Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 850 850
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Használja Ön is a kapcsolattartás leggyorsabb és legkényelmesebb módját, a Budapest Autó Ügyfélkaput! Díjmentes szolgáltatásunkkal az ügyintézés elérhető a nap 24 órájában. Internetes megkeresésére küldött válaszunkat közvetlenül az Ügyfélkapu postaládájába továbbítjuk, és igény szerint SMS-ben vagy e-mailben is értesítjük Önt a válasz érkezéséről, így azonnal hozzájuthat az információkhoz.

Adatmódosítás

Állandó cím módosítás

Az Ügyfélkapun belül a Személyes adatok módosítása>Lakcím (székhely) módosítása menüpontban jelezheti az állandó címének változását, és ott az állandó cím módosításához szükséges dokumentumokat (új lakcímkártya, cég esetében cégbírósági végzés) is elküldheti számunkra. A módosításhoz szükséges dokumentum kézhezvételét követően postán megküldjük Önnek engedélyünket az állandó címváltozás forgalmi engedélyben történő átvezetéséhez.

Az új forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie az MKB Banknak.


Levelezési cím módosítás

Az Ügyfélkapun belül a Személyes adatok módosítása>Levelezési cím módosítása menüpontban jelezheti postacímének változását új címe megadásával.


Telefonszám változás

Amennyiben telefonszáma megváltozott, az Ügyfélkapun belül a Személyes adatok módosítása> Telefonszám változás menüpontban megadhatja új belföldi telefonos elérhetőségét.


Névváltozás

Amennyiben neve megváltozott, az Ügyfélkapun belül a Személyes adatok módosítása>Névmódosítás menüpontban jelezheti és ott a névmódosításhoz szükséges dokumentumokat (magánszemély esetén anyakönyvi kivonat vagy személyi igazolvány, cég esetében a cégbírósági végzés) is elküldheti számunkra. A módosításhoz szükséges dokumentum kézhezvételét követően postán megküldjük Önnek engedélyünket a névmódosítás forgalmi engedélyben történő átvezetéséhez.

Az új forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie az MKB Banknak.


Személyi igazolványszám módosítása

Az Ügyfélkapun belül a Személyes adatok módosítása>Személyi igazolványszám változás menüpontban adhatja meg új személyi igazolványszámát és kérjük, küldje el számunkra új személyi igazolványának másolatát.


Amennyiben Ügyfelünk átalakul, társasági formája megváltozik vagy változás következik be adataiban, de a korábbi vállalkozás jogutódjaként működik tovább

Kérjük, küldje el részünkre a változásról szóló cégbírósági végzést, vagy a módosított cégkivonatot. A megküldött dokumentumok alapján módosítjuk nyilvántartásunkban vállalkozásának adatait.


Egyéb ügyintézés

Amennyiben nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy melyik ügyintézést válassza, az Ügyfélkapun belül a Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tetszőleges tartalmú levelet juttathat el hozzánk, ahhoz kapcsolódóan dokumentumokat tölthet fel, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri válaszunkat.

Amennyiben Ön több szerződéssel is rendelkezik az MKB Banknál, akkor a változások a többi Szerződésén is életbe lépnek.

A fent részletezett adatmódosításokat az ugyfelszolgalat.budapestauto@mkb.hu e-mail címre küldött üzenetében is jelezheti felénk vagy írásos kérelmét faxon illetve postán is eljuttathatja részünkre. Kérjük, a változást igazoló dokumentumokat minden esetben mellékelje kérelméhez.