Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

MKB Bank karbantartási információk

2022. november 17-18.

Tájékoztatjuk, hogy 2022.11.17. 21:45 órától 2022.11.18. 02:00 óráig az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) karbantartás miatt nem lesz elérhető, ez idő alatt pedig azonnali fizetési megbízások indítására nincs lehetőség, kérjük, utalásaikat időzítsék ezen időszakon kívülre. Ugyanezen karbantartási időszak alatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása a mobilalkalmazásban nem lesz elérhető, ez idő alatt SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség. 2022. november 17-én 22:05 és 22:07 óra között az internetes történő bankkártyás vásárlásokra nem lesz lehetőség a korábbi Budapest Bank ügyfelei számára. 2022. november 17-én 22:07 és 22:10 óra között a TeleBankon az ügyféladatok lekérdezésére, létrehozására és módosítására nincs lehetőség. 2022.11.17 22:20 óra és 2022.11.18. 00:00 óra között a Business ID rendszerében a távoli aláírás jóváhagyások kiküldése és telefonokon történő jóváhagyás nem lesz végrehajtható karbantartás miatt, továbbá az Üzleti Terminál (Business Terminal for Windows) rendszerében a távoli aláírás jóváhagyások kiküldése és telefonokon való jóváhagyás nem lesz végrehajtható.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy karbantartási munkálatok miatt az MKB NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás 2022. november 17-én 22:00 óra és 2022. november 18-án 02:00 óra között nem lesz elérhető.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022. november 19.

2022. november 19-én 11:00 óra és 12:00 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) és Üzleti Terminál esetében nincs lehetőség deviza utalás indítására. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022. november 20.

2022. november 20-án 00:00 óra és 24:00 óra között tervezett karbantartás miatt az MKB Bank bankkártyás ügyfelei MoneySend tranzakció általi jóváírást nem tudnak fogadni.
2022. november 20-án 03:00 és 04:00 között tervezetten nem lesznek elérhetők a korábban Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai a Mastercard bankkártyával rendelkező ügyfelek számára. Kérjük, hogy ATM-es tranzakcióikat időzítsék a karbantartási időn kívülre, vagy válasszák a korábban is MKB Bank (lista a www.mkb.hu oldalon), a Takarékbank (lista a www.takarekbank.hu oldalon) vagy más pénzintézet által üzemeltetett ATM-eket.
2022. november 20-án 02:00 és 06:00 óra között karbantartás miatt az interneten történő bankkártyás vásárlásokban fennakadások lehetnek a korábbi Budapest Bank ügyfelei számára.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022. november 21.

2022. november 21-én 03:00 és 04:00 között tervezetten nem lesznek elérhetők a korábban Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai a Mastercard bankkártyával rendelkező ügyfelek számára. Kérjük, hogy ATM-es tranzakcióikat időzítsék a karbantartási időn kívülre, vagy válasszák a korábban is MKB Bank (lista a www.mkb.hu oldalon), a Takarékbank (lista a www.takarekbank.hu oldalon) vagy más pénzintézet által üzemeltetett ATM-eket. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022. november 22.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 22-én, kedden, valamint 2022. november 24-én, csütörtökön 18:05 – 18:20 óra között az Üzleti Terminál szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.
Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók, számlainformációk lekérdezése.
Tájékoztatjuk, hogy 2022.11.22-én, illetve 2022.11.24-én 18:05 - 18:20 között a BusinessID alkalmazás rendelkezési funkciója karbantartásban lesz.
Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék!
További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Megértését köszönjük!

2022. november 27.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2022.11.27-én 00:00 és 03:00 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB) és MKB Mobil Appban (korábban BB) nincs lehetőség azonnali fizetési megbízások indítására, a BusinessID nem lesz elérhető, az MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI esetében pedig indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülnek. Ez időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások nem teljesülnek.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

2022 november. 30

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2022. november 30-án 22:00 és 22:05 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Internetbankban (korábban BB), MKB Mobil Appban (korábban BB), a BusinessID-ban, MKB Netbankárban, MKB Mobilalkalmazásban, Üzleti Terminálban, PCBankárban és a NetBANKár Business-ben, valamint OpenAPI-n indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülhetnek, kérjük, utalásaikat időzítsék ezen időszakon kívülre. Továbbá ugyanezen időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások visszautasításra kerülhetnek.
További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését köszönjük!

2022. december 10.

Tájékoztatjuk, hogy 2022. december 10-én 22:00 óra és 23:00 óra között az MKB Bank BusinessID, valamint az Üzleti Terminál karbantartásban lesz. Az Üzleti Terminálon indított megbízásaik a karbantartási időszakok alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Az érintett megbízások: forint tranzakciók, csoportos és postai tranzakciók, betét és hitelműveletek, deviza tranzakciók és számlainformációk lekérdezése. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Az elmúlt időszak befejezett karbantartásai