Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

2023. január 29.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2023. január 29-én 02:00 és 03:00 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB) és MKB Mobil Appban (korábban BB) nincs lehetőség azonnali fizetési megbízások indítására, a BusinessID nem lesz elérhető, az MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI esetében pedig indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülnek. Ez időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások nem teljesülnek. Másodlagos azonosítók kezelésére nincs lehetőség, továbbá a fizetési kérelem szolgáltatás sem lesz elérhető. Kérjük, hogy a megbízásait a megjelölt időszakon kívülre időzítse. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét, köszönjük!

2023. január 30.

Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 30-án (hétfő) 2023. január 30-án 22:00 óra és 22:15 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatás csökkentett funkcionalitással lesz elérhető. Ez alatt az idő alatt a bank- és hitelkártya menüpont szünetelni fog. 2023. január 30-án 22:00 óra és 2023. január 30-án 22:15 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazás csökkentett funkcionalitással lesz elérhető. Ez idő alatt a bankkártyák és mobilfizetés menüpont szünetelni fog. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

2023. február 1.

Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 1-jén 06:00 és 06:30 között maximum 5 perces kiesésre lehet számítani az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében az internetes vásárlást jóváhagyó 3DS SMS kód kiküldésében, valamint az internetes vásárlások MKB Mobil Appban (korábban BB) történő biometrikus, PUSH üzeneten keresztüli jóváhagyásában. Ez idő alatt az internetes vásárlási jelszó megadása, valamint a biometrikus, PUSH üzeneten keresztüli jóváhagyás beállítása nem elérhető. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

2023. február 11.

Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 11-én 22:00 óra és 2023. február 11-én 23:00 óra között a BusinessID, valamint az Üzleti Terminál karbantartásban alatt lesz. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók, számlainformációk lekérdezése. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint szíveskedjenek a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!

2023. február 16-17.

Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 16-án 21:50 órától 2023. február 17-én 02:00 óráig az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) karbantartás miatt nem lesz elérhető. Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 16-án 22:00 és 2023. február 16-án 23:00 óra között, 2023. február 17-én pedig 01:00 és 2023. február 17-én 02:00 óra között pár perces kiesések lehetnek a Budapest Autó Ügyfélkapu és az online videóbankos azonosítás működésében, valamint az Üzleti Terminálban a kiesés ideje alatt nem tudnak kommunikációt kezdeményezni a bank felé (pl. tétel beküldés, aktuális számla/kivonat lekérdezés).
Kérjük, hogy az ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!

2023. február 21. és 23.

Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 21-én, kedden, valamint 2023. február 23-án, csütörtökön 18:05 – 18:20 óra között az Üzleti Terminál szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges.
Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók és számlainformációk lekérdezése. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!

2023. február 27.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a MKB NetBANKár, MKB NetBANKár Business, PCBankár és MKB Mobilalkalmazás szolgáltatásban 2023. február 27-én 22.00 és 22:30 között az alábbi szolgáltatások várhatóan nem lesznek elérhetőek: hitel adat lekérdezés, értéknapos tranzakciók lekérdezése, sorban álló tételek lekérdezése, állandó utalások lekérdezése, és felhatalmazó levelek lekérdezése. A karbantartás ideje alatt egyes ügyfelek a fenti időpontban az MKB NetBANKárba, MKB NetBANKár Businessbe, PCBankárba és MKB Mobilalkalmazásba történő belépési hibákat tapasztalhatnak. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Megértésüket és türelmüket köszönjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Az elmúlt időszak befejezett karbantartásai