Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Az MKB Bank Nyrt. tájékoztatja Ügyfeleit, hogy az mkb.hu/digitalis-fiok oldalon elérhető szolgáltatások közül technikai okokból felfüggesztettük a belépés után elérhető telefonszám módosítás és fióktörlés funkciókat. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.
Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Üzletszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek
Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár és az MKB Mobilalkalmazás 2023. 03.17-én 22:00 és 23:00 óra között nem lesz
elérhető. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértését és türelmét köszönjük!
Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.
Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!

AZONNALI FIZETÉSI RENDSZER
2020. március 2-án kezdte meg működését a magyar bankszektorban az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR), amely több területen is megváltoztatta az elektronikus fizetési szokásokat. Az AFR gyorsaságával és folyamatos elérhetőségével felveszi a versenyt a bankkártyás és a készpénzes fizetéssel, hosszabb távon pedig számos új, innovatív fizetési megoldás létrehozását támogatja.
Mik a legfontosabb előnyei?
- Azonnali átutalás
Az azonnali fizetés feltételeinek megfelelő, legfeljebb 10 millió Ft-os átutalások az év 365 napján, a nap 24 órájában 5 másodpercen belül megérkeznek a kedvezményezett bankszámlájára. - Másodlagos számlaazonosítók
A hosszú, nehezen megjegyezhető bankszámlaszám helyett a számlavezető banknál előre regisztrált mobilszámra, e-mail címre, adóazonosító jelre vagy adószámra is lehet utalni.
Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Azonnali átutalás
- Ha legfeljebb 10 millió Ft az összege.
- Ha elektronikus csatornán (pl. mobilalkalmazás, internetbank) indítja.
- Ha nem előre értéknapozott, azaz nem állít be jövőbeni dátumot az átutalásnak.
- Ha forint fizetési számláról utal belföldön.
Továbbra is a 2020. március 2. előtti feltételekkel és határidőkkel teljesülnek
- a 10 millió Ft feletti átutalások;
- az előre értéknapozott átutalások;
- az állandó átutalások;
- a deviza átutalások;
- a devizaszámláról indított forint átutalások és
- a forint számláról saját devizaszámlára történő forint átvezetések.
Nem kell jelölnie. Ha megfelel a feltételeknek az átutalás, külön kérés vagy jelölés nélkül is azonnal teljesül.
- MKB NetBANKár
- MKB NetBANKár Business
- MKB Mobilalkalmazás
- PCBANKár
- MKB Internetbank (korábban BB)
- MKB Mobil App (korábban BB)
- Üzleti Terminál
Nem, csak az elektronikus csatornákon (pl. internetbank, mobilalkalmazás) indított, az azonnali fizetés feltételeinek megfelelő átutalások teljesülnek 5 másodpercen belül.
Semmilyen plusz költsége nincs a szolgáltatásnak.
Igen, a feltételeknek megfelelő átutalások az év bármely napján, éjjel-nappal 5 másodpercen belül megérkeznek a kedvezményezett számlájára.
Nem, a szolgáltatás csak belföldi átutalások esetén érhető el.
Nem, a szolgáltatás csak fizetési számlák esetén érhető el.
Igen, az azonnali fizetés feltételeinek megfelelő átutalások a devizaszámlákra is 5 másodpercen belül megérkeznek.
Ebben az esetben nem azonnal, hanem a vonatkozó hirdetmény vagy kondíciós lista szerinti befogadási és teljesítési határidőknek megfelelően teljesítjük az átutalást.
Ha fontos, hogy a kedvezményezett azonnal megkapja a pénzt, akkor utalja át neki 10 millió Ft-nál kisebb részletekben!Igen, ha későbbi dátumot ad meg, akkor nem azonnal, hanem az Ön által megadott napon teljesítjük a tranzakciót.
Ha az átutalás megfelel az azonnali fizetés feltételeinek, akkor a tranzakciót fedezethiány miatt visszautasítjuk. Az átutalást meg kell ismételnie, ha lesz fedezet a számláján.
Ha az átutalás nem felel meg az azonnali fizetés feltételeinek, akkor fedezethiány miatt függőben tartjuk (sorba állítás történik). Ha a szükséges fedezet beérkezik a hirdetmény vagy a kondíciós lista szerinti befogadási határidőig, és még nem telt le a sorkezelés határideje, akkor automatikusan teljesítjük az átutalást.Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben nézheti meg, hogy miért nem sikerült az átutalás.
Az MKB NetBANKáron és az MKB Mobilalkalmazásban az átutalás indítása után az eredmény képernyőn azonnal megjelenik a visszautasítás oka, az MKB NetBANKáron az Aktuális megbízások/Nem teljesült tételek között később is megnézheti.Keresse fel bármelyik bankfiókunkat, és nyújtson be visszahívási kérelmet! (A visszahívás díjköteles.)
