Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

MKB a fogyasztókért

Az MKB Bank Nyrt. kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei számára a legmegfelelőbb banki termékeket nyújtsa és szolgáltatásainak színvonala elégedettségüket szolgálja.

Fogyasztóvédelmi tevékenységünket a felelős és tisztességes szolgáltatói magatartás, továbbá a tudatos fogyasztói magatartás elősegítése mentén végezzük. E kétoldalú felelősség kulcspontja a fogyasztó részéről megvalósuló felelősségteljes, körültekintő eljárás.
Ezért egyik legfontosabb feladatunk a pénzügyi fogyasztói tudatosság magasabb szintre emelése, különösen a fogyasztók pénzügyi ismereteinek folyamatos bővítésével, a különböző termékek előnyeinek és kockázatainak közérthető és kiegyensúlyozott bemutatásával, egy esetleges szerződésszegés negatív következményeinek ismertetésével, és nem utolsó sorban az MNB honlapján közzétett fogyasztóvédelmi alkalmazások közvetlen elérhetővé tételével.

Különösen fontos ez a hitelfelvétel vagy befektetések esetében, amikor nem csak ügyfeleink igényeit, de lehetőségeit is fontos mérlegelni, és közösen keresni a legmegfelelőbb, biztonságos megoldást, amihez ügyfeleink megfontolt döntésére is szükség van.

A megfontolt, minél megalapozottabb pénzügyi döntéshez elengedhetetlen a széleskörű tájékozódás, ezért javasoljuk, hogy minden esetben alaposan tanulmányozza át az adott termék vagy szolgáltatás igénybevételi feltételeit.

Amennyiben nem tudja eldönteni, hogy valamely termék valóban megfelel-e megtakarítási, befektetési vagy hitelfelvételi céljainak, pénzügyi ismereteinek, kockázatviselő képességének és kockázatvállaló hajlandóságának kérjük, egyeztessen fióki kapcsolattartójával, üzletkötőjével vagy privát bankárával, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére!

Elkötelezettek vagyunk a hatékony fogyasztóvédelmi szerepvállalásunk iránt, ezért elsődleges szempont, hogy termékeink és szolgáltatásaink átláthatók legyenek, mindig közérthető és pontos információt nyújtsunk, és felelős szolgáltatói magatartásunkról biztosítsuk.

Köszönjük bizalmukat!

Bankszámlák és fizetési műveletek

Az Európai Bizottság fogyasztói jogokról szóló tájékoztatója.
Tájékoztató az ügyfél által kezdeményezett bankszámla megszüntetésről.

Fizetési nehézség

Fizetési nehézség esetén kérjük, olvassa el tájékoztatónkat.

Hasznos dokumentumok