünkben tárolt levelezési címére postázzuk.

Amennyiben Ön havi törlesztését szeretné gyorsan, sorban állás nélkül, kényelmesen rendezni, a következőkben ajánljuk figyelmébe a Beszedéssel történő fizetés, vagy Átutalás fizetési módokat. Ezen fizetési módok választása esetén Ön nem csak egyszerűen és kényelmesen rendezheti törlesztését, de csekk díjat sem számítunk fel!


Beszedéses törlesztés

(felhatalmazás hitelkártya vagy fizetési számla terhére történő fizetésre)

Az automatikus beszedéses terhelés a fizetés legkényelmesebb módja, az Ön felhatalmazása alapján törlesztőrészletének összegét az esedékesség napján leemeljük az Ön fizetési számlájáról vagy hitelkártyájáról.

Az Ügyfélkapun belül a Fizetési mód>Csoportos beszedés menüpontban töltheti le beszedéses terhelés nyomtatványunkat. A nyomtatvánnyal a számlatulajdonos kezdeményezheti a számlavezető bankjánál a beszedési megbízás létrehozását. Fel kell tüntetni a számlatulajdonos adatait (neve, számlaszáma), a szerződő/fogyasztó adatait (Ügyfelünk neve, címe és az MKB Banknál létrejött Szerződés száma), a teljesítés adatait (érvényesség kezdete és vége), valamint az értékhatárt. Az MKB Bank Autófinanszírozási Üzletág azonosítója beszedés esetén: A12242054

A beszedéses törlesztés fizetési mód csak akkor lép hatályba, ha a számlavezető bank a felhatalmazást befogadta és az MKB Bank részére továbbította. Mivel a várható átfutási idő körülbelül 30 nap, kérjük, a soron következő fizetési értesítőn szíveskedjen figyelni a befizetés módját.


Átutalás

Ön havi befizetéseit rendezheti átutalással is, az egyes utalásokat a számlavezető bankjánál Önnek kell kezdeményeznie. Az eseti átutaláshoz szükséges adatokat a havi fizetési értesítőjén feltüntetjük (számlaszám, Szerződésének száma, esedékesség napja, törlesztés összege). Amennyiben az MKB Banknál rendelkezik fizetési számlával, úgy egyedi átutalási megbízását az MKB Bank MKB NetBANKár ill. MKB Internetbank rendszerében is rögzítheti.


Készpénzfizetés MKB Bank fiókban

Havi befizetését rendezheti készpénzbefizetéssel, bármely MKB Bank fiókban. A befizetéshez szükséges adatokat a havi fizetési értesítő tartalmazza (számlaszám, Szerződésének száma, esedékesség napja, törlesztés összege). Erre a linkre kattintva megkeresheti az Önhöz legközelebbi MKB Bank fiókot.