Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB
NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és
türelmét köszönjük!
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS
terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával,
egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő
fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig
türelmüket és megértésüket kérjük.
Kedves
Ügyfelünk! Karbantartás
miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én
22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer
keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését
és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Nyrt.
Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon
technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért
elnézésüket kérjük!
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business
működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Technikai okokból az
online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB
Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az
értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni.
A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.
Tájékoztatjuk, hogy
tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali
Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására
nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását
értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást,
kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy
értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje
meg.