Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek
Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.
Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!
2023. január 29.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2023. január 29-én 02:00 és 03:00 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB) és MKB Mobil Appban (korábban BB) nincs lehetőség azonnali fizetési megbízások indítására, a BusinessID nem lesz elérhető, az MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI esetében pedig indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülnek. Ez időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások nem teljesülnek. Másodlagos azonosítók kezelésére nincs lehetőség, továbbá a fizetési kérelem szolgáltatás sem lesz elérhető. Kérjük, hogy a megbízásait a megjelölt időszakon kívülre időzítse. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét, köszönjük!
2023. január 30.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 30-án (hétfő) 2023. január 30-án 22:00 óra és 22:15 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatás csökkentett funkcionalitással lesz elérhető. Ez alatt az idő alatt a bank- és hitelkártya menüpont szünetelni fog. 2023. január 30-án 22:00 óra és 2023. január 30-án 22:15 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazás csökkentett funkcionalitással lesz elérhető. Ez idő alatt a bankkártyák és mobilfizetés menüpont szünetelni fog. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
2023. február 1.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 1-jén 06:00 és 06:30 között maximum 5 perces kiesésre lehet számítani az MKB Banknál vezetett
101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében az internetes vásárlást jóváhagyó 3DS SMS kód kiküldésében,
valamint az internetes vásárlások MKB Mobil Appban (korábban BB) történő biometrikus, PUSH üzeneten keresztüli jóváhagyásában.
Ez idő alatt az internetes vásárlási jelszó megadása, valamint a biometrikus, PUSH üzeneten keresztüli jóváhagyás beállítása
nem elérhető. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!
2023. február 11.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 11-én 22:00 óra és 2023. február 11-én 23:00 óra között a BusinessID, valamint az Üzleti
Terminál karbantartásban alatt lesz. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek
feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és
postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók, számlainformációk lekérdezése. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal
kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint szíveskedjenek a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További
részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2023. február 16-17.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 16-án 21:50 órától 2023. február 17-én 02:00 óráig az MKB Internetbank (korábban BB) és
MKB Mobil App (korábban BB) karbantartás miatt nem lesz elérhető. Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás
vásárlások jóváhagyása a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz
szükség.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 16-án 22:00 és 2023. február 16-án 23:00 óra között, 2023. február 17-én pedig 01:00 és
2023. február 17-én 02:00 óra között pár perces kiesések lehetnek a Budapest Autó Ügyfélkapu és az online videóbankos azonosítás
működésében, valamint az Üzleti Terminálban a kiesés ideje alatt nem tudnak kommunikációt kezdeményezni a bank felé (pl. tétel
beküldés, aktuális számla/kivonat lekérdezés).
Kérjük, hogy az ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért
hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2023. február 21. és 23.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 21-én, kedden, valamint 2023. február 23-án, csütörtökön 18:05 – 18:20 óra között az Üzleti
Terminál szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt
nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges.
Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók és
számlainformációk lekérdezése. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség
szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350
350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2023. február 27.
Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a MKB NetBANKár, MKB NetBANKár Business, PCBankár és MKB Mobilalkalmazás szolgáltatásban 2023. február 27-én 22.00 és 22:30 között az alábbi szolgáltatások várhatóan nem lesznek elérhetőek: hitel adat lekérdezés, értéknapos tranzakciók lekérdezése, sorban álló tételek lekérdezése, állandó utalások lekérdezése, és felhatalmazó levelek lekérdezése. A karbantartás ideje alatt egyes ügyfelek a fenti időpontban az MKB NetBANKárba, MKB NetBANKár Businessbe, PCBankárba és MKB Mobilalkalmazásba történő belépési hibákat tapasztalhatnak. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Megértésüket és türelmüket köszönjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Az elmúlt időszak befejezett karbantartásai
2023. január 7.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 7-én 22:00 óra és 23:00 óra között a BusinessID, valamint az Üzleti Terminál karbantartásban
lesz. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok
letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek,
deviza tranzakciók, számlainformációk lekérdezése. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat
lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a
06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2023. január 17.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 17-én 21:45 órától 2023. január 18-án 01:45 óráig az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) karbantartás miatt nem lesz elérhető, ez idő alatt pedig azonnali fizetési megbízások indítására nincs lehetőség. Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség. Kérjük, hogy az ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2023. január 21.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 21-én, szombaton 21:00 és 22:00 óra között az MKB PCBankár, MKB Netbankár Business illetve az MKB Vállalati Mobilalkalmazás szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.A felsorolt szolgáltatásokon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges.Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!Megértését köszönjük!
2023. január 20-21.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 20-án (péntek) 22:00-tól 22:45-ig és 2023. január 21-én (szombat) 2:15-tól 3:00-ig az MKB
Internetbank (korábban BB) rendszerein karbantartást végzünk, ezért a deviza szolgáltatás, illetve az e-mail cím és telefonszám
módosítás lehetőségei nem lesznek elérhetőek ebben az időszakban. 2023. január 20-án (péntek) 22:00-tól 2023. január 21. (szombat)
6:30-ig deviza előkalkulációra nem lesz lehetőség.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 20-án (péntek) 22:00-tól 22:45-ig és 2023. január 21-én (szombat) 2:15-tól 3:00-ig az Üzleti
Terminál szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt
nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók,
csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók, számlainformációk lekérdezése.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 20-án (péntek) 22:00-tól 22:45-ig és 2023. január 21-én (szombat) 2:15-tól 3:00-ig a BusinessID
alkalmazás karbantartásban lesz.
Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon
kívülre időzítsék!
További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
2023. január 22.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2023. január 22-én 00:00 és 03:00 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB) és MKB Mobil Appban (korábban BB) nincs lehetőség azonnali fizetési megbízások indítására, a BusinessID nem lesz elérhető, az MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI esetében pedig indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülnek. Ez időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások nem teljesülnek. Másodlagos azonosítók kezelésére nincs lehetőség, továbbá a fizetési kérelem szolgáltatás sem lesz elérhető. Kérjük, hogy a megbízásait a megjelölt időszakon kívülre időzítse. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét, köszönjük!
2023. január 24-26.
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2023. január 24. kedd 22:00 és 2023. január 25. szerda 01:00 között az MKB
Mobil App (korábban BB) és az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatások átmenetileg nem vagy csak csökkentett üzemmódban
lesznek elérhetők. A fenti időszak alatt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldés
valamint a tranzakciós és belépő megerősítő SMS kiküldése is szünetelni fog.
Tájékoztatjuk, hogy 2023. január 24-én, kedden 22:00 - 2023. január 25-án, szerda 01:00 óra közötti időszakban a BusinessID,
2023. január 24-én, kedden, valamint 2023. január 26-án, csütörtökön 18:05 – 18:20 óra között az Üzleti Terminál szolgáltatások
nem lesznek elérhetőek. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra,
illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók,
betét- és hitelműveletek, deviza tranzakciók, számlainformációk lekérdezése.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az MKB Internetbank (korábban BB) rendszerében 2023. január 26-án 21:00 és 0:00 között várhatóan
az értékpapírszámlákkal kapcsolatos szolgáltatások technikai okok miatt korlátozottan lesznek elérhetők.
Kérjük, hogy a szolgáltatással kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre
időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
2022. december 10.
Tájékoztatjuk, hogy 2022. december 10-én 22:00 óra és 23:00 óra között az MKB Bank BusinessID, valamint az Üzleti Terminál karbantartásban lesz. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók és számlainformációk lekérdezése. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022. december 20.
2022. december 20-án 22:00 órakor tervezett leállás miatt maximum 30 másodpercig nem lesz elérhető az Apple Pay digitalizáció az MKB Mobil Appban (korábban BB). Kártyájuk digitalizálását kérjük, időzítsék ezen időszakon kívülre. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022. november 2-3.
Az MKB Bank ezúton tájékoztatja, hogy 2022. november 02. 22:00 óra és 2022. november 03. 01:00 között tervezett karbantartást
végez, amely érinti a TeleBank volt Budapest Bank ügyfelek számára elérhető egyes szolgáltatásainak elérhetőségét. Ezen időszak
alatt nincs lehetőség internetes vásárlást jóváhagyó (3DS) SMS kód fogadására alkalmas telefonszám beállítására, MKB Internetbank
(korábban BB) szerződés rögzítésére, valamint ePIN kóddal történő azonosításra. Kérjük, időzítse TeleBankos ügyintézését a
karbantartási időszakon kívülre. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. november 5.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.11.05-én 22:00 óra és 23:00 óra között a BusinessID, valamint az Üzleti Terminál karbantartásban lesz. Kérjük, hogy megbízásaikat a karbantartási időn kívül kezeljék. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022. november 13.
2022. november 13-án 03:00 és 04:00 között tervezetten nem lesznek elérhetők a korábban Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai. Kérjük, hogy ATM-es tranzakcióikat időzítsék a karbantartási időn kívülre, vagy válasszák a korábban is MKB Bank (lista a www.mkb.hu oldalon), a Takarékbank (lista a www.takarekbank.hu oldalon) vagy más pénzintézet által üzemeltetett ATM-eket. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. november 14.
Tervezett karbantartás miatt 2022. november 14-én 23:00 órától 2022. november 15. 0:00 óráig 5-10 perces megszakadás várható
a tranzakciós SMS-ek kiküldésében.
2022. november 14-én 03:00 és 04:00 között tervezetten nem lesznek elérhetők a korábban Budapest Bank által üzemeltetett
ATM-ek szolgáltatásai. Kérjük, hogy ATM-es tranzakcióikat időzítsék a karbantartási időn kívülre, vagy válasszák a korábban
is MKB Bank (lista a www.mkb.hu oldalon), a Takarékbank (lista a www.takarekbank.hu oldalon) vagy más pénzintézet által üzemeltetett
ATM-eket.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022. november 15.
2022. november 15-én 22:30 és 23:30 óra között tervezett karbantartás miatt 10-15 perces megszakadás várható a tranzakciós
SMS-ek és internetes vásárlást jóváhagyó 3DS SMS-ek kiküldésében. Ezen időtartam alatt az MKB Internetbank (korábban BB) és
MKB Mobil App (korábban BB) nem lesz elérhető. Az Üzleti Terminálban ez idő alatt egy néhány másodperces időszakban visszautasításra
kerülhetnek az indított tranzakciók, 22:30 és 23:10 között pedig a BusinessID karbantartásban lesz.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022. november 17.
Tervezett karbantartás miatt 2022. november 17-én 23:00 órától 2022. november 18. 0:00 óráig 5-10 perces megszakadás várható
a tranzakciós SMS-ek kiküldésében.
Karbantartás miatt a PCBankár és a NetBANKár Business 2022. november 17. 20:00 óra és 2022. november 17. 21:00 óra között
nem lesz elérhető. Kérjük, hogy megbízásaikat a karbantartási időn kívül kezeljék. További információ a TeleBankon a 06 80
350 350-es telefonszámon.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022. november 17-18.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.11.17. 21:45 órától 2022.11.18. 02:00 óráig az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban
BB) karbantartás miatt nem lesz elérhető, ez idő alatt pedig azonnali fizetési megbízások indítására nincs lehetőség, kérjük,
utalásaikat időzítsék ezen időszakon kívülre. Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása
a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség. 2022. november
17-én 22:05 és 22:07 óra között az internetes történő bankkártyás vásárlásokra nem lesz lehetőség a korábbi Budapest Bank
ügyfelei számára. 2022. november 17-én 22:07 és 22:10 óra között a TeleBankon az ügyféladatok lekérdezésére, létrehozására
és módosítására nincs lehetőség. 2022.11.17 22:20 óra és 2022.11.18. 00:00 óra között a Business ID rendszerében a távoli
aláírás jóváhagyások kiküldése és telefonokon történő jóváhagyás nem lesz végrehajtható karbantartás miatt, továbbá az Üzleti
Terminál (Business Terminal for Windows) rendszerében a távoli aláírás jóváhagyások kiküldése és telefonokon való jóváhagyás
nem lesz végrehajtható.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy karbantartási munkálatok miatt az MKB NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás 2022. november 17-én
22:00 óra és 2022. november 18-án 02:00 óra között nem lesz elérhető.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2022. november 19.
2022. november 19-én 11:00 óra és 12:00 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) és Üzleti Terminál esetében nincs lehetőség deviza utalás indítására. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. november 20.
2022. november 20-án 00:00 óra és 24:00 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Bank bankkártyás ügyfelei MoneySend
tranzakció általi jóváírást nem tudnak fogadni.
2022. november 20-án 03:00 és 04:00 között tervezetten nem lesznek elérhetők a korábban Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek
szolgáltatásai a Mastercard bankkártyával rendelkező ügyfelek számára. Kérjük, hogy ATM-es tranzakcióikat időzítsék a karbantartási
időn kívülre, vagy válasszák a korábban is MKB Bank (lista a www.mkb.hu oldalon), a Takarékbank (lista a www.takarekbank.hu
oldalon) vagy más pénzintézet által üzemeltetett ATM-eket.
2022. november 20-án 02:00 és 06:00 óra között karbantartás miatt az interneten történő bankkártyás vásárlásokban fennakadások
lehetnek a korábbi Budapest Bank ügyfelei számára.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. november 21.
2022. november 21-én 03:00 és 04:00 között tervezetten nem lesznek elérhetők a korábban Budapest Bank által üzemeltetett
ATM-ek szolgáltatásai a Mastercard bankkártyával rendelkező ügyfelek számára. Kérjük, hogy ATM-es tranzakcióikat időzítsék
a karbantartási időn kívülre, vagy válasszák a korábban is MKB Bank (lista a www.mkb.hu oldalon), a Takarékbank (lista a www.takarekbank.hu
oldalon) vagy más pénzintézet által üzemeltetett ATM-eket. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon
a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. november 22.
Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 22-én, kedden, valamint 2022. november 24-én, csütörtökön 18:05 – 18:20 óra között az Üzleti
Terminál szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.
Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok
letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek,
deviza tranzakciók, számlainformációk lekérdezése.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.11.22-én, illetve 2022.11.24-én 18:05 - 18:20 között a BusinessID alkalmazás rendelkezési funkciója
karbantartásban lesz.
Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon
kívülre időzítsék!
További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Megértését köszönjük!
2022. november 27.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2022.11.27-én 00:00 és 03:00 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban,
így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB) és MKB Mobil Appban (korábban BB) nincs lehetőség azonnali fizetési
megbízások indítására, a BusinessID nem lesz elérhető, az MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban
és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI esetében pedig indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülnek. Ez időszak
alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások nem teljesülnek.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022 november. 30
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2022. november 30-án 22:00 és 22:05 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő
szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB), MKB Mobil Appban (korábban BB), a BusinessID-ban,
MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI-n
indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülhetnek, kérjük, utalásaikat időzítsék ezen időszakon kívülre. Továbbá ugyanezen
időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások visszautasításra kerülhetnek.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését köszönjük!
2022. október 4.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.10.04-én 18:05 - 18:20 között a BusinessID alkalmazás rendelkezési funkciója karbantartásban lesz. Kérjük, hogy megbízásait a karbantartási időn kívül kezelje. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. október 6.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.10.06-án 18:05 - 18:20 között a BusinessID alkalmazás rendelkezési funkciója karbantartásban lesz. Kérjük, hogy megbízásait a karbantartási időn kívül kezelje. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. október 6.
Tájékoztatjuk, hogy rendszer karbantartási munkálatok
miatt 2022. október 6-án 22:00 és 22:45 óra
között szünetel az MKB Internetbank (korábban
BB) bejelentkező, jóváhagyó,
másodlagos megerősítő, valamint az internetes
vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok küldése.
Az fenti időszakban az MKB Internetbank (korábban BB) rendszerébe a QR kódos bejelentkezés továbbra is zavartalanul
rendelkezésre áll!
Kérjük,
utalásait és internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
További részletekért hívja Telebankot a 06 80 350 350-es
számon!
2022. október 8.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.10.08-án 22:00 óra és 23:00 óra között az MKB Bank BusinessID, valamint az Üzleti Terminál karbantartásban lesz. Kérjük, hogy megbízásait a karbantartási időn kívül kezelje. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. október 25-26.
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt október 25. (kedd) 22:00 és október 26. (szerda) 01:00 között az MKB Mobil
App (korábban BB), az MKB Internetbank (korábban BB) és BusinessID szolgáltatások átmenetileg nem, vagy csak csökkentett üzemmódban
lesznek elérhetők. A fenti időszak alatt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldés
valamint a tranzakciós és belépő megerősítő SMS kiküldése is szünetelni fog.
2022. október 25-én (kedden), valamint 2022. október 27-én (csütörtökön) 18:05 – 18:20 óra között az Üzleti Terminál szolgáltatások
nem lesznek elérhetőek. Az Üzleti Terminálon a karbantartási időszakok alatt megbízásokat nem tudunk fogadni, illetve dokumentumok
letöltése nem lesz lehetséges.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.10.25-én, illetve 2022.10.27-én 18:05 - 18:20 között a BusinessID alkalmazás rendelkezési funkciója
karbantartásban lesz. Kérjük, hogy megbízásait a karbantartási időn kívül kezelje.
Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon
kívülre időzítsék!
További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
2022. október 27.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az MKB Internetbank (korábban BB) rendszerében 2022. október 27-én 19:30 és 0:00 között várhatóan
az értékpapírszámlákkal kapcsolatos szolgáltatások karbantartás miatt korlátozottan lesznek elérhetők. Kérjük, hogy a felsorolt
szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék!
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. október 27.
Tervezett informatikai karbantartás miatt 2022. október 27-én 18.30 és 19.00 óra között az MKB SZÉP Kártyabirtokosok és a
Szolgáltatók az MKB SZÉP Kártya Honlapon (https://www.mkbszepkartya.hu/) nem tudják használni Személyes Tárhelyüket és az MKB SZÉP Kártya Mobilapp-ot. Ez idő alatt nem tudják lekérdezni aktuális
egyenlegüket, korábbi időszaki forgalmukat, és nem kapnak azonnal Értesítést a Kártya költéseikről/jóváírásokról.
Az informatikai karbantartás a szolgáltató helyeken történő kártyaelfogadást, az internetes engedélyeztetést és az előre fizetés
lehetőségét nem befolyásolja.
További információ kérhető az MKB SZÉP Kártya ügyfélszolgálat +36 1 268 72 72-es telefonszámán munkanapokon 9 és 15 óra között,
vagy a Kártyaközpont +36 1 238 03 61, +36 1 238 03 62, +36 20 298 70 09, +36 30 931 97 04, +36 70 779 76 99 telefonszámain
minden nap 8 és 20 óra között, illetve ugyfel.mkbszepkartya@mkb.hu e-mail címen.
2022. október 30.
Háttérrendszereink karbantartása miatt 2022. október 30-án 02:40 órától az óraátállítást követően 03:15 óráig az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó hitelkártyák online és fizikai használatában, valamint az ATM-ből történő készpénzfelvételben fennakadások lehetnek, míg a betéti kártyák esetében nincs lehetőség sem online, sem fizikai fizetésre, valamint ATM-ből történő készpénzfelvételre. Ugyanezen időszakban az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a kártyákkal kapcsolatos funkciók nem lesznek elérhetők. Az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022.
szeptember 1-2.
2022. szeptember 01. 21:45 óra és 2022.
szeptember 02. 01:00 óra között az MKB Internetbank (korábban BB), valamint MKB
Mobil App (korábban BB) tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás vásárlások
jóváhagyása a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott
megerősítő kód használatára lesz szükség. Tájékoztatjuk továbbá, hogy 2022.
szeptember 01. 22:25 óra és 23:00 között internetes bankkártyás vásárlásra nem
lesz lehetőség.
2022.
szeptember 3.
2022. szeptember 3-án 11:00-tól 11:30-ig a Budapest Autó
Ügyfélkapu részlegesen vagy teljesen nem lesz elérhető. 2022. szeptember 3-án 11:00 és 13:00 között az
MKB Internetbankon (korábban BB) nincs lehetőség deviza tranzakciók indítására,
valamint az értékpapírokkal kapcsolatos funkciók nem lesznek elérhetők
tervezett karbantartás miatt.
2022. szeptember 7.
Tájékoztatjuk, hogy 2022. szeptember 7-én 00:30 és 03:30 között karbantartást végzünk. Ez idő alatt az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) nem lesz elérhető, a TeleBank automata funkciói nem használhatók, valamint ez idő alatt a tranzakciós SMS-ek, internetes vásárlást jóváhagyó 3DS SMS kódok, továbbá az ApplePay kártyák digitalizációjakor az sms jóváhagyó kód kiküldése is szünetel. Ugyanakkor a Walletben már korábban digitalizált kártyák használata fizikai POS terminálokon zavartalanul fog működni. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. szeptember 7-8.
2022. szeptember 7. 21:55 óra és 2022. szeptember 8. 01:00 óra között az MKB Internetbank (korábban BB), valamint az MKB Mobil App (korábban BB) tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség. 2022. szeptember 7-én 22:00 óra és 23:00 óra között, illetve 2022. szeptember 8-án 00:00 óra és 01:00 óra között kiesések jelentkezhetnek a Budapest Autó Ügyfélkapu és az OpenAPI szolgáltatás elérésében. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. szeptember 14-15.
2022. szeptember 14. 21:55 óra és 2022. szeptember 15. 01:00 óra között az MKB Internetbank (korábban BB), valamint az MKB Mobil App (korábban BB) tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség. 2022. szeptember 15-én 00:00 és 01:00 óra között kiesések jelentkezhetnek a Budapest Autó Ügyfélkapu és az OpenAPI szolgáltatás elérésében. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. szeptember 23-24.
2022. szeptember 23. 22:00 és 2022. szeptember 24. 06:00 óra között rövid kiesések lehetnek az MKB Bank ATM-jeinek, az MKB Bank honlapjának működésében, valamint a korábbi Budapest Bank ügyfeleinek esetében az internetes vásárlást jóváhagyó 3DS SMS kód kiküldésében, valamint az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) csökkentett funkcionalitással lesz elérhető.
2022. szeptember 23. 22:00 és 2022. szeptember 24. 06:00 óra között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, illetve a Budapest Autó Ügyfélkapu nem lesz elérhető.
2022. szeptember 24. 00:00 és 02:00 óra között nem lesz elérhető az MKB Internetbank (korábban BB), az MKB Mobil App (korábban BB), az Üzleti Terminál, valamint a Business ID.
Karbantartás miatt továbbá az MKB NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022. szeptember 24-én 07:00 és 08:15 között nem lesz elérhető.
2022. szeptember 24-én 07:00 és 08:15 között az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében egyes internetes bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Kérjük, időzítse internetes bankkártyás vásárlásait ezen időszakon kívülre.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. szeptember 25-26.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2022.09.25-én 00:00 és 03:00 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB) és MKB Mobil Appban (korábban BB) nincs lehetőség fizetési megbízások indítására, a BusinessID nem lesz elérhető, az MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI esetében pedig indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülnek. Ez időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások nem teljesülnek.
2022. szeptember 25. 22:00 és 2022. szeptember 26. 06:00 óra között rövid kiesések lehetnek az MKB Bank ATM-jeinek, az MKB Bank honlapjának működésében, valamint a korábbi Budapest Bank ügyfeleinek esetében az internetes vásárlást jóváhagyó 3DS SMS kód kiküldésében, valamint az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) csökkentett funkcionalitással lesz elérhető.
2022. szeptember 25. 22:00 és 2022. szeptember 26. 06:00 óra között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, illetve a Budapest Autó Ügyfélkapu nem lesz elérhető.
2022. szeptember 26. 00:00 és 02:00 óra között nem lesz elérhető az MKB Internetbank (korábban BB), az MKB Mobil App (korábban BB), az Üzleti Terminál, valamint a Business ID.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. augusztus 17.
2022. augusztus 17.
22:15-től 23:15-ig tervezett karbantartást végzünk. Ez idő alatt az MKB Bank
által biztosított terminálokon a SZÉP kártyák, egészségpénztári kártyák,
illetve American Express kártyák elfogadásában maximum 5 perces kiesés várható.
2022. augusztus 30.
2022.
augusztus 30-án 22:00 és 22:02 között tervezett karbantartás miatt maximum 50
másodperces kiesés várható az azonnali fizetési rendszer működésében. Kérjük,
azonnali fizetési tranzakcióikat időzítsék a karbantartási időszakon kívülre.