Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Biztonságos internetes vásárlás

Erős ügyfél hitelesítés MKB ügyfelek részére

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelvének rendelkezései alapján 2021. január 1-től kötelező lesz az interneten végrehajtott bankkártyás vásárlásoknál az úgynevezett erős ügyfél-hitelesítés alkalmazása. A rendelkezésnek megfelelően 2020. december 29-től bevezetjük a kétlépcsős internetes biztonsági kódot.


2020. október 29. óta az MKB Mobilalkalmazáson keresztül kényelmesen, biometrikus azonosítókkal (ujjlenyomattal, arcfelismeréssel) vagy mPIN-kóddal is jóváhagyhatja vásárlásait, ami kiváltja a kétlépcsős biztonsági kódot.

Bővebben

Online PIN kód beállítások MKB ügyfelek részére

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelvének rendelkezései alapján 2020. december 29-től bevezetjük a kétlépcsős internetes biztonsági kódot. Ennek megfelelően a bankkártyás internetes vásárlásai során az egyszer használatos, SMS-ben kapott számkód után az Online PIN-kódját is meg kell adnia a tranzakciók hitelesítéséhez.

Online PIN-kódját ezen az oldalon kezelheti: bármikor beállíthat új kódot, ellenőrizheti, módosíthatja a meglévőt, illetve ha többszöri helytelen próbálkozás miatt letiltja a kódját az internetes vásárlás során, itt feloldhatja a tiltást egy új kód megadásával.

Bővebben

Erős ügyfél hitelesítés (korábbi Budapest Bank ügyfelek részére)

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2: Payment Services Directive 2) minden kártyakibocsátónak és elfogadónak előírja az erős ügyfél-hitelesítés megváltozott szabályok szerinti alkalmazását az Európai Gazdasági Térség határain belüli internetes bankkártyás vásárlások még biztonságosabbá tétele érdekében.


Internetes bankkártyás vásárlásait az erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó szabályok szerint, az alábbi módok valamelyikével hagyhatja jóvá: SMS-ben érkező 3D Secure kód és jelszó megadásával

Bővebben

Segítünk eligazodni!

Milyen esetben válassza az MKB Erős ügyfél hitelesítését?

  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103 és 2022. április 1. után nyitotta az első mikro-, kis- vagy középvállalati számláját, vagy lett lakossági Private Banking vagy Prémium ügyfél.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 533418, 540719, 540720, 542436 vagy 547337 számokkal kezdődik.
  • Ha a kezdeti bejelentkezési jelszó SMS-ben az MKB NetBANKár elnevezés szerepel. (Az SMS-t a szerződéskötés után az első bejelentkezéshez küldjük.)

Milyen esetben válassza az Erős ügyfél hitelesítést  (korábban BB)?

  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 101. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha 2022. április 1. után nyitotta az első lakossági bankszámláját, de nem Prémium vagy Private banking számlacsomag keretében.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 409360, 510019, 525642, 547425 vagy 557704 számokkal kezdődik.
  • Ha a kezdeti bejelentkezési jelszó SMS-ben az MKB Internetbank (korábban BB) elnevezés szerepel. (Az SMS-t a szerződéskötés után az első bejelentkezéshez küldjük.)

Biztonságos internetes vásárlás

netbank.svg

Online bankolás

Az MKB Internetbank (korábban BB), az MKB NetBANKár, az MKB NetBANKár Business és a Digitális fiók segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheti a pénzügyeket.

Részletek
mobilapp_uj.svg

Bankolás mobilról

Az MKB Mobil Appal (korábban BB) és az MKB Mobilalkalmazással akár útközben, mobilról is bankolhat.

Részletek