MKB a fogyasztókért
Fókuszban a fogyasztóvédelem


Bankunk a fogyasztóvédelmi igények folyamatos feltárásával és kiértékelésével a klasszikus fogyasztóvédelmi eszközökön kívül újszerű megoldásokkal is törekszik a pénzügyi fogyasztóvédelem hatékonyságának növelésére.

Fogyasztóvédelmi tevékenységünket a felelős és tisztességes szolgáltatói magatartás, továbbá a tudatos fogyasztói magatartás elősegítése mentén végezzük. E kétoldalú felelősség kulcspontja a fogyasztó részéről megvalósuló felelősségteljes, körültekintő eljárás. Ezért egyik legfontosabb feladatunk a pénzügyi fogyasztói tudatosság magasabb szintre emelése, különösen a fogyasztók pénzügyi ismereteinek folyamatos bővítésével, a különböző termékek előnyeinek és kockázatainak közérthető és kiegyensúlyozott bemutatásával, egy esetleges szerződésszegés negatív következményeinek ismertetésével, és nem utolsó sorban aMNB honlapján közzétett fogyasztóvédelmi alkalmazások közvetlen elérhetővé tételével.

Ügyfeleink elégedettségének visszaigazolásaként a MNB negyedéves panaszstatisztikái alapján örömmel állapítottuk meg, hogy piaci részesedésünkhöz mérten rendszeresen csekély számú beadvány érkezik Bankunkkal szemben, amely eredménnyel az élen végeztünk a nagybankok között, bizonyítva az ügyfél érdekekre kiemelten fókuszáló, kiváló minőségű ügyfélszolgálati és panaszkezelési tevékenységünk fontosságát.

A jövőre nézve is elkötelezettek vagyunk a hatékony fogyasztóvédelmi szerepvállalásunk iránt, hiszen Ügyfeleink bizalmát az átlátható termékeinknek és szolgáltatásainknak, a közérthető és pontos információk biztosításának, és minden bizonnyal felelős szolgáltatói magatartásunknak köszönhetjük.

Köszönjük bizalmukat!