Előfordulhat, hogy az átutalás sikerült, de nem volt internetkapcsolat vagy térerő, ezért nem tudtunk értesítést küldeni. Kérjük, nyissa meg az Ön által használt internetbankot vagy mobilalkalmazást, és nézze meg, hogy szerepel-e az átutalás számlatörténetében!
Volt internetkapcsolat és térerő?- Ha MKB Internetbankot (korábban BB) vagy MKB Mobil Appot (korábban BB) használ, kivizsgáljuk az esetet. A számlatörténet részleteiben „kivizsgálás alatt” és „folyamatban” státuszt lát majd.
- Ha az MKB NetBANKáron vagy az MKB Mobilalkalmazásban indította az átutalást, és a tranzakció nem jelent meg a számlatörténetében, illetve az MKB NetBANKáron a Folyamatban lévő megbízások között, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!
Másodlagos számlaazonosító
A másodlagos számlaazonosítók kényelmesebbé és könnyebbé teszik az átutalást.
Korábban az átutalás indításához kellett a kedvezményezett 16 vagy 24 jegyű bankszámlaszáma. Mostantól a kedvezményezett számlavezető bankjánál regisztrált másodlagos számlaazonosítót is megadhatja.- mobilszám (magyar vagy külföldi)
- e-mail cím
- adóazonosító jel
- adószám (magyar vagy külföldi)
Semmilyen plusz költsége nincs, ha másodlagos számlaazonosítóra utal.
A regisztráció, a törlés és a megújítás azonban díjköteles lehet. A díjat az aktuális számlavezetési hirdetmények és kondíciós listák tartalmazzák.Az MKB NetBANKáron, az MKB Mobilalkalmazásban, az MKB Internetbankon (korábban BB), az MKB Mobil Appban (korábban BB) és bármelyik bankfiókunkban beállíthat másodlagos számlaazonosítót.
- Mobilszám beállításához: mobiltelefon
- E-mail cím beállításához: mobiltelefon vagy más eszköz, amin meg tudja nézni az e-mailjeit
- Adóazonosító jel beállításához: adókártya
Ha 2022. április 1. előtt Budapest Bank ügyfél volt, és mobilszámot szeretne beállítani, hozzon magával egy 30 napnál nem régebbi keltezésű mobilszámlát, külföldi mobilszám esetén hiteles fordítással!
(Az adószám beállításához semmit nem kell magával hoznia.)Egy másodlagos azonosító, pl. egy e-mail cím csak egy bankszámlához tartozhat.
De ugyanahhoz a bankszámlaszámhoz több másodlagos számlaazonosítót is beállíthat (pl. egy e-mail címet és egy mobilszámot).Egy másodlagos azonosító, pl. egy e-mail cím csak egy bankszámlához tartozhat, ezért a korábban beállított másodlagos számlaazonosító automatikusan törlődik.
Az MKB NetBANKáron, az MKB Mobilalkalmazásban, az MKB Internetbankon (korábban BB), az MKB Mobil Appban (korábban BB) és bármelyik bankfiókunkban törölheti a másodlagos számlaazonosítóját.
Ugyanúgy, ahogy bankszámlaszámra. Csak annyi a különbség, hogy a bankszámlaszám helyett a kedvezményezett másodlagos azonosítóját kell megadnia.
Ha a másodlagos számlaazonosítót nem rendelték hozzá semmilyen bankszámlaszámhoz, akkor az átutalás sikertelen lesz.
Ha mégis sikerül az átutalás, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat!A regisztrációtól számított 1 évig érvényes, ezután biztonsági okokból meg kell erősítenie. A lejárat előtt értesítést küldünk Önnek.
Ha nem erősíti meg, automatikusan töröljük a bankszámlája mellől.
A partnerei természetesen ezután is utalhatnak a bankszámlaszámára vagy egy másik, érvényes másodlagos számlaazonosítóra.Az MKB NetBANKáron, az MKB Mobilalkalmazásban, az MKB Internetbankon (korábban BB), az MKB Mobil Appban (korábban BB) és bármelyik bankfiókunkban ellenőrizheti a másodlagos számlaazonosítóit.
Fizetési kérelem
Az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetése lehetőséget teremt arra, hogy az elektronikus banki csatornákon keresztül olyan fizetési kérelem üzenetet küldjenek az ügyfelek egy másik fél részére, amelyben felkérik őt egy adott pénzösszeg átutalására. Az új szolgáltatásnak köszönhetően a fizetési kérelem beérkezésétől számított 60 napon belül könnyen és gyorsan jóváhagyható vagy épp elutasítható a tranzakció.
A fizetési kérelem szolgáltatás az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő lakossági fizetési és pénzforgalmi számlák esetén érhető el